Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-30
Ogłoszenie nr 759266-N-2020 z dnia 2020-11-30 r.
Usługa pełnienia funkcji Członka Rady Inwestycyjnej, dla projektu \"Inkubator Innowacyjności 4.0, dla potrzeb Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Nazwa projektu lub programu: Projekt Inkubator Innowacyjności 4.0, współfinansowany ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 523 419 100
faks: 523 608 206
e-mail: zampub@ukw.edu.pl
www: www.ukw.edu.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.ukw.edu.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.ukw.edu.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
Adres: Uniwersytet Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy, ul. Chodkiewicza 30, 85-064 Bydgoszcz, Kancelaria Główna, pokój 108.
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: UKW/DZP-281-U-159/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi eksperta zewnętrznego, jako Członka Rady Inwestycyjnej - przedstawiciela sektora gospodarczego w ramach realizacji projektu „Inkubator Innowacyjności 4.0”, współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój 2014-2020 (Działanie 4.4), umowa nr MNiSW/2020/347/DlR o dofinansowanie zawarta między Ministerstwem Nauki i Szkolnictwa Wyższego a Uniwersytetem Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.
2) Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 3 (trzy) odrębne części. Każda cześć będzie oceniana przez Zamawiającego oddzielnie. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, dwie lub na wszystkie lub części zamówienia.
3) Część I zamówienia– Ekspert- członek RI ds. marketingowych:
3.1. Zakres zadań dla części I:
3.1.1. Do zadań eksperta należeć będą:
a) realizacja prac związanych z zarządzaniem portfelem technologii,
b) merytoryczne wsparcie zespołów naukowych realizujących granty przedwdrożeniowe w zakresie marketingowym,
c) udział w posiedzeniach Rady Inwestycyjnej,
d) doradztwo w zakresie prawidłowego przebiegu działań przewidzianych w przedmiotowym Projekcie,
e) ocena merytoryczna wniosków na granty przedwdrożeniowe oraz efektów grantów przedwdrożeniowych po ich zakończeniu
f) analiza i weryfikacja dokumentacji technologicznej dla poszczególnych grantów przedwdrożeniowych,
g) weryfikacja opinii o innowacyjności oraz analiz potencjału marketingowego.
4) Część II zamówienia - Ekspert - członek RI ds. prawnych
4.1. Do zadań eksperta należeć będą:
a) realizacja prac związanych z zarządzaniem portfelem technologii,
b) merytoryczne wsparcie zespołów naukowych realizujących granty przedwdrożeniowe w zakresie prawnym
c) udział w posiedzeniach Rady Inwestycyjnej,
d) doradztwo w zakresie prawidłowego przebiegu działań przewidzianych w przedmiotowym Projekcie,
e) ocena merytoryczna wniosków na granty przedwdrożeniowe oraz efektów grantów przedwdrożeniowych po ich zakończeniu,
f) analiza i weryfikacja dokumentacji technologicznej dla poszczególnych grantów przedwdrożeniowych,
g) weryfikacja opinii o innowacyjności oraz analiz wymogów prawnych/stanu prawnego.
5) Część III Ekspert - członek RI ds. biznesowych
5.1. Zakres zadań dla części III:
5.2. Do zadań eksperta należeć będą:
a) realizacja prac związanych z zarządzaniem portfelem technologii,
b) merytoryczne wsparcie zespołów naukowych realizujących granty przedwdrożeniowe w zakresie gospodarczo-biznesowym
c) udział w posiedzeniach Rady Inwestycyjnej,
d) doradztwo w zakresie prawidłowego przebiegu działań przewidzianych w przedmiotowym Projekcie,
e) ocena merytoryczna wniosków na granty przedwdrożeniowe oraz efektów grantów przedwdrożeniowych po ich zakończeniu,
f) analiza i weryfikacja dokumentacji technologicznej dla poszczególnych grantów przedwdrożeniowych,
g) weryfikacja opinii o innowacyjności oraz analiz potencjału gospodarczo-biznesowym.
6. Czas pracy dla wszystkich ekspertów wynosi: 16 roboczogodzin/mies, w tym udział w minimum 26 zebraniach Rady Inwestycyjnej.
Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera TOM III SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 73.20.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2022
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań odnośnie powyższego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca ubiegający się o zamówienie powinien wykazać:
1) Doświadczenie wykonawcy:
o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że:
a) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali należycie:
• co najmniej 3 (trzy) usługi, których przedmiotem było realizacja usług eksperckich z dziedziny marketingu – dot. I Części zamówienia, realizacja usług eksperckich z dziedziny prawa – dot. II Części zamówienia , usług eksperckich z dziedziny biznesu, dot. III Części zamówienia.
o łącznej wartości każdej usługi nie mniejszej niż 80 000,00 PLN brutto.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń według średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wyżej wymienione informacje.
2) Kadra techniczna:
Wykonawca powinien wykazać, iż dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.:
a) I Część zamówienia: co najmniej jedną osobą posiadającą 4 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie rozwijania przedsiębiorczości opartej na wiedzy w środowisku krajowym i/lub w dziedzinie wspomagania krajowego i/lub międzynarodowego transferu technologii. Posiadającą wykształcenie wyższe, posiadającą znajomość języka niemieckiego lub angielskiego w stopniu komunikatywnym.
b) II Część zamówienia: co najmniej jedną osobą posiadającą minimum 4 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie rozwijania przedsiębiorczości opartej na wiedzy w środowisku krajowym i/lub w dziedzinie wspomagania krajowego i/lub międzynarodowego transferu technologii. Posiadającą wykształcenie wyższe prawnicze wraz za aplikacją radcowską
c) III Część zamówienia: co najmniej jedną osobą posiadającą 4 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie rozwijania przedsiębiorczości opartej na wiedzy w środowisku krajowym i/lub w dziedzinie wspomagania krajowego i/lub międzynarodowego transferu technologii. Posiadającą wykształcenie wyższe.
7.4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia zgodnie z Załącznikiem Nr 6 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
a) Wykaz osoby/osób, odpowiedzialnych za wykonanie usługi w Części I lub/i Części II, lub/i Części III wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; potwierdzających spełnienie warunku opisanego w ust. 7 pkt. 7.2.1. c ppkt. 2), Załącznik nr 4 do SIWZ.
b) Wykaz zrealizowanych usług zgodnych z wymaganiami Zamawiającego wraz z załączonymi dokumentami, potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.( Załącznik nr 5 do SIWZ).
wraz z podaniem ich przedmiotu, wielkości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane (załącznik nr 9 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający, zgodnie z art. 144 Ustawy Pzp, przewiduje możliwość istotnej zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru oferty w następujących okolicznościach:
1) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
2) zmiany wynikają z niemożliwych do przewidzenia okoliczności o charakterze siły wyższej, której Zamawiający nie mógł przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności,
3) zmiany eksperta – Członka Rady Inwestycyjnej wskazanego w załączonej przez Wykonawcę ofercie, pod warunkiem, że będzie to osoba o doświadczeniu i kwalifikacjach spełniających wymagania Zamawiającego zawartych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zmiany Eksperta zgodnie z żądaniem Zamawiającego oraz we wskazanym terminie;
4) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 9 listopada 2018 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
5) Zmiana zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiana ta miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
6) zmiany danych identyfikacyjnych Stron - zmiana nazw, siedzib stron umowy i innych danych;
7) innych okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia umowy, a wprowadzone zmiany do umowy są korzystne dla Zamawiającego;
8) zmiany na zasadach określonych w art. 144 ust.1 pkt 4) i 6).
2. Zmiana umowy dla swej ważności wymaga zachowania formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- DOSTAWA KABLI ENERGETYCZNYCH, WTYCZEK, GNIAZD ORAZ ROZDZIELNIC ELEKTRYCZNYCH
- Dostawa narzędzi chirurgicznych oraz drobnego sprzętu
- 39/PA/2025 Remont elewacji frontowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Gdańskiej 184 w Bydgoszczy
- Dostawa jednorazowych, niesterylnych pasów do stabilizacji ciała pacjenta
- Sukcesywne dostawy gazów medycznych
- Dostawa szpitalnych jałowych wyrobów papierowych i flizelinowych.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.