Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 762596-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 523 555 350
faks: 523 555 366
e-mail: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl
www: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: w formie pisemnej (papierowej)
Adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.2311-2/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:
1) określonych w:
a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350, z późn. zm.), w szczególności wskazanych w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,
b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 882 z późn. zm.), w szczególności wskazanych w art. 14,
2) wpisu ratownika wodnego do dziennika dyżurów ratowników według miesięcznych planów zabezpieczenia świadczonych usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, zatwierdzonych przez Zamawiającego,
3) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,
4) Zamawiający upoważnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego,
5) niezwłocznego zgłaszania kierownictwu basenu lub pływalni, pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej (w tym terminów ważności) oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,
6) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie do celów służbowych,
7) bieżącego prowadzenia dziennika dyżurów ratowników, w tym w szczególności: dokumentacji prowadzonych działań ratowniczych, kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowania wyników tych kontroli, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,
8) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom,
9) pełnej współpracy z kierownictwem pływalni lub basenu w zakresie zabezpieczenia pełnego nadzoru nad bezpieczeństwem i ochroną osób korzystających z usług pływalni lub basenu w obrębie niecki basenowej.
2. Wykaz obiektów:
1) Kryta Pływalnia „Wodny Park", ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 – 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi;
trzy stanowiska ratownicze;
2) Kryta Pływalnia „Delfin”, ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,3 x 24,85 m;
dwa stanowiska ratownicze;
3) Basen Solankowy, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi;
jedno stanowisko ratownicze.
- godziny funkcjonowania pływalni i basenu zostały określone w załącznikach nr 1 i 3 do uchwały nr XVI/164/2019 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie ustalenia regulaminów obiektów i urządzeń użyteczności publicznej na terenie Miasta Inowrocławia, w tym oddanych w trwały zarząd (Dz. Urz. Województwa Kujawsko – Pomorskiego poz. 5754) - regulaminów udostępnionych na terenach pływalni i basenu OSiR.
3.
1) Planowana łączna ilość godzin usług ratownictwa wodnego wynosi 28.288 godz.
2) Powyższa łączna ilość godzin jest wartością maksymalną:
a) uwzględniającą pomniejszenie nominalnego wymiaru liczby godzin funkcjonowania pływalni i basenu, o liczbę godzin przerw technologicznych i
b) nieuwzględniającą innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenu.
3) Powyższe godziny funkcjonowania pływalni i basenów mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 75.25.20.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp przewiduje możliwość udzielenia zamówienia podobnego polegającego na powtórzeniu podobnych usług określonych w SIWZ.
2. Zamawiający przewiduje, iż wartość tych usług może wynieść maksymalnie do wysokości 15% zamówienia podstawowego.
3. Warunki dla usług zostaną określone w trybie zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: 1. posiadanie przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania usług ratownictwa wodnego zgodnie z ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 350 z późn. zm.),
2. wpis do wykazu podmiotów uprawnionych do wykonywania zadań ratownictwa wodnego prowadzonym przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji dostępnym pod adresem: https://www.gov.pl ,
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 złotych
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres wykonywania usług jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwóch usług ratownictwa wodnego w rozumieniu ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 350 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
2. Decyzję właściwego Wojewody o wpisie do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowego Ratownictwa Medycznego zgodnie z ustawą z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2020 poz. 882, z późn. zm.) w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem (oryginał do wglądu na żądanie Zamawiającego),
3. Polisę potwierdzającą ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia.
4. Oświadczenie Wykonawcy że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia, w tym zgodnie z wymogami zawartymi w ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350, z późn. zm.) oraz ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 882, z późn. zm.) według wzoru stanowiącego załącznik nr 7.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawcę (wykonawców) do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń i dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| doświadczenie zawodowe ratownika: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zostanie zawarta według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
1) umowa zostanie zawarta pod warunkiem powzięcia uchwały przez Radę Miejską Inowrocławia, zatwierdzającą budżet Miasta Inowrocławia na 2021 rok oraz przyjęcia i zatwierdzenia Planu Finansowego samorządowego zakładu budżetowego – Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu na 2021 rok.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku gdy zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia:
1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT), oraz zmiany wynagrodzenia wynikającej z ilości osobogodzin faktycznie świadczonych usług ratownictwa z powodu nieuwzględnionych innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenów bądź w dniach funkcjonowania pływalni i basenów,
2) konieczności zmiany umowy w zakresie planowanej (szacowanej) ilości godzin ratownictwa wodnego, w związku z:
a) brakiem możliwości wykonywania usług na skutek obiektywnych warunków atmosferycznych, lub
b) w przypadku działania siły wyższej, wystąpienia niedających się przewidzieć skutków działającej siły wyższej i innych przyczyn, których nie można przewidzieć, lub
c) wstrzymaniem możliwości wykonywania usług przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych
przez Wykonawcę,
3) zmianą warunków finansowania przedmiotu zamówienia, spowodowanych zmianami w budżecie Zamawiającego,
4) zmiana podwykonawcy - na pisemny wniosek Wykonawcy, dopuszcza się zmianę podwykonawcy lub rezygnację z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu zamówienia. Zamiana może nastąpić wyłącznie po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia podwykonawcy o jego rezygnacji z udziału w realizacji przedmiotu zamówienia oraz o braku roszczeń wobec Wykonawcy z tytułu realizacji robót. Jeżeli zmiana dotyczy podmiotu trzeciego, na zasobach którego Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuści zmianę pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazane na etapie postępowania o udzielenie zamówienia przez dotychczasowego podwykonawcę.
3. Warunkiem wprowadzenia zmian do umowy określonych w ust. 2 będzie potwierdzenie powstałych okoliczności w formie opisowej i właściwie umotywowanej przez kierownictwo obiektów oraz zatwierdzone przez Zamawiającego.
4. Zmiana umowy może nastąpić za zgodą obu stron w formie pisemnego aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę lecz nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
6. Zmiany związane z obsługą administracyjno - organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego lub zmiana danych teleadresowych, osób wyznaczonych do kontaktów) nie stanowią istotnej zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp.
7. Zamawiający może zmienić umowę na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2, 3, 4, 5, 6 ustawy Pzp, tj.
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy lub umowy ramowej spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie lub umowie ramowej,
3) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca:
a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w pkt 1,
b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców,
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Pzp,
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: JĘZYK POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Unieważnienie postępowania przewiduje się w przypadku nie powzięcia uchwały przez Radę Miejską Inowrocławia, zatwierdzającą budżet Miasta Inowrocławia na 2021 rok oraz przyjęcia i zatwierdzenia Planu Finansowego samorządowego zakładu budżetowego – Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu na 2021 rok, bądź powzięcia uchwały w części przyjęcia i zatwierdzenia Planu Finansowego samorządowego zakładu budżetowego – Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu na 2021 rok.
2. Umowa zostanie zawarta pod warunkiem powzięcia uchwały przez Radę Miejską Inowrocławia, zatwierdzającą budżet Miasta Inowrocławia na 2021 rok oraz przyjęcia i zatwierdzenia Planu Finansowego samorządowego zakładu budżetowego – Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu na 2021 rok, bądź jego części.
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Szkolenie z fizjoterapeutą dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu w ramach projektu pn. "Pracownik zdrowy- urząd rozwojowy"
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
- Wykonanie usług w zakresie napraw i konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego i miejsc publicznych stanowiących własność Miasta Inowrocławia
- Budowa budynku wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną w Koronowie dz. nr 1028/132
- Zakup koparko-ładowarki samobieżnej z podwoziem kołowym
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, chodników oraz przystanków autobusowych na terenie gminy Inowrocław w sezonie 2025/2026
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OBSŁUGI RATOWNICZEJ W KOMPLEKSIE BASENY MIEJSKIE "TERMY JAKUBA" W OŁAWIE - W ROKU 2026
- ŚWIADCZENIE USŁUG RATOWNICTWA WODNEGO I PIERWSZEJ POMOCY PRZEDMEDYCZNEJ W WODNYM PARKU TYCHY
- Usługa zapewnienia kompleksowego zabezpieczenia ratowniczego w 2026 roku
- "Zabezpieczenie ratownicze osób pływających i kąpiących się w Krytej Pływalni w Chrzanowie oraz korzystających z Basenów Letnich w Ośrodku Sportowo-Rekreacyjnym "Kąty" w Chrzanowie "
- Usługi ratownictwa wodnego na krytej pływalni w COS-OPO Władysławowo - postępowanie ponowne
więcej: Służby ratownicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





