To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-05-13
Nisko: Wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko
Numer ogłoszenia: 112180 - 2011; data zamieszczenia: 13.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 76416 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. 3 Maja 10, 37-400 Nisko, woj. podkarpackie, tel. 015 8412334, faks 015 8412334.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi doradztwa zawodowego w ramach realizacji projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. 2.Szczegółowy opis zamówienia: 1)Zakres działań Doradcy zawodowego: a)Opracowanie konspektu działań z uczestnikami/uczestniczkami projektu zawierającego (opracowanie własne Wykonawcy): -zakres tematyczny doradztwa zawodowego, -wykorzystywane narzędzia diagnostyczne, -techniki prowadzenia doradztwa zawodowego, -harmonogram realizacji doradztwa zawodowego, -wzór opinii doradczej, -wzór karty prowadzonego doradztwa zawodowego b)Zdiagnozowanie predyspozycji i umiejętności zawodowych uczestników/uczestniczek projektu za pomocą narzędzi diagnostycznych -testów, ankiet itp. (3 godziny lekcyjne na uczestnika, sposób realizacji - grupowo z podziałem na dwie grupy po 12 osób); c)Analiza potrzeb zawodowych i szkoleniowych uczestników/uczestniczek projektu. Zdiagnozowanie sytuacji zawodowej, indywidualna rozmowa, zaplanowanie szkolenia/szkoleń zawodowego/ych uwzględniających poziom wykształcenia, predyspozycji i możliwości poszczególnych uczestników/uczestniczek projektu oraz potrzeby lokalnego rynku pracy (3 godziny lekcyjne na uczestnika, sposób realizacji - indywidualnie z każdym uczestnikiem osobno); d)Opracowanie w formie pisemnej opinii doradczej dla każdego uczestnika/uczestniczki projektu zawierającej: -imię i nazwisko, adres, rok urodzenia osoby, -diagnozę sytuacji zawodowej, -predyspozycje zawodowe, -propozycję szkolenia zawodowego odpowiadającego predyspozycjom i możliwościom każdego z uczestników/uczestniczek projektu oraz uwzględniającego potrzeby lokalnego rynku pracy. Możliwe jest zaproponowanie więcej niż jednego szkolenia (opracowanie własne Wykonawcy); e)Omówienie opinii doradczych z każdym z uczestnikiem/uczestniczką projektu w czasie indywidualnej rozmowy oraz przekazanie jednego egzemplarza opinii doradczej uczestniczce/uczestnikowi projektu (1 godzina lekcyjna na uczestnika, sposób realizacji - indywidualnie z każdym uczestnikiem osobno); f)Przygotowanie sprawozdania z realizacji doradztwa zawodowego zawierającego: -terminy przeprowadzonego doradztwa zawodowego, -liczbę osób objętych doradztwem zawodowym, -wykorzystane techniki i narzędzia, -wykaz osób wraz z propozycjami szkoleń zawodowych, -wskazanie osób, które nie ukończyły doradztwa zawodowego. 2)Dodatkowe wymagania i informacje dotyczące realizacji doradztwa zawodowego: a)Liczba uczestników/uczestniczek doradztwa zawodowego wynosi 24 osoby; b)Wykonawca jest zobowiązany zapewnić odpowiednią salę do realizacji doradztwa zawodowego uwzględniającą liczbę osób na spotkaniach indywidualnych i grupowych. Zrealizować doradztwo zawodowe na terenie Gminy i Miasta Nisko; c)Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania serwisu kawowego: kawa, herbata, woda mineralna, suche ciasteczka nie mniej niż 15,00 zł na uczestnika/uczestniczkę. Kwota 15,00 zł dotyczy wszystkich spotkań z danym uczestnikiem/uczestniczką a nie dni doradztwa zawodowego; d)Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia niezbędnych materiałów biurowych do realizacji doradztwa zawodowego; e)Wykonawca jest zobowiązany o poinformowaniu o każdej nieobecności uczestnika/uczestniczki na doradztwie zawodowym w wyznaczonym terminie. f)Wykonawca jest zobowiązany prowadzić listy obecności przekazane przez Zamawiającego; g)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia karty doradztwa zawodowego według własnego wzoru zgodnie z konspektem; h)Wykonawca odpowiedzialny jest za przygotowanie rejestru wydanych opinii doradczych i potwierdzeń odbioru ich przez uczestników/uczestniczki projektu oraz przekazania do wypełnienia ankiety oceniającej doradztwo zawodowe według wzoru dostarczonego przez Zamawiającego na ostatnim spotkaniu; i)Wykonawca odpowiedzialny będzie za objęcie uczestników/uczestniczki ubezpieczeniem NNW na czas realizacji doradztwa zawodowego; j)Wykonawca zobowiązany jest do oznaczenie całej dokumentacji dotyczącej doradztwa zawodowego zgodnie z obowiązującymi wytycznymi - o współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej; k)Okres realizacji doradztwa zawodowego od dnia zawarcia umowy do 31 maja 2011 r.; l)31 maja 2011 to data krańcowa/nieprzekraczalna realizacji doradztwa zawodowego; m)Wykonawca w terminie 7 dni od dnia określonego w punkcie k) i l) zobowiązany jest do rozliczenia się z zamawiającym z wykonanych prac w tym poprzez dostarczenie odpowiedniej dokumentacji określonej w umowie. Odbiór wykonanych prac potwierdzony zostanie odrębnym protokołem;.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia dotyczy projektu pn.: Czas na aktywność w Gminie i Mieście Nisko współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paweł Krzemiński, ul. Wojska Polskiego 5/22, 37-400 Nisko, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4950,00
Oferta z najniższą ceną: 4950,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38088,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NISKA
- Standard cyfrowy zakup środków trwałych i oprogramowania w ramach zadania pn.: "Poprawa dostępności budynków użyteczności publicznej w Powiecie Niżańskim"
- USŁUGA PRZYGOTOWANIA I DOWOZU WYŻYWIENIA W FORMIE CATERINGU DLA UCZESTNIKÓW DZIENNEGO DOMU POMOCY DLA SENIORÓW W NISKU W 2026 r.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy i Miasta Nisko w miejscowościach: Nowosielec, Kończyce i Racławice wraz z wymianą wodomierzy w Nowosielcu i Kończycach.
więcej: przetargi w Nisku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- Świadczenie usług polegających na przeprowadzeniu prelekcji z profilaktyki zdrowotnej, zajęć o charakterze wykładowym i wykładowo - warsztatowym z zakresu dietetyki i pierwszej pomocy przedmedycznej
więcej: Usługi doradztwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





