Ogłoszenie z dnia 2020-12-08
Ogłoszenie nr 763354-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.
Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 774 185 207
faks: 774 185 207
e-mail: ops.kluczbork@neostrada.pl
www: www.kluczbork.opsinfo.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.kluczbork.opsinfo.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Ośrodek Pomocy Społecznej Kluczbork, ul. Zamkowa 6, 46-200 Kluczbork, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ŚS.241.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych bezpośrednio po posiłkach.
Do wydawania posiłków wymaga się pojemników i sztućców jednorazowych, które powinny być wykonane z materiałów przeznaczonych do kontaktów z żywnością i posiadającą atest PZH.
W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na sześć części. Każda z części zamówienia polega na wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów.
Wykaz poszczególnych placówek do których mają być dostarczone posiłki:
• Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w Kluczborku - pierwsza część zamówienia,
• Publiczne Przedszkole Nr 8 im. Kubusia Puchatka w Kluczborku z Oddziałami Zamiejscowymi w Ligocie Górnej i Smardach Górnych - druga część zamówienia,
• Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów II Brygady Pancernej w Bogacicy – trzecia część zamówienia,
• Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Bł. Jana Pawła II w Kuniowie - czwarta część zamówienia,
• Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym w Bąkowie i Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Biadaczu - piąta część zamówienia,
• Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im. Mikołaja Kopernika w Kujakowicach - szósta część zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania dla każdej z sześciu części zamówienia jest taki sam i określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego zamówienia.
Kod Wspólnego Słownika Zamówień CPV:
55.52.40.00-9 usługi dostarczania posiłków do szkół.
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w miesiącach realizacji zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2021 r. przedłożył Zamawiającemu:
aktualne na dzień złożenia Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
II.5) Główny kod CPV: 55.52.40.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają:
bieżącą aktualną opinię sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że spełnia określone wymogi w zakresie świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: ZAMAWIAJĄCY NIE STAWIA WARUNKU W TYM ZAKRESIE
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
1) dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: - co najmniej jednym kucharzem 2)
posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: dysponują minimalnym sprzętem niezbędnym do
wykonania przedmiotu zamówienia tj.: - kuchnią z infrastrukturą do przygotowania posiłków, -termosami spożywczymi do transportu posiłków, - środkiem transportu przeznaczonym do
przewozu żywności, spełniającym wymagania w sprawie wymogów sanitarnych dotyczących
środka transportu żywności
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ,
który należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2.
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. a) Jeżeli Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o
których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji
ani nie ogłoszono upadłości; b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa w lit.a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio
oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub
oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym
ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby;
c) Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania
ofert; d) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę,
Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument
dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu; e) Dokumenty
sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego (zgodnie z
zał. nr 5 do SIWZ), zawierający: co najmniej jednego kucharza w szczególności odpowiedzialnego
za wykonanie zamówienia publicznego. 2. Bieżącą aktualną opinię sanitarną Państwowego
Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że spełnia określone wymogi w zakresie
świadczonych usług będących przedmiotem zamówienia. 3. Wykaz sprzętu tj. oświadczenie o
dysponowaniu minimalnym sprzętem niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia tj.:
kuchnią z infrastrukturą do przygotowania posiłków, termosami spożywczymi do transportu posiłków, środkiem transportu, przeznaczonym do przewozu żywności, spełniającym wymagania w
sprawie wymogów sanitarnych dotyczących środka transportu żywności (zgodnie z zał. nr 10 do
SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodnie z zał. nr
7 do SIWZ). 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zgodnie z zał. nr 2 do SIWZ. 3.
Poświadczenie Dyrektora szkoły o uzgodnieniu warunków, na których szkolne stołówki
(wyodrębnione pomieszczenia) w poszczególnych placówkach szkolnych zostaną udostępnione do
korzystania przez Wykonawcę w okresie realizacji przedmiotu zamówienia (zgodnie z zał. nr 6 do
SIWZ). 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia
potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych
oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w
szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów
realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze
złożeniem oferty o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać
przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania
Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| 1) Cena brutto oferty: | 60,00 |
| 2) Doświadczenie kucharza przygotowującego posiłki: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 16.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja o ochronie danych osobowych:
1. Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Ośrodek Pomocy Społecznej w Kluczborku ul. Zamkowa 6; 46-200 Kluczbork;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kluczborku jest Pani Katarzyna Żuchaj, z którą można się kontaktować za pośrednictwem adresu e-mail: biuro@kancelaria-odo.pl
3. Zamawiający informuje, iż dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwane dalej RODO) w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego;
4. Podstawę prawną przetwarzania danych osobowych stanowi ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.);
5. Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP;
6. Zamawiający informuje, iż dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
7. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy PZP;
8. W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9. Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych1);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych Wykonawcy narusza przepisy RODO.
10. Wykonawcy nie przysługuje:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d, lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art.. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1)Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
2)Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i
szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert
częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na sześć części. Każda z części zamówienia polega na
wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów. Wykaz poszczególnych placówek do
których mają być dostarczone posiłki: • Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 2 im. Janusza Korczaka w
Kluczborku - pierwsza część zamówienia, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego
wykonania dla każdej z sześciu części zamówienia jest taki sam i określony jest w załączniku nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego zamówienia. Na podstawie art.
29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na
potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w miesiącach realizacji
zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2021 r. przedłożył Zamawiającemu: aktualne na dzień złożenia
Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób
zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o
pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru
stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru
stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie
skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom
lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach
określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w art. 22 ust.1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| 1) Cena brutto oferty: | 60,00 |
| 2) Doświadczenie kucharza przygotowującego posiłki: | 40,00 |
Nazwa: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i
szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert
częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na sześć części. Każda z części zamówienia polega na
wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów. Wykaz poszczególnych placówek do
których mają być dostarczone posiłki: • Publiczne Przedszkole Nr 8 im. Kubusia Puchatka w Kluczborku
z Oddziałami Zamiejscowymi w Ligocie Górnej i Smardach Górnych - druga część zamówienia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania dla każdej z sześciu części
zamówienia jest taki sam i określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków
zamówienia opracowanej dla niniejszego zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę
osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wymaga
się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w miesiącach realizacji zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2021
r. przedłożył Zamawiającemu: aktualne na dzień złożenia Zamawiającemu pisemne oświadczenie
Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących
czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego
zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy
lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z
osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub
Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie
wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na
podstawie umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w
załączonym do SIWZ wzorze umowy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których
zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby
Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków
udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 22 ust.1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| 1) Cena brutto oferty: | 60,00 |
| 2) Doświadczenie kucharza przygotowującego posiłki: | 40,00 |
Nazwa: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i
szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert
częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na sześć części. Każda z części zamówienia polega na
wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów. Wykaz poszczególnych placówek do
których mają być dostarczone posiłki: • Publiczna Szkoła Podstawowa im. Bohaterów II Brygady
Pancernej w Bogacicy – trzecia część zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz sposób
jego wykonania dla każdej z sześciu części zamówienia jest taki sam i określony jest w załączniku nr 1 do
specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego zamówienia. Na podstawie art.
29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Na
potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w miesiącach realizacji
zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2021 r. przedłożył Zamawiającemu: aktualne na dzień złożenia
Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o
pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli
zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych Zamawiającemu według wzoru
stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi czynności przy zamówieniu.
Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego oświadczenia (według wzoru
stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej będzie traktowane jako
niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę oraz będzie
skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ wzorze umowy.
Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić podwykonawcom
lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach
określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa
w art. 22 ust.1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| 2) Doświadczenie kucharza przygotowującego posiłki: | 40,00 |
| 1) Cena brutto oferty: | 60,00 |
Nazwa: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i
szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert
częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na sześć części. Każda z części zamówienia polega na
wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów. Wykaz poszczególnych placówek do
których mają być dostarczone posiłki: • Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im.
Bł. Jana Pawła II w Kuniowie - czwarta część zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
oraz sposób jego wykonania dla każdej z sześciu części zamówienia jest taki sam i określony jest w
załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego
zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie
realizacji zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w
miesiącach realizacji zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2021 r. przedłożył Zamawiającemu: aktualne na
dzień złożenia Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z
wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na
podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych
Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi
czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego
oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej
będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o
pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ
wzorze umowy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić
podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na
zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w art. 22 ust.1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| 1) Cena brutto oferty: | 60,00 |
| 2) Doświadczenie kucharza przygotowującego posiłki: | 40,00 |
Nazwa: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i
szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert
częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na sześć części. Każda z części zamówienia polega na
wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów. Wykaz poszczególnych placówek do
których mają być dostarczone posiłki: • Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałem Przedszkolnym w
Bąkowie i Przedszkolnym Oddziałem Zamiejscowym w Biadaczu - piąta część zamówienia. Szczegółowy
opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego wykonania dla każdej z sześciu części zamówienia jest taki
sam i określony jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla
niniejszego zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia
przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w
zakresie realizacji zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub
Podwykonawca w miesiącach realizacji zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2021 r. przedłożył Zamawiającemu: aktualne na dzień złożenia Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub
Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie
realizacji zamówienia wraz z wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy
realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy
(przedstawionych Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie
wykonującymi czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę
pisemnego oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak
powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie
umowy o pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym
do SIWZ wzorze umowy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie
zlecić podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się
na zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w art. 22 ust.1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| 1) Cena brutto oferty: | 60,00 |
| 2) Doświadczenie kucharza przygotowującego posiłki: | 40,00 |
Nazwa: Usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i szkół w gminie Kluczbork
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem
zamówienia jest usługa wykonania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i uczniów przedszkoli i
szkół w placówkach szkolnych z terenu gminy Kluczbork oraz odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
bezpośrednio po posiłkach. W niniejszym postępowaniu dopuszcza się możliwość składania ofert
częściowych. Cały zakres zamówienia podzielono na sześć części. Każda z części zamówienia polega na
wykonywaniu wszystkich wyżej wymienionych usług dla uczniów. Wykaz poszczególnych placówek do
których mają być dostarczone posiłki: • Publiczna Szkoła Podstawowa z Oddziałami Przedszkolnymi im.
Mikołaja Kopernika w Kujakowicach - szósta część zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia oraz sposób jego wykonania dla każdej z sześciu części zamówienia jest taki sam i określony
jest w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia opracowanej dla niniejszego
zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez
Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie
realizacji zamówienia. Na potwierdzenie powyższego wymaga się, aby Wykonawca lub Podwykonawca w
miesiącach realizacji zamówienia tj. w: marcu i grudniu 2021 r. przedłożył Zamawiającemu: aktualne na
dzień złożenia Zamawiającemu pisemne oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na
podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia wraz z
wykazem osób zatrudnionych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę przy realizacji zamówienia na
podstawie umowy o pracę - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega
sobie prawo do kontroli zgodności oświadczeń Wykonawcy lub Podwykonawcy (przedstawionych
Zamawiającemu według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) z osobami faktycznie wykonującymi
czynności przy zamówieniu. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę pisemnego
oświadczenia (według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do umowy) w terminie wskazanym jak powyżej
będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o
pracę oraz będzie skutkować naliczeniem kar umownych w wysokości określonej w załączonym do SIWZ
wzorze umowy. Wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia, których zamierza wykonanie zlecić
podwykonawcom lub nazwy (firmy) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na
zasadach określonych w art. 22 a w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o
którym mowa w art. 22 ust.1b.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55524000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 18.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| 2) Doświadczenie kucharza przygotowującego posiłki: | 40,00 |
| 1) Cena brutto oferty: | 60,00 |
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Doposażenie bazy magazynowej ochrony ludności i obrony cywilnej w sprzęt
- Dostawa sprzętu ratowniczego, oświetleniowego oraz węży pożarniczych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Remont dachu budynku głównego Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kluczborku
- Zakup systemu do awaryjnego uzdatniania wody
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prowadzenie stołówki szkolnej wraz z przygotowaniem , dowiezieniem i wydaniem posiłków w placówkach oświatowych na terenie Gminy Świętajno w 2026 r.
- Usługa cateringu - przygotowanie i dostawa wyżywienia dla dzieci z Gminnego Żłobka w Żmigrodzie
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków dla dzieci z Publicznego Przedszkola w Żmigrodzie "Zielona Dolina" w 2026 r.
- "Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Janusza Korczaka w Babach"
- Przygotowanie i dostarczanie dwudaniowych posiłków dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Margarethy Kamprad w Jarostach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





