Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-24
Pruszków: Zadanie nr 1 - remont elewacji,
zadanie nr 2 - wymiana instalacji elektrycznej,
w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 1 w Pruszkowie.
Numer ogłoszenia: 75248 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pruszków , ul. Kraszewskiego 14/16, 05-800 Pruszków, woj. mazowieckie, tel. 022 7587244.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pruszkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie nr 1 - remont elewacji, zadanie nr 2 - wymiana instalacji elektrycznej, w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 1 w Pruszkowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zadanie nr 1 - remont elewacji w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 3 w Pruszkowie obejmuje:. - demontaż płyt elewacyjnych ACEKOL z powierzchni ok. 230 m2, - wykonanie nowej elewacji o powierzchni ok. 550 m2 z dociepleniem na płycie w tym: w technologii lekkiej mokrej ok. 350 m2, z blachy powlekanej ok. 190 m2, - wykonanie docieplenia cokołu z wyprawą cienkowarstwową o powierzchni 50 m2, - wymiana orynnowania, rur spustowych o raz obróbek i parapetów, - remont wejść do budynku wraz z zadaszeniami i podestami, - wymiana drzwi zewnętrznych 8 szt. na drzwi z profili aluminiowych termo izolowanych, - wymiana opasek zewnętrznych i chodnika przy budynku ok. 120 m2, - wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na budynku, - demontaż, składowanie i wywóz elementów zawierających azbest z udokumentowaniem obrotu i składowania wyrobów zawierających azbest. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również: - przedłożenie Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót dokumentów poświadczających jego uprawnienia do prowadzenia robót związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, - zgłoszenie wykonania usuwania azbestu do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniem o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych. zadanie nr 2 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 3 w Pruszkowie obejmuje:. - demontaż starej instalacji z osprzętem, - wyniesienie n/z budynku i przebudowa istniejącego układu pomiarowego półpośredniego, - wymianę tablic rozdzielczych i WLZ kablowych, - wykonanie instalacji el. wewnętrznej oświetleniowej z oprawami i osprzętem, - wykonanie instalacji el. wewnętrznej siłowej i gniazd wtykowych z osprzętem, - wykonanie instalacji antywłamaniowej, - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, - wykonanie instalacji telefonicznej z komunikacją wewnętrzną, - wykonanie instalacji domofonowej wewnętrznej i zewnętrznej, - wykonanie oświetlenia terenu, - wykonanie ochrony dodatkowej od porażeń prądem elektrycznym, - wykonanie ochrony przepięciowej, - wykonanie instalacji p.po.ż., - wykonanie instalacji odgromowej obiektu, - wywiezienie materiału z rozbiórki. Wszystkie prace będą wykonywane przy czynnym obiekcie dostępnym bez ograniczeń dla osób trzecich. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia określa przedmiar robót i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. UWAGA! - Zamawiający nie wskazuje miejsca składowania i wywozu materiałów z rozbiórki. - Wykonawca jest zobowiązany do opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ). Koszty przygotowania BIOZ ponosi Wykonawca. Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić minimum 3 lata od daty odbioru końcowego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 90.65.00.00 - Usługi usuwania azbestu 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie wymagał wpłaty wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą się wykonaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, - na zadanie nr 1 - minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie remontu elewacji z usunięciem płyt azbestowych. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 120 000,00zł. na zadanie nr 2 - minimum 2 zamówień (rozpoczęte i zakończone) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wymiana instalacji elektrycznej. Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 80 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: na zadnie nr 1 - - 1 osobą (kierownik budowy) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, oraz - 1 osobą lub podmiotem posiadającym: - aktualną na czas realizacji zamówienia decyzję właściwego Starosty zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest. na zadnie nr 2 - - 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektrycznymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 50 000 zł. 4/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani będą złożyć następujące oświadczenia i dokumenty : 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), /załącznik Wykonawcy/, 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2/ 3/ Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania: na zadanie nr 1 - remonty elewacji z usunięciem płyt azbestowych o wartości min. 120 000,00zł. /załącznik nr 3/, na zadanie nr 2 - wymiany instalacji elektrycznej o wartość min. 80 000,00zł. /załącznik nr 3a/, 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie /załącznik Wykonawcy/ 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności /załącznik nr 4/, 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował /załącznik nr 4a/, Zobowiązanie wypełnia i podpisuje firma, która udostępnia osoby Wykonawcy składającemu ofertę. 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia tj. kserokopie: na zadnie nr 1 a/ - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego /załącznik Wykonawcy/. b/ Decyzja właściwego Starosty zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi zawierającymi azbest - aktualna na czas realizacji zamówienia /załącznik Wykonawcy/. na zadnie nr 2 - do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego. /załącznik Wykonawcy/, 7/ Wykaz prac, które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom /załącznik nr 5/ 8/ Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, ważna/y na dzień składania ofert /załącznik Wykonawcy/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pruszkowie
ul. Kraszewskiego 14/16
pok. 113.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Pruszkowie ul. Kraszewskiego 14/16 pok. 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 15.05.2009.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - remont elewacji, w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 1 w Pruszkowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac zadanie nr 1 - remont elewacji w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 3 w Pruszkowie obejmuje:. - demontaż płyt elewacyjnych ACEKOL z powierzchni ok. 230 m2, - wykonanie nowej elewacji o powierzchni ok. 550 m2 z dociepleniem na płycie w tym: w technologii lekkiej mokrej ok. 350 m2, z blachy powlekanej ok. 190 m2, - wykonanie docieplenia cokołu z wyprawą cienkowarstwową o powierzchni 50 m2, - wymiana orynnowania, rur spustowych o raz obróbek i parapetów, - remont wejść do budynku wraz z zadaszeniami i podestami, - wymiana drzwi zewnętrznych 8 szt. na drzwi z profili aluminiowych termo izolowanych, - wymiana opasek zewnętrznych i chodnika przy budynku ok. 120 m2, - wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na budynku, - demontaż, składowanie i wywóz elementów zawierających azbest z udokumentowaniem obrotu i składowania wyrobów zawierających azbest. Obowiązkiem Wykonawcy będzie również: - przedłożenie Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót dokumentów poświadczających jego uprawnienia do prowadzenia robót związanych z usuwaniem wyrobów zawierających azbest, - zgłoszenie wykonania usuwania azbestu do właściwego organu nadzoru budowlanego oraz właściwemu okręgowemu inspektorowi pracy, - przygotowanie dokumentacji powykonawczej wraz z oświadczeniem o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.42.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.43.20.00-4, 90.65.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - wymiana instalacji elektrycznej, w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 1 w Pruszkowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2 - wymiana instalacji elektrycznej w budynku Przedszkola Miejskiego nr 6 przy ul. Hubala 3 w Pruszkowie obejmuje:. - demontaż starej instalacji z osprzętem, - wyniesienie n/z budynku i przebudowa istniejącego układu pomiarowego półpośredniego, - wymianę tablic rozdzielczych i WLZ kablowych, - wykonanie instalacji el. wewnętrznej oświetleniowej z oprawami i osprzętem, - wykonanie instalacji el. wewnętrznej siłowej i gniazd wtykowych z osprzętem, - wykonanie instalacji antywłamaniowej, - wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru, - wykonanie instalacji telefonicznej z komunikacją wewnętrzną, - wykonanie instalacji domofonowej wewnętrznej i zewnętrznej, - wykonanie oświetlenia terenu, - wykonanie ochrony dodatkowej od porażeń prądem elektrycznym, - wykonanie ochrony przepięciowej, - wykonanie instalacji p.po.ż., - wykonanie instalacji odgromowej obiektu, - wywiezienie materiału z rozbiórki..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.73.00-5, 45.31.23.11-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PRUSZKOWA
- Dostawa okien aluminiowych wraz z montażem do budynku Starostwa Powiatowego w Pruszkowie, przy ul. Drzymały 30
- Wykonanie konserwacji i czyszczenia kanalizacji deszczowej oraz awaryjne usunięcie wody zalegającej w pasie dróg powiatowych Powiatu Pruszkowskiego.
- Wykonanie remontów uszkodzonych chodników, elementów pasa drogowego, nawierzchni z kostki betonowej w pasach dróg powiatowych na terenie Powiatu Pruszkowskiego.
- Usuwanie pojazdów i prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu pruszkowskiego (...)oraz demontaż pojazdów, dla których sąd orzekł przepadek na rzecz powiatu
- SPRZĄTANIE POWIERZCHNI WEWNĘTRZNYCH I ZEWNĘTRZNYCH ORAZ OBSŁUGA SZATNI SĄDU REJONOWEGO W PRUSZKOWIE PRZY UL. KRASZEWSKIEGO 22
- DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU OPERACYJNEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PRUSZKOWIE
więcej: przetargi w Pruszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Budowa odcinków oświetleń dróg gminnych na terenie Gminy Czarna
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Klubie Dziecięcym "Bajkowa Kraina" w Lipniku, Kolonia Lipnik 11, 98-354 Siemkowice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





