To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2007-01-05
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy Poznań: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Rejonowy, do kontaktów: Artur Kapsa, ul. Młyńska, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 647300, 6473425, fax 061 6473326, e-mail: dariusz-pieczynski@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres zamawiającego (URL): www.poznan.sr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie. Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak. Nr 320 poz. 60081 z 28.11.2006 Wartość zamówienia (bez VAT): 113891,27 EUR.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Sąd rejonowyw Poznaniu, ul. Młyńska 1a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zmówienia jest sukcesywna dostawa tonerów do drukarek dla Sądu Rejonowego w Poznaniu. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV CPV - 30192113-6 wkłady drukujące 2.Dokładny wykaz tonerów i tuszów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest dostarczenie tuszy i tonerów fabrycznie nowych (w których żaden z elementów nie był wymieniany), których stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji dawanej przez producenta drukarki. Nie dopuszcza się dostarczania tuszy i tonerów regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia. W przypadku zaoferowania nieoryginalnych tonerów Zamawiający żąda przedstawienia (dołączenia do oferty) certyfikatu producenta drukarek o dopuszczeniu do eksploatacji w jego urządzeniach. 3.Zamawiający po otwarciu ofert zastrzega sobie prawo wezwania wykonawców do dostarczenia w terminie 3 dni oferowanego asortymentu i oceny zgodności z zapisami SIWZ. 4.Określone w załączniku nr 2 ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych tonerów i tuszy z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5.Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 6.Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faxu w godzinach pracy Sądu tj. pomiędzy 800 - 1530. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania. 7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami tj. dostarczyć kompletną partię dostawy własnym środkiem transportu i rozładować ją własnymi siłami w siedzibie Zamawiającego (magazyn sądowy - pomieszczenie piwniczne). 1.5) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
Część nr: 1 Nazwa: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. V. 1 Data udzielenia zamówienia: 02.01.2007. 2) Liczba otrzymanych ofert: 7. 3) Nazwa i adres wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, woj. Polska/Wielkopolska, tel. 052- 321-35-11, fax 052-361-60-06. 4) Informacja o cenie wybranej oferty oraz o nie podlegających odrzuceniu ofertach z najtańszą i najdroższą ceną (bez VAT): Cena wybranej oferty: 530925,20 Oferta z najniższą ceną: 530925,20 / oferta z najwyższą ceną: 584752,10 Waluta: PLN
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.01.2007.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





