Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 761195-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-18 3310015
faks: 0-18 3310015
e-mail: sekretariatmow@poczta.internetdsl.pl
www: www.mowmszana.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.mowmszana.pl www.bip.malopolska.pl/mowikkwwmdolnej
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.mowmszana.pl www.bip.malopolska.pl/mowikkwwmdolnej
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia23.11.2012 Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej, ul. Fabryczna 3, 34-730 Mszana Dolna
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP-1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-1/2020 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej.
2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na części, tj:
Część 1: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
Część 2: Dostawa warzyw i owoców
Część 3: Dostawa różnych artykułów spożywczych
Część 4: Dostawa produktów mleczarskich
Część 5: Dostawa mrożonek
Część 6: Dostawa ryb
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawarty jest w załączniku nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ, który jednocześnie jest formularzem cenowym.
4. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
5. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
7. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
8. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach części zamówienia wydzielonych przez Zamawiającego (części od 1 do 6).
9. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
10. Dla każdej z części zamówienia, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
11. Złożenie większej ilości ofert na daną część zamówienia przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert na tą część zamówienia.
12. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
II.5) Główny kod CPV: 15.10.00.00
Dodatkowe kody CPV:
15.30.00.00
15.80.00.00
15.50.00.00
15.33.11.70
15.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04.01.2021 r., do dnia 31.12.2021.
Termin dostawy zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie wskazanym przez oferenta w ofercie wg przyjętego zakresu terminu dostawy – Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile uprawnienie to wynika z odrębnych przepisów.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
a. Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatku, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzający dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnymi lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności (zal. nr 6 do SIWZ).
c. Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (zał. Nr 7 do SIWZ).
d. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3a, w rozdziale VIII SIWZ:
i. składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21.
3. Dokumenty, o których mowa w rozdziale VIII pkt 4 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
4. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale VIII w pkt. 3 ppkt a SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt 5 powyżej stosuje się.
5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
6. Zgodnie z art. 24 ust. 8 Pzp wykonawca, który podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 13 i 14 oraz 16-20 lub ust. 5 Pzp, może przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu wykonawcy. Przepisu zdania pierwszego nie stosuje się, jeżeli wobec wykonawcy, będącego podmiotem zbiorowym, orzeczono prawomocnym wyrokiem sądu zakaz ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz nie upłynął określony w tym wyroku okres obowiązywania tego zakazu.
7. Wykonawca nie podlega wykluczeniu, jeżeli zamawiający, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu wykonawcy, uzna za wystarczające dowody przedstawione na podstawie art. 24 ust. 8 Pzp.
8. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdz. VIII pkt 3 lit. a – c SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia:
a) spełniania warunku udziału w postępowaniu wykonawca składa Załącznik nr 3b - Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane na podstawie art. 25a ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
b) braku podstaw wykluczenia w postępowaniu wykonawca składa Załącznik nr 3a – Oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
a. Formularz oferty – załącznik nr 1a 1b 1c 1d 1e 1f do SIWZ (w zależności od składanej części)
b. Formularz cenowy – załącznik nr 2a 2b 2c 2d 2e 2f do SIWZ (w zależności od składanej części)
c. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczeń stanowią załączniki nr 3a i 3b do SIWZ;
d. Aktualne na dzień złożenia oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postepowania według rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282) - dalej zwanego „rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.” – paragraf 2, 5 i 7 cyt. rozporządzenia,
e. Wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust 3a Pzp załącznik nr 4 do SIWZ
g. Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; załącznik nr 6 do SIWZ.
h. Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; załącznik nr 7 do SWIZ.
2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 SIWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te muszą potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
4. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i brak podstaw wykluczenia z postępowania, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne .
a) Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (o ile są znane).
b) W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa § 2, § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa w Rozdz. VIII pkt 4 SIWZ) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, okresu ich ważności oraz form, w jakich dokumenty te mogą być składane - dalej zwanego „rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r.”, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
c) W przypadku wskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w § 2, § 5 (tj. składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu) i § 7 (składanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, o których mowa Rozdz. VIII pkt 4. SIWZ) rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., które znajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 Pzp, zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
d) W przypadku, o którym mowa w pkt 4 ppkt b. SIWZ zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez wykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów.
e) Oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a Pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale.
f) Dokumenty, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r., inne niż oświadczenia, o których mowa w rozdziale IX pkt 1 SIWZ, składane są przez wykonawcę w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
g) Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
h) Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
i) Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r., innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
j) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
k) Jeżeli wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale IX pkt 1. SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
l) Jeżeli wykonawca nie złoży wymaganych pełnomocnictw albo złoży wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
m) Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia - wskazanych w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
n) Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
o) Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów,
p) Przed podpisaniem Umowy, wybrany Wykonawca przekaże Zamawiającemu:
1) pełnomocnictwo, jeżeli umowę podpisuje pełnomocnik, 2) umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jeżeli ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1) ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy poprzez jego wydłużenie względnie przesunięcie w sytuacji gdy:
a) wystąpiły klęski żywiołowe lub inne stany nadzwyczajne, stany epidemiologiczne lub zagrożenia epidemiologicznego stwierdzone w sposób prawnie określony zgodnie z obowiązującym porządkiem normatywnym,
b) niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji przedmiotu umowy, stanowi konsekwencję działania sił wyższych niezależnych od wykonawcy, niestanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych, których nie można było przewidzieć, poza zdarzeniami zwykłymi. Siłą wyższą, o której mowa w zdaniu poprzedzającym jest zdarzenie niezależne od wykonawcy, niestanowiące jego problemów organizacyjnych, którego strony umowy nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązania wynikającego z niniejszej umowy,
c) dotrzymanie terminów dla realizacji umowy uzależnione jest od wyników postępowania administracyjnego w przedmiocie uzyskania stosownych zezwoleń, decyzji i podobnych aktów administracyjnych. Niedotrzymanie przez Wykonawcę wskazanych w zdaniu poprzedzającym terminów stanowi podstawę do zmiany umowy w tym zakresie, jeśli spełnione są łącznie następujące warunki:
- niedotrzymanie terminu wynika wyłącznie z przedłużającego się postępowania,
- Wykonawca wykaże, że zwłoka w tym postępowaniu nie jest rezultatem jego nieprawidłowych działań lub zaniechań,
d) nastąpi przedłużenie procedury przetargowej o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego wskutek prowadzonego postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych,
e) weszły w życie przepisy prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego, które wymagają dostosowania przedmiotu umowy do zmiany przepisów, które nastąpiły w trakcie realizacji przedmiotu umowy
Wydłużenie tudzież przesunięcie w czasie realizacji przedmiotu umowy nastąpi o czas równy przerwie w wykonywaniu przedmiotu umowy w związku ze zdarzeniami, o których mowa pod lit. a) – e);
2) zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy, w tym zwłaszcza, iż jeśli dotyczy ona podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych to Wykonawca winien wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
2. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia (ceny ofertowej):
1) w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT (zwiększenia lub zmniejszenia), przyjętej do określenia wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, która zacznie obowiązywać po dniu zawarcia przedmiotowej umowy. W takim wypadku strony sporządzą aneks do umowy, w którym wynagrodzenie Wykonawcy brutto ulegnie odpowiedniej zmianie poprzez zastosowanie zmienionej stawki podatku VAT. Zmianie ulegnie jedynie wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy za wykonywanie umowy w okresie od dnia obowiązywania zmienionej stawki podatku VAT, przy czym zmiana dotyczyć będzie wyłącznie tej części wynagrodzenia Wykonawcy, do której zgodnie z przepisami prawa powinna być zastosowana zmieniona stawka podatku,
2) w razie rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy (do 50% zamówienia). W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę w tym zakresie umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w tej części zmniejszając wynagrodzenie zgodnie z kryteriami opisanymi w zdaniu poprzedzającym,
3) w sytuacji rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy w związku z zawieszeniem prowadzenia zajęć w MOW w Mszanie Dolnej w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2 (nawet powyżej 50% zamówienia) za czas równy ilość dni, w których wstrzymana będzie praca kuchni ośrodka w przeliczeniu na ilość zamawianych produktów w tym okresie. Jeżeli Wykonawca nie wyrazi zgody na zmianę w tym zakresie umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w tej części zmniejszając proporcjonalnie wynagrodzenie.
3. Poza przypadkami wskazanymi powyżej zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) zmiana wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego,
b) zmiana wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla zamawiającego,
c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
2) zostały spełnione łącznie następujące warunki:
a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć,
b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie;
3) wykonawcę, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca:
a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy,
b) w wyniku przejęcia przez zamawiającego zobowiązań wykonawcy względem jego podwykonawców;
4) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu art. 144 ust. 1e ustawy Prawo zamówień publicznych;
5) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej rzeczonej umowie.
4. W razie konieczności modyfikacji umowy w zakresie ust. 1 – 3 niniejszej jednostki redakcyjnej Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu wniosek w formie pisemnej o dokonanie zmiany umowy. Wniosek ten winien zawierać propozycję zmiany umowy wraz z jej uzasadnieniem oraz dokumenty niezbędne do oceny przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem uwzględniania powyższych warunków.
5. W terminie 30 dni od otrzymania wniosku, o którym mowa w ust. 4 Zamawiający wyda pisemne stanowisko wobec wniosku Wykonawcy. Za dzień przekazania stanowiska uznaje się dzień jego wysłania na adres właściwy dla doręczeń pism dla Wykonawcy. Termin o jakim mowa w zdaniu zd. 1 niniejszego przepisu rozpoczyna bieg od momentu doręczenia wniosku Zamawiającemu wraz z kompletem wymaganych dokumentów. Zamawiający może przedłużyć termin do zajęcia stanowiska o kolejne 30 dni. Za brak wydania stanowiska przez Zamawiającego strony uznają tym samym niewyrażenie zgody na zmianę umowy w proponowanym zakresie.
6. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 11.12.2020, godzina: 09:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
2. Miejsce i termin otwarcia ofert: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej, ul. Fabryczna 3, 34-730 Mszana Dolna – parter, Sala konferencyjna w dniu 11.12.2020 r. (piątek) o godzinie 09:15.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa mięsa i produktów mięsnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-1/2020 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej - Dostawa mięsa i produktów mięsnych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części zawarty jest w załączniku nr 2a do SIWZ, który jednocześnie jest formularzem cenowym.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach części zamówienia wydzielonych przez Zamawiającego (części od 1 do 6).
8. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
9. Dla każdej z części zamówienia, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Złożenie większej ilości ofert na daną część zamówienia przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert na tą część zamówienia.
11. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin dostawy: | 40,00 |
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04.01.2021 r., do dnia 31.12.2021.
Termin dostawy zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie wskazanym przez oferenta w ofercie wg przyjętego zakresu terminu dostawy – Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
Nazwa: Dostawa warzyw i owoców
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-1/2020 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej - Dostawa warzyw i owoców.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części zawarty jest w załączniku nr 2b do SIWZ, który jednocześnie jest formularzem cenowym.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach części zamówienia wydzielonych przez Zamawiającego (części od 1 do 6).
8. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
9. Dla każdej z części zamówienia, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Złożenie większej ilości ofert na daną część zamówienia przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert na tą część zamówienia.
11. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04.01.2021 r., do dnia 31.12.2021.
Termin dostawy zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie wskazanym przez oferenta w ofercie wg przyjętego zakresu terminu dostawy – Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
Nazwa: Dostawa różnych produktów spożywczych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-1/2020 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej - Dostawa różnych produktów spożywczych
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części zawarty jest w załączniku nr 2c do SIWZ, który jednocześnie jest formularzem cenowym.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach części zamówienia wydzielonych przez Zamawiającego (części od 1 do 6).
8. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
9. Dla każdej z części zamówienia, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Złożenie większej ilości ofert na daną część zamówienia przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert na tą część zamówienia.
11. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin dostawy: | 40,00 |
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04.01.2021 r., do dnia 31.12.2021.
Termin dostawy zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie wskazanym przez oferenta w ofercie wg przyjętego zakresu terminu dostawy – Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
Nazwa: Dostawa produktów mleczarskich
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-1/2020 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej - Dostawa produktów mleczarskich
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części zawarty jest w załączniku nr 2d do SIWZ, który jednocześnie jest formularzem cenowym.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach części zamówienia wydzielonych przez Zamawiającego (części od 1 do 6).
8. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
9. Dla każdej z części zamówienia, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Złożenie większej ilości ofert na daną część zamówienia przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert na tą część zamówienia.
11. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04.01.2021 r., do dnia 31.12.2021.
Termin dostawy zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie wskazanym przez oferenta w ofercie wg przyjętego zakresu terminu dostawy – Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
Nazwa: Dostawa mrożonek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-1/2020 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej - Dostawa mrożonek
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części zawarty jest w załączniku nr 2e do SIWZ, który jednocześnie jest formularzem cenowym.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach części zamówienia wydzielonych przez Zamawiającego (części od 1 do 6).
8. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
9. Dla każdej z części zamówienia, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Złożenie większej ilości ofert na daną część zamówienia przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert na tą część zamówienia.
11. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15331170-9
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04.01.2021 r., do dnia 31.12.2021.
Termin dostawy zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie wskazanym przez oferenta w ofercie wg przyjętego zakresu terminu dostawy – Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
Nazwa: Dostawa ryb
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Zamawiający powierza zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia publicznego Nr ZP-1/2020 i ofertą Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania następujący przedmiot umowy: sukcesywna dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. ks. Karola Wojtyły w Mszanie Dolnej - Dostawa ryb
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części zawarty jest w załączniku nr 2f do SIWZ, który jednocześnie jest formularzem cenowym.
3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w Projekcie Umowy stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ.
4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego usługi spełniają wymagania określone przez zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
6. Zamawiający żąda wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w ramach części zamówienia wydzielonych przez Zamawiającego (części od 1 do 6).
8. Zgodnie z art. 36aa ust. 2 Ustawy Pzp Zamawiający informuje, że ofertę można składać w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich części zamówienia.
9. Dla każdej z części zamówienia, Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
10. Złożenie większej ilości ofert na daną część zamówienia przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich jego ofert na tą część zamówienia.
11. Każda oferta będzie oceniana odrębnie dla każdej części zamówienia, dla której została złożona.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Cena brutto oferty: | 60,00 |
| Termin dostawy: | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy, nie wcześniej jednak niż od dnia 04.01.2021 r., do dnia 31.12.2021.
Termin dostawy zamówienia jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie wskazanym przez oferenta w ofercie wg przyjętego zakresu terminu dostawy – Rozdz. XVI pkt 1 SIWZ.
INNE PRZETARGI MSZANA DOLNA
- Kompleksowe ubezpieczenie Miasta Mszana Dolna
- Sukcesywna dostawa żywności na 2026 rok dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Mszanie Dolnej
- "Udzielenie długoterminowego kredytu w kwocie1 800 000,00 zł dla Miasta Mszana Dolna"
- BUDOWA INFRASTRUKTURY WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY MSZANA DOLNA
więcej: przetargi MSZANA DOLNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki Szkoły Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Glinojecku"
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych roku 2026 dla Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 10 w Gdańsku
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Placówek Oświatowych w Szczawinie Kościelnym na rok 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkola Leśnego w Bolszewie, w okresie od 2 stycznia 2026 do 31 grudnia 2026, z podziałem na dziewięć części.
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do kuchni Przedszkola nr 424 im. Królowej Marysieńki w Warszawie w 2026 r.
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 8 W OŁAWIE W 2026 ROKU
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





