eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceUsługa wykonania badania pt. "Ewaluacja ex-ante programu regionalnego województwa śląskiego na lata 2021-2027

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 761085-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Województwo Śląskie:

Usługa wykonania badania pt. "Ewaluacja ex-ante programu regionalnego województwa śląskiego na lata 2021-2027

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Zamówienie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa XIII Pomoc Techniczna, Działanie 13.1
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 27628463800000, Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 77 40 025,
faks: 32 77 40 030
e-mail: zamowienia@slaskie.pl,
www: www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.slaskie.pl/ogloszenia_i_aktualnosci/zamowienia_publiczne/zamowienia_do_kwot_unijnych/?p=Przetarg+nieograniczony%5Eaktualne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: 1. W przypadku składania oferty w formie pisemnej w postaci papierowej ofertę należy złożyć w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, Kancelaria Ogólna pok. 164. 2. W przypadku składania oferty w formie elektronicznej, ofertę należy złożyć na Platformie https://slaskie.ezamawiajacy.pl, zgodnie z Instrukcjami dla Wykonawcy, które stanowią załącznik nr 4 do SIWZ.

Adres: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wykonania badania pt. "Ewaluacja ex-ante programu regionalnego województwa śląskiego na lata 2021-2027

Numer referencyjny: OR-ZN.272.1.63.2020.MJ

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa wykonania badania pt. „Ewaluacja ex-ante programu regionalnego województwa śląskiego na lata 2021-2027.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy.
3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ.
4. Zamawiający wymaga, aby raport końcowy z badania został stworzony zgodnie z zasadami zawartymi w „Instrukcji tworzenia dostępnych dokumentów” UKE, styczeń 2018 r. stanowiącą Załącznik nr 1 do SOPZ.
5. Zamówienie współfinansowane będzie w 85% przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 - Oś Priorytetowa XIII Pomoc Techniczna, Działanie 13.1 oraz 15% z wkładu budżetu województwa śląskiego.
6. Instrukcje dla Wykonawcy dotyczące Platformy stanowią Załącznik nr 4 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 73.11.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 180450,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 24.05.2021

II.9) Informacje dodatkowe: Dotyczy pkt II.8): Wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi w terminie do dnia 24 maja 2021 r., zgodnie z następującym harmonogramem:
1. w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy – Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej raport metodologiczny wraz z projektami narzędzi badawczych oraz ze szczegółowym harmonogramem realizacji badania, zawierającym rozdysponowanie zadań pomiędzy poszczególnych członków zespołu badawczego. Harmonogram musi być rozpisany z dokładnością przynajmniej do tygodnia;
2. w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia przekazania raportu metodologicznego - Zamawiający przekaże do niego uwagi w formie elektronicznej;
3. w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia przekazania uwag do raportu metodologicznego - Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej uzgodnioną z Zamawiającym wersję raportu metodologicznego wraz z narzędziami badawczymi;
4. w terminie do dnia 19 kwietnia 2021 r. - Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej raport końcowy. Zamawiający zastrzega, że opracowania częściowe, niedokończone lub niezredagowane nie będą przyjmowane i nie będą traktowane jako raport końcowy. Zamawiający zastrzega również, że raport przekazany przed zakończeniem realizacji badań terenowych, które niezbędne były do jego stworzenia, nie będzie traktowany jako raport końcowy. Ponadto, w tym terminie Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej całość danych pierwotnych - niepodzielnie wszystkie informacje powzięte przez Wykonawcę w trakcie prowadzonej ewaluacji (m.in. szczegółowe notatki, nagrania, transkrypcje, bazy danych zawierające odpowiedzi respondentów) w formie zapewniającej anonimowość respondentów oraz bazę z danymi umożliwiającymi kontrolę przeprowadzonych badań terenowych;
5. w terminie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania raportu - Zamawiający przekaże do niego uwagi w formie elektronicznej;
6. w terminie do dnia 24 maja 2021 r. – Wykonawca przedstawi w formie elektronicznej ostateczną wersję raportu końcowego, z uwzględnieniem ewentualnych uwag Zamawiającego.
7. w terminie do 4 dni roboczych przed realizacją wywiadu grupowego z przedstawicielami IZ i IP RPO WSL Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w wersji elektronicznej do akceptacji Zamawiającemu materiały, które będą wykorzystywane w trakcje spotkania (np. scenariusz spotkania wraz z prezentowanymi danymi i/lub prezentacja). Zamawiający ma prawo zgłosić uwagi do przekazanego materiału, do których powinien odnieść się Wykonawca przesyłając uzgodnioną wersję przekazanych materiałów.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1. W okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 3 usługi, których przedmiotem było przeprowadzenie badań ewaluacyjnych dotyczących programu** o wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto każda.
2. Skieruje do realizacji zamówienia publicznego co najmniej 6 osób (zespół badawczy) w szczególności odpowiedzialne za świadczenie usług, posiadające doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego:
a) kierownik zespołu badawczego – posiadający doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika, co najmniej 3 badań ewaluacyjnych* dotyczących programów**o wartości zamówienia nie mniejszej niż 100 000 zł brutto każde, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
b) co najmniej 5 członków zespołu badawczego łącznie spełniających następujące warunki:
I. doświadczenie w realizacji***, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 2 badań ewaluacyjnych/ analiz/ badań społeczno – gospodarczych w całości lub części* dotyczących instrumentów finansowych.
II. doświadczenie w realizacji***, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 2 badań ewaluacyjnych/ analiz/ badań społeczno-gospodarczych dotyczących programów** w całości lub części* poświęconym zagadnieniu rozwoju społecznego na poziomie co najmniej województwa.
Pod pojęciem rozwoju społecznego Zamawiający rozumie takie zagadnienia jak: rynek pracy, włączenie społeczne, rewitalizacja i walka z ubóstwem, zdrowie, edukacja i uczenie się przez całe życie. Warunek spełni usługa dotycząca co najmniej jednego ze wskazanych zagadnień.
III. doświadczenie w realizacji***, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 1 badania ewaluacyjnego/ analizy/ badania społeczno – gospodarczego dotyczącego programu** w całości lub części* poświęconego zagadnieniu środowiska i energetyki na poziomie co najmniej województwa.
Pod pojęciem środowiska i energetyki Zamawiający rozumie takie zagadnienia jak: środowisko, klimat, gospodarowanie wodą, gospodarowanie odpadami, energetyka i energia odnawialna. Warunek spełni usługa dotycząca co najmniej jednego ze wskazanych zagadnień.
IV. doświadczenie w realizacji***, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 2 badań ewaluacyjnych/ analiz/ badań społeczno-gospodarczych dotyczących programów** w całości lub części* poświęconym zagadnieniu rozwoju regionalnego na poziomie co najmniej województwa.
Pod pojęciem rozwoju regionalnego Zamawiający rozumie takie zagadnienia jak: inteligentna gospodarka, innowacje oraz B+R, przedsiębiorczość, sieci szerokopasmowe, cyfryzacja, transport, kultura i turystyka. Warunek spełni usługa dotycząca co najmniej jednego ze wskazanych zagadnień.
V. doświadczenie w realizacji***, w okresie ostatnich 6 lat przed upływem terminu składania ofert, min. 1 badania ewaluacyjnego/ analizy/ badania społeczno-gospodarczego dotyczącego prognozowania i/lub szacowania i/lub weryfikacji wartości wskaźników programu**

Każdy ze wskazanych w punkcie b) członków zespołu badawczego musi wykazać się spełnieniem przynajmniej 1 warunku przedstawionego w punktach I-V.
Zamawiający dopuszcza wskazanie tej samej usługi w więcej niż jednym punkcie I-V jeśli spełnia ona łącznie któreś z warunków.
Funkcji kierownika zespołu badawczego nie można łączyć z funkcją członka zespołu badawczego.

Jeżeli zespół badawczy będzie liczył więcej niż 6 osób, to każda dodatkowa osoba niespełniająca powyższego warunku nie może pracować samodzielnie przy realizacji niniejszego badania, tzn. w pojedynkę uczestniczyć i odpowiadać za wykonanie przypisanych w harmonogramie czynności.

* Do badań ewaluacyjnych, analiz i badań społeczno-gospodarczych Zamawiający nie będzie zaliczał: ewaluacji projektów, ewaluacji programów nauczania, strategii rozwoju, strategii przedsiębiorstw, studiów wykonalności, audytów, planów zagospodarowania przestrzennego, ocen i prognoz oddziaływania na środowisko, badań marketingowych, badań opinii społecznej, programów Foresight, badań własnych Wykonawcy (zrealizowanych na potrzeby wewnętrzne), badań wykorzystujących 1 metodę/technikę badawczą (nieuwzględniających zasady triangulacji metod/technik badawczych).

W przypadku badania ewaluacyjnego/ analizy/ badania społeczno – gospodarczego w części poświęconemu zagadnieniu instrumentów finansowych, rozwoju społecznego, środowiska i energetyki lub rozwoju regionalnego na poziomie co najmniej województwa należy wykazać, że jest to usługa będąca komponentem innego kompleksowego badania dająca się wyodrębnić w jego strukturze jako odrębny, niezależny element, w całości poświęcony wskazanemu tematowi.

** Pojęcie „program” rozumiane jest:
- zgodnie z definicją Art. 2, ust. 6) ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) NR 1303/2013 z dnia 17 grudnia 2013 r. ustanawiającego wspólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności, Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich oraz Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz ustanawiającego przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego, Funduszu Spójności i Europejskiego Funduszu Morskiego i Rybackiego oraz uchylające rozporządzenie Rady (WE) nr 1083/2006 tj. „program operacyjny”, o którym mowa w III lub IV części powyższego rozporządzenia i w rozporządzeniu w sprawie EFMR oraz „program rozwoju obszarów wiejskich”, o którym mowa w rozporządzeniu w sprawie EFRROW
- zgodnie z treścią zapisów rozporządzeń z perspektywy 2007-2013 odnoszących się do wskazanych wyżej funduszy.

*** Jako doświadczenie w realizacji badań rozumie się uczestnictwo w realizacji usługi jako członek zespołu badawczego.

Spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 1) musi w całości wykazać co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Spełnienie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełnić łącznie.

Zamawiający informuje, że jeżeli wymagane wartości zostaną podane w walutach innych niż zł (PLN), to Zamawiający w celu przeliczenia podanej waluty na zł (PLN) przyjmie średni kurs tej waluty podany przez NBP (Narodowy Bank Polski) na dzień wszczęcia postępowania.

W przypadku Wykonawcy, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, warunki udziału w postępowaniu muszą być wykazane w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby.
Niewykazanie spełnienia warunków udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12) ustawy Pzp.
Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 2 w zakresie terminów wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio.
4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w pkt III.7.1), przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt III.4.1a).

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach, o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, do złożenia, w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.1.:
a) wykazu usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy– dot. warunku, o którym mowa w pkt III.1.3. pkt 1);
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami– dot. warunku, o którym mowa w pkt III.1.3. pkt 2).


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Z ww. dokumentów powinno wynikać w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
- sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
- czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Wykonawca, może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13)–22) i ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp.
2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu: a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert), b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 0/00).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Województwa Śląskiego w: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I Oddział w Katowicach, ul. Chorzowska 1, 40-121 Katowice, nr 37 1240 6292 1111 0010 5063 8458
tytuł przelewu: „Wadium w postępowaniu nr OR-ZN.272.1.63.2020.MJ” - wadium w formie pieniądza uważa się za prawidłowo wniesione, gdy środki pieniężne będą znajdowały się na koncie Zamawiającego przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert,
b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
c) w gwarancjach bankowych,
d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w postaci niepieniężnej można złożyć w następujący sposób:
3.1 w postaci papierowej – w formie pisemnej w oryginale.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć oryginał poręczenia lub gwarancji w osobnej kopercie opisanej:
„Wadium do przetargu nr OR-ZN.272.1.63.2020.MJ pn.: „Usługa wykonania badania pt. Ewaluacja ex-ante programu operacyjnego dla województwa śląskiego na lata 2021-2027”, w Kancelarii Ogólnej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego w Katowicach przy ul. Ligonia 46, pok. 164.
3.2 w postaci elektronicznej poprzez Platformę - w wydzielonym, odrębnym pliku. Należy przekazać oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
3.2.1 Wadium w formach niepieniężnych, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy Pzp, winno zostać złożone przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w postaci elektronicznej, w formatach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
3.2.2 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty składanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej na Platformie w zakładce „OFERTY” – poprzez wybranie polecenia „dodaj dokument”.
3.2.3 Wadium wnoszone w formach niepieniężnych, musi określać bezwarunkowy, nieodwołalny obowiązek zapłaty pełnej kwoty wadium na pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach określonych w ustawie Pzp oraz być ważne przez cały okres związania ofertą, określonych w pkt IX SIWZ. UWAGA! Zamawiający nie dopuszcza zawarcia w dokumencie wadialnym, zapisów dotyczących wygaśnięcia zobowiązania wystawcy do zapłaty sumy wadialnej, w przypadku zwrotu dokumentu wadialnego do wystawcy.
3.2.4 Zwrot wadium wniesionego w formie niepieniężnej nastąpi poprzez przekazanie na wskazany przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym adres e-mail, oświadczenia Zamawiającego o zwrocie wniesionego wadium
4. Wadium należy wnieść skutecznie przed upływem terminu składania ofert.
5. Pozostałe kwestie związane z wadium będą rozwiązywane zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Metodologia badawcza:20,00
Koncepcja badawcza:40,00
Cena:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie powierzenia danych osobowych w przypadku zmiany przepisów w niniejszym zakresie. Wówczas, w przypadku zaistnienia konieczności, strony dostosują zapisy umowne do aktualnego stanu prawnego. Powyższa zmiana nie może prowadzić do zmiany wynagrodzenia umownego

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 22.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej w postaci papierowej: Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej: Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby/osób udzielającej/cych pełnomocnictwa, bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym notariusza.
2. W celu uzyskania punktów za kryteria „koncepcja badawcza” i „metodologia badawcza” do oferty należy dołączyć Szczegółowy Opis Sposobu Realizacji Przedmiotu Zamówienia (wypełniony załącznik nr 2 do formularza ofertowego), sporządzony na podstawie Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 3 do SIWZ/Załącznik nr 1 do wzoru umowy).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.