Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-08
Gdańsk: I część - świadczenie usług gastronomicznych, hotelowych i wynajem sal konferencyjnych w związku z obsługą Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Rachunkowości pt. Kluczowe problemy teorii i praktyki rachunkowości w Sopocie.
II część - świadczenie usług gastronomicznych, hotelowych i wynajem sal konferencyjnych w związku z obsługą I Międzynarodowej Konferencji pt. Kierunki Rozwoju Analizy Ekonomicznej - Modele i Praktyka w Sopocie.
Numer ogłoszenia: 76259 - 2011; data zamieszczenia: 08.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część - świadczenie usług gastronomicznych, hotelowych i wynajem sal konferencyjnych w związku z obsługą Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Rachunkowości pt. Kluczowe problemy teorii i praktyki rachunkowości w Sopocie. II część - świadczenie usług gastronomicznych, hotelowych i wynajem sal konferencyjnych w związku z obsługą I Międzynarodowej Konferencji pt. Kierunki Rozwoju Analizy Ekonomicznej - Modele i Praktyka w Sopocie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I część - przygotowanie, organizacja i obsługa Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Rachunkowości pt. Kluczowe problemy teorii i praktyki rachunkowości w Sopocie II część - przygotowanie, organizacja i obsługa I Międzynarodowej Konferencji pt. Kierunki Rozwoju Analizy Ekonomicznej - Modele i Praktyka w Sopocie, według SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły zero - jedynkowej spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentów opisanych w rozdziale V SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 5 do SIWZ - oświadczenie - art. 22 do części I, II Załącznik nr 8 do SIWZ- oświadczenie o podwykonawstwie Załącznik nr 9 do SIWZ- projekt umowy odpowiednio do części I, II.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiana terminu realizacji umowy ze względu na wystąpienie okoliczności z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych, technicznych, leżących po stronie Zamawiającego, niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy. 2.Zmiana przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk Oliwa, ul. Bażyńskiego 1 A, pokój nr 124, I piętro.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Rektorat Uniwersytetu Gdańskiego, 80-952 Gdańsk Oliwa, ul. Bażyńskiego 1 A, pokój nr 124, I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: I część - świadczenie usług gastronomicznych, hotelowych i wynajem sal konferencyjnych w związku z obsługą Ogólnopolskiego Zjazdu Katedr Rachunkowości pt. Kluczowe problemy teorii i praktyki rachunkowości w Sopocie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: II część - świadczenie usług gastronomicznych, hotelowych i wynajem sal konferencyjnych w związku z obsługą I Międzynarodowej Konferencji pt. Kierunki Rozwoju Analizy Ekonomicznej - Modele i Praktyka w Sopocie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3, 55.10.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie usług nieregularnego transportu osób na potrzeby Uniwersytetu Gdańskiego.
- DOSTOSOWANIE DO OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW KOJCÓW DLA PSÓW SŁUŻBOWYCH DO WYMOGÓW OKREŚLONYCH W ROZPORZĄDZENIU MINISTRA KLIMATU I ŚRODOWISKA Z DNIA 25 MAJA 2023 R. DZ.U Z 2023 R. POZ. 1091
- Przebudowa dylatacji mostowych oraz wymiana nawierzchni bitumicznych
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach Gdańskie Wody Sp. z o.o.
- "EkoGraMy - nowa przestrzeń rekreacyjno-ekologiczna dla Górnego Wrzeszcza" w ramach zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2024 - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- 31/TP/2025 dostawy energii elektrycznej realizowanej w modelu giełdowym SPOT oraz zakup i odbiór energii elektrycznej z OZE wraz z usługą bilansowania handlowego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych wyjazdowych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Połańcu"
- Kompleksowe usługi hotelarskie, gastronomiczne oraz konferencyjne dla uczestników szkolenia organizowanego w dniach 21-23 października 2025r. przez Sąd Okręgowy w Opolu
- Zawarcie umowy ramowej na świadczenie sukcesywnych usług cateringowych dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- Zakup usługi cateringowej w dniu 24 lipca 2025 roku z okazji 106. rocznicy powołania Policji Państwowej
- Organizacja obozu profilaktycznego dla młodzieży w ramach projektu pn. "Krok w przyszłość"
- Organizacja i realizacja jednodniowych szkoleń stacjonarnych (17 części)
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.