eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Solec KujawskiKompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 760224-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Gmina Solec Kujawski:

Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Solec Kujawski, krajowy numer identyfikacyjny 52888200000000, ul. 23 Stycznia 7, 86-050 Solec Kujawski, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 52 387 01 00
faks: 523 871 253
e-mail: przetargi@soleckujawski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://mst-solec-kujawski.rbip.mojregion.info

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie

Adres: siedziba Zamawiajacego - Urząd Miejski w Solcu Kujawskim ul. 23 Stycznia 7 86-050 Solec Kujawski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury

Numer referencyjny: WIPP.ZP.271.6.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie obsługi bankowej budżetu gminy Solec Kujawski i jednostek organizacyjnych gminy, w tym samorządowych instytucji kultury:
a. Urząd Miejski w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7
b. Miejsko-Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 12
c. Środowiskowy Dom Samopomocy w Solcu Kujawskim, ul. 29 Listopada 10
d. Ośrodek Sportu i Rekreacji w Solcu Kujawskim, ul. Generała Stefana
Roweckiego „Grota” 3
e. Szkoła Podstawowa nr 1 w Solcu Kujawskim, ul. Tartaczna 25
f. Szkoła Podstawowa nr 4 w Solcu Kujawskim, ul. Słowackiego 4
g. Przedszkole Publiczne nr 1 „Promyczek” w Solcu Kujawskim, ul. Tartaczna 10
h. Szkoła Muzyczna I st. im. Fryderyka Chopina w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 13
i. Biblioteka Publiczna w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 9,
j. Muzeum Solca im. Księcia Przemysła w Solcu Kujawskim, ul. Toruńska 8
k. Soleckie Centrum Kultury w Solcu Kujawskim, ul. Generała Stefana
Roweckiego „Grota” 1
l. Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa przy Urzędzie Miejskim w Solcu Kujawskim, ul. 23 Stycznia 7.
Zamówienie obejmuje w szczególności:
1. Bieżącą obsługę bankową:
a) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i rachunków pomocniczych,
b) realizację poleceń przelewu w dniu złożenia zlecenia płatniczego lub najpóźniej w następnym dniu roboczym poprzez obciążenie wskazanego rachunku bankowego,
c) generowanie codziennie wyciągów bankowych,
d) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
e) dokonywanie wypłat gotówkowych,
f) obsługa świadczeniobiorców z terenu gminy Solec Kujawski (świadczeń rodzinnych, świadczeń wychowawczych, świadczeń z funduszu alimentacyjnego, dodatków mieszkaniowych i energetycznych, stypendiów i innych):
-przy wykorzystaniu elektronicznej wysyłki zleceń do odbioru w dowolnej placówce Wykonawcy przez wskazanego Beneficjenta w oparciu o dokument tożsamości,
-przy wykorzystaniu kart przedpłaconych.
g) otwarcie kont w ramach tzw. płatności masowych,
h) otwieranie w trakcie trwania umowy rachunków pomocniczych na wniosek Zamawiającego i jej jednostek organizacyjnych,
i) obsługa wpłat gotówkowych realizowanych w formie zamkniętej, w tym łącznie z transportem
j) możliwość lokowania wolnych środków,
k) obsługa i rozliczenia transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych.
2. Pozostałe usługi bankowe
a) wydawanie opinii bankowej o prowadzonym rachunku bankowym oraz innych opinii i zaświadczeń,
b) przyjmowanie depozytów i ich przechowywanie,
c) dostęp do historii operacji wykonanych przelewów bankowych przez okres minimum jednego roku w trakcie obowiązywania umowy,
d) dzierżawa urządzeń mobilnych wraz z oprogramowaniem do obsługi transakcji dokonywanych przy użyciu instrumentów płatniczych.
3. Oprocentowanie środków na rachunku bieżącym i rachunkach pomocniczych:
a) oprocentowanie rachunków gminy – oparte ma być na stawce WIBID 1M,
b) oprocentowanie lokat typu overnight obliczone w oparciu o stawkę - WIBID ON dla kwot od 100.000 zł.
4. Możliwość zaciągania w okresie obsługi bankowej budżetu, kredytu w rachunku bieżącym do wysokości określonej upoważnieniem w uchwale budżetowej (na rok 2021 kwota 5.000.000 zł), na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu gminy na podstawie odrębnego złożonego wniosku do banku (dodatkowa coroczna umowa). Kredyt w następnych latach może ulec zmianie w przypadku, gdy uchwała na dany rok budżetowy określać będzie niższą lub wyższą wartość kredytu. Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym nie będzie pobierana prowizja przygotowawcza oraz inne opłaty. Oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym zmienne. Oprocentowanie stanowić będzie suma stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca kalendarzowego poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku. Kredyt spłacany na koniec każdego roku kalendarzowego. Jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanego kredytu. Zabezpieczeniem kredytu będzie weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową.
5. W ramach obsługi bankowej budżetu Gminy, przewidywane jest świadczenie usługi bankowości elektronicznej:
a) wykonawca, w przypadku takiej konieczności w ramach zamówienia, bezpłatnie, zainstaluje w siedzibie Zamawiającego pełne oprogramowanie związane z systemem bankowości elektronicznej,
b) wykonawca bezpłatnie przeszkoli wskazanych pracowników w zakresie obsługi systemu bankowości elektronicznej,
c) wykonawca świadczyć będzie doradztwo i pomoc techniczną w godzinach pracy 7.30 – 15.15 od poniedziałku do piątku i od 7.30-16.30 we wtorki, z zakresu obsługi systemu, a w przypadku awarii systemu wymagane jest bezzwłoczne podjęcie działań w celu jego usunięcia.
Zamawiający zastrzega, że zakres rzeczowy świadczonych usług będzie zmienny w okresie trwania umowy.
Zamawiający stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca zapewnia kompleksową obsługę Zamawiającego w oddziale, placówce, filii lub agencji na terenie miasta Solec Kujawski (stanowisko kasowe czynne od poniedziałku do piątku).
2) Naliczanie i kapitalizacja odsetek od środków na rachunkach powinno następować co najmniej raz w miesiącu.
3) Wydawanie opinii i zaświadczeń bankowych o prowadzonych rachunkach bankowych oraz zmiana karty wzorów podpisów bez prowizji i opłat.
4) Przyjmowanie wpłat gotówkowych własnych Zamawiającego i od osób trzecich na rachunki Zamawiającego bez prowizji i opłat.
5) Dokonywanie wypłat gotówkowych przez Zamawiającego ze wszystkich rachunków Zamawiającego bez prowizji i opłat.
6) Nienaliczanie prowizji i opłat od przelewów dokonywanych przez Zamawiającego wewnątrz banku pomiędzy rachunkami Gminy i jej jednostkami organizacyjnymi.
7) Wdrożenie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych na dowolnej ilości stanowisk oraz przeszkolenie pracowników bez prowizji i opłat.
8) Z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi Gminy zostaną zawarte odrębne umowy bankowej obsługi, na warunkach będących przedmiotem zamówienia publicznego, według jednolitego wzoru umowy ustalonego z wybranym Wykonawcą, z uwzględnieniem zmian wynikających ze specyfiki jednostki. Zamawiający wymaga aby bank stosował warunki podane w ofercie, dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do jednostek organizacyjnych Gminy, które posiadają lub otworzą rachunki w banku wybranym w wyniku rozstrzygnięcia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby tych podmiotów wskutek ewentualnych zmian organizacyjnych. W przypadku powołania nowych podmiotów ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach nie gorszych niż w ofercie Wykonawcy.
9) Wykonawca nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Gminy Solec Kujawski i jej jednostek żadnych innych opłat niż określone w opisie przedmiotu zamówienia.
10) W razie zapłaty odsetek przez Zamawiającego z tytułu opóźnienia w spełnianiu świadczenia pieniężnego należnego wierzycielom z winy Wykonawcy, Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia powstałej szkody.
11) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego i jego jednostek organizacyjnych.
12) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru wysokości i terminu zaciągania kredytu w rachunku bieżącym.
13) Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji oprocentowania lokat terminowych.
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo lokowania środków w innych bankach.
UWAGA
Wykonawca w dniu rozpoczęcia świadczenia usług dysponował będzie na terenie miasta Solec Kujawski oddziałem, filią, placówką banku (zwane dalej punktem), lub zobowiąże się, iż w terminie jednego miesiąca od podpisania umowy, otworzy odpowiedni punkt banku w Solcu Kujawskim. Do momentu otwarcia punktu zagwarantuje możliwość prowadzenia wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego. Warunek dysponowania na terenie miasta Solec Kujawski odpowiednim punktem banku wynika z dbałości o bankową obsługę budżetu w sposób funkcjonalny.
Informacje dodatkowe dla wykonawcy (szacunkowe):
- Ilość systemów (dostęp do bankowości elektronicznej) – 42 szt. (w tym 7 stanowisk w urzędzie miejskim, 35 stanowisk w jednostkach organizacyjnych),
- Liczba rachunków – 78 szt.,
- Liczba przelewów elektronicznych – 5.500 miesięcznie.
- Wpłaty gotówkowe dokonywane przez osoby trzecie na rachunek zamawiającego – 400 miesięcznie,
- Wypłaty gotówkowe – 50 miesięcznie (ok. 100.000 zł miesięcznie),
- Liczba kont do obsługi płatności masowych – 15.000 kont,
- Ilość wpłat gotówkowych realizowanych w formie zamkniętej wraz z transportem (1 jednostka, 3 razy w tygodniu: poniedziałek, środa, piątek).
Wykonawca zobowiązuje się do:
a) codziennego przygotowania wyciągów bankowych,
b) prowadzenie operacji bankowych do ostatniego dnia kalendarzowego.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania opłat i prowizji bankowych za:
a) udzielenie i uruchomienie kredytu w rachunku bieżącym,
b) wpłaty gotówkowe dokonywane przez Zamawiającego na rachunki bieżące i pomocnicze,
c) wpłaty gotówkowe dokonywane przez osoby trzecie na rachunek Zamawiającego,
d) wpłaty gotówkowe i bezgotówkowe w ramach wpłat masowych,
e) wypłaty gotówki lub do rąk własnych odbiorców na zlecenie Zamawiającego z rachunków bieżących i pomocniczych Zamawiającego,
f) dokonywanie wszystkich przelewów w ramach banku Wykonawcy,
g) otwarcie rachunków bankowych (w PLN i walucie obcej) budżetu gminy,
h)opłat za zaświadczenia i opinie bankowe,
i) transakcje (płatności za towary i usługi) i wypłaty gotówki z bankomatów przy użyciu kart przedpłaconych,
j) niewykorzystany kredyt w rachunku bieżącym.
Zamawiający w oparciu o art. 29 ust. 3a ustawy wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem usług stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia.


II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 31.12.2023

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Przedstawienia stosownych uprawnień do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1896 z poźn. zm.) tj. aktualne zezwolenie uprawniającego do wykonywania czynności bankowych lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, wydany przez Komisje Nadzoru Finansowego;

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Dysponowania osobami odpowiedzialnymi za świadczenie usługi, z odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Wykonawca, zgodnie z art.24 ust.11 ustawy Pzp, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże Zamawiającemu dokumenty dotyczące przynależności do grupy kapitałowej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp.
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji
w postępowaniu o udzielenie zamówienia

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Przedstawienia stosownych uprawnień do wykonywania czynności bankowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. prawo bankowe (Dz. U. z 2020 r., poz. 1896 z poźn. zm.) tj. aktualne zezwolenie uprawniającego do wykonywania czynności bankowych lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest uprawniony do wykonywania czynności bankowych, wydany przez Komisje Nadzoru Finansowego;

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie publiczne, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Wykonawcy (wszyscy) występujący wspólnie muszą upoważnić na piśmie pod rygorem nieważności (art. 99 § 2 K.C.) swojego przedstawiciela jako przedstawiciela pozostałych, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich Wykonawców. Z pełnomocnictwa jw. wynikać musi wprost, że zostało ono udzielone przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia jednemu z nich lub innej osobie – do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku PEKAO SA Nr 60 1240 3507 1111 0000 3057 6548, przed upływem terminu składania ofert.
4. W przypadku wadium wnoszonego w formie bezgotówkowej, dokument wadium należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w siedzibie Urzędu Miejskiego w Solcu Kujawskim w budynku B, pokój nr 26, a kopię dołączyć do oferty.
5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub po unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a ustawy Pzp.
7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena (koszt) usług bankowych:70,00
Oprocentowanie automatycznego lokowania środków (lokaty overnight):5,00
Oprocentowanie środków na rachunkach bieżących i rachunkach pomocniczych:5,00
Koszt kredytu w rachunku bieżącym:20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian umowy stanowiącej przedmiot zamówienia jedynie zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem niezmienności ceny oferty, w następujących przypadkach:
1) pojawienie się nowych produktów bankowych lub rozwiązań organizacyjnych, z których Zamawiający będzie zamierzał skorzystać,
2) zmiany zakresu obowiązków Wykonawcy w związku z nałożeniem na Zamawiającego dodatkowych zadań lub wprowadzeniem zmian organizacyjnych,
3) wprowadzeniem modyfikacji systemu finansowo-księgowego Zamawiającego lub systemu informatycznego wykorzystywanego przez zamawiającego, powodującej po stronie Wykonawcy obowiązek zapewnienia pełnej kompatybilności z jego systemami operacyjnym.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 10.12.2020, godzina: 12:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.