Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-04-27
Og³oszenie nr 75242 - 2017 z dnia 2017-04-27 r.
P³ock: Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 3
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okrêgowa w P³ocku, krajowy numer identyfikacyjny
56963900000, ul.
pl. Obroñców Warszawy
8,
09404
P³ock, woj.
mazowieckie, pañstwo
Polska, tel.
242 674 560, e-mail
budzet@plock.po.gov.pl, faks
242 674 580.
Adres strony internetowej (URL): http://plock.po.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Organ ochrony prawa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
http://plock.po.gov.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
w wersji papierowej
Adres:
Prokuratura Okrêgowa w P³ocku, Plac Obroñców Warszawy 8, 09-404 P³ock, Biuro podawcze - parter
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 3
Numer referencyjny: PO VII WB 261.5.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu remontu budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 3. 2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 dotyczy m.in.: o wykonania remontu elewacji i ocieplenia budynku; o wykonania robót budowlanych zewnêtrznych; o remontu nawierzchni terenów utwardzonych od strony pó³nocnej, ogrodzenie terenu. 3) Prace objête przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 musz± byæ zgodne z przedmiarami robót, które stanowi± za³±czniki od nr 2.1. do nr 2.3. do SIWZ. 4) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2 dotyczy m.in.: o wykonania monta¿u opraw o¶wietleniowych, pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej oraz badania i pomiaru instalacji skuteczno¶ci zerowania; o wykonania remontu systemu telewizji przemys³owej; o wykonania remontu sieci strukturalnej. 5) Prace objête przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 musz± byæ zgodne z przedmiarami robót, które stanowi± za³±czniki nr 2.4. i nr 2.5. do SIWZ oraz ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2.6. do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
Dodatkowe kody CPV:45442100-8, 45111220-6, 31220000-4, 45315100-9, 32410000-0
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 697465.69
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ polegaj±cych na powtórzeniu podobnych robót budowlanych jakie zosta³y ujête w zamówieniu podstawowym. Ewentualne zamówienia polegaj±ce na powtórzeniu podobnych robót budowlanych zostan± udzielone do 10% wielko¶ci zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
Okres w miesi±cach: 3
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Dzia³alno¶æ zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnieñ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcê odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia, w wysoko¶ci co najmniej 2.000.000,00 z³.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Wymagane jest spe³nienie minimalnych warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia, potencja³u technicznego Wykonawcy lub osób skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci:
o wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia o warto¶ci co najmniej 300.000,00 z³;
o wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e dysponuje:
w zakresie Zadania nr 1 - osob± posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej obejmuj±cej kierowanie robotami budowlanymi,
w zakresie Zadania nr 2 - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci telekomunikacyjnej do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastruktur± telekomunikacyjn± oraz pracownikiem posiadaj±cym uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych obejmuj±cej kierowanie robotami budowlanymi.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
tak
Informacje dodatkowe:
Wymagane jest wykazanie przez Wykonawcê, ¿e dysponuje:
w zakresie Zadania nr 1 - osob± posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej obejmuj±cej kierowanie robotami budowlanymi,
w zakresie Zadania nr 2 - osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci telekomunikacyjnej do projektowania obiektu budowlanego lub kierowania robotami budowlanymi zwi±zanymi z obiektem budowlanym wraz z infrastruktur± telekomunikacyjn± oraz pracownikiem posiadaj±cym uprawnienia do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie w specjalno¶ci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych w zakresie sieci i instalacji elektrycznych obejmuj±cej kierowanie robotami budowlanymi.
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
1) O¶wiadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu oraz spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu. 2) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji. 3) O¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci do grupy kapita³owej.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZPIII.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego.
2) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów.
3) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Formularz ofertowy. 2) Kosztorysy ofertowe (zgodne z przedmiarami robót oraz zgodne ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia). 3) Wykaz osób do kontaktu z zamawiaj±cym. 4) Dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie uprawnieñ/pe³nomocnictw osób sk³adaj±cych ofertê, o ile nie wynikaj± z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium. Ustala siê wadium w zakresie poszczególnych zadañ w wysoko¶ci:
1) dla Zadania nr 1 w wysoko¶ci: 15.000,00 z³ (s³ownie: piêtna¶cie tysiêcy z³otych);
2) dla Zadania nr 2 w wysoko¶ci: 9.000,00 z³ (s³ownie: dziewiêæ tysiêcy z³otych).
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Do¶wiadczenie | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: komparycji, literówek, systematyki umowy, podstawy prawne aktów prawnych przywo³anych w umowie, terminu realizacji umowy, zmiany miejsca us³ugi, zasad realizacji umowy, warunków p³atno¶ci oraz okre¶la nastêpuj±ce warunki takiej zmiany: zmiana wymaga wniosku w formie pisemnej zawieraj±cego uzasadnienie, za porozumieniem Stron w stosowanym aneksie, zmiany korzystne dla Zamawiaj±cego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 11/05/2017, godzina: 9:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: 1
Nazwa: Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu remontu budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 3.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 1 dotyczy m.in.:
o wykonania remontu elewacji i ocieplenia budynku;
o wykonania robót budowlanych zewnêtrznych;
o remontu nawierzchni terenów utwardzonych od strony pó³nocnej, ogrodzenie terenu.
3) Prace objête przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 musz± byæ zgodne z przedmiarami robót, które stanowi± za³±czniki od nr 2.1. do nr 2.3. do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45400000-1, 45442100-8,
45111220-6
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
451657.48
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 3
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Do¶wiadczenie | 10 |
Czê¶æ nr: 2
Nazwa: Remont budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 3
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1) Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu remontu budynku Prokuratury Rejonowej w Sochaczewie przy ul. Ziemowita 10 - ETAP 3.
2) Przedmiot zamówienia w zakresie Zadania nr 2 dotyczy m.in.:
o wykonania monta¿u opraw o¶wietleniowych, pomiaru rezystancji izolacji instalacji elektrycznej oraz badania i pomiaru instalacji skuteczno¶ci zerowania;
o wykonania remontu systemu telewizji przemys³owej;
o wykonania remontu sieci strukturalnej.
3) Prace objête przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 musz± byæ zgodne z przedmiarami robót, które stanowi± za³±czniki nr 2.4. i nr 2.5. do SIWZ oraz ze szczegó³owym opisem przedmiotu zamówienia, który stanowi za³±cznik nr 2.6. do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45400000-1, 31220000-4,
45315100-9,
32410000-0
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
245808.21
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach: 3
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60 |
Gwarancja | 30 |
Do¶wiadczenie | 10 |
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Stworzenie zespo³u Specjalistów i zaplecza kadrowego oraz zapewnienie ¶wiadczenia ci±g³o¶ci us³ug specjalistycznych dla punktu konsultacyjnego STREFA P³ock
- Modernizacja energetyczna Szko³y Podstawowej nr 5 w P³ocku przy ul. Krakówka 4 w ramach projektu pn. "Modernizacja energetyczna placówek o¶wiatowych w P³ocku"
- Dostawa sprzêtu IT w ramach realizacji projektu pn.: "Dostêpni cyfrowo - utworzenie Klubu Rozwoju Cyfrowego w P³ocku" w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021 - 2027.
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) dla przedsiêwziêcia polegaj±cego na zagospodarowaniu placu Obroñców Warszawy w P³ocku.
- Remont sal lekcyjnych w Szkole Podstawowej nr 23 w P³ocku - segment "D" - II etap.
- Zakup i dostawa pakietów dla wychowanków opuszczaj±cych O¶rodek Opiekuñczo - Wychowawczy w P³ocku w ramach realizacji projektu pn.: "Gotowi na samodzielno¶æ"
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. oraz zakup wyposa¿enia w celu poprawy jako¶ci opieki d³ugoterminowej dla przedsiêwziêcia realizowanego w ramach KPO
- ZMIANA UK£ADU FUNKCJONALNEGO £AZIENEK DLA PACJENTÓW I TOALETY DLA PERSONELU
- Przebudowa parteru w budynku Szko³y Podstawowej im. Marii Wójcik w Krêpcu
- Modernizacja strefy saun w P³ywalni MCSiR Nowy Targ
- Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych w celu utworzenia pracowni biologicznej w SP nr 1 w ¯ukowie
- Budowa budynków mieszkalnych przy ul. Juliusza S³owackiego w Cz³uchowie
wiêcej: Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.