Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-12
Ostrów Mazowiecka: Przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach
Numer ogłoszenia: 76144 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 644 32 16, faks 29 644 32 16.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.ostrowmaz.pcpr.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie zostanie zrealizowane w częściach odpowiadających zakresowi zadań przypisanych poszczególnym stanowiskom. Cześć 1.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych zawodowo. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 96,5 godzin wykonywania zlecenia, w tym 82,5 godz. indywidualnych konsultacji oraz 12 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2013 zaplanowane jest 129 godzin wykonywania zlecenia, w tym 105 godzin indywidualnych konsultacji oraz 24 godziny grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2014 zaplanowane jest 36 godzin wykonywania zlecenia, w tym 30 godz. indywidualnych konsultacji oraz 6 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego. Część 2.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach kontraktów socjalnych. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 170 godzin wykonywania zlecenia, w tym 110 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2013 zaplanowane jest 200 godzin wykonywania zlecenia, w tym 140 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2014 zaplanowane jest 49 godzin wykonywania zlecenia, w tym 40 godz. indywidualnych konsultacji oraz 9 godzin grupowych zajęć. Część 3.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 199 godzin wykonywania zlecenia, w tym 75 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 64 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 60 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 276 godzin, w tym 100 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 96 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 80 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 81,5 godziny wykonywania zlecenia, w tym 37,5 godziny indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 24 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 20 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych. Część 4.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia pedagogiczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 640 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 960 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci. Część 5.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 560 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 1056 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych. Cześć 6.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia logopedyczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 336 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 864 godziny indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- W przypadku zwiekszenia liczby uczestników jest przewidziane zwiększenie liczby godzin wykonywania zleceń.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6, 80.34.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Część 1. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej jedną usługę w zakresie w zakresie aktywizacji zawodowej, tożsamą lub zbliżoną do przedmiotu zamówienia (np. treningi, konsultacje indywidualne lub warsztaty) dla co najmniej 55 oraz posiada doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 2. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi w zakresie pomocy psychologicznej dla co najmniej 55 osób oraz posiada doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 3. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykonywał w ciągu ostatnich pięciu lat usługi w zakresie pomocy psychologicznej dla co najmniej 30 osób oraz posiada doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 4. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zdobył praktyczne doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi do 16-ego roku życia i/lub z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 5. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zdobył praktyczne doświadczenia w pracy logopedycznej z dziećmi do 16-ego roku życia i/lub z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 6. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zdobył praktyczne doświadczenie w pracy logopedycznej z dziećmi do 16-ego roku życia i/lub z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Przez osoby zagrożone wykluczeniem społecznym rozumie się osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, z co najmniej jednego powodu dpośród wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2004 r. nr 64, poz. 593 z późn. zm.). Ocena spełnienia w/wym warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu. Z jego treści, w jaki sposób ww. warunki Wykonawca spełnił
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: Dla części 1. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada wykształcenie wyższe w zakresie o specjalności doradca zawodowy, bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, bądź posiada licencję doradcy zawodowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20.04.2004 r. z późn. zm. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Dla części 2. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada dyplom magistra psychologii. Dla części 3. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada dyplom magistra psychologii. Dla części 4. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika specjalna. Dla cześci 5. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada ukończone studia wyższe, posiadanie uprawnień do prowadzenia terapii i przeprowadzenia diagnozy SI. Dla części 6. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada ukończone studia wyższe magisterskie kierunkowe, uprawniające do wykonywania pracy logopedy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu, oraz o złożoną wraz z dokumentami kopię potwierdzającymi zdobyte wykształcenie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dotyczy wszystkich części: Oświadczenie Wykonawcy/osoby realizującej projekt o zaangażowaniu/niezaangażowaniu w realizację innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również w ramach innych projektów Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia, złożone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 15
- 3 - Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszczalna jest zmiana ilości godzin wykonywania zlecenia w przypadku zwiąkszenia liczby uczestników uczestniczących w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowmaz.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
ul. Warchalskiego 3
07-300 Ostrów Mazowiecka.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warchalskiego 3 07-300 Ostrów Mazowiecka.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie wykonywane w ramach realizacji projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych zawodowo. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 96,5 godzin wykonywania zlecenia, w tym 82,5 godz. indywidualnych konsultacji oraz 12 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2013 zaplanowane jest 129 godzin wykonywania zlecenia, w tym 105 godzin indywidualnych konsultacji oraz 24 godziny grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2014 zaplanowane jest 36 godzin wykonywania zlecenia, w tym 30 godz. indywidualnych konsultacji oraz 6 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
- 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach kontraktów socjalnych. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 170 godzin wykonywania zlecenia, w tym 110 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2013 zaplanowane jest 200 godzin wykonywania zlecenia, w tym 140 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2014 zaplanowane jest 49 godzin wykonywania zlecenia, w tym 40 godz. indywidualnych konsultacji oraz 9 godzin grupowych zajęć.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
- 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach w ramach Programu Aktywności Lokalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 199 godzin wykonywania zlecenia, w tym 75 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 64 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 60 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 276 godzin, w tym 100 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 96 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 80 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 81,5 godziny wykonywania zlecenia, w tym 37,5 godziny indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 24 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 20 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
- 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia pedagogiczne dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia pedagogiczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 640 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 960 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
- 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 560 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 1056 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
- 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia logopedyczne dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia logopedyczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 336 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 864 godziny indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
- 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15
INNE PRZETARGI Z OSTROWI MAZOWIECKIEJ
- Zakup sprzętu i odzieży ochronnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz zasilania awaryjnego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Ostrów Mazowiecka"
- Kompleksowe wykonanie instalacji stałych urządzeń gaśniczych zraszaczowych w obiektach Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych zlokalizowanego w Starym Lubiejewie
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 1 (Drugie postępowanie)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnozy dzieci narażonych prenatalnie na alkohol, będących pod opieką rodzin zastępczych - pod kątem FASD (płodowy zespół alkoholowy)
- Usługi doradztwa eksperckiego dla przedsiębiorców korzystających z pomocy udzielanej przez Powiatowych Doradców Klimatycznych, efektem którego będą przygotowane raporty eksperckie
- Świadczenie usługi doradztwa zawodowego dla Uczestników Projektu pn.: ,,Aktywna integracja, aktywizacja i włączenie społeczne mieszkańców Gminy Wągrowiec"
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- "Świadczenie usług poradnictwa zawodowego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
- "Świadczenie usług poradnictwa psychologicznego celem przeprowadzenia indywidualnej diagnozy potrzeb w celu opracowania ścieżki reintegracji dla uczestników projektu pn. Każdy inny - wszyscy równi"
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





