eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaPrzeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Ostrów Mazowiecka: Przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach
Numer ogłoszenia: 76144 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Warchalskiego 3, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 29 644 32 16, faks 29 644 32 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: pcpr.ostrowmaz.pcpr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie w ramach umowy zlecenia usług w ramach projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działanie 7.1. Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zamówienie zostanie zrealizowane w częściach odpowiadających zakresowi zadań przypisanych poszczególnym stanowiskom. Cześć 1.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych zawodowo. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 96,5 godzin wykonywania zlecenia, w tym 82,5 godz. indywidualnych konsultacji oraz 12 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2013 zaplanowane jest 129 godzin wykonywania zlecenia, w tym 105 godzin indywidualnych konsultacji oraz 24 godziny grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2014 zaplanowane jest 36 godzin wykonywania zlecenia, w tym 30 godz. indywidualnych konsultacji oraz 6 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego. Część 2.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach kontraktów socjalnych. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 170 godzin wykonywania zlecenia, w tym 110 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2013 zaplanowane jest 200 godzin wykonywania zlecenia, w tym 140 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2014 zaplanowane jest 49 godzin wykonywania zlecenia, w tym 40 godz. indywidualnych konsultacji oraz 9 godzin grupowych zajęć. Część 3.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 199 godzin wykonywania zlecenia, w tym 75 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 64 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 60 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 276 godzin, w tym 100 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 96 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 80 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 81,5 godziny wykonywania zlecenia, w tym 37,5 godziny indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 24 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 20 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych. Część 4.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia pedagogiczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 640 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 960 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci. Część 5.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 560 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 1056 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych. Cześć 6.: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia logopedyczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 336 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 864 godziny indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W przypadku zwiekszenia liczby uczestników jest przewidziane zwiększenie liczby godzin wykonywania zleceń.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8, 85.12.12.70-6, 80.34.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: tak.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Część 1. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeprowadził co najmniej jedną usługę w zakresie w zakresie aktywizacji zawodowej, tożsamą lub zbliżoną do przedmiotu zamówienia (np. treningi, konsultacje indywidualne lub warsztaty) dla co najmniej 55 oraz posiada doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 2. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał usługi w zakresie pomocy psychologicznej dla co najmniej 55 osób oraz posiada doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 3. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykonywał w ciągu ostatnich pięciu lat usługi w zakresie pomocy psychologicznej dla co najmniej 30 osób oraz posiada doświadczenie w pracy z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 4. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zdobył praktyczne doświadczenie w pracy pedagogicznej z dziećmi do 16-ego roku życia i/lub z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 5. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zdobył praktyczne doświadczenia w pracy logopedycznej z dziećmi do 16-ego roku życia i/lub z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Część 6. przedmiotu zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, zdobył praktyczne doświadczenie w pracy logopedycznej z dziećmi do 16-ego roku życia i/lub z osobami zagrożonymi wykluczeniem społecznym. Przez osoby zagrożone wykluczeniem społecznym rozumie się osoby zagrożone wykluczeniem społecznym, z co najmniej jednego powodu dpośród wskazanych w art. 7 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (Dz. U. z 2004 r. nr 64, poz. 593 z późn. zm.). Ocena spełnienia w/wym warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu. Z jego treści, w jaki sposób ww. warunki Wykonawca spełnił

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia-nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ww. warunek jeżeli: Dla części 1. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada wykształcenie wyższe w zakresie o specjalności doradca zawodowy, bądź wykształcenie wyższe i studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego, bądź posiada licencję doradcy zawodowego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 20.04.2004 r. z późn. zm. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Dla części 2. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada dyplom magistra psychologii. Dla części 3. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada dyplom magistra psychologii. Dla części 4. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada ukończone studia wyższe magisterskie na kierunku pedagogika specjalna. Dla cześci 5. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada ukończone studia wyższe, posiadanie uprawnień do prowadzenia terapii i przeprowadzenia diagnozy SI. Dla części 6. przedmiotu zamówienia: Wykonawca posiada ukończone studia wyższe magisterskie kierunkowe, uprawniające do wykonywania pracy logopedy. Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w złożonym oświadczeniu, oraz o złożoną wraz z dokumentami kopię potwierdzającymi zdobyte wykształcenie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów, według formuły: spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dotyczy wszystkich części: Oświadczenie Wykonawcy/osoby realizującej projekt o zaangażowaniu/niezaangażowaniu w realizację innych projektów finansowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, jak również w ramach innych projektów Narodowe Strategiczne Ramy Odniesienia, złożone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 15
  • 3 - Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalna jest zmiana ilości godzin wykonywania zlecenia w przypadku zwiąkszenia liczby uczestników uczestniczących w poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ostrowmaz.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warchalskiego 3 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. Warchalskiego 3 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie wykonywane w ramach realizacji projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki...

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług doradztwa zawodowego dla uczestników projektu systemowego w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji zawodowej oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych zawodowo. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 96,5 godzin wykonywania zlecenia, w tym 82,5 godz. indywidualnych konsultacji oraz 12 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2013 zaplanowane jest 129 godzin wykonywania zlecenia, w tym 105 godzin indywidualnych konsultacji oraz 24 godziny grupowych zajęć doradztwa zawodowego; w 2014 zaplanowane jest 36 godzin wykonywania zlecenia, w tym 30 godz. indywidualnych konsultacji oraz 6 godzin grupowych zajęć doradztwa zawodowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach kontraktów socjalnych. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 170 godzin wykonywania zlecenia, w tym 110 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2013 zaplanowane jest 200 godzin wykonywania zlecenia, w tym 140 godzin indywidualnych konsultacji oraz 60 godzin grupowych zajęć; w 2014 zaplanowane jest 49 godzin wykonywania zlecenia, w tym 40 godz. indywidualnych konsultacji oraz 9 godzin grupowych zajęć.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach w ramach Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług konsultacji psychologicznych indywidualnych i grupowych dla uczestników projektu w celu rozpoznania ich potrzeb w zakresie aktywizacji oraz ukierunkowania i wsparcia działań dla poszczególnych uczestników aktywizowanych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 199 godzin wykonywania zlecenia, w tym 75 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 64 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 60 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 276 godzin, w tym 100 godzin indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 96 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 80 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 81,5 godziny wykonywania zlecenia, w tym 37,5 godziny indywidualnych konsultacji dla rodziców dzieci niepełnosprawnych, 24 godziny grupowych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych oraz 20 godzin grupowych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.12.70-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia pedagogiczne dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia pedagogiczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 640 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 960 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia terapii integracji sensorycznej dla dzieci niepełnosprawnych, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 560 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2013 zaplanowane jest 1056 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla dzieci niepełnosprawnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia logopedyczne dla uczestników projektu Twoja przyszłość w Twoich rękach i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie, w ramach umowy- zlecenia, usług obejmujących zajęcia logopedyczne dla uczestników projektu i osób z ich otoczenia, w ramach Programu Aktywności Lokalnej. Usługi będą realizowane w ciągu 3. lat realizacji projektu tj. 2012-2014. W 2012 zaplanowane jest 336 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2013 zaplanowane jest 864 godziny indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci; w 2014 zaplanowane jest 480 godzin indywidualnych zajęć dla rodziców dzieci niepełnosprawnych i ich dzieci..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.34.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 28.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy - 15
    • 3. Doświadczenie zawodowe osób, które będą realizować zamówienie - 15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.