Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Rejonowy, do kontaktów: Artur Kapsa, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 647300, 6473425, fax 061 6473326, e-mail: dariusz-pieczynski@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poznan.sr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Sąd Rejonowy w Poznaniu, Artur Kapsa, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061- 64 73 326, fax 061-64 73 326. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Sąd Rejonowy w Poznaniu ul. Młyńska 1a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zmówienia jest sukcesywna dostawa tonerów do drukarek dla Sądu Rejonowego w Poznaniu. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV CPV - 30192113-6 wkłady drukujące 2.Dokładny wykaz tonerów i tuszów będących przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest dostarczenie tuszy i tonerów fabrycznie nowych (w których żaden z elementów nie był wymieniany), których stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji dawanej przez producenta drukarki. Nie dopuszcza się dostarczania tuszy i tonerów regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia. W przypadku zaoferowania nieoryginalnych tonerów Zamawiający żąda przedstawienia (dołączenia do oferty) certyfikatu producenta drukarek o dopuszczeniu do eksploatacji w jego urządzeniach. 3.Zamawiający po otwarciu ofert zastrzega sobie prawo wezwania wykonawców do dostarczenia w terminie 3 dni oferowanego asortymentu i oceny zgodności z zapisami SIWZ. 4.Określone w załączniku nr 2 ilości materiałów eksploatacyjnych do drukarek zostały podane szacunkowo. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych tonerów i tuszy z zachowaniem cen jednostkowych i z tego powodu Wykonawcy nie przysługuje żadne dodatkowe roszczenie w stosunku do Zamawiającego. 5.Ceny jednostkowe zaoferowane przez Wykonawcę nie ulegną zmianie w trakcie realizacji przedmiotu umowy. 6.Zamówienie na dostawę, zawierające wyszczególnienie asortymentu i ilości będzie przesyłane do Wykonawcy za pośrednictwem faxu w godzinach pracy Sądu tj. pomiędzy 800 - 1530. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania. 7.Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia własnymi siłami tj. dostarczyć kompletną partię dostawy własnym środkiem transportu i rozładować ją własnymi siłami w siedzibie Zamawiającego (magazyn sądowy - pomieszczenie piwniczne). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 1.2Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - załącznik nr 2, 1.3Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 1.4Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 1.5Dokument wskazujący osobę do reprezentowania składającego ofertę. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech dostaw o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością nie mniejszą niż 200.000 zł każda. 4.Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 5.Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w specyfikacji - bez dokonania w nich zmian. W przypadku gdy jakaś część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu \nie dotyczy\. 6.Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii tych dokumentów - poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 7.Wszelkie pełnomocnictwa składane w ofercie muszą być w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonej kserokopii. 8.Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwość co do jej prawidłowości. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez wykonawcę 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: FORMULARZ CENOWY WYKAZ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK lp. nazwa towaru minimalna wydajność 1 szt. cena jednost. netto ilość szt. łącznie cena netto (kol. d x e) a b c d e f Tonery do drukarki 1.Toner do drukarki HP1000 2500 kopii520 2.Toner do drukarki HP1010 2000 kopii 962 3.Toner do drukarki HP1100 2500 kopii 117 4.Toner do drukarki HP1150 2500 kopii 26 5.Toner do drukarki HP1300 2500 kopii 46 6.Toner do drukarki HP 1320 2500 kopii 52 7.Toner do drukarki HP2100 5000 kopii 4 8.Toner do drukarki HP2300 6000 kopii 3 9.Toner do drukarki HP 2420 6000 kopii 39 10.Toner do drukarki HP4050 6000 kopii 52 11.Toner do drukarki HP4200 12000 kopii 3 12.Toner do drukarki HP4/4M 6800 kopii 3 13.Toner do drukarki HP5L/6L 2500 kopii 3 14.Toner do drukarki Kyocera Mita FS-1900 15000 kopii 78 15.Toner do drukarki Lexmark T520 7500 kopii 52 16.Toner do drukarki Lexmark T630 5000 kopii 65 17.Toner do drukarki Lexmark C760 - czarny 15000 kopii 7 18.Toner do drukarki Lexmark C760 - żółty 15000 kopii 4 19.Toner do drukarki Lexmark C760 - niebieski 15000 kopii 4 20.Toner do drukarki Lexmark C760 - czerwony 15000 kopii 4 21.Toner do drukarki Minolta 1250 3000 kopii 16 22.Toner do drukarki OKI B6300 10000 kopii 78 23.Toner do drukarki OKI B6100 15000 kopii 1 24.Toner do drukarkiPage Master 402N 20000 kopii 13 25.Toner do drukarki Samsung ML2250DA 5000 kopii 78 26.Toner do drukarki Samsung ML 3560 12000 kopii 52 27.Taśmy Oki 321 3 miliony znaków 3 28.Tusz czarny do drukarki HP5652 450 kopii 1 29.Tusz kolorowy do drukarki HP5652 400 kopii 1 Razem Lp 1 - 29 Uwagi !!! 1.Warunkiem dopuszczenia oferty do przetargu jest dostarczenie tuszy i tonerów fabrycznie nowych (w których żaden z elementów nie był wymieniany), których stosowanie nie spowoduje utraty gwarancji dawanej przez producenta drukarki. Nie dopuszcza się dostarczania tuszy i tonerów regenerowanych oraz poddanych procesowi ponownego napełnienia. W przypadku zaoferowania nieoryginalnych tonerów Zamawiający żąda przedstawienia (dołączenia do oferty) certyfikatu producenta drukarek o dopuszczeniu do eksploatacji w jego urządzeniach. 2.Zamawiający po otwarciu ofert zastrzega sobie prawo wezwania wykonawców do dostarczenia w terminie 3 dni próbek oferowanego asortymentu i oceny zgodności z zapisami SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.12.2006; lub data zakończenia: 31.07.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2.Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000 zł 3.Wykonawca wnosi wadium: -w pieniądzu na rachunek bankowy nr 11 1060 0076 0000 4014 6006 9820 -w poręczeniach bankowych -w gwarancjach bankowych -w gwarancjach ubezpieczeniowych -w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4.Sposób przekazania - przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5.Zwrot wadium nastąpi - zgodnie z art. 46 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1.Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o udzielenie zamówienia: Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawo zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3.Zamawiający zawiadomi równocześnie wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty. 4.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą 5.Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1.1jest niezgodna z ustawą, 1.2jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 1.3jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 1.4 zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 1.5została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 1.6.zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczenie ceny, 1.7.wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 1.8.jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 6.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z metodą 0-1 tj. spełnia lub nie spełnia. Z treści załączonych do ofert dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki, Wykonawca spełnił. Wykonawca, który nie spełni choćby jednego z warunków, zostanie wykluczony z postępowania. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1, 1.2Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący wykaz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - załącznik nr 2, 1.3Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3, 1.4Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 1.5Dokument wskazujący osobę do reprezentowania składającego ofertę. 2.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech dostaw o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością nie mniejszą niż 200.000 zł każda.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poznan.sr.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 07.12.2006, godzina 10:00, Sąd Rejonowy w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, pok. 109a.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 22.11.2006.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





