Ogłoszenie z dnia 2020-12-07
Ogłoszenie nr 762082-N-2020 z dnia 2020-12-07 r.
Dostawa opakowań i testów do sterylizacji
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 857 450 595
faks: 857 450 595
e-mail: zampudsk@amb.edu.pl
www: https://udsk.pl/zp
adres profilu nabywcy: https://udsk.pl/zp
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://e-propublico.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://udsk.pl/zp
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://e-propublico.pl
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Pisemnie na adres wskazany poniżej
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: PN-42/20/8
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa opakowań i testów do sterylizacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 38.90.00.00
Dodatkowe kody CPV:
33.19.80.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Pakiet 1
poz. 1- 2 szt.;
poz. 3- 2 szt.;
poz. 5- 2 szt.;
poz. 7- 1 szt.;
poz. 10- 1 szt.;
poz. 11- 1 szt.;
poz. 12- 1 szt.;
poz. 13- 4 szt.;
poz. 14:
a):
- szer. 75mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 100mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 125mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 150mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 200mm x 200m dł.- 2 m.
b):
szerokość 75mm/150mm
szerokość 75mm x200mm - 1 szt.
szerokość 75mm x300mm - 1 szt.
szerokość 100mmx250mm – 1 szt.
szerokość 100mmx300mm – 1 szt.
szerokość 125mmx 300mm - 1 szt.
Pakiet 2
poz. 1-2 szt.;
poz. 2-1 szt.;
poz. 3- 2 szt.;
poz. 4 - 2szt.;
poz. 6 - 1 m
Pakiet 3
poz. 1 – 4 szt.;
poz. 2:
a) 1 szt. ;
b) 1 szt. ;
poz. 3 – 1 szt.;
poz. 4 – 1 szt.;
poz. 5 - 1 szt.
Pakiet 4
poz. 1:
- szer. 360mm x 100m dł.- 2 m.
- szer. 420mm x 100m dł.- 2 m.
poz.2:
- szer. 50mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 75mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 100mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 120mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 150mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 200mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 250mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 300mm x 200m dł.- 2 m.
- szer. 380mm x 200m dł.- 2 m.
poz.3:
-szerokość 75mmx150mm
-szerokość 75mmx250mm
-szerokość 75mmx300mm
-szerokość 100mmx250mm
-szerokość 100mmx300mm
-szerokość 120mmx400mm
-szerokość 150mmx270mm
-szerokość 150mmx300mm
-szerokość 150mmx380mm
poz. 4:
a) 1 ark.;
b) 1 ark.;
c) 1 ark.
poz. 5:
a) 1 ark.;
b) 1 ark. ;
c) 1 ark.
poz. 6: 1 ark.
Pakiet 5
poz. 1 – 1 szt.
Pakiet 6
poz. 11 – 1 szt.
Każdą próbkę należy oznaczyć nazwą Wykonawcy oraz numerem pakietu i pozycji, a do oferty załączyć wykaz złożonych próbek, zawierający następujące informacje: nr pakietu i pozycji, nazwa własna, rozmiar i producent danej próbki oraz ilość. (ze względu na specyfikę jednorazowości próbki po przetestowaniu nie będą zwracane);
3.2. Dokładny opis oferowanych produktów uwzględniający wymagania podane przez Zamawiającego w Załączniku nr 5 do SIWZ.
3.3. Oświadczenie producenta oferowanych produktów o zgodności ze wskazanymi w załączniku nr 5 normami PN EN.
3.4. Oświadczenie o wprowadzeniu przedmiotu zamówienia do obrotu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 542), zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ – dotyczy wyrobów medycznych.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
2. Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Uwaga: Oświadczenia nie należy składać wraz z ofertą, ponieważ Wykonawca nie posiada wiedzy na temat pozostałych uczestników procedury, w stosunku do których miałby składać przedmiotowe oświadczenie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców: 0
Maksymalna liczba wykonawców: 0
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| termin realizacji zamówienia: | 40,00 |
| cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 15.12.2020, godzina: 08:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: pl
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Opakowania i testy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Fiolkowy wskaźnik biologiczny do walidacji i rutynowej kontroli procesów sterylizacji w parze wodnej z odczytem po 24 godz. Zawierający spory bakterii G Stearothermophilus, populacja 10 5, nośnik z papieru, czas inkubacji do 24 godzin w temperaturze 55-60 st. C oraz wskaźnik chemiczny klasy 5 wg PN-EN ISO 11140-1 umożliwiający natychmiastowy odczyt testu. Kompatybilny z posiadanym przez Zamawiającego inkubatorem i przyrządem PCD firmy GKE. szt. 100
2 Przyrząd testowy Compact-Bio--C-PCD do fiolkowych wskaźników biologicznych Mini-Bio_Plus, zgodny z normą EN 867-5. zgodny z normą europejską EN 867-5 i projektem normy międzynarodowej EN ISO 11140-6, składa się z kapsuły o ściśle określonej objętości
i rurki ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego szt. 3
3 Test symulacyjny Bovie-Dick (134 st. C, czas 5.3 min.)
Samoprzylepne testy paskowe, pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu. Zgodny z normą EN 285 oraz EN ISO 11140-4. Testy paskowe po procesie sterylizacji przebarwiają się zgodnie z informacją podaną przez producenta. szt. 1 500
4 Przyrząd testowy PCD, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Zgodny z normą EN 867-4. Kompatybilny z testami z poz. 2. szt. 1
5 Zintegrowany test do kontroli wsadu w procesie sterylizacji parą wodną. Samoprzylepne testy paskowe pokryte polimerem z symetrycznie rozłożoną substancją wskaźnikową na całej długości testu. Zgodny z normą EN 867-5 oraz EN ISO 11140.
Testy paskowe po procesie sterylizacji przebarwiają się zgodnie z informacją podaną przez producenta. szt. 4 500
6 Przyrząd testowy PCD do zintegrowanego testu kontroli wsadu w parze wodnej, składający się z rurki i kapsuły ze stali kwasoodpornej w obudowie z tworzywa sztucznego. Kontrola usuwania powierza i penetracji pary dla wsadów narzędzi rurowych, narzędzi prostych (litych) i wsadów porowatych. Spełnia wymogi normy EN 867-5. Kompatybilny z testami z poz. 3 szt. 1
7 Marker do opisu pakietów przed procesem sterylizacji z nietoksycznym, wodoodpornym tuszem, nie reagującym na wysoką temperaturę. Tusz po procesie sterylizacji nie rozmazuje się, napis pozostaje czytelny. Grubość wkładu 0,7mm F szt. 70
8 Przyrząd testowy procesu do symulacji narzędzi do chirurgii małoinwazyjnej (MIS). Przyrząd testowy posiada kapsułę z termicznie odpornego tworzywa sztucznego na test kontroli skuteczności mycia i złącze typu Luer-Lock (męskie oraz damskie) ze stali kwasoodpornej połączone ze sobą silikonową rurką. Standardowo kapsuła wyposażona jest w trzy różne zakrętki o szczelinach 2 mm, 3 mm i 4 mm. Mała szczelina stwarza przy tym samym ciśnieniu wody, zwiększenie prędkości przepływu przez przyrząd, co ułatwia usuwanie zabrudzenia, większa szczelina zmniejsza prędkość przepływu, co utrudnia usuwanie zabrudzenia. Dzięki takiej budowie przyrząd może symulować zarówno narzędzia rurowe do chirurgii małoinwazyjnej, jak również endoskopy giętkie. szt. 1
9 Przyrząd testowy służący do symulacji narzędzi chirurgicznych, wykonany jest w całości z termicznie odpornego tworzywa sztucznego. Posiada miejsce na umieszczenie do dwóch testów skuteczności mycia jednocześnie (sprawdzenie dwóch różnych płaszczyzna mycia) oraz uchwyt do zawieszenia na tacy. szt. 4
10 Plastikowe osłonki na narzędzia
• osłonki na części robocze narzędzi, plastykowe, przezroczyste;
• odporne na temp do 134?C;
• rozmiar 140 x 50 mm, op. 100 szt szt. 500
11 Plastikowe osłonki na narzędzia
• osłonki na części robocze narzędzi, plastykowe, przezroczyste;
• odporne na temp do 134?C;
• rozmiar 105 x 25 mm, op. 1000 szt szt. 1000
12 Plastikowe osłonki na narzędzia
• osłonki na części robocze narzędzi, plastykowe, przezroczyste;
• odporne na temp do 134?C;
• rozmiar 60mm x 10 mm, op. 1000 szt szt. 1000
13 Test kontroli skuteczności mycia samoprzylepny, poziom 2, służy do rutynowej kontroli podstawowych procesów mycia w myjni-dezynfektorze. Zawiera syntetyczną substancję wskaźnikową zgodną z normą PN-EN ISO 15883-5 załącznik C- odpowiednik nigrozyny z mąką naniesioną na samoprzylepny nośnik z tworzywa sztucznego. Opakowanie zawiera 320 szt. op. 10
14 Rękawy i torebki papierowo-foliowe ze wskaźnikiem do sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu zgodne z normą PN-EN 868-5 / EN 868-5, PN-EN ISO 11607-1 / ISO 11607-1 (załączyć oświadczenie producenta rękawów potwierdzające zgodność z ww. normami)
oraz posiadające następujące właściwości:
- wykluczone umieszczenie testu między warstwami folii
- wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania, widoczne od strony folii
- minimum dwa wskaźniki sterylizacji do pary wodnej i tlenku etylenu zgodne z normą PN-EN ISO 11140-1 / ISO 11140-1
- jednoznacznie oznaczony kierunek otwierania
- zgrzew fabryczny wielokrotny (min. 3 ścieżki) o wytrzymałości nie mniejszej niż 250 Nm
- papier o gramaturze nominalnej 70 g/m2 (tolerancja wg PN-EN 868-3 / EN 868-3), wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta (a nie dystrybutora) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN-EN 868-3 / EN 868-3
- zawartość chlorków poniżej 0,05%
- zawartość siarczanów poniżej 0,25 %
- wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 8 kN/m; w kierunku poprzecznym nie mniej niż 4 kN/m
- wytrzymałość na rozdzielenie w poprzek 750 mN
- wytrzymałość na przepuklenie nie mniej niż 350 kPa
- folia co najmniej sześciowarstwowa, wymagana charakterystyka wytrzymałościowa wydana przez producenta folii (a nie dystrybutora) w celu potwierdzenia i oceny parametrów wytrzymałościowych i zgodności z normą PN-EN 868-5 / EN 868-5
- przezroczysta, bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów
- grubość nie większa niż 54 ?m
- zgrzewalna w temperaturze minimum 170 – 190 st. C
Wymagana dokumentacja producenta określająca maksymalny okres przechowywania wyrobów po sterylizacji zapakowanych w oferowane rękawy papierowo-foliowe.
Ze względu na wymagania procedury zgrzewania wszystkie pozycje muszą pochodzić od jednego producenta
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania nieodpłatnie walidacji zgrzewów wykonanych na posiadanych przez Szpital zgrzewarkach HAWO 850 DC-V zgodnie z PN- EN ISO 11607 i PN-EN 868-5 przed i po sterylizacji.
a) Rękaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
- szer. 75mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 100mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 120mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 150mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 200mm x 200m dł. szt. 10
b) Torebki papierowo-foliowe zamykane zgrzewarką ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
szer. 75mm/150mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000
szer. 75mm/200mm dł. Op. 2000 szt. szt. 16 000
szer. 75mm/300mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000
szer. 100/250mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000
szer. 100mm/300mm dł. Op. 2000 szt. szt. 6 000
szer. 125mm/300mm dł. Op. 2000 szt szt. 10 000
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38900000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin realizacji zamówienia: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
Nazwa: Testy kontroli
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134?C/5,3 min. i 121?C/15 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 - wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniach po 200 szt. op. 104
2 Gotowe do użycia testy do wykrywania pozostałości zanieczyszczeń białkowych gdzie w jednoelementowym przyrządzie do pobrania próby znajduje się wymazówka i substancja testowa. Nie dopuszcza się testów gdzie substancja testowa jest umieszczana w oddzielnej fiolce. W przypadku obecności białek, substancja testowa zmienia kolor już w 5-10 sekund z jasnożółtej na niebieską. Intensywność przebarwienia wzrasta wraz ze stopniem zanieczyszczenia. Test nie wymaga inkubacji, wykrywa pozostałości białkowe na poziomie 1µg. 25szt. op. 8
3 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik emulacyjny do kontroli skuteczności procesu sterylizacji parowej o parametrach 134?C/7 min. i 121?C/20 min., odpowiadający typ 6 wg ISO 11140-1 - wymagane potwierdzenie klasy przez niezależną organizację notyfikowaną w postaci certyfikatu wydanego nie wcześniej niż w 2019 r., potwierdzającego zgodność z aktualną normą tj. EN ISO 11140-1:2014, pozwalającego zidentyfikować produkt po jego kodzie i nazwie.. Na wskaźniku wyraźnie nadrukowany kolor referencyjny przebarwienia, kontrastowy kolor przebarwienia - jednoznaczny odczyt. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniach po 200 szt. op. 8
4 Niezawierający niebezpiecznych substancji toksycznych, nieprzylepny wskaźnik chemiczny do kontroli dezynfekcji termicznej w myjni-dezynfektorze w zakresie parametrów: 90°C – 5 min, integracja krytycznych parametrów procesu (czas, temperatura ) powoduje jednoznaczną zmianę przebarwienia substancji wskaźnikowej w polu testowym, jednoznaczna, łatwa interpretacja wyniku. Sposób przebrawienia testu odbywa sie w sposób punktowy od zewnetrznej częci wskaźnika pierścieniowo do środka. Spełniający wymagania normy EN ISO 11140-1 we wszystkich punktach, które dotyczą, w tym zakres tolerancji na czas i temperaturę odpowiadający typowi 6 wg EN ISO 11140-1. Na każdym wskaźniku nadrukowany typ wskaźnika. Poświadczony aktualnym dokumentem producenta brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych. W opakowaniu max 100 szt. op. 4
5 Taśma samoprzylepna bez wskaźnika sterylizacji, wykonana z papieru impregnowanego z warstwą kleju wysokiej jakości, odpornego na warunki sterylizacji. Dobrze klei się do papieru krepowego, włókniny, metalu. Szerokość taśmy 18 mm, długość na rolce 50 m. Warstwa kleju nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji, łatwa do odklejenia po procesie sterylizacji.Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta. szt. 20
6 Taśma samoprzylepna ze wskaźnikiem sterylizacji, wykonana z papieru impregnowanego z warstwą kleju wysokiej jakości, odpornego na warunki sterylizacji. Dobrze klei się do papieru krepowego, włókniny, metalu. Szerokość taśmy 18 mm, długość na rolce 50 m. Warstwa kleju nie odklejająca się podczas procesu sterylizacji, łatwa do odklejenia po procesie sterylizacji.Wymagane dołączenie charakterystyki wytrzymałościowej producenta. rolka 120
7 Przyjazny dla skóry preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po taśmach i substancjach klejących, gipsie, alginatach i cementach, oraz pastach cynkowo-eugenolowych. Zawierający w swoim składzie czysty terpen pomarańczowy z naturalnie tłoczonych skórek pomarańczy i olej natłuszczający; niezawierający alkaliów i mydła. Opakowanie 500 ml z korkiem, w którym mały otwór ułatwia dozowanie. Produkt zarejestrowany jako wyrób medyczny. szt. 4
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38900000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin realizacji zamówienia: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
Nazwa: Ochrona instrumentów medycznych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Ochrona narozników do koszy sitowych. Narożniki wykonane z kartonu o rozmiarze:100mm x 100mm x 50 mm. Opakowanie 1200 szt. op. 6
2 Wkładki absorpcyjne o wymiarach wykonane z niebieskiej włókniny o gramaturze 72g/m2.
a 25 cm x 30 cm (1000szt.) op. 4
b 30 cm x 50 cm (1000szt.) op. 4
Testy zgrzewu:
3 Testy zgrzewu sprawdzający do rutynowej kontroli pracy zgrzewarki rotacyjnej. Test wykonany z papieru.250szt. w kartonie) szt. 750
4 Testy zgrzewu sprawdzający do rutynowej kontroli pracy zgrzewarki rotacyjnej. Test wykonany z materiału Tyvek.125szt.
szt. 125
5 Ochrona instrumentów(InstruProtector) wielkość 51mm x 127mm (opakowanie 250szt.) szt. 6000
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38900000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Termin realizacji zamówienia: | 40,00 |
Nazwa: Opakowania do sterylizacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Rękawy i torebki papierowo - foliowe ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu
*konstrukcja folii i wykonanie zgodne z normami PN EN 868-3, PN-EN 868-5, PN EN ISO 11607-1, 2)PN-EN ISO 11140-1)
*papier w opakowaniach papierowo-foliowych o gramaturze min. 60g/m? zgodnie z normą PN-EN 868-5, grubość min. 83 mikrometra.
* minimalnie siedmiowarstwowa folia lub laminat foliowy w kolorze niebieskim, o grubości min 52 mikrometra, o gramaturze min 55 g/m?±5%;"
* do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu posiadają karty danych technicznych dla laminatu oraz papieru użytego do produkcji wystawione przez producenta wyrobu
* papier w opakowaniach papierowo-foliowych o gramaturze min. 60g/m?, o grubości min. 83 mikrometra zgodnie z normą PN-EN 868-5
* wskaźniki sterylizacji (para wodna, tlenek etylenu) umieszczone w obrębie zgrzewu fabrycznego na papierze od strony folii, minimalna szerokość zgrzewu 6 mm
* wyrób nie ma nadruków na żadnej powierzchni, która jest przeznaczona do bezpośredniego kontaktu z wyrobami przeznaczonymi do zapakowania
* odstęp między powtarzającym się nadrukiem na rękawie powinien być nie większy niż 155 mm zgodnie z normą PN-EN 868-5
* informacje o produkcie na opakowaniachzewnętrznych w języku polskim zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 107, poz. 679 ze zm.)
* na opakowaniach rękawy i torebki umieszczony numer LOT, rozmiar, kierunek otwierania w postaci piktogramu / dodatkowo na rękawach oznaczenie daty, przed upływem której wyrób medyczny może być używany bezpiecznie umieszczony na wklejce w środku rękawa.
* zgrzew fabryczny wielokrotny
* dopuszczalna różnica wielkości 2-3% opakowania
• dla torebek dodatkowe wycięcie na kciuk po stronie otwierania;
Rękaw włókninowo-foliowy:
* konstrukcja włókniny i folii wykonane zgodnie z normami PN-EN 868-2; PN EN 868-5 PN EN ISO 11607-1,2;
* włóknina: - gramatura włókniny 60g/m?±5%, grubość min 230 mikrometra; - kolor niebieski;
- wytrzymałość na przedarcie wzdłużne nie mniej niż 1100mN, poprzeczne nie mniej niż 1600 mN (wg ISO 1974)
- wytrzymałość na rozciąganie liniowe na sucho w kierunku walcowania nie mniej niż 2kN/m w kierunku porzecznym nie mniej niż 0,90 kN/m;
* folia: - co najmniej 7 warstwowa o grubości nie większej niż 52 mikrometra (PN-EN 868-5); gramatura min 53g/m2;
- przeźroczysta bez rozwarstwień, bez substancji toksycznych i porów;
- zgrzewalna w temperaturze 160-220°C ;
* wszystkie napisy i testy poza przestrzenią pakowania;
* wskaźniki procesu sterylizacji parowej i tlenkiem etylenu, powierzchnia wskaźnika ?100mm? (PN-EN 868-5);
* jednoznaczna zmiana koloru wskaźnika, łatwa do interpretacji;
* jednoznacznie oznaczony kierunek otwarcia;
* bezpyłowe i łatwe oddzielanie folii od włókniny;"
1. Rękaw włókninowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
szer. 360mm x 100m szt. 10
szer. 420mmx 100m szt. 6
2. Rękaw papierowo-foliowy ze wskaźnikiem sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu:
- szer. 50mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 75mm x 200m dł. szt. 70
- szer. 100mm x 200m dł. szt. 50
- szer. 120mm x 200m dł. szt. 10
- szer. 150mm x 200m dł. szt. 50
- szer. 200mm x 200m dł. szt. 20
- szer. 250mm x 200m dł. szt. 15
- szer. 300mm x 200m dł. szt. 30
- szer. 380mm x 200m dł. szt. 1
3. Torebki papierowo-foliowe
szer. 75mm/150mm szt. 24 000
szer. 75mm/250mm szt. 24 000
szer. 75mm/300mm szt. 24 000
szer. 100/250mm szt. 24 000
szer. 100mm/300mm szt. 24 000
szer. 120mm/400mm szt. 10 000
szer. 150mm/270mm szt. 10 000
szer.150mm/300mm szt. 10 000
szer. 150mmx380mm szt. 10 000
4. " Włóknina do sterylizacji III generacji (kolor niebieski, zielony)
* zgodna z normą PN EN - 868-2
* przeznaczona do sterylizacji parą wodną i tlenkiem etylenu
* niepyląca, antystatyczna.
* wymagana stabilność wymiarowa przed i po procesie sterylizacji
* zawartość chlorków nie więcej niż 0,03 % wg ISO 9197
* zawartość siarczków nie więcej niż 0,12 % wg ISO 9197
* gramatura 60 g/m2
* wytrzymałość na rozciąganie wzdłuż: nie mniej niż 2,10 kN/m, w poprzek: nie mniej niż 0,9 kN/m
* miękkość włókniny ułatwiająca formowanie pakietów
* duża wytrzymałość włókniny na wilgoć i naprężenia podczas sterylizacji
* odporność na uszkodzenia po procesie sterylizacji "
a) 50 cm x 50 cm (500ark.) kolor niebieski ark. 2 000
b) 75 cm x 75 cm ( 250ark.) ark. 2 000
c) 100 cm x 100 cm ( 250ark.) ark. 1 500
120 cm x 120 cm ( 100ark.) ark. 1 000
5. Włóknina do sterylizacji kolor zielony
a) 75cm x 75cm ( 250 ark) ark. 2 000
b) 100 cm x 100 cm ( 250ark.) ark. 1 500
c) 120 cm x 120 cm ( 100ark.) ark. 1 000
6. Papier krepowy medyczny 100 cm x 100 cm MIX
- pakowany naprzemiennie (biały, zielony)(250 ark w op)
-właściwości papieru zgodne z normą PN EN 868-2
-gramatura 60g/m2 +/-5g/m2 -grubość max. 0,16 mm wg PN-EN ISO 534,
-materiał opakowaniowy jednorazowego użycia, z przeznaczeniem do sterylizacji parowej
- posiadający miękkość ułatwiającą formatowanie papieru, odporny na uszkodzenia po sterylizacji
-opakowanie transportowe - twarda tektura, od wewnątrz jako ochrona przed kurzem i zawilgoceniem, zabezpieczony powłoką polietylenu
-oznakowanie-każdy karton posiada etykietę z koniecznymi informacjami: opis produktu, kod identyfikacyjny, ilość / liczba, numer partii, termin przydatności, znak CE
-ważność przydatności do użycia - nie mniej niż 5 lat od daty produkcji
-wymagany deklarowany przez producenta okres przechowywania wyrobu w stanie sterylnym min. 60 dni. ark. 500
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33198000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin realizacji zamówienia: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
Nazwa: Kontrola biologiczna
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Biologiczny zestaw testowy o szybkim odczycie do pary wodnej, symulujący pakiet porowaty, zawierający wskaźnik biologiczny i kartę ze wskaźnikiem chemicznym do opisu cyklu. Wskaźnik biologiczny zapewnia ostateczny odczyt wyniku negatywnego po 24 minutach inkubacji. Wskaźnik posiada wewnętrzny system kruszenia ampułki nie wymagający użycia zewnętrznego ""kruszera"" Wykrycie przez odczyt automatyczny fluorescencji w autoczytniku. Nakrętka wskaźnika w kolorze brązowym. Na fiolce repozycjonowalna nierwąca się naklejka z miejscem do opisu oraz wskaźnik chemiczny. Opakowanie zawiera 24 biologiczne zestawy testowe oraz 5 sztuk wskaźników kontrolnych. Zgodność wskaźnika znajdującego się w zestawie z normą referencyjną potwierdzona certyfikatem niezależnej jednostki notyfikowanej.
Wskaźnik zgodny z instrukcją obsługi i urządzeniem posiadanym przez Szpital – autoczytnik model 490. op. 50
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38900000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin realizacji zamówienia: | 40,00 |
| Cena: | 60,00 |
Nazwa: Akcesoria do czyszczenia sprzetu medycznego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1 Szczotka do czyszczenia narzędzi wytrzymałe włosie., całkowita dł.
235mm, dł. szczotki 75mm, dł. włosia 15mm, można myć w myjni
dezynfektorze, odporna na 134 st C 2 szt. w opak op.1
2 Szczotka do czyszczenia narzędzi wytrzymałe włosie, całkowita dł. 165mm, dł. szczotek 45mm i 30mm, dł. włosia 12mm, można 10 szt. w opak., całkowita dł. 165mm, dł. szczotek 45mm i 30mm, dł. włosia 12mm, można myć w myjni dezynfektorze,
odporna na 134 st C op. 1
3 Szczotka dwustronna jednorazowa 19 cm., końcówka okrągła fi
40mm, stożkowa fi 8mm, do panewek rozwiertaków kostnych,opak. 3 szt op. 1
4 Szczotka dwustronna z nylonowym włosiem., całkowita dł.
175mm, dł. szczotek 40mm i 30mm, dł. włosia po obu stronach
10mm, odporna na 134 stC,2 szt. w opak op. 1
5 Szczotka fi 5x100 mm do czyszczenia narzędzi MIC Nylon, całkowita długość: 610mm, odporna na 134 st C, 5 szt. w opak. op. 2
6 Szczotka fi 7x100 mm do czyszczenia narzędzi MIC. Nylon, całkowita długość: 610mm, odporna na 134 st C,5 szt. w opak. op. 2
7 Szczotka wewn. mycie parą fi 6-8mm - lanca 50 cm do instrumentów medycznych o śr.6- 8 mm z końcówką Luer kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 1
8 Szczotka wewn. mycie parą fi 3-4mm - lanca 25 cm do instrumentów medycznych o śr.3.0-4.0 mm z końcówką Luer kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 1
9 Zestaw 3 szczotek do mycia wewn o śred. 3-4 mm .Szczotki pasują do lanc o różnych długościach: 15,25,50 cm kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt 1
10 Zestaw 3 szczotek do mycia wewn o śred. 4-5 mm .Szczotki pasują do lanc o różnych długościach: 15,25,50 cm kompatybilne z urządzeniem posiadanym przez zamawiającego szt. 1
11 Znaczniki do mocowania do tacy 90x50mm, z klipsem odporne na 134 st. W kolorze niebieskim 25 szt w opak. op. 2
12 Rękawica ochr. silikonowa 35 cm, pięciopalczasta,odporne na temp. -40 st.C - +240 st.C, można myć w myjni dezynfektorze, uniwersalny rozmiar, niebieskie, bez lateksu szt 1
13 Rękawice długie, odporne na temperaturę do 250 C bawełniane szt 2
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opakowań i testów do sterylizacji do Uniwersyteckiego Dziecięcego Szpitala Klinicznego im. L. Zamenhofa w Białymstoku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38900000-4
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena: | 60,00 |
| Termin realizacji zamówienia: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Całodobowa usługa ochrony budynku biurowego i przyległego placu Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Białymstoku
- Naprawy sprzętu komputerowego w OR KRUS w Białymstoku i podległych placówkach terenowych KRUS
- Modernizacja układu wentylacji w Klinice Kardiochirurgii z Blokiem Operacyjnym
- Wykonanie systemu parkingowego na terenie Politechniki Białostockiej, ul. Wiejska 45A, 15-351 Białystok w formule zaprojektuj i wybuduj ZK-DZP.262.124.2025
- Remont sufitu oraz kanalizacji deszczowej wewnętrznej w garażu usytuowanym w budynku przy ul. Pogodnej 22 w Białymstoku
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę ulicy Mrówczej i ulicy Pajęczej w Białymstoku wraz z infrastrukturą techniczną
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium w podziale na 3 części na podstawie umów ramowych"
- "Dostawę komory Franza wraz z oprzyrządowaniem"
- DOSTAWA OBŁOŻEŃ SPECJALISTYCZNYCH CHIRURGICZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni- II
- leki ( w tym antybiotyki, psychotropy, cytostatyki), dezynfekcja, koncentraty, płyny infuzyjne, kontrasty, żywienie, radiofarmaceutyki, vidasy z możliwością składania ofert częściowych.
więcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





