Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-02
Ogłoszenie nr 760508-N-2020 z dnia 2020-12-02 r.
Remont nawierzchni dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych na terenie Kampusu Politechniki Gdańskiej wraz z przebudową oświetlenia ulicznego i częściowym remontem sieci wodno-kanalizacyjnej" na działce nr 357/12 obręb 055
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 583 472 400,
faks: 583 472 913
e-mail: dzp@pg.edu.pl,
www: dzp.pg.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.dzp.pg.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.dzp.pg.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Politechnika Gdańska, Dział zamówień publicznych, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, , Kancelaria Główna AUDYTORIUM NOVUM pok. 18
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/284/055/R/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem nawierzchni dróg wewnętrznych, chodników i miejsc parkingowych na terenie Kampusu Politechniki Gdańskiej wraz z przebudową oświetlenia ulicznego i częściowym remontem sieci wodno-kanalizacyjnej na działce nr 357/12 obręb 055.
2. Zakres przedmiotu zamówienia szczegółowo określa dokumentacja projektowa (opracowanie techniczne):
operat geodezyjny z wykonania opracowania zakresu rzeczowego remontu odcinka nawierzchni jezdni w rejonie budynku Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji
i Informatyki Politechniki Gdańskiej sporządzony przez Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Budowlane „GEO-BART” w maju 2020 r.
operat geodezyjny z wykonania opracowania projektu remontu układu drogowego przed budynkiem Wydziału Mechanicznego Politechniki Gdańskiej sporządzony przez Przedsiębiorstwo Geodezyjno-Budowlane „GEO-BART” w marcu 2020 r.
3. Na zakres zamówienia składają się w szczególności:
a) prace poprzedzające roboty zasadnicze:
• przygotowanie oraz uzgodnienie projektu tymczasowej organizacji ruchu ,
• inwentaryzacja stanu istniejącej zabudowy w sąsiedztwie prowadzonych robót,
• wytyczenie pasa drogowego wraz z ochrona punktów granicznych pasa drogowego,
b) roboty zasadnicze:
• branża drogowa,
• branża wodno-kanalizacyjna,
• branża sanitarna,
• branża elektryczna i elektroenergetyczna,
• roboty związane z urządzeniem zieleni
4. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
roboty przygotowawcze,
niezbędne rozbiórki obiektów kubaturowych i innych obiektów budowlanych kolidujących z robotami,
wycinka krzewów,
roboty ziemne,
remont jezdni i chodników,
rewitalizacje elementów ochrony środowiska (zieleńce),
budowę urządzeń bezpieczeństwa ruchu (oznakowanie poziome i pionowe),
roboty branży sanitarnej: wodociąg, kanalizacja sanitarna, kanalizacja deszczowa,
roboty branży elektroenergetycznej: przebudowa oświetlenia ulicznego,
wykonanie docelowej organizacji ruchu wraz z uzgodnieniem jej z właściwymi służbami Zamawiającego.
Planowana inwestycja obejmować będzie wykonanie dróg wewnętrznych, chodników, miejsc parkingowych, przebudowę oświetlenia ulicznego i częściowy remont sieci wod.-kan. w rejonie Wydziału Mechanicznego oraz Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej na terenie B Kampusu Politechniki Gdańskiej o długościach: 136,00 mb i szer. 6,00 mb; dł. 49,00 mb. i szer. 3,00 mb. oraz dł. 36,00 mb i szer.5,20 mb.
II.5) Główny kod CPV: 45.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 871293,29
Waluta: PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 84
II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania przedmiotu zamówienia:
a) rozpoczęcie robót – niezwłocznie po protokolarnym przekazania Terenu Budowy
b) zakończenie robót – do 12 tygodni od dnia zawarcia umowy
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
• wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą remont, budowę lub przebudowę drogi publicznej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każda.
• dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia tj.:
- osoba do pełnienia funkcji kierownika budowy/kierownika robót posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń w rozumieniu Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r., w sprawie samodzielnych funkcji technicznych;
- osoba do pełnienia funkcji kierownika robót branży elektrycznej
bez ograniczeń.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) żąda odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności powyższych dokumentów, w formie elektronicznej, pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których, roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zmówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 17.000,00 PLN
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Czas udzielenia gwarancji i rękojmi: | 25,00 |
Termin wykonania zamówienia: | 15,00 |
Cena: | 60,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Strony mogą zmienić Umowę w zakresie terminu wykonania Umowy, w tym terminu realizacji poszczególnych etapów w razie:
a) wstrzymania lub opóźnienia realizacji robót wskutek siły wyższej – o czas, w którym siła wyższa wstrzymała lub opóźniła realizację robót,
b) konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych – o czas konieczny na wykonanie tych robót,
c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają lub poważnie utrudniają prowadzenie robót, co każdorazowo potwierdzi kierownik budowy w oparciu o złożony przez Wykonawcę dokument IMiGW o stanie pogody, przy czym ostateczna decyzja o wpływie warunków na termin wykonania należy do Zamawiającego - o czas występowania takich warunków,
d) przestojów spowodowanych wyłącznie przez Zamawiającego lub inne niż Wykonawca osoby lub podmioty, za których działania lub zaniechanie Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności – o czas oczekiwania na czynność Zamawiającego, wskazanych osób lub podmiotów umożliwiającą zakończenie przestoju,
e) wydania odnoszących się do Przedmiotu Umowy decyzji administracyjnych lub wyroków sądowych lub innych władczych rozstrzygnięć uprawnionych organów lub toczących się ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane postępowań administracyjnych lub innego rodzaju procedur odnoszących się do Przedmiotu Umowy, w tym z udziałem innych osób i podmiotów niż organu administracji publicznej – o czas wstrzymania lub przedłużenia realizacji Umowy wynikającej z tych okoliczności,
f) przestojów spowodowanych koniecznością usuwania nieumyślnych uszkodzeń lub kolizji istniejących urządzeń i infrastruktury podziemnej, nieoznaczonej lub błędnie oznaczonej w dokumentacji projektowej - odpowiednio o liczbę dni wstrzymania realizacji umowy wynikającej z tych okoliczności,
4. Niezależnie od uprawnień wynikających z ustawy PZP strony mogą zmienić Umowę w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy w razie konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, których konieczność wykonania ujawniła się w toku prowadzenia robót i konieczność ich wykonania nie dała się przewidzieć przed złożeniem oferty z uwzględnieniem staranności wymaganej od doświadczonego wykonawcy robót budowlanych.
5. Strony mogą również, w zależności od bieżących potrzeb związanych z rozliczaniem umowy, dokonać zmiany Umowy w zakresie odnoszącym się do zasad płatności wynagrodzenia Wykonawcy, tj. w szczególności sposobów płatności czy części Przedmiotu Umowy do których płatność się odnosi.
6. Strony mogą również dokonać zmiany Umowy w zakresie zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy razie nie wykonania jakiegoś zakresu Przedmiotu Umowy. Powyższe nie uchybia uprawnieniom Zamawiającego do jednostronnego obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy w przypadkach przewidzianych Umową.
7. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 wpływają na należyte wykonanie umowy, w uzgodnieniu z wykonawcą dokonuje zmiany umowy, w szczególności przez:
a. zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części,
b. zmianę sposobu wykonywania umowy,
c. zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia wykonawcy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 18.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zaprojektowanie i wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczenia laboratoryjnego 204/205 znajdującego się w budynku B Wydziału Chemicznego nr 7 Politechniki Gdańskiej
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie doskonalenia kompetencji zawodowych nauczycieli w formie kursu doskonalącego"
- Wykonanie docelowego zabezpieczenia Bastionu Kot w Gdańsku - w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- "Dostawa sprzętu zabezpieczającego zbiory muzealne dla Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku".
- Sukcesywna dostawa notebooków i stacji dokujących
- Dostawa kaset jednorazowych do systemu robotycznego wraz z dzierżawą robotycznego systemu do zdalnego wprowadzania i manipulowania prowadnikami i stentami/balonami - 1 kpl. dla UCK.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi na dz. nr 338/1 obręb Lubiatów
- Rozbiórka budynku Filmoteki Narodowej w Łodzi przy ul. Łąkowej 29C wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej i uzyskaniem ostatecznej decyzji pozwolenia.
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 461 od km 0+778 do km 0+608 w miejscowości Tworyczów
- Budowa sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej na terenie Miasta Pruszkowa.
- Modernizacja budynku przedszkola w Łosińcu
- Budowa i wyposażenie budynku przedszkola w Adamowie - Etap I
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.