eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Materiały i narzędzia do wykonywania sterylizacji gazowej i parowej; osprzęt stosowany w mikrochirurgii; protezy jąder; protezy żuchwowo-skroniowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-01-20

Olsztyn: Materiały i narzędzia do wykonywania sterylizacji gazowej i parowej; osprzęt stosowany w mikrochirurgii; protezy jąder; protezy żuchwowo-skroniowe
Numer ogłoszenia: 7549 - 2016; data zamieszczenia: 20.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Materiały i narzędzia do wykonywania sterylizacji gazowej i parowej; osprzęt stosowany w mikrochirurgii; protezy jąder; protezy żuchwowo-skroniowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - wyroby do wykonywania sterylizacji gazowej i parowej m.in.: wskaźniki oraz testy kontrolne chemiczne i biologiczne - łącznie 5 pozycji w zadaniu Zadanie nr 2 - testyu Bowie & Dick a - 600szt. Zadanie nr 3 - wyroby do wykonywania sterylizacji gazowej i parowej m.in.: wskaźniki biologiczne - łącznie 2 pozycje w zadaniu Zadanie nr 4 - taśmy przylepne z indykatorem i bez indykatora - łącznie 336 rolek o dług. po 50mb Zadanie nr 5 - naboje gazowe 4-100 ze 100% tlenkiem etylenu do urządzenia typ Steri-Vac 5XL, prod. 3M -200 szt.; oryginalny papier do drukarki urządzenia typ Steri-Vac 5XL, prod. 3M - 3 szt. po 30mb. Zadanie nr 6 - etykiety przylepne do metkownicy alfanumerycznej PRINTEX - 300 rolek po 500 szt etykiet Zadanie nr 7- test kontroli skuteczności mycia mechanicznego 2000szt. oraz DES CHEK - 500szt. Zadanie nr 8 - rękawy foliowo-papierowe w rolkach po 200mb (różne rozmiary) łącznie 304szt. Zadanie nr 9 - papier i włóknina do sterylizacji w arkuszach (różne rozmiary) łącznie 8 pozycji w zadaniu (14200 szt.) Zadanie nr 10 - papierowe wkładki absorpcyjne - 2000szt. Zadanie nr 11 - koperty dokumentacyjne - 600szt. Zadanie nr 12 - tace narzędziowe ze stali nierdzewnej 2 wymiary - łącznie 4 szt. Zadanie nr 13 - koszyk ze stali nierdzewnej, wykonany z drobnej siatki, z pokrywą - 2 szt. Zadanie nr 14 - zestawy szczotek do czyszczenia kanałów roboczych i narzędzi chirurgicznych - łącznie 6 szt. Zadanie nr 15 - osłony plastikowe z otworami do zabezpieczenia części roboczych sterylizowanych narzędzi (różne wymiary) łącznie 600szt. Zadanie nr 16 - preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po tasmach i klejach - 1litr. Zadanie nr 17 - Uszczelka - 4 szt. oraz filtr - 2 szt. do sterylizatora HS 6610 prod. Getinge Zadanie nr 18 - filtr PTFE i teflonowy do kontenera długotrwałego użytkowania - łącznie 11 szt. Zadanie nr 19 - osprzęt do zabiegów mikrochirurgicznych m.in.: jednorazowe pierścienie do zespolenia naczyń krwionośnych, komplety narzędzi do zespoleń naczyń, tytanowe klipsy, klipsownica, peseta bipolarna z przewodem - łącznie 8 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 20 - silikonowe protezy jądra (6szt.) i ścięgna (5szt.), ekspander tkankowy (5 szt.) Zadanie nr 21 - dren naczyniowy (400szt.), petle naczyniowe (600szt.) marker chirurgiczny (1000szt.) Zadanie nr 22 - proteza stawu żuchwowo-skroniowego jednostronna - 10 zestawów. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33190000-8; 33141000-0, 24326310-1, 33696000-5, 33696100-6, 30197600-2, 33169300-5, 331696200-4, 33141120-7, 33184000-3, 33141640-8, 331841004..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 24.32.26.31-0, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: 7.1 Wykonawca może zaoferować wyłącznie takie produkty, które są dopuszczone do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Oferowane wyroby muszą odpowiadać normom i spełniać wszelkie wymogi zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a więc w przypadku: - produkty zakwalifikowane jako wyroby medyczne w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r. (Dz.U. 2010r. Nr 107 poz. 679 z późn. zmianami) - dla wszystkich klas wyrobu medycznego - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnej, odpowiedniej deklaracji zgodności WE/CE lub certyfikatu WE/CE . Wymóg nie dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10, 11,12, 13, 14, 15. - produktów zakwalifikowanych jako środki biobójcze w rozumieniu ustawy o produktach biobójczych z dnia13.09.2002 r. (Dz. U. 2002r. Nr 175 poz. 1433 z późn. zmianami) - Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnego Pozwolenia Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym. Wymóg dotyczy zadania 5 poz. 1. Dopuszcza się odn. zad. nr 8, 9, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 - załączenie do oferty oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu przez oferowane produkty ww wymogów, i o posiadaniu przez wykonawcę wymaganych dokumentów dopuszczających do obrotu produkty zaoferowane, i o gotowości przedstawienia ich na każde żądanie Zamawiającego w określonym terminie i formie. 7.2 Dotyczy zadania nr 20 - katalogów producenta wyrobu (lub stron z zakresem oferowanym) , prospektów, folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim 7.3 Dotyczy zad. nr 5. Wymagane jest złożenie dokumentów: 1. Certyfikat produkcji zgodnie z systemem jakości ISO 9001 lub równoważny; 2. Oświadczenie producenta naboi gazowych potwierdzające zgodność oferowanych naboi z instrukcją użytkowania sterylizatora Steri-Vac 5XL prod. 3M; 3. Aktualna karta charakterystyki substancji niebezpiecznej; 7.4 Dotyczy zadania nr 1 poz. od 1 do 5 -wymagany dokument potwierdzający zgodność produkcji produktu z Normą PN EN ISO 11140-1 lub równoważny 7.5 Dotyczy zadania nr 7 poz. 1 -wymagany dokument potwierdzający zgodność produkcji produktu z Normą PN EN ISO 15883-1 lub równoważny 7.6 Dotyczy zadania nr 8 poz. od 1 do 7 -wymagany dokument potwierdzający zgodność produkcji produktu z Normą PN EN ISO 11607oraz PN EN 868-3 i 5 lub równoważny 7.7 Dotyczy zadania nr 8 poz. od 1 do 7 -wymagany dokument lub oświadczenie wykonawcy potwierdzający gramaturę papieru użytego do produkcji, która ma wynosić minimum 70g/m2 oraz dokument lub oświadczenie wykonawcy potwierdzający grubość laminatu, która ma wynosić nie mniej niż 51 um. 7.8 Dotyczy zadania nr 8 poz. od 1 do 7 -wymagany charakterystyka wytrzymałości wydana przez producenta oferowanego wyrobu w celu oceny jakościowej wg normy PN EN 868-3 i 5 7.9 Dotyczy zadania nr 8 poz. od 1 do 7 -wymagany dokument potwierdzający wytrzymałość produktu na rozciąganie na sucho CD- 3,8 kN/m, MD- 7,2 kN/m, wytrzymałość na rozciąganie na mokro CD- 1,3 kN/m, MD- 2,4 kN/m, wytrzymałość na przedarcie w obu kierunkach minimalnie 700 mN 7.10 Dotyczy zadania nr 9 -wymagany dokument potwierdzający zgodność produkcji produktu z Normą PN EN ISO 11607-1 oraz PN EN 868-2 lub równoważny 7.11 Dotyczy zadania nr 9 poz. -wymagany dokument potwierdzający, że produkt jest wykonany z papieru krepowego miękkiego ( biały) z 100% włókna celulozowego oraz posada wytrzymałość na rozciąganie na sucho nie mniej niż 1,8 kN/m ( w kierunku walcowania ) i nie mniej niż 1,3 kN/m w kierunku poprzecznym ( na mokro odpowiednio 0,7 kN/m i 0,4 kN/m ). Zawartość chlorków jest nie większa niż 0,02% a siarczków 0,05%. Gramatura nominalna papieru wynosi minimum 60g/m2. oraz że włóknina do sterylizacji w arkuszach posiada wytrzymałość na rozciąganie na sucho nie mniej niż 2,1 kN/m (w kierunku walcowania) i nie mniej niż 0,9 kN/m w kierunku poprzecznym ( na mokro odpowiednio 1,7 kN/m i 0,7 kN/m). Gramatura nominalna minimum 60g/m2, a koloru jest niebieskiego. 7.12 W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada treści SIWZ wymagane jest złożenie wraz z ofertą próbek oferowanego asortymentu w ilości: zad. 3 poz. 1-2 po 4 szt. do każdej pozycji; zad. 5 poz. 1 - 2 szt.; zad. 7 po 2 szt. do każdej pozycji; zad. 10 i zad. 11 po 4 szt. do każdej pozycji w zadaniach;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - zał. nr 2 z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych wyrobów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 6 i 7 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 zmiana terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej wartości lub ilości przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.5 razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcie umowy tj.: zakończenia produkcji oferowanego produktu, wygaśnięcia rejestracji oferowanego produktu - nie dotyczy zadania nr 22. 2. Na potwierdzenie okoliczności, o których mowa w ust. 2.2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji określonej w ust. 2.2.5 w porozumieniu z Zamawiającym zaproponuje produkt równoważny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie może być wyższa niż produktu oferowanego w ofercie, na podstawie której udzielono zamówienia 4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych, 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 10:00, miejsce: Ofertę przesłać na adres jak w Secji I ww z dopiskiem Sekcja zamówień publicznych pok. nr 01 lub złozyć bezpośrednio w tym miejscu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby do wykonywania sterylizacji gazowej i parowej m.in.: wskaźniki oraz testy kontrolne chemiczne i biologiczne - łącznie 5 pozycji w zadaniu - 10804szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: testy Bowie & Dick a - 600szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wyroby do wykonywania sterylizacji gazowej i parowej m.in.: wskaźniki biologiczne - łącznie 2 pozycje w zadaniu. 800szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy przylepne z indykatorem i bez indykatora - łącznie 336 rolek o dług. po 50mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naboje gazowe 4-100 ze 100% tlenkiem etylenu do urządzenia typ Steri-Vac 5XL, prod. 3M -200 szt.; oryginalny papier do drukarki urządzenia typ Steri-Vac 5XL, prod. 3M - 3 szt. po 30mb..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.32.63.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: etykiety przylepne do metkownicy alfanumerycznej PRINTEX - 300 rolek po 500 szt etykiet.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: test kontroli skuteczności mycia mechanicznego 2000szt. oraz DES CHEK - 500szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawy foliowo-papierowe w rolkach po 200mb (różne rozmiary) łącznie 304szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 58
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 40
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papier i włóknina do sterylizacji w arkuszach (różne rozmiary) łącznie 8 pozycji w zadaniu (14200 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 68
    • 2. Ocena parametrów techniczno-użytkowych - 30
    • 3. Termin płatności faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: papierowe wkładki absorpcyjne - 2000szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koperty dokumentacyjne stosowane w procesie sterylizacji - 600szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tace narzędziowe ze stali nierdzewnej w 2 wymiarach - łącznie 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.93.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszyk ze stali nierdzewnej wykonany z drobnej siatki metalowej, z pokrywą - 2 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.96.20-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy szczotek do czyszczenia kanałów roboczych i narzędzi chirurgicznych - łącznie 6 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osłony plastikowe z otworami do zabezpieczenia części roboczych sterylizowanych narzędzi (różne wymiary) łącznie 600szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: preparat czyszczący do dokładnego usuwania pozostałości po taśmach i klejach - 1litr..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uszczelka - 4 szt. oraz filtr - 2 szt. do sterylizatora HS 6610 prod. Getinge.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtr PTFE i teflonowy do kontenera długotrwałego użytkowania - łącznie 11 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: osprzęt do zabiegów mikrochirurgicznych m.in.: jednorazowe pierścienie do zespolenia naczyń krwionośnych, komplety narzędzi do zespoleń naczyń, tytanowe klipsy, klipsownica, peseta bipolarna z przewodem - łącznie 8 pozycji w zadaniu..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - silikonowe protezy jądra (6szt.) i ścięgna (5szt.), ekspander tkankowy (5 szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.40.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dren naczyniowy (400szt.), petle naczyniowe (600szt.) marker chirurgiczny (1000szt.).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 22 - proteza stawu żuchwowo-skroniowego jednostronna i wkręty - 10 zestawów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. Termin płatnosci faktur - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.