eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-03



Ogłoszenie nr 761768-N-2020 z dnia 2020-12-03 r.

Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi:

Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi w podziale na zadania

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47169623500000, Nowy Józefów 52, 94-406 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 426 373 196,
faks: 426 781 037
e-mail: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl,
www: www.word.lodz.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.word.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.word.lodz.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.word.lodz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca

Adres: Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Łodzi, 94-406 Łódź, ul. Nowy Józefów 52, Sekretariat I piętro (pok. 205)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi w podziale na zadania

Numer referencyjny: WORD/DO/2300/17/20

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, w podziale na zadania:
1.1 zadanie I -obejmuje dostawę paliw płynnych na terenie miasta Łodzi,
z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 27.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 11.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
1.2. zadanie II - obejmuje dostawę paliw płynnych na terenie miasta Sieradz,
z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 24.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 17.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
1.3. zadanie III -obejmuje dostawę paliw płynnych na terenie miasta Skierniewice,
z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 13.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 20.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)

2 Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. (Dz.U. 2015 poz. 1680).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego.
4. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsc działalności Zamawiającego:
4.1. dla Zadania I - ul. Nowy Józefów 52 w Łodzi,
4.2. dla Zadania II – ul. 3 maja 7 w Sieradzu,
4.3. dla zadania III – ul. Stanisława Kaczyńskiego 3 w Skierniewicach,
liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
5. Stacje paliw, o których mowa w pkt. 4 winny:
5.1. być czynne całodobowo,
5.2. obsługiwać wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności zapewniające swobodne manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania,
5.3. posiadać wjazd na stację paliw bezpośrednio z drogi publicznej,
5.4. posiadać wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną.
6. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania oddzielnie).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.
8. Umowa zawarta od 01.01.2021r. do 31.12.2021r., z tym, że realizacja zamówienia dla pojazdów w Łodzi nastąpi od dnia 07.03.2021 r. do 31.12.2021r.


II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień, których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy, polegających na powtórzeniu podobnych dostaw, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego tj. dostawa paliwa do pojazdów i urządzeń Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi, w Oddziale Terenowym
w Sieradzu oraz w Skierniewicach.
2. Przedmiot zamówienia zgodny z zamówieniem podstawowym.
3. Warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie zgodnie z warunkami zamówienia podstawowego: całkowita wartość tego zamówienia wynosi 20 % i została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta:
a) Zadanie I – Łodzi, Zadanie II – Sieradza, Zadanie III - Skierniewic w odległości maksimum 5km od placu manewrowego: Zadanie I- WORD w Łodzi, ul. Nowy Józefów 52, Zadanie II - Oddziału Terenowego w Sieradzu ul. 3 maja 7, Zadanie III – Oddziału Terenowego w Skierniewicach ul. St. Kaczyńskiego 7, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów ciężarowych, działającymi w systemie całodobowym
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, w szczególności zapewniające swobodne manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację paliw bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,

2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej pięcioma stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, działającymi w systemie całodobowym.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. Aktualną (ważną) koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda następujących dokumentów:
2.1. Wykaz stacji paliw na terenie: w zakresie zadania I- miasta Łodzi i kraju, w zakresie zadania II – miasta Sieradza i kraju, w zakresie zadania III – miasta Skierniewic i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ)
2.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 8 do SIWZ.
2.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w pkt. 5.1.3.1.1, 5.1.3.2.1, 5.1.3.3.1 SIWZ– Załącznik nr 9 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy
2. Arkusz cenowy (arkusz 1- dotyczy zadania I, arkusz 2 – dotyczy zadania II, arkusz 3 – dotyczy zadania III)
3. Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu
4. Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania
5. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: Nie

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: Nie

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: Nie

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena:0,60
Średnia odległość między placem manewrowym WORD w Łodzi/OT Sieradz/OT Skierniewice a stacją paliw Wykonawcy:0,20
Wysokość rabatu:0,20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Nie

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W przypadku gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy.
2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy. Zamawiający przewiduje zmianę zawartej umowy polegającą na zwiększeniu do 10 % wartości zamówienia, określonego w umowie, zgodnie z art. 144 ust.1 pkt 6 ustawy


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 14.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Łódź

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Łodzi, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 27.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 11.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2 Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. (Dz.U. 2015 poz. 1680).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb
i możliwości finansowych Zamawiającego
4. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się
w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego ul. Nowy Józefów 52 w Łodzi, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych
i ciężarowych.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne całodobowo.
6. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
7. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 07.03.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Wysokość rabatu:0,20
Cena:0,60
Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Nowy Józefów 52 w Łodzi) a stacją paliw Wykonawcy:0,20
Część nr: 2
Nazwa: dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Sieradz

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Sieradz, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 24.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 17.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)

2 Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. (Dz.U. 2015 poz. 1680).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb
i możliwości finansowych Zamawiającego
4. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się
w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. 3 maja 7 w Sieradzu, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych
i ciężarowych.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne całodobowo.
6. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania oddzielnie).
7. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Wysokość rabatu:0,20
Średnia odległość między placem manewrowym (ul. 3 maja 7 w Sieradzu) a stacją paliw Wykonawcy:0,20
Cena:0,60
Część nr: 3
Nazwa: dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Skierniewice

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Skierniewic, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 13.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 20.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)

2 Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych z dnia 9 października 2015r. (Dz.U. 2015 poz. 1680).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb
i możliwości finansowych Zamawiającego
4. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się
w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. St. Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych
i ciężarowych.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne całodobowo.
6. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania oddzielnie).
7. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena:0,60
Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach) a stacją paliw Wykonawcy:0,20
Wysokość rabatu:0,20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.