Og³oszenie z dnia 2025-05-19
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa szpitalnych ja³owych wyrobów papierowych i flizelinowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KUJAWSKO - POMORSKIE CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Dzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092356930
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Seminaryjna 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-326
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@kpcp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kpcp.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa szpitalnych ja³owych wyrobów papierowych i flizelinowych.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6358b8f8-e632-4dde-89aa-1c8ca0b7ae76
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00237094
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-05-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00044558/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.14 Wyroby szpitalne papierowe i flizelinowe / zestaw ob³o¿eñ chirurgicznych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Szczegó³owe okre¶lenie wymagañ
technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt. 13 i 14 SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna z art. 13 RODO dotycz±ca postêpowania o udzielnie zamówienia -zawarta zosta³a w pkt. 2 SWZ.
Z uwagi na ograniczona d³ugo¶æ pola 4000 Zamawiaj±cy odsy³a do zapisów zawartych w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14 Z TP 25
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 1 – Ob³o¿enia chirurgiczne.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (za³±cznik nr 1-1 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
A) Cena 60 %
B) Termin dostawy zamówienia jednostkowego 40 %
2. Opis kryterium cena (C): 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego (T): 40% – max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T – Punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
T min – Najkrótszy oferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego spo¶ród rozpatrywanych ofert
Tb – Zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego oferty badanej
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
- Wymagany termin dostawy zamówienia jednostkowego: min. 1 dzieñ roboczy – max. 4 dni robocze, licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia jednostkowego.
- Termin dostawy zamówienia jednostkowego nale¿y przedstawiæ w pe³nych dniach.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – punktacja ca³kowita,
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 2 – Serwety w³ókninowe ja³owe.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (za³±cznik nr 1-2 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
A) Cena 60 %
B) Termin dostawy zamówienia jednostkowego 40 %
2. Opis kryterium cena (C): 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego (T): 40% – max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T – Punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
T min – Najkrótszy oferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego spo¶ród rozpatrywanych ofert
Tb – Zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego oferty badanej
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
- Wymagany termin dostawy zamówienia jednostkowego: min. 1 dzieñ roboczy – max. 4 dni robocze, licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia jednostkowego.
- Termin dostawy zamówienia jednostkowego nale¿y przedstawiæ w pe³nych dniach.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – punktacja ca³kowita,
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet 3 – Zestaw do zamykania ma³ych ran.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia (za³±cznik nr 1-3 do SWZ).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33198000-4 - Szpitalne wyroby papierowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty, Zamawiaj±cy kierowaæ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami:
Lp. Kryterium Ranga
A) Cena 60 %
B) Termin dostawy zamówienia jednostkowego 40 %
2. Opis kryterium cena (C): 60% – max. 60 pkt.
C = (Cn : Cb) x 60
C - Punktacja za kryterium cena
Cn - Cena brutto najni¿sza spo¶ród ofert rozpatrywanych.
Cb - Cena brutto oferty badanej.
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
3. Opis kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego (T): 40% – max. 40 pkt.
T = (T min. : Tb) x 40
T – Punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
T min – Najkrótszy oferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego spo¶ród rozpatrywanych ofert
Tb – Zaoferowany termin dostawy zamówienia jednostkowego oferty badanej
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
- Wymagany termin dostawy zamówienia jednostkowego: min. 1 dzieñ roboczy – max. 4 dni robocze, licz±c od momentu z³o¿enia zamówienia jednostkowego.
- Termin dostawy zamówienia jednostkowego nale¿y przedstawiæ w pe³nych dniach.
4. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów w - poszczególnych pakietach - obliczonych wg. wzoru:
P = C + T
gdzie:
P – punktacja ca³kowita,
C – punktacja za kryterium cena
T – punktacja za kryterium termin dostawy zamówienia jednostkowego
Punkty liczone s± do drugiego miejsca po przecinku.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy zamówienia jednostkowego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Deklaracja zgodno¶ci w rozumieniu rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporz±dzenia (WE) nr 178/2002 i rozporz±dzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 2017 117 z dnia 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.)2. Je¿eli wskazana wy¿ej deklaracja zgodno¶ci nie zawiera informacji o klasie wyrobu medycznego, nale¿y z³o¿yæ inny dokument potwierdzaj±cy klasê wyrobu medycznego wskazan± w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ – sk³adane wraz
z deklaracj± zgodno¶ci wskazan± w pkt. 10.1 SWZ.
4. Katalog lub folder lub opis lub etykieta lub ulotka oferowanego przedmiotu
(z wyra¼nym zaznaczeniem oferowanego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia - je¶li by³ wymagany) potwierdzaj±cy spe³nienie wymagañ okre¶lonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia.
5. Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymagañ okre¶lonych w Formularzu cenowym/ Przedmiot zamówienia (z³o¿yæ w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.4. SWZ nie potwierdzaj± spe³nienia postawionych wymagañ).
UWAGA:
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Deklaracja zgodno¶ci w rozumieniu rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r. w sprawie wyrobów medycznych, zmiany dyrektywy 2001/83/WE, rozporz±dzenia (WE) nr 178/2002 i rozporz±dzenia (WE) nr 1223/2009 oraz uchylenia dyrektyw Rady 90/385/EWG i 93/42/EWG (Dz. Urz. UE L 2017 117 z dnia 5 maja 2017 r., str. 1 ze zm.)2. Je¿eli wskazana wy¿ej deklaracja zgodno¶ci nie zawiera informacji o klasie wyrobu medycznego, nale¿y z³o¿yæ inny dokument potwierdzaj±cy klasê wyrobu medycznego wskazan± w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia.
3. O¶wiadczenie Wykonawcy stanowi±ce za³±cznik nr 4 do SWZ – sk³adane wraz
z deklaracj± zgodno¶ci wskazan± w pkt. 10.1 SWZ.
4. Katalog lub folder lub opis lub etykieta lub ulotka oferowanego przedmiotu
(z wyra¼nym zaznaczeniem oferowanego produktu wraz z numerem katalogowym podanym w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia - je¶li by³ wymagany) potwierdzaj±cy spe³nienie wymagañ okre¶lonych w Formularzu cenowym/Przedmiot zamówienia.
5. Dokument potwierdzaj±cy spe³nianie wymagañ okre¶lonych w Formularzu cenowym/ Przedmiot zamówienia (z³o¿yæ w przypadku, gdy dokumenty wskazane w pkt. 10.4. SWZ nie potwierdzaj± spe³nienia postawionych wymagañ).
UWAGA:
Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym musz± byæ sk³adane wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Wype³niony i podpisany Formularz cenowy/Przedmiot zamówienia – za³±cznik nr 1-... do SWZ.2. Wype³niony i podpisany Formularz oferty – za³±cznik nr 2 do SWZ.
3. Pe³nomocnictwo: orygina³ lub elektroniczna kopia po¶wiadczona przez mocodawcê
lub notariusza – za³±czyæ, je¿eli Wykonawcê reprezentuje pe³nomocnik.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniuo udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia - sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera § 11 i § 12 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SWZ. Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków uniemo¿liwiaj±ca zmieszczenie teksu w ca³o¶ci Zamawiaj±cy odwo³uje siê do projektu umowy j.w.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-05-29 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpcp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-29 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-06-27
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie tak¿e zapisów pkt. 8.1.2 SWZ dotycz±cego art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 514).2. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z ustaw± z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024, poz. 928) u Zamawiaj±cego, od dnia 24 wrze¶nia 2024 r. obowi±zuje Procedura zg³oszeñ wewnêtrznych dotycz±cych naruszeñ prawa i podejmowania dzia³añ nastêpczych w Kujawsko - Pomorskim Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy, dostêpna w Dziale Kadr i P³ac u Zamawiaj±cego oraz na stronie internetowej https://kpcp.pl/ w zak³adce Szpital.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- ¦wiadczenie us³ugi cateringowej w ramach XIII Ogólnopolskiej Konferencji Hydromikrobiologicznej "HYDROMICRO 2025 - Mikrobiologiczne badania wody w dobie antropocenu"
- Odnowa nawierzchni DW Nr 558 na odc. Lipno - K³okock od km 0+000 do km 5+238, d³. 5,238 km
- Digitalizacja materia³ów archiwalnych znajduj±cych siê w zasobie archiwum zak³adowego S±du Okrêgowego w Bydgoszczy
- Us³uga zapewnienia ca³odobowej ochrony fizycznej oraz monitoringu systemu telewizji dozorowej i instalacji systemu p.po¿. w obiekcie Teatru Kameralnego im. Wandy Ruciñskiej w Bydgoszczy
- Adaptacja pomieszczenia Ogrodu Zimowego na potrzeby Centrum Onkologii w Bydgoszczy
- Dostawa sterylizatora gazowego
wiêcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa szpitalnych ja³owych wyrobów papierowych i flizelinowych.
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku
- Dostawa wyrobów i pomocy medycznych - umowa ramowa ZP15/A/8/2025
- Zakup materia³ów do sterylizacji
- Dostawa ob³o¿eñ specjalistycznych chirurgicznych dla Szpitala Wojewódzkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwa³kach
- Dostawy materia³ów do sterylizacji (II).
wiêcej: Szpitalne wyroby papierowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.