eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskI część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasięgu regionalnym dla Uniwersytetu Gdańskiego II część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasięgu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Gdańsk: I część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasięgu regionalnym dla Uniwersytetu Gdańskiego II część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasięgu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego III część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w tygodnikach i dwutygodnikach o zasiegu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego IV część - publikacja ogłoszeń w prasie branżowej o tematyce edukacyjnej
Numer ogłoszenia: 75363 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasięgu regionalnym dla Uniwersytetu Gdańskiego II część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasięgu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego III część - świadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w tygodnikach i dwutygodnikach o zasiegu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego IV część - publikacja ogłoszeń w prasie branżowej o tematyce edukacyjnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamieszczanie ogłoszeń prasowych w codziennej prasie regionalnej i ogólnopolskiej na stronach redakcyjnych w ogólnopolskich tygodnikach, dwutygodnikach i prasie branżowej na stronach redakcyjnych i okładkach z podaniem ceny za 1 cm2 ogłoszenia wraz z podatkiem VAT oraz wielkości każdego ogłoszenia liczonej w cm2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie moga ubiegać się dzienniki regionalne, ogólnopolskie, tygodniki i dwutygodniki o zasięgu ogólnopolskim, czasopisma branżowe oraz agencje pośredniczące w sprzedaży reklam zwane dalej Wykonawcami: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie Art.24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Spełniają warunki określone w Art.22 ust.1 Ustawy. 3. Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami Ustawowymi. 4. Wykażą się wykonaniem usług w ciagu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie 2 zamówieńodpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 100 tys PLN każde ( w ciągu roku zamówienia mogą być sumowane) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców odpowiednio co I;II;III i IV części. 5. Wykażą sie uśrednionym nakładem wydań tygodniowych bez wydań magazynowych ( tj. bez wydań sobotnio-niedzielnych) powyżej 50 tys. egzemplarzy, w przypadku dzienników regionalnych oraz 200 tys. egzemplarzy w przypadku dzienników o zasiegu ogólnopolskim.Wielkość nakładu potwierdzona powinna być przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy. 6. W przypadku dzienników regionalnych i ogólnopolskich dołączą informację z opisem i ilością planowanych dodatków branżowych oraz akcji o tematyce edukacyjnej z udziałem danej gazety w ciągu najbliższych 12 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców)składających wspólną ofertę ( ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiębiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww dokumentu. 2. Załącznik nr 1 - strona tytułowa oferty ( do SIWZ) - wg załączonego wzoru oferty, wypełniony i podpisana, przez osob(ę)y upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę ( Ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia) , jeden z przedsiebiorców(Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww dokumentu ( upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant) - upoważniony(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 3. Załącznik nr 2;nr3;nr4inr5(doSIWZ) - kosztorysy cenowe odpowiednio do I;II;III i IV części wypełnione i podpisane przez osobę(y) upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiebiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę ( Ubiegających sie wspólnie o udzielenie zamówienia), jeden z przedsiębiorców(Wykonawców) zobowiązany jestdo dostarczenia ww dokumentu ( upoważniony przez pozostałych jako ich reprezentant) 3. Załącznik nr 6 (do SIWZ) - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w Art.22 ust.1 oraz nie podlega wykluczeniu na podst. Art.24 ustawy, podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców (Wykonawców) składających wspólną ofertę (ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia), każdy z przedsiebiorców (Wykonawców) zobowiązany jest do dostarczenia ww dokumentu. 5. Załącznik nr 7 (doSIWZ) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 100 tys.PLN każde ( w ciągu roku zamówienia mogą być sumowane) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców odpowiednio do I;II;III i IV części. 6. Załącznik nr 8 (doSIWZ) - projekty umów parafowane i opieczętowane na kządej stronie przez osobę(y) upoważnioną(e) do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. 7. Wielkość nakładu za pierwszy tydzień kwietnia potwierdzony przez Związek Kontroli i Dystrybucji Prasy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego; 80-952 Gdańsk-Oliwa, ul. Bażyńskiego 1A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 11:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiego ; 80-952 Gdańsk-Oliwa, ul. Bażyńskiego 1A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Swiadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasiegu regionalnym dla Uniwersytetu Gdańskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje około 25tys. cm2 ogłoszeń w codziennej prasie lokalnej przeznaczonych do publikacji w okresie obowiązywania umowy ( 5 tys. cm2 czarno-białych i 20 tys. cm2 kolorowych )..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Swiadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w dziennikach o zasięgu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje około 25 tys. cm2 ogłoszeń w codziennej prasie ogólnopolskiej przeznaczonych do publikacji w okresie obowiązywania umowy ( 5 tys. cm2-czarno-białych i 20 tys.cm2 kolorowych)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Swiadczenie usług publikowania ogłoszeń prasowych w tygodnikach i dwutygodnikach o zasiegu ogólnopolskim dla Uniwersytetu Gdańskiego..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje około 10tys.cm2 ogłoszeń w tygodnikach i dwutygodnikach o zasięgu ogólnopolskim przeznaczonych do publikacji w okresie obowiazywania umowy (kolorowych)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Publikacja ogłoszeń w prasie branżowej o tematyce edukacyjnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający przewiduje około 5 tys. cm2 ogłoszeń w prasie branżowej o tematyce edukacyjnej, przeznaczonej do publikacji w okresie obowiązywania umowy (kolorowych)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.