Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 760795-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn będącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w roku 2021.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Usługa przygotowania, dostarczaniai wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn bedącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w 2021 roku
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 627 253 668
faks: 627 253 668
e-mail: mgops@krotoszyn.pl
www: www.mgops.krotoszyn.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.bip.mgops-krotoszyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Tak. Oferty należy przesłać pocztą, kurierem lub złożyć osobiście w formie papierowej.
Adres: Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Krotoszynie ul. Kobylińska 10 a, 63-700 Krotoszyn parter budynku - pokój nr 3 - sekretariat.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: MGOPS.ZP.262.01.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych oraz dla osób dorosłych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn będącymi podopiecznymi Miejsko Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie w 2021 roku. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 (dwie) części wskazane poniżej:Część I: Usługa przygotowania i dostarczenia własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn oraz dla osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, utworzonego w ramach Programu ,,Senior+” w roku 2021.Część II: Usługa przygotowania, wydawania i umożliwienie spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Część I zamówienia podzielona jest na cztery zadania: Zadanie nr 1: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem, w ilości szacunkowej 920 obiadów.2.Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób, w ilości szacunkowej 1825 obiadów; 3.Zadanie nr 3: Usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna., w ilości szacunkowej 1.900 obiadów. 4.Zadanie nr 4: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, w ilości szacunkowej 7.843 obiadów.5.Ze względu na specyfikę przedmiotu umowy ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 10.600 obiadów, maksymalnie 13.500 obiadów. Zadanie nr 1: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem. 1. Miejsce świadczenia usług zlokalizowane jest w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19.2. Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkole, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego. 3.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji. 4.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych. 5.Szacunkowa ilość zestawów obiadowych dwudaniowych - 920 obiadów. 6.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły. 7.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub inna osoba przez niego wskazana przekaże Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie. 8.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt. 9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne. 10. Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły. 11.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia miesięcznego jadłospisu dyrektorowi szkoły lub innemu pracownikowi szkoły (wskazanego przez dyrektora szkoły) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy. 12.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem. 13.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych po zakończonym posiłku i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkoły - na własny koszt.14.Posiłki muszą być dostarczone do szkoły w godzinach uzgodnionych z dyrektorem szkoły lub z inną osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.15.Pomieszczenie do wydawania posiłków zapewnia szkoła. 16.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub osoby przez niego upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. 17.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki. Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób. 1.Szacunkowa liczba posiłków w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania - 1825 obiadów. 2.Posiłki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem, koniecznie w pojemnikach jednorazowych dostosowanych do kontaktu z żywnością, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku. 3.Posiłki muszą być dowożone w godzinach: od 12:00 do15:00.4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy.Zadanie nr 3: usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna. 1.Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkołach, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego. 2.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji. 3.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych. 4.Szacowana ilość gorących posiłków - 1.800 porcji. 5.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.6.Informacje ozmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub inne osoby przez nich wskazane przekażą Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt. 8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne. 9.Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie danej szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły. 10.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkołach własnym personelem.11.Wykonawca zobowiązany jest po spożyciu posiłków z każdej szkoły zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkół - na własny koszt. 12.Posiłki będą przygotowywane na bazie sporządzonych przez Wykonawcę jadłospisów miesięcznych.13.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis Wykonawcy.14.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ww. miesięcznego jadłospisu dyrektorom szkół lub innym pracownikom szkoły (wskazanych przez dyrektorów szkół) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. 15.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem.16.Posiłki muszą być dostarczone do szkół w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół bądź z innymi osobami wskazanymi przez dyrektorów szkół.17. Pomieszczenia do wydawania posiłków zapewnią szkoły. 18.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub osoby przez nich upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem. 19.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nie świeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki. Zadanie nr 4: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7.1.Wykonawca zapewnia przygotowanie, gotowanie i dostarczenie własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych w 2021 r., przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godzinach: od 13.00 do 14.00 do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie ul. Kobierska 7. 2.Zamawiający określa szacunkową ilość obiadów: około 7.843 obiadów tj. średnio dla około 25-34 osób dziennie. Podana ilość obiadów i osób jest wielkością szacunkową i ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia tj. nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby uczestników Dziennego Domu „Senior+” w danym dniu, rzeczywista ilość obiadów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może w trakcie realizacji zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.3.Dzienna ilość obiadów będzie określana w zależności od potrzeb zgłaszanych przez pracownika Dziennego Domu „Senior+” każdego dnia (w okresie realizacji zamówienia) telefonicznie do godz. 9:00 danego dnia. 4.W sytuacjach szczególnych (np. zorganizowane wyjazdu, wyjścia i inne zmiany organizacyjne), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inną formę przygotowania posiłków np. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw.5.Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia szczególnych potrzeb żywieniowych zgłoszonych przez Zamawiającego w związku z koniecznością stosowania diety przez uczestników zajęć (np. osób chorych na cukrzycę, wegetariańska). 6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.7.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania w wersji drukowanej, pracownikowi Dziennego Domu „Senior+” w Krotoszynie tygodniowego jadłospisu dla posiłków wraz z ich gramaturą na następny tydzień przed zakończeniem poprzedzającego tygodnia, w celu jego uzgodnienia i dostarczać posiłki zgodnie z uzgodnionym jadłospisem. 8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do jadłospisu, w tym części obiadów dietetycznych. Zmiany te zostaną każdorazowo uzgodnione z Wykonawcą.9. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie w pojemnikach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw. 10.Wykonawca wraz z posiłkami dostarczy taką ilość pojemników i worków na odpady pokonsumpcyjne oraz zapewni ich odbiór w ciągu doby po zakończonym obiedzie na własny koszt. Pojemniki i worki na odpady muszą spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa o odpadach. Część II zamówienia: usługa przygotowania, wydawania i umożliwienia spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych. 1.Przygotowanie i wydawanie posiłków (obiadów dwudaniowych) dotyczy:1)około 50 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: styczeń, luty, marzec październik, listopad, grudzień;2)około 30 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień;3około 5 uczniów szkół ponadpodstawowych w każdym dniu nauki szkolnej.2.Szacunkowa liczba obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 1-2: 13.675 obiadów. 3.Szacowana ilość obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 3 - 920 obiadów. 4.Ze względu na specyfikę przedmiotu postępowania ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 12.900 obiadów, maksymalnie 15.500 obiadów. 5.Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym, znajdującym się w granicach Miasta Krotoszyna, przystosowanym do przygotowania i wydawania posiłków, wyposażonym w odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, wagę umożliwiającą zważenie porcji obiadowej. 6.W miejscu wydawania obiadów Wykonawca zapewnia ich komfortową konsumpcję. 7.Osoby korzystające z posiłków muszą mieć zapewniony dostęp do miejsca na wieszaki na okrycia wierzchnie, do WC z umywalką z podstawowymi środkami sanitarnymi - dostępne bezpłatnie. 8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę konsumpcyjną wyposażoną w stoły, stoliki, krzesła i zapewnić spożycie wydanego posiłku na sali konsumpcyjnej jednorazowo przez min. 30 osób. 9.Wykonawca zapewni osobom wskazanym przez Zamawiającego wydanie i spożywanie posiłków na takich samych zasadach jak innym korzystającym z usług lokalu.10.Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków.11.Wykonawca nie może zamiast posiłku dokonywać wypłaty klientowi równowartości posiłku w pieniądzu lub jednorazowo wydać do spożycia na miejscu posiłek o równowartości 2, 3 lub więcej posiłków należnych z innych dni.12.Wykonawca nie może wydawać osobie w zamian za obiad suchego prowiantu, półproduktów, chyba że zostało to uzgodnione wcześniej z Zamawiającym. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.14.Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w formie drukowanej pracownikowi Zamawiającemu do zaopiniowania na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem miesiąca jadłospisu na dany miesiąc. Jeśli Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy jadłospisu nie zgłosi uwag, co do jego zapisów, oznacza to akceptację Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do przedłożonego jadłospisu, do czasu uzgodnienia przez strony jego składu, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowywania posiłków na podstawie ostatniego uzgodnionego jadłospisu. Wykonawca zobowiązany jest też do udostępnienia podopiecznym jadłospisu poprzez jego wywieszenie w lokalu, w miejscu widocznym.15.Wykonawca zobowiązany jest wydawać obiady nieprzerwanie i na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu przez cały okres realizacji zamówienia, tj. bez przerw np. urlopowych, remontowych. W przypadku braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z tego obowiązku zobowiązany jest w okresie przerwy do zapewnienia na swój koszt i ryzyko wymaganego posiłku u innego Wykonawcy na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. 16.Wydanie obiadów będzie następować po okazaniu decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego, uprawniającą do korzystania z tej usługi. Decyzja administracyjna wydana przez Zamawiającego będzie uprawniała ich posiadacza do otrzymania jednego obiadu w ciągu dnia przez okres określony w tejże decyzji. 17.Wykonawca udostępnia lokal na czas konsumpcji w dniach od poniedziałku do niedzieli co najmniej od godz.13:00 do godz.16:00, który usytuowany jest w obrębie granic Miasta Krotoszyna.
II.5) Główny kod CPV: 55.32.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca spełni wyżej wymieniony warunek, jeżeli wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie przygotowywania i wydawania posiłków oraz prowadzenia działalności cateringowej, obejmującej przewóz i dostarczanie żywności, zgodnie z wymogami, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2020 r., poz. 2021 ze zm.), w zakresie przygotowywania i dowozu gorących posiłków;
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: w zakresie Części I jeżeli Wykonawca:a) dysponuje na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia;b)dysponuje na czas trwania zamówienia minimum dwoma środkami transportu przeznaczonymi do przewozu przygotowanych posiłków, na które Wykonawca posiada aktualne pozytywne decyzje właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środków transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia,w zakresie Części II, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym na terenie Miasta Krotoszyna, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia i jednocześnie posiłki może spożywać min. 30 osób (miejsca siedzące przy stoliku) klientów Zamawiającego;b)dysponuje na czas trwania zamówienia minimum jednym środkiem transportu przeznaczonym do przewozu przygotowanych posiłków, na który Wykonawca posiada aktualną pozytywną decyzję właściwego Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego o dopuszczeniu środka transportu do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1)aktualna decyzja zatwierdzająca prowadzenie przez Wykonawcę działalności w zakresie przygotowywania i dowozu posiłków, wydaną przez właściwego państwowego powiatowego inspektora sanitarnego, zgodnie z wymogami przepisów prawa i/lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli organów Państwowej Inspekcji Sanitarnej;2)w zakresie Części I: a)dokument potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia na czas trwania zamówienia (tytuł własności lub inny tytuł prawny do tego lokalu w postaci np. umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania);b)decyzję/decyzje właściwego terytorialnie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego potwierdzające, że Wykonawca posiada dwa środki transportu przeznaczone do przewozu przygotowanych posiłków, którymi będzie realizowana usługa dostawy posiłków z miejsca wytwarzania.3)w zakresie Części II: dokument potwierdzający prawo do dysponowania przez Wykonawcę na czas trwania zamówienia lokalem gastronomicznym na terenie Miasta Krotoszyna, w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia i jednocześnie posiłki może spożywać min. 30 osób - klientów Zamawiającego (tytuł własności lub inny tytuł prawny do tego lokalu w postaci np. umowy najmu, dzierżawy lub użytkowania);
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
wsad do kotła: | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego na podstawie, których Zamawiający wykonuje przedmiot umowy; 2)zmian w zakresie terminów i ilości posiłków dla poszczególnych lokalizacji, wynikających z aktualnego zapotrzebowania; 3)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów podatkowych w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym stawek podatku VAT - o zmianie (wraz z podaniem podstawy prawnej) Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego w terminie 14 dni przed jej wprowadzeniem. Zmiana ta skutkuje z dniem wejścia w życie nowej stawki VAT, zmianą wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy; lub narzuceniem innych obciążeń publiczno-prawnych, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; 4)zmiany lokalizacji jednostek organizacyjnych w przypadku placówek oświatowych, do których będą dostarczane posiłki, a także w przypadku utworzenia lub zamknięcia placówki szkolnej albo przedszkolnej; 5)zmiany lokalu gastronomicznego, gdy wystąpią zdarzenia losowe lub wskutek siły wyższej, których zaistnienia strony umowy nawet przy dołożeniu należytej staranności nie mogły przewidzieć w chwili zawarcia umowy powodujące, że niemożliwe jest wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z zawartą umową; w takich okolicznościach Wykonawca niezwłocznie wskaże Zamawiającemu inny lokal gastronomiczny na czas trwania zamówienia, położony w granicach Miasta Krotoszyna;6)zmiany wynikające z powstania niezamierzonych niezgodności pomiędzy zapisami niniejszej umowy, a treścią oferty i/lub SIWZ. 7)W przypadku zdarzeń nadzwyczajnych np. wystąpienia epidemii, izolacji wykonanie przedmiotu zamówienia możliwe jest przez wydanie posiłków w pojemnikach jednorazowych na wynos poza lokalem, lub w sposób uzgodniony z Zamawiającym. Wskazane zmiany mogą zostać wprowadzone, jedynie w przypadku, jeżeli obydwie strony umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne dla prawidłowej realizacji zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 14.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Usługa przygotowania i dostarczenia własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) dla dzieci i młodzieży placówek oświatowych z terenu Miasta i Gminy Krotoszyn oraz dla osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, utworzonego w ramach Programu ,,Senior+” w roku 2021.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część I zamówienia podzielona jest na cztery zadania:1.Zadanie nr 1: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem, w ilości szacunkowej 920 obiadów.2.Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób, w ilości szacunkowej 1825 obiadów;3.Zadanie nr 3: Usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna., w ilości szacunkowej 1.900 obiadów.4.Zadanie nr 4: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7, w ilości szacunkowej 7.843 obiadów. 5.Ze względu na specyfikę przedmiotu umowy ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 10.600 obiadów, maksymalnie 13.500 obiadów.
Zadanie nr 1: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) do Szkoły Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19 dla około 5 uczniów we wszystkie dni nauki szkolnej w 2021 roku wraz z ich wydawaniem.1.Miejsce świadczenia usług zlokalizowane jest w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Krotoszynie, ul. plac Szkolny 19.2.Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkole, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego.3.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji.4.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych.5.Szacunkowa ilość zestawów obiadowych dwudaniowych - 920 obiadów.6.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.7.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub inna osoba przez niego wskazana przekaże Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie.8.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt.9.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne.10.Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora szkoły.11. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia miesięcznego jadłospisu dyrektorowi szkoły lub innemu pracownikowi szkoły (wskazanego przez dyrektora szkoły) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy.12.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem.13. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych po zakończonym posiłku i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkoły - na własny koszt.14.Posiłki muszą być dostarczone do szkoły w godzinach uzgodnionych z dyrektorem szkoły lub z inną osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.15.Pomieszczenie do wydawania posiłków zapewnia szkoła.16.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektor szkoły lub osoby przez niego upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem.17.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nieświeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki. Zadanie nr 2: Usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku do miejsca zamieszkania lub miejsca wskazanego przez Zamawiającego (na terenie Miasta i Gminy Krotoszyn) dla około 5 osób.1.Szacunkowa liczba posiłków w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania - 1825 obiadów. 2.Posiłki Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć własnym transportem, koniecznie w pojemnikach jednorazowych dostosowanych do kontaktu z żywnością, gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakości przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku.3.Posiłki muszą być dowożone w godzinach: od 12:00 do15:00. 4.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury obiadu oraz podpis Wykonawcy.Zadanie nr 3: usługa przygotowywania, dostarczania własnym transportem i wydawania posiłków dla około 10 uczniów objętych dożywianiem w szkołach i przedszkolach z terenu gminy Krotoszyn. Poszczególne miejscowości znajdują się w promieniu 50 kilometrów od miasta Krotoszyna.1.Wykaz uczniów zakwalifikowanych do spożywania posiłków w szkołach, przekazany będzie Wykonawcy przez Zamawiającego.2.Wykonawca zobowiązany jest przygotować posiłki poza obszarem szkoły, w lokalu gastronomicznym będącym w jego dyspozycji.3.Posiłki będą dostarczane i wydawane przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dni nauki szkolnej, z wyłączeniem okresów ustawowo wolnych od nauki tj. ferii zimowych, wakacji letnich, przerw świątecznych oraz dodatkowych dni wolnych od zajęć szkolnych.4.Szacowana ilość gorących posiłków - 1.800 porcji.5.W przypadkach szczególnych (np. zorganizowanie wyjazdów uczniów w takcie nauki szkolnej), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inny sposób przygotowania posiłków tzw. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uprzednim uzgodnieniu terminu i sposobu wykonania wymaganych posiłków z dyrektorem szkoły lub z osobą wskazaną przez dyrektora szkoły.6.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub inne osoby przez nich wskazane przekażą Wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem np. telefonicznie.7.Wykonawca ma obowiązek dostarczyć posiłki własnym transportem dopuszczonym do przewozu żywności, w specjalistycznych pojemnikach termoizolacyjnych lub pojemnikach gastronomicznych gwarantujących utrzymanie odpowiedniej temperatury oraz jakość przewożonych potraw. Wykonawca ponosi także koszt załadunku i rozładunku wszystkich dostaw posiłku oraz usunięcia z terenu szkoły wszelkich odpadów na własny koszt.8.Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt odpowiedniej ilości serwetek, naczyń i sztućców przeznaczonych do spożywania posiłków, które muszą być przystosowane do bezpośredniego kontaktu z żywnością i muszą być wystarczająco obojętne.9.Wykonawca zobowiązany jest do wydania posiłków na terenie danej szkoły, w miejscu wskazanym przez dyrektora danej szkoły.10.Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkołach własnym personelem.11.Wykonawca zobowiązany jest po spożyciu posiłków z każdej szkoły zużytych naczyń, sztućców i wszelkich innych odpadów konsumpcyjnych i zagospodarowanie ich we własnym zakresie poza obiektem szkół - na własny koszt.12. Posiłki będą przygotowywane na bazie sporządzonych przez Wykonawcę jadłospisów miesięcznych.13.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu miesięcznego jadłospisu do dnia 27-go każdego miesiąca. Każdy jadłospis musi zawierać dokładnie określone daty, gramatury posiłków oraz podpis Wykonawcy.14.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia ww. miesięcznego jadłospisu dyrektorom szkół lub innym pracownikom szkoły (wskazanych przez dyrektorów szkół) - najpóźniej w pierwszy dzień miesiąca, w którym obowiązuje.15.Wykonawca zapewnia dostawę i wydanie posiłków, utrzymanie czystości i porządku w miejscu wydawania i spożywania posiłków w szkole własnym personelem.16.Posiłki muszą być dostarczone do szkół w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół bądź z innymi osobami wskazanymi przez dyrektorów szkół.17.Pomieszczenia do wydawania posiłków zapewnią szkoły.18.Informacje o zmianach w liczbie dostarczanych posiłków lub dodatkowych dniach wolnych od nauki szkolnej dyrektorzy szkół lub osoby przez nich upoważnione przekażą wykonawcy, co najmniej z 2 dniowym wyprzedzeniem.19.W przypadku podejrzenia, że dostarczone posiłki są nie świeże, w nieodpowiedniej temperaturze, bądź swym wyglądem budzą wątpliwości, co do ich jakości, dyrektor szkoły może takich posiłków nie przyjąć. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za te posiłki.Zadanie nr 4: usługa przygotowania i dostarczania własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych dla około 25-34 osób dorosłych, będących uczestnikami zajęć w Dziennym Domu „Senior+” w Krotoszynie, przy ul. Kobierskiej 7.1.Wykonawca zapewnia przygotowanie, gotowanie i dostarczenie własnym transportem w stanie gotowym do spożycia obiadów dwudaniowych w 2021 r., przez pięć dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych, w godzinach: od 13.00 do 14.00 do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie ul. Kobierska 7.2.Zamawiający określa szacunkową ilość obiadów: około 7.843 obiadów tj. średnio dla około 25-34 osób dziennie. Podana ilość obiadów i osób jest wielkością szacunkową i ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia tj. nieprzewidzianym wzrostem lub spadkiem liczby uczestników Dziennego Domu „Senior+” w danym dniu, rzeczywista ilość obiadów wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może w trakcie realizacji zamówienia ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu.3. Dzienna ilość obiadów będzie określana w zależności od potrzeb zgłaszanych przez pracownika Dziennego Domu „Senior+” każdego dnia (w okresie realizacji zamówienia) telefonicznie do godz. 9:00 danego dnia.4.W sytuacjach szczególnych (np. zorganizowane wyjazdu, wyjścia i inne zmiany organizacyjne), Zamawiający ma prawo zgłosić Wykonawcy inną formę przygotowania posiłków np. suchy prowiant, a Wykonawca jest zobowiązany do ich realizacji, po uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i sposobu wykonania wymaganych dostaw.5.Wykonawca zobowiązuje się do uwzględnienia szczególnych potrzeb żywieniowych zgłoszonych przez Zamawiającego w związku z koniecznością stosowania diety przez uczestników zajęć (np. osób chorych na cukrzycę, wegetariańska).6.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.7.Wykonawca zobowiązany jest do przedstawiania w wersji drukowanej, pracownikowi Dziennego Domu „Senior+” w Krotoszynie tygodniowego jadłospisu dla posiłków wraz z ich gramaturą na następny tydzień przed zakończeniem poprzedzającego tygodnia, w celu jego uzgodnienia i dostarczać posiłki zgodnie z uzgodnionym jadłospisem.8.Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do jadłospisu, w tym części obiadów dietetycznych. Zmiany te zostaną każdorazowo uzgodnione z Wykonawcą.9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków do Dziennego Domu ,,Senior+” w Krotoszynie w pojemnikach termoizolacyjnych zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz jakość przewożonych potraw.10.Wykonawca wraz z posiłkami dostarczy taką ilość pojemników i worków na odpady pokonsumpcyjne oraz zapewni ich odbiór w ciągu doby po zakończonym obiedzie na własny koszt. Pojemniki i worki na odpady muszą spełniać wymogi obowiązujących przepisów prawa o odpadach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
wsad do kotła: | 40,00 |
cena: | 60,00 |
Nazwa: Usługa przygotowania, wydawania i umożliwienie spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część II zamówienia: usługa przygotowania, wydawania i umożliwienia spożycia posiłków (obiadów dwudaniowych) w 2021 roku dla podopiecznych Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krotoszynie oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych. 1.Przygotowanie i wydawanie posiłków (obiadów dwudaniowych) dotyczy:1)około 50 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: styczeń, luty, marzec październik, listopad, grudzień;2)około 30 dorosłych osób w każdym dniu w miesiącach: kwiecień, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień;3)około 5 uczniów szkół ponadpodstawowych w każdym dniu nauki szkolnej.2.Szacunkowa liczba obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 1-2: 13.675 obiadów.3.Szacowana ilość obiadów w trakcie realizacji umowy w zakresie zadania określonego w ust. 1 pkt 3 - 920 obiadów.4.Ze względu na specyfikę przedmiotu postępowania ilość posiłków została określona szacunkowo. Całkowita liczba posiłków w okresie obowiązywania umowy wyniesie minimalnie 12.900 obiadów, maksymalnie 15.500 obiadów.5.Wykonawca musi dysponować lokalem gastronomicznym, znajdującym się w granicach Miasta Krotoszyna, przystosowanym do przygotowania i wydawania posiłków, wyposażonym w odpowiednie zaplecze kuchenne, salę konsumpcyjną, wagę umożliwiającą zważenie porcji obiadowej.6.W miejscu wydawania obiadów Wykonawca zapewnia ich komfortową konsumpcję.7.Osoby korzystające z posiłków muszą mieć zapewniony dostęp do miejsca na wieszaki na okrycia wierzchnie, do WC z umywalką z podstawowymi środkami sanitarnymi - dostępne bezpłatnie.
8. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić salę konsumpcyjną wyposażoną w stoły, stoliki, krzesła i zapewnić spożycie wydanego posiłku na sali konsumpcyjnej jednorazowo przez min. 30 osób. 9. Wykonawca zapewni osobom wskazanym przez Zamawiającego wydanie i spożywanie posiłków na takich samych zasadach jak innym korzystającym z usług lokalu. 10.Personel Wykonawcy powinien być przyjaźnie nastawiony do klientów korzystających z posiłków.
11. Wykonawca nie może zamiast posiłku dokonywać wypłaty klientowi równowartości posiłku w pieniądzu lub jednorazowo wydać do spożycia na miejscu posiłek o równowartości 2, 3 lub więcej posiłków należnych z innych dni.
12. Wykonawca nie może wydawać osobie w zamian za obiad suchego prowiantu, półproduktów, chyba że zostało to uzgodnione wcześniej z Zamawiającym. 13.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zróżnicowanego jadłospisu przez kolejne dni tygodnia. Rodzaj potrawy nie może powtarzać się w tym samym tygodniu. Ponadto jadłospis powinien opierać się na wykorzystaniu sezonowości występowania produktów.14. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia w formie drukowanej pracownikowi Zamawiającemu do zaopiniowania na 7 dni roboczych przed rozpoczęciem miesiąca jadłospisu na dany miesiąc. Jeśli Zamawiający w terminie 5 dni roboczych od daty otrzymania od Wykonawcy jadłospisu nie zgłosi uwag, co do jego zapisów, oznacza to akceptację Zamawiającego. W przypadku zastrzeżeń Zamawiającego do przedłożonego jadłospisu, do czasu uzgodnienia przez strony jego składu, Wykonawca jest zobowiązany do przygotowywania posiłków na podstawie ostatniego uzgodnionego jadłospisu. Wykonawca zobowiązany jest też do udostępnienia podopiecznym jadłospisu poprzez jego wywieszenie w lokalu, w miejscu widocznym. 15.Wykonawca zobowiązany jest wydawać obiady nieprzerwanie i na zasadach określonych w niniejszym postępowaniu przez cały okres realizacji zamówienia, tj. bez przerw np. urlopowych, remontowych. W przypadku braku możliwości wywiązania się przez Wykonawcę z tego obowiązku zobowiązany jest w okresie przerwy do zapewnienia na swój koszt i ryzyko wymaganego posiłku u innego Wykonawcy na warunkach określonych w niniejszym postępowaniu bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego.
16.Wydanie obiadów będzie następować po okazaniu decyzji administracyjnej wydanej przez Zamawiającego, uprawniającą do korzystania z tej usługi. Decyzja administracyjna wydana przez Zamawiającego będzie uprawniała ich posiadacza do otrzymania jednego obiadu w ciągu dnia przez okres określony w tejże decyzji.17.Wykonawca udostępnia lokal na czas konsumpcji w dniach od poniedziałku do niedzieli co najmniej od godz.13:00 do godz.16:00, który usytuowany jest w obrębie granic Miasta Krotoszyna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55321000-6
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
cena: | 60,00 |
wsad do kotła: | 40,00 |
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby SOR dla SPZOZ w Krotoszynie III - lampa
- Modernizacja chodnika na ulicy Spokojnej w Krotoszynie
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie Powiatu Krotoszyńskiego w sezonie zimowym 2025 / 2026 z podziałem na rejony
- Modernizacja chodników w m. Wrotków przy drodze powiatowej nr 5133 P
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne przygotowywanie i dostarczanie śniadań i dwudaniowych obiadów dla DDP w Łodzi.
- Organizacja Dnia Pracownika Socjalnego dla pracowników MOPR w ramach Projektu "Pomoc dla Pomagających" ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027
- Świadczenie kompleksowej całodziennej usługi żywienia pacjentów wraz z dzierżawą pomieszczeń kuchni i bufetu
- Usługa cateringu dla dzieci, które będą uczęszczać do trzech przedszkoli w 2026 roku w dzielnicy Ursus m. st. Warszawy
- Świadczenie usług gastronomicznych w zakresie całodobowego żywienia mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Łodzi ul. Sierakowskiego 65 w 2026 roku"
- Przygotowanie i dostawę całodobowego wyżywienia dla wychowanków Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Starachowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.