eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reszel › Sukcesywn dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-01



Ogłoszenie nr 760085-N-2020 z dnia 2020-12-01 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny w Reszlu:

Sukcesywn dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkolno-Przedszkolny w Reszlu, krajowy numer identyfikacyjny 38044057500000, M. Konopnickiej 2, B. Chrobrego 5A -, 11-440 Reszel, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska

telefon: 897550196,
faks: 897550196
e-mail: sp3domaradzki@onet.pl,

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: www.sp3.reszel.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień, o którym mowa w art. 3 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.sp3.reszel.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie , adres: nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie , Inny sposób: nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego osobiście, za pośrednictwem operatora pocztowego, posłańca lub kuriera

Adres: Zespół Szkolno - Przedszkolny w Reszlu, 11 - 440 Reszel, ul. M. Konopnickiej 2 w pokoju sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem (URL): nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywn dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r.

Numer referencyjny: ZSP.271.3.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówki w Zespole Szkolno – Przedszkolnym w Reszlu do magazynów szkolnych w Reszlu: ul. Chrobrego 5A oraz ul. M. Konopnickiej 2 od 01.01.2021 r. do 31.12.2021 r. „

Część I Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne CPV 15100000-9,
wędliny CPV 15131130-5

Część II Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6,
przetworzone owoce i warzywa CPV 15330000-0,
oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2

Część III Owoce warzywa i podobne produkty CPV 15300000-1,
zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy CPV 03200000-3,
jaja kurze konsumpcyjne CPV 03142500-3

Część IV Produkty mleczarskie CPV 15500000-3

Część V Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15200000-0
produkty głęboko mrożone CPV 15896000-5
mrożonki: warzywa mrożone CPV 15331170-9
przetworzone owoce CPV 15332100-5
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych które zostały wyspecyfikowane w Formularzach cenowych stanowiących Zał. Nr 2 z uwzględnieniem cen sezonowych we wskazanych miesiącach i będą sukcesywnie dostarczane zgodnie z ofertami Wykonawców za cenę ofertową brutto podaną w Zał. Nr 1 Formularz ofertowy Wykonawcy odpowiednio do części zamówienia. Zamówienie składa się z 5 części. Na każdą z części będzie zawarta odrębna umowa.
2. Artykuły spożywcze dostarczone Zamawiającemu musza spełniać warunki określone przedmiotem zamówienia w zakresie odpowiednich wymogów jakościowych, wysokich walorów smakowych dla żywienia w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych, w tym będą spełniały warunki sanitarne ich pozyskiwania, produkcji, przetwarzania, znakowania, magazynowania, transportu oraz sprzedaży bezpośredniej zgodnie z :
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011 r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności , zmiany rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1924/2006 i (WE) nr 1925/2006 oraz uchylenia dyrektywy Komisji 87/250/EWG, dyrektywy Rady 90/496/EWG, dyrektywy Komisji 1999/10/WE, dyrektywy 2000/13/WE Parlamentu Europejskiego i Rady, dyrektyw Komisji 2002/67/WE i 2008/5/WE oraz rozporządzenia Komisji (WE) nr 608/2004, (Dz.U.UE.L2011.304.18),
- Rozporządzeniem (WE) nr 178/2002 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności (Dz.U.UE.L.2002.31.1),
- Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia tekst jednolity (Dz.U. z 2019 r. poz. 1252),
- Ustawą z dnia 21.12.2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych tekst jednolity (Dz.U. z 2019 r. poz.2178),
- Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154 z późń. zm.),
- Rozporządzeniem Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z 23 grudnia 2014 r. w sprawie znakowania poszczególnych środków spożywczych (Dz.U. 2015 r., poz. 29 z późń. zm.),
tj. są właściwie oznakowanie co do nazwy, wykazu i ilości składników lub kategorii składników, alergenów, ilości netto w opakowaniu, daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia, warunków przechowywania lub użycia, nazwy firmy, adresu podmiotu działającego na rynku spożywczym lub podmiotu paczkującego artykuł spożywczy, nazwy kraju lub miejsca pochodzenia, instrukcji użycia, gatunku, klasy jakości, daty produkcji, informacji o wartości odżywczej.
3. Produkty spożywcze powinny zawierać skład zgodnie z opisem podanym w Formularzu cenowym zał. Nr 2. Produkty zbożowe śniadaniowe powinny zawierać nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g, nie więcej niż 15 g cukrów na 100 g. Do użytku dopuszczalny jest olej o zawartości kwasów jedno nienasyconych powyżej 50 % i zawartości kwasów wielo nienasyconych powyżej 40 %.Napoje (woda, soki) nie powinny zawierać więcej niż 10 g cukrów w 100 ml produktu gotowego, o niskiej zawartości soli/sodu tj. zawierające nie więcej niż 0,12 g sodu lub soli na 100g produktu. Produkty mleczne powinny zawierać nie więcej niż 10 g cukrów w 100 g/ml produktu gotowego do spożycia, bez dodatku substancji słodzących.
4. Ilości artykułów żywnościowych podanych w przetargu są szacunkowe
i mogą ulegać zmianie. Dotyczy to zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianego towaru. Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec Zamawiającego z tytułu zmniejszenia zakresu dostawy.
5. Wszystkie oferowane i dostarczone do stołówki artykuły, spożywcze będą w gatunku I.
6. Okres przydatności do spożycia na dostarczone artykuły, spożywcze nietrwałe oraz data minimalnej trwałości na dostarczone artykuły, spożywcze trwałe musi być zgodny z normami w warunkach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w jednostkach oświatowych.
7. Termin przydatności do spożycia produktów żywnościowych od chwili dostarczenia produktu do Zamawiającego nie może być krótszy niż ¾ okresu, w którym towar zachowuje zdatność do spożycia określoną na opakowaniu produktu.
8. Produkty powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
9. Dostawa mięsa i drobiu powinna odbywać się w zamkniętych opakowaniach lub pojemnikach z pokrywami, posiadających stosowne atesty, czystych i nieuszkodzonych.
10. Transport Zamawianych produktów odbywać się będzie transportem Wykonawcy przystosowanym do przewozu artykułów spożywczych oraz na jego koszt z uwzględnieniem rozładunku i wniesienia do magazynów zamawiającego.
11. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia odpowiednich warunków transportu. Każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność musi posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów, w przypadku pojazdów przewożących szybko psujące się artykuły żywnościowe świadectwo ATP.
12. Dysponenci i kierowcy Wykonawcy winni posiadać aktualne świadectwa zdrowia.
13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania stosownego dokumentu w momencie dostawy produktów:
a) decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącej możliwości produkcji lub obrotu danego produktu spożywczego będącego przedmiotem zamówienia,
b) dokumenty potwierdzające stosowanie systemu HACCP.
14. Formularze cenowe stanowiące załączniki Nr 2 do Formularza ofertowego wykonawcy do wypełniania przez Wykonawcę na odrębne części zamówienia: Część I, Część II, Część III, Część IV. Część V stanowią załączniki do niniejszej SIWZ. Po wypełnieniu ich przez Wykonawcę będą zawierały ceny jednostkowe artykułów spożywczych.
15. Zamawiający nie jest zobowiązany zakupić od Wykonawcy artykułów spożywczych w części lub w całości w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania jednostek: Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Reszlu szkoły lub przedszkola w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub ograniczeń funkcjonowania wprowadzonych w przewidziany prawem sposób z innych przyczyn. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.


II.5) Główny kod CPV: 15.13.11.50

Dodatkowe kody CPV:
15.10.00.00
15.80.00.00
15.30.00.00
15.50.00.00
15.20.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności objętej przedmiotem
zamówienia.
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 3.

2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia.
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.


III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Na podstawie art. 25a ust 1 w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, aktualnego na dzień składania ofert, o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 pkt,12-23 ustawy Pzp - załącznik Nr 4.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, aktualnego na dzień składania ofert, na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków – załącznik Nr 3

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, aktualnego na dzień składania ofert, na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków – załącznik Nr 3

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia oświadczenia Wykonawcy, aktualnego na dzień składania ofert, na podstawie art. 25a ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o spełnieniu warunków – załącznik Nr 3

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ) 2) Oświadczenie dotyczące fakturowania zał. Nr 1A do formularza ofertowego wykonawcy 3) Formularz cenowy (załącznik Nr 2 do SIWZ) 4) Pełnomocnictwo /jeżeli dotyczy/ 5) Oświadczenie powierzenie części przedmiotu zamówienia podwykonawcom – zał. Nr 7 /jeżeli dotyczy/ 6) Oświadczenie podwykonawcy dotyczące wynagrodzenia – zał. Nr 7A /jeżeli dotyczy/ 7) Oświadczenie zobowiązanie innego podmiotu – zał. Nr 8 /jeżeli dotyczy/

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
najniższa cena brutto:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: nie

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

Informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczba etapów): nie

Informacje dodatkowe: nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie

Wstępny harmonogram postępowania: nie

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: nie

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe: nie
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakazuje się zmian postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany. 25.Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy:. 26.Zamawiający określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy: 1) W sytuacji zmian asortymentowych z Załącznika Nr 2 Formularz cenowy w zakresie wielkości, wagi, pojemności lub ilości sztuk w opakowaniu, wartości odżywczej, wykazu składników, zaprzestania produkcji artykułu spożywczego lub zaprzestania produkcji artykułu spożywczego w wymaganych opakowaniach lub zmiany i braku dostępności wymaganej wielkości opakowań, Zamawiający dopuszcza dostawę artykułów spożywczych innych nie gorszej jakości o tych samych walorach smakowych i właściwościach jakościowych oraz wartości odżywczej, jak opisane w Załączniku Nr 2 Formularz cenowy. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest wpisać jakiego artykułu dotyczy zmiana. Ciężar udowodnienia, że artykuł spożywczy spełnia wymogi określone przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia Zamawiającemu dokumentów dopuszczających taki artykuł spożywczy do żywienia w placówkach oświatowych. 2) Zmiany wysokości szacunkowego wynagrodzenia Wykonawcy stanowiącego cenę ofertową brutto w wyniku zmian ilościowych, zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw artykułów spożywczych o których mowa w formularzu cenowym zał. Nr 2 oraz szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia brutto na dostawy określonej w umowie lub zmiany wynikającej z braku wymaganych opakowań z zastrzeżeniem dotrzymania zgodności asortymentowej i nieprzekroczenia szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia brutto podanej w umowie. 3) Zmian korzystnych dla Zamawiającego, w szczególności obniżenia kosztów realizacji zamówienia w tym promocji, obniżki cen artykułu spożywczego lub podwyższenia standardów realizacji zamówienia, wprowadzenia artykułu spożywczego wyższej jakości z zastrzeżeniem dotrzymania zgodności asortymentowej. 4) W przypadku wystąpienia siły wyższej. Przez siłę wyższą rozumie się zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od stron, które zasadniczo i istotnie utrudniają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły wcześniej przewidzieć i którym nie mogły przeciwdziałać, poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidziane dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych np. ze względu na warunki pogodowe: nieprzejezdność dróg, gołoledź, zaspy śnieżne, w zakresie dotyczącym terminu dostaw. 5) W przypadku wystąpienia innych nieprzewidzianych okoliczności, powodujących konieczność zmiany terminu/terminów. 6) Zmian wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT z zastrzeżeniem że zmiana dotyczy partii artykułów spożywczych po wejściu w życie aktu prawnego o zmianie podatku VAT dotyczącej tych artykułów. W przypadku zmiany stawki ustawowej podatku VAT - zmiana wysokości wynagrodzenia dotyczyć będzie dostaw po dacie podpisania aneksu do umowy. Aneks do umowy sporządzony będzie na wniosek otrzymany od Wykonawcy z załączonym wykazem artykułów spożywczych na które będzie zmieniony podatek VAT, z podaniem podstawy prawnej i aktualnie obowiązujących stawek VAT na artykuły spożywcze podane w Formularzu cenowym załącznik Nr 2. 27. Zamawiający przewiduje również wprowadzenie innych zmian umowy, w szczególności: 1) Zmiany osób upoważnionych pracowników Zamawiającego i Wykonawcy lub ich danych kontaktowych, odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. 2) Poprawienie błędów pisarskich w umowie lub zmiana nazwy i innych danych Zamawiającego lub Wykonawcy, doprecyzowanie zapisów umowy. 28. Strony umowy uznają zasadność wprowadzenia zmian do umowy, gdy zmiany te nie wywołają niekorzystnych skutków dla Zamawiającego i nie spowodują zmiany oferowanych warunków realizacji zamówienia będących podstawą oceny ofert. 29. Zmiany wymienione w pkt. 26 podpunkt 1 – 5 oraz pkt. 27 podpunkt 1 nie wymagają sporządzenia aneksu do umowy a wprowadzone będą sporządzeniem protokołu podpisanego przez upoważnionego pracownika Zamawiającego i upoważnionego pracownika Wykonawcy. Pozostałe zmiany wymagają sporządzenia aneksu do umowy podpisanego przez strony umowy. 30.Umowa wygaśnie z datą wydatkowania całości środków finansowych podanych w umowie jako szacunkowe wynagrodzenia Wykonawcy stanowiące cenę ofertową brutto Zamawiający nie jest zobowiązany zakupić od Wykonawcy artykułów spożywczych w części lub w całości w okresie ograniczenia lub zawieszenia funkcjonowania jednostek: Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Reszlu szkoły lub przedszkola w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub ograniczeń funkcjonowania wprowadzonych w przewidziany prawem sposób z innych przyczyn. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia.
Strony dopuszczają możliwość czasowego zawieszenia wykonywania umowy lub części umowy w przypadku obowiązywania lub wprowadzenia stanu zagrożenia epidemicznego, epidemii, stanu klęski żywiołowej, ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 lub ograniczeń funkcjonowania wprowadzonych w przewidziany prawem sposób z innych przyczyn. itd.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): nie

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 09.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
nie

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Część I Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne CPV 15100000-9, wędliny CPV 15131130-5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lp Nazwa artykułu,opis,zawartość składników, wielkość opakowania Jednost-ka miary: kg/szt./opak. "Orientacyj-na ilość artykułu w m-cu
" "Ilość zamawia-nego artykułu w 2021r.
" Poda-tek VAT % Cena jednostko-wa netto * zł Kwota podatku VAT od ceny jednostko-wej * zł Cena jednostko-wa brutto * zł Łączna kwota podatku VAT * zł Łączna wartość artykułu netto w 2021r.* zł Łączna wartość artykułu brutto w 2021r.* zł
1 Kości schabowe(cięte) kg 50 500
2 Kości szpikowe kg 25 250
3 Łopatka wieprzowa b/k, bez skóry kg 100 1000
4 Szynka wieprzowa b/k kg 50 600
5 Filet z kurczaka b/k kg 100 1000
6 Filet z piersi z indyka b/s kg 30 300
7 Mięso gulaszowe wołowe kg 50 250
8 Ćwiartka z kurczaka kg 75 750
9 Udko/Pałka z kurczaka kg 75 750
10 Schab wieprzowy b/k,bez warkocza kg 75 750
11 Słonina(bez skóry) kg 30 300
12 Golonka wieprzowa tylnia kg 5 50
13 Żeberka wieprzowe(paski) kg 10 50
14 Wątróbka drobiowa kg 30 150
15 Karkówka wieprzowa b/k kg 30 300
16 Smalec (kostka 200g) kg 2 20
17 Boczek surowy kg 2 40
18 Boczek wędzony kg 5 50
19 Porcje rosołowe ze skrzydłem kg 60 600
20 Porcje rosołowe bez skrzydła kg 30 300
21 Kiełbasa biała surowa(zawierająca co najmniej 70% mięsa i nie więcej niż 10 g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia). kg 10 100
22 Kiełbasa śląska(mięso wieprzowe 67,7%, mięso z kurczaka 16,9%) kg 10 100
23 Kiełbasa francuska(zawierająca co najmniej 70% mięsa i nie więcej niż 10g tłuszczu w 100g produktu gotowego do spożycia). kg 10 100
24 Parówki z szynki(co najmniej 90% mięsa z szynki). kg 5 50
25 Parówki drobiowo-cielęce(min.87% mięsa-83% mięso z kurcząt, mięso cielęce 4%) kg 5 50
26 Parówki wieprzowe(80% mięso wieprzowe) kg 2 20
27 Kiełbaski śniadaniowe(80% mięsa-z indyka 50%,wieprzowe-30%) kg 3 30
28 Krakowska podsuszana(mięso wieprzowe z szynki 84%) kg 2 20
29 Schab pieczony w siatce(mięso wieprzowe 85%) kg 2 20
30 Pasztet z blachy(mięso wieprzowe 78%, wątroba wieprzowa 11%) kg 1 10
31 Kiełbasa pieprzowa(mięso wieprzowe 77%) kg 2 20
32 Kiełbasa piwna mini(79% mięso wieprzowe) kg 2 20
33 Krakowska z indyka(87% mięso indycze, 7% mięso wieprzowe) kg 2 20
34 Łopatka pieczona(mięso wieprzowe 80%) kg 2 20
35 Szynka pieczona w siatce(mięso wieprzowe74%) kg 1 10
36 Kiełbasa żywiecka podsuszana(co najmniej 70% mięsa wieprzowego) kg 2 20
37 Biodrówka(mięso wieprzowe 98%) kg 2 20
38 Pasztet drobiowy(mięso z kurczaka 50,1%)50g kg 5 45
39 Pieczeń 240g(wieprzowe 76%,drobiowe 14,2%) szt 1 5
40 Filet z kurczaka parzony(pierś z kurczaka 83%) kg 2 20
41 Pierś wędzona z kurczaka(100% mięsa drobiowego) kg 2 20
42 Filet gotowany(85,4% mięsa drobiowego) kg 5 25
43 Schab wędzony(100% wieprzowiny) kg 2 20
44 Pieczeń drobiowa(94% mięsa z kurczaka) kg 2 20
45 Kaziuk(mięso wieprzowe-89%) kg 2 20
Ogółem wartość artykułów na rok kalendarzowy netto :*zł X X X X X X X X X
Ogółem wartość artykułów na rok kalendarzowy brutto cena ofertowa :*zł X X X x x x x x x
Podane ilości poszczególnych produktów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb
Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez Wykonawcę jako „cena ofertowa”
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021-31.12.2021 r.

* Wpisywać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.




2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15100000-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najniższa cena brutto:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
nie
Część nr: 2
Nazwa: Część II Różne produkty spożywcze CPV 15800000-6, przetworzone owoce i warzywa CPV 15330000-0, oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne CPV 15400000-2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lp Nazwa artykułu, opis,zawartość składników,wielkość opakowania Jednos-tka miary: kg/szt./opak. "Orientacyj-na ilość artykułu w m-cu
" "Ilość zamawia-nego artykułu w 2021r.
" Podatek VAT % Cena jednostkowa netto* zł Kwota podatku VAT od ceny jednostko-wej *zł Cena jednostko-wa brutto *zł Łączna kwota podatku VAT * zł Łączna wartość artykułu netto w 2021r.* zł Łączna wartość artykułu brutto w 2021r.* zł
1 Ciastko owsiane(33g) wieloowocowe zaw.kwasów nasyconych do 10g szt. 500 1000
2 Bazylia(10g) szt. 6 60
3 Bulion warzywny(60g) szt. 2 20
4 Cukier waniliowy (32g) szt. 23 230
5 Cukier puder (400g) szt. 2 20
6 Cukier(1kg) szt. 60 600
7 Curry(20g) szt. 2 19
8 Cebula suszona (20g) szt. 12 120
9 Czosnek granulowany (20g) szt. 30 300
10 Przyprawa do mięs(75g)-bez glutaminianu sodu szt. 3 30
11 Drożdże świeże(100g) szt. 15 75
12 Dżem niskosłodzony( 280g)różne smaki-zawartość owoców 40%. szt. 12 36
13 Kasza jęczmienna średnia(500g) szt. 42 420
14 Kasza gryczana(400g) szt. 25 250
15 Kasza kuskus(400g) szt. 25 250
16 Ketchup(480g) łagodny, pikantny-nie mniej niż 120g pomidorów/100g produktu gotowego do spożycia szt. 25 250
17 Przyprawa uniwersalna do potraw (150g), - sól,suszone warzywa 30% (marchew, pasternak, cebula, ziemniaki, seler, por, papryka, natka pietruszki, czosnek), cukier, ekstrakt drożdzowy, przyprawy (kurkuma, pieprz czarny, koper). szt. 40 400
18 Koncentrat pomidorowy(950g)30% szt. 60 600
19 Kwasek cytrynowy(20g) szt. 20 200
20 Kurkuma(15g) szt. 2 20
21 Koperek suszony(6g) -liście szt. 40 400
22 Lubczyk (10g) szt. 10 100
23 Liść laurowy(6g) szt. 20 200
24 Mąka ziemniaczana(500g) szt. 2 28
25 Majeranek (8g) szt. 25 250
26 Makaron (500g) różne rodzaje (łazanki, nitka cięta, wstążki, spaghetti, świderek, muszelka) - z mąki makaronowej pszennej durum szt. 300 3000
27 Makaron razowy(400g)z mąki pełnoziarnistej(świdry,spaghetti, kokardki, gniazdka, wstążki,pióra) szt. 50 500
28 Słonecznik łuskany(100g) szt. 2 20
29 Migdał płatek(100g) szt. 1 5
30 Żurawina suszona(100g) szt. 2 20
31 Orzech włoski łuskany(100g) szt. 2 20
32 Rodzynki(100g) szt. 5 50
33 Musztarda (180g)słoik-woda, gorczyca biała i czarna, ocet spirytusowy, cukier, sół przyprawy, estragon, kurkumina szt. 17 170
34 Natka pietruszki susz(6g)-liście szt. 65 650
35 Ocet 10%(1l)szkło szt. 10 300
36 Olej(1000g)olej rzepakowy rafinowany-kw.jednonasycone powyżej 50%, kw.wielonasycone ponizej 40% szt. 100 1000
37 Oregano(10g) szt. 10 100
38 Papryka słodka mielona(20g)-bez glutaminianu sodu, substancji konserwujących, barwników. szt. 43 430
39 Papryka ostra(20g)-bez glutaminianu sodu, substancji konserwujących, barwników. szt. 15 150
40 Przyprawa do bigosu (20g) - bez glutaminianu sodu, substancji konserwujących, barwników szt. 4 40
41 Przyprawa do ryb(20g)-bez glutaminianu sodu, substancji konserwujących, barwników. szt. 10 100
42 Przyprawa do kurczaka(30g)-bez glutaminianu sodu, substancji konserwujących, barwników szt. 20 200
43 Przyprawa do gulaszu (20g)-bez glutaminianu sodu, substancji konserwujących, barwników szt. 6 60
44 Przyprawa do spaghetti/przyprawa do makaronu(20g)-bez glutaminianu sodu, substancji konserwjących, barwników szt. 18 180
45 Pieprz czarny mielony(20g) szt. 75 750
46 Pieprz ziołowy(20g) szt. 29 290
47 Bulion drobiowy(160g) szt. 19 190
48 Ryż biały długoziarnisty(1kg) kg 30 300
49 Ryż brązowy(z maki pełnoziarnistej) kg 5 50
50 Sól morska drobnoziarnista(1000g) szt 67 670
51 Sól morska gruboziarnista(900g) szt 40 400
52 Sok 100% (200g) różne smaki - jabłkowy, multiwitamina, wieloowocowy szt 1000 10000
53 Sok owocowy (300ml) różne smaki (cukry do 10%) - jabłko, wieloowocowy, multiwitamina szt 1000 10000
54 Suszona włoszczyzna(100g) szt 15 150
55 Zupa barszcz biały(66g) szt 20 200
56 Żurek (49g) szt 23 230
57 Zupa ogonowa(40g) szt 9 90
58 Zacierka babuni(250g) szt 5 50
59 Ziele angielskie(15g) szt 7 70
60 Zioła prowansalskie(10g) szt 7 70
61 Cząber(10g) szt 3 60
62 Estragon(10g) szt 2 20
63 Miód wielokwiatowy(1l) szt 15 150
64 Proszek do pieczenia(36g) szt 10 100
65 Tymianek(10g) szt 6 60
66 Kasza jęczmienna perłowa(400g) szt 10 100
67 Kasza jęczmienna pęczak(500g) szt 10 100
68 Musli zbożowe(350g) szt 20 200
69 Herbata owocowa (różne smaki)z naturalnym aromatem-25torebek szt 6 60
70 Kawa zbożowa(150g)zboża 78%,cykoria szt 4 40
71 Kasza manna(1kg) kg 8 80
72 Kakao naturalne(200g)-10-125 tłuszczu kakaowego szt 4 40
73 Wafle pełnoziarniste(120g) szt 20 200
74 Kasza kus-kus perłowa(400g) szt 25 250
75 Płatki owsiane górskie(400g) szt 4 40
76 Kasza jaglana (400g) szt 10 50
77 Mąka tortowa-typ 450 kg 80 800
78 Woda mineralna niegazowana(0,3l)nisko lub średniozmineralizowana szt 100 1000
79 Barszcz czerwony koncentrat(330ml) szt 4 40
80 Chrzan tarty(170g) szt 12 120
81 Płatki kukurydziane (250g) szt 20 200
82 Groszek konserwowy(400g) szt 30 300
83 Kukurydza konserwowa(400g) szt 6 60
84 Majonez(815g)-olej roślinny rzepakowy 65% szt 10 100
85 Pomidory krojone bez skórki(400g)-pomidory 65%, sok pomidorowy 34,9%,kwasek cytrynowy szt 8 80
86 Herbata czarna(100torebek) szt 4 40
87 Kisiel rózne smaki(38G) szt 20 200
88 Budyń różne smaki (60g) szt 40 400
89 Gałka muszkatałowa(10g) szt 5 50
90 Śliwka suszona(100g) szt 4 80
91 Chrupki kukurydziane proste,kręcone szt 50 500
92 Mus owocowy(100g) szt 100 1000
93 Herbatniki(50g) sz 30 300
94 Ciasteczka zbożowe(33g) szt 100 1000
95 Biszkopty(120g) szt 30 300
96 Kasza bulgur(400g) szt 15 150
97 Galaretka owocowa(47g) różne smaki szt 10 100
98 Baton musli(30g) szt 300 3000
Podane ilości poszczególnych produktów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb
Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez Wykonawcę jako „cena ofertowa”
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021-31.12.2021 r.
* Wpisywać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15800000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najniższa cena brutto:100,00
Część nr: 3
Nazwa: Część III Owoce warzywa i podobne produkty CPV 15300000-1, zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy CPV 03200000-3, jaja kurze konsumpcyjne CPV 03142500-3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lp Nazwa artykułu,opis,zawartość składników, wielkośc opakowania Jednost-ka miary: kg/szt./opak. "Orientacyj-na ilość artykułu w m-cu
" "Ilość zamawia-nego artykułu w 2021r.
" Podatek VAT % Cena jednostko-wa netto * zł Kwota podatku VAT od ceny jednost-kowej * zł Cena jednostko-wa brutto * zł Łączna kwota podatku VAT * zł Łączna wartość artykułu netto w 2021r.* zł Łączna wartość artykułu brutto w 2021r.* zł
1 Marchew(średnica do 3cm) kg 60 600
2 Pietruszka korzeń(średnica do 3cm) kg 40 400
3 Seler kg 30 300
4 Cebula kg 70 700
5 Por kg 15 150
6 Botwina(sezonowo-VI,VII) szt 10 20
7 Biała rzodkiew kg 20 200
8 Natka pietruszki(pęczek) szt 60 600
9 Koper(pęczek) szt 20 200
10 Szczypior(pęczek) szt 10 100
11 Czosnek (główka) szt 50 500
12 Papryka kolorowa(sezonowo VII,VIII,IX). kg 5 50
13 Pomidory zwykłe (sezonowo IV,V,VI,VII,VIII) kl.I kg 100 1000
14 Pomidory kotajlowe(luz) kg 10 30
15 Pomidory malinowe kl.I kg 50 100
16 Ogórki zielone szklarniowe kl.I kg 100 300
17 Ogórki zielone szklarniowe (sezonowo IV,V,VI) kl.I kg 60 180
18 Ogórek kiszony kg 60 300
19 Ogórki małosolne(sezonowo-VII,VIII) kg 40 80
20 Ogórek konserwowy( 900g) szt 60 240
21 Kapusta kiszona kg 60 240
22 Kapusta pekińska kg 50 250
23 Kapusta biała kg 200 800
24 Kapusta biała wczesna(IV,V,VI) szt 30 300
25 Kapusta czerwona kg 15 60
26 Kapusta włoska szt 20 80
27 Pieczarki kl.I kg 20 200
28 Kalafior szt 15 150
29 Burak kg 150 600
30 Fasola drobna kg 20 200
31 Groch połówki kg 20 200
32 Szczaw konserwowy krojony(820g) szt 16 160
33 Papryka kolorowa kg 5 50
34 Pomidory zwykłe kl.I kg 50 250
35 Sałata zielona (główka) - sezonowo IV,V,VI,VII,VIII szt 35 200
36 Sałata zielona(główka) szt 15 150
37 Szpinak świeży(opak-125g) kg 10 30
38 Sałata lodowa (główka) szt 30 150
39 Rzodkiewka (pęczek) - sezonowo IV,V, VI,VII,VIII szt 5 25
40 Rzodkiewka(pęczek) szt 5 25
41 Banan kg 100 1000
42 Kiwi(IX,X,XI,XII) kg 50 200
43 Kiwi kg 25 100
44 Mandarynka(XII,I,II,III) kg 30 180
45 Mandarynka kg 15 150
46 Jabłka Champion kg 30 420
47 Gruszka Konferencja kg 10 110
48 Pomarańcz(XI,XII,I,II,III) kg 50 200
49 Pomarańcz kg 20 100
50 Czerwone pomarańcze(IV) kg 30 60
51 Śliwka (duża)-VI,VII,VIII,IX,X kg 30 120
52 Brzoskwinia(VII,VIII,IX) kg 50 200
53 Brzoskwinia kg 25 150
54 Brzoskwinia Paraguayo kg 20 200
55 Nektarynka(VII,VIII) kg 50 100
56 Nektarynka kg 25 250
57 Borówka amerykańska(VI,VII,VIII,IX) kg 10 40
58 Borówka amerykańska kg 10 20
59 Truskawki(V,VI,VII) kg 20 60
60 Czereśnie(V,VI,VII) kg 10 30
61 Morela(VI,VII) kg 10 110
62 Morela kg 15 60
63 Melon(VII,VIII) kg 20 100
64 Melon kg 20 80
65 Mango(I,II,III,IV,V) kg 15 150
66 Arbuz(VII,VIII,IX,X) kg 20 320
67 Winogrona jasne,ciemne(VIII,IX,X) kg 10 120
68 Winogrona jasne,ciemne kg 10 70
69 Ziemniak biały Irga kg 1400 14000
70 Ziemniaki młode(sezonowo VII,VIII) kg 1000 2000
71 Brokuł szt 26 260
72 Cytryna kg 20 200
73 Jajka XL(opak.10szt)z chowu klatkowego -73g i więcej szt 700 7000
74 Ogórek gruntowy(sezonowo VII,VIII) kg 10 100
75 Cukinia szt 3 30
76 Brukselka kg 5 25
77 Fasolka szparagowa(zielona,żólta) kg 2 20
Podane ilości poszczególnych produktów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb
Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez Wykonawcę jako „cena ofertowa”
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021-31.12.2021 r.
* Wpisywać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15300000-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najniższa cena brutto:100,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
nie
Część nr: 4
Nazwa: Część IV Produkty mleczarskie CPV 15500000-3

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lp Nazwa artykułu,opis,zawartość składników, wielkość opakowania Jedno-stka miary:kg/szt/opak. Orienta-cyjna ilość artykułu w m-cu Ilość zamawia-nego artykułu w 2021r. Podatek VAT % Cena jednost-kowa netto *zł Kwota podatku VAT od ceny jednostkowej *zł Cena jednost-kowa brutto*zł Łączna kwota podatku VAT * zł Łączna wartość artykułu netto w 2021r.* zł Łączna wartość artykułu brutto w 2021r.* zł
1 Śmietana 18%(400ml),18% tłuszczu szt. 350 3500
2 Śmietana 12%(200ml) 12 % tłuszczu szt. 100 1000
3 Mleko świeże 2,0% szt. 30 300
4 Twaróg tłusty kostka (250g) 8% tłuszczu szt. 80 800
5 Twaróg sernikowy(1kg) 4% tłuszczu szt. 20 200
6 Mleko smakowe(200ml) szt. 100 1000
7 Ser żółty-tłuszcz nie mniej niż 45% tłuszczu kg 10 100
8 Jogurt pitny z Wit.B6 i D z bakteriami L.Casei (100g) różne smaki-wieloowocowy szt. 500 2500
9 Serek topiony (100g) tłuszcz 28g na 100g produktu szt. 20 200
10 Serek topiony z twarożku śmietankowego (100g) - twaróg min.77% (w tym śmietana min.51% w produkcie). szt. 20 200
11 Serek twarogowy jogurtowy (135g) - ser twarogowy, jogurt naturalny 18,5%, masło, mleko. szt. 20 200
12 Jogurt pitny owocowy bez laktozy(250ml) szt. 100 1000
13 Deser mleczny z ryżem i sosem owocowym(200g) szt. 100 1000
14 Jogurt typu islandzkiego z owocami, kremowy bogaty w białko(150g) szt. 100 1000
15 Serek homogenizowany (150g) nie więcej niż 10g cukrów w 100g/ml produktu gotowego do spożycia. szt. 500 2500
16 Jogurt smakowy 150g (nie więcej niż 10g cukrów w 100g/ml produktu gotowego do spożycia). szt. 250 2500
17 Serek owocowy wzbogacony w wapń i witaminę D(4x90g) szt. 50 500
18 Jogurt naturalny (150g)gęsty szt. 20 200
20 Maślanka owocowa (1l) szt. 10 100
21 Masło(200g)(68% tłuszczu) szt. 5 50
22 Masło extra (82 % tłuszczu) szt. 5 50
23 Śmietana 30%(500g),30% tłuszczu szt. 100 1000
24 Masło klarowane(500g) szt. 3 30
25 Margaryna typu zwykła(250g) tłuszcz 72% szt. 1 10
26 Jogurt z musli(200g) szt. 100 500
27 Jogurt z ziarnami zbóż(200g) szt. 100 500
28 Deser o smaku owocowym z mlekiem i żywymi kulturami bakterii(115g) szt. 110 1100
29 Jogurt kremowy z owocami(122g)-95g jogurtu+27g wsad owocowy szt. 100 1000
30 Deser mleczny z czekoladą(6x55g) szt. 100 1000
31 Łaciaty serek wiejski z owocami(150g) szt. 100 1000
32 Deser o smaku owocowym z mlekiem i żywymi kulturami bakterii(65g)-tubka szt. 100 1000
33 Serek homogenizowany o smaku waniliowym(140g)-tubka szt. 100 1000
34 Napój o smaku owocowym z mlekiem i żywymi kulturami bakterii(170g) szt. 100 1000
35 Napój mleczny z czekoladą i orzechami laskowymi UHT (200ml) szt. 100 1000
Podane ilości poszczególnych produktów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb
Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez Wykonawcę jako „cena ofertowa”
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021-31.12.2021 r.
* Wpisywać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najniższa cena brutto:100,00
Część nr: 5
Nazwa: Część V Ryby przetworzone i konserwowane CPV 15200000-0 produkty głęboko mrożone CPV 15896000-5 mrożonki: warzywa mrożone CPV 15331170-9 przetworzone owoce CPV 15332100-5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Lp Nazwa artykułu,opis,zawartość składników,wielkośc opakowania Jednost-ka miary: kg/szt./opak. "Orientacyjna ilość produktu w m-cu
" "Ilość zamawianego artykułu w 2021r.
" Podatek VAT % Cena jednostko-wa netto *zł Kwota podatku VAT od ceny jednost-kowej *zł Cena jednostkowa brutto *zł Łączna kwota podatku VAT *zł Łączna wartość artykułu netto w 2021r. *zł Łączna wartość artykułu brutto w 2021r. *zł
1 Filet z miruny mrożony SHP-płaty do 250g kg 60 360
2 Czarniak filet b/s SHP kg 30 300
3 Paluszki rybne z fileta (69% ryby) kg 30 300
4 Mieszanka kompotowa mrożona(5-7skł)(1kg) kg 50 500
5 Mieszanka jarzynowa mrożona(7skł)-1kg kg 10 100
6 Truskawka mrożona(1kg) kg 35 350
7 Fasolka szparagowa mrożona(1kg) kg 5 50
8 Maliny(1kg)mrożone kg 2 20
9 Szpinak(1kg)mrożone liść kg 2 20
10 Włoszczyzna mrożona słupki(1kg)4skł kg 5 50
11 Mix warzyw (brokuł, kalafior, marchew) - 1kg mrożone kg 25 250
12 Makrela wędzona tusza kl.I bez głowy-(płaty 300-500g)na zimno kg 2 20
13 Marchew z groszkiem mrożona(1kg) kg 50 500
14 Filety z makreli w oleju(170g) szt 9 99
Podane ilości poszczególnych produktów służące do wyliczenia ceny, mogą ulec zmianie, w zależności od faktycznych potrzeb
Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż zakupy będą dokonywane do wysokości kwoty podanej przez Wykonawcę jako „cena ofertowa”
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2021-31.12.2021r.
* Wpisywać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15200000-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
najniższa cena brutto:100,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.