eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławŚwiadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398137-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Ośrodek Sportu i Rekreacji:

Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 762596-N-2020 z dnia 04.12.2020 r.
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Sportu i Rekreacji, krajowy numer identyfikacyjny 32988100000000, al. Niepodległości 4, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 523 555 350
faks: 523 555 366
e-mail: zamowieniapubliczne@osir.inowroclaw.pl
www: www.osir-inowroclaw.samorzady.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.2311-2/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, w zakresie stanowiącym minimalne wymagania do świadczonych usług:
1) określonych w:
a) ustawie z 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2020 r. poz. 350, z późn. zm.), w szczególności wskazanych w art. 13 i 16 niniejszej ustawy,
b) ustawie z 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2020 r. poz. 882 z późn. zm.), w szczególności wskazanych w art. 14,
2) wpisu ratownika wodnego do dziennika dyżurów ratowników według miesięcznych planów zabezpieczenia świadczonych usług ratownictwa wodnego na pływalniach i basenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Inowrocławiu, zatwierdzonych przez Zamawiającego,
3) przestrzegania regulaminów w obiektach pływalni i basenu,
4) Zamawiający upoważnia ratowników wodnych do nie wpuszczania na obszar wodny lub żądania opuszczenia go przez osoby, których zachowanie wyraźnie wskazuje, że znajdują się one w stanie nietrzeźwości lub są pod wpływem środka odurzającego,
5) niezwłocznego zgłaszania kierownictwu basenu lub pływalni, pracownikowi kasy o przekroczeniu stanów minimalnych zapasów środków i materiałów do udzielania pomocy przedmedycznej (w tym terminów ważności) oraz wyposażenia sprzętu medycznego i ratowniczego,
6) wykorzystywania punktów medycznych i socjalnych wyłącznie do celów służbowych,
7) bieżącego prowadzenia dziennika dyżurów ratowników, w tym w szczególności: dokumentacji prowadzonych działań ratowniczych, kontrolowania warunków kąpieli (woda, powietrze, otoczenie) i rejestrowania wyników tych kontroli, uszkodzeń lub braków w wyposażeniu oraz innych zdarzeń zaistniałych w trakcie świadczenia usług,
8) sterowania oświetleniem w obrębie niecek i dostosowywanie go do potrzeb zapewnienia bezpieczeństwa użytkownikom,
9) pełnej współpracy z kierownictwem pływalni lub basenu w zakresie zabezpieczenia pełnego nadzoru nad bezpieczeństwem i ochroną osób korzystających z usług pływalni lub basenu w obrębie niecki basenowej,

2. Wykaz obiektów:
1) Kryta Pływalnia „Wodny Park", ul. Toruńska 46-48 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,5 x 25,0 m, nieckę rekreacyjną o głębokości 0,45 – 1,2 m z atrakcjami i hamownią, dwie wanny jacuzzi;
trzy stanowiska ratownicze;
2) Kryta Pływalnia „Delfin”, ul. M. Wierzbińskiego 11 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 12,3 x 24,85 m;
dwa stanowiska ratownicze;
3) Basen Solankowy, ul. Świętokrzyska 107 w Inowrocławiu;
obiekt posiada nieckę o wymiarach 24,93 x 6,0 m, jedną wannę jacuzzi;
jedno stanowisko ratownicze.
- godziny funkcjonowania pływalni i basenu zostały określone w załącznikach nr 1 i 3 do uchwały nr XVI/164/2019 Rady Miejskiej Inowrocławia z dnia 28 października 2019 r. w sprawie ustalenia regulaminów obiektów i urządzeń użyteczności publicznej na terenie Miasta Inowrocławia, w tym oddanych w trwały zarząd (Dz. Urz. Województwa Kujawsko – Pomorskiego poz. 5754) - regulaminów udostępnionych na terenach pływalni i basenu OSiR.

3. Przerwy śniadaniowe dla ratowników wodnych:
1) w Krytej Pływalni „Wodny Park”:
a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,
- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,
- dla trzeciego ratownika wodnego w godzinach od 10.30 do 10.45 oraz w godzinach od 18.30 do 18.45,
b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,
- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30,
- dla trzeciego ratownika od godziny 16.30 do godziny 16.45;
2) w Krytej Pływalni „Delfin”:
a) gdy obiekt jest czynny od godziny 6.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika wodnego w godzinach od 10.00 do 10.15 oraz w godzinach od 18.00 do 18.15,
- dla drugiego ratownika wodnego w godzinach od 10.15 do 10.30 oraz w godzinach od 18.15 do 18.30,
b) gdy obiekt jest czynny od godziny 10.00 do godziny 22.00:
- dla pierwszego ratownika od godziny 16.00 do godziny 16.15,
- dla drugiego ratownika od godziny 16.15 do godziny 16.30;
3)w Basenie Solankowym:
Zamawiający zapewni stanowisko pozwalające na nadzór i konsumpcję na terenie niecki basenowej.

4. 1) Planowana łączna ilość godzin usług ratownictwa wodnego wynosi 28.288 godz.
2) Powyższa łączna ilość godzin jest wartością maksymalną:
a) uwzględniającą pomniejszenie nominalnego wymiaru liczby godzin funkcjonowania pływalni i basenu, o liczbę godzin przerw technologicznych i
b) nieuwzględniającą innych nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy przerw lub zmian w godzinach funkcjonowania pływalni i basenu.
3) Powyższe godziny funkcjonowania pływalni i basenów mogą być modyfikowane w każdym czasie w zależności od potrzeb Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 75.25.20.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 649209.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Nadgoplańskie Wodne Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Popiela 2 88-150 Kruszwica
Kod pocztowy: 88-150
Miejscowość: Kruszwica
Kraj/woj.: kujawsko-pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 649209.60

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 649209.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 673254.40
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.