eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławNadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramachOdnowy polegającej na remoncie nawierzchni drogi krajowej nr 8 na odcinku Boguszyn - Bardo od km 43+200 do km 47+350

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-13

Wrocław: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Odnowy polegającej na remoncie nawierzchni drogi krajowej nr 8 na odcinku Boguszyn - Bardo od km 43+200 do km 47+350
Numer ogłoszenia: 74955 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu , ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3347370, faks 071 334 73 63, 367 17 69.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Odnowy polegającej na remoncie nawierzchni drogi krajowej nr 8 na odcinku Boguszyn - Bardo od km 43+200 do km 47+350.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nadzór inwestorski nad robotami realizowanymi w ramach: Odnowy polegającej na remoncie nawierzchni drogi krajowej nr 8 na odcinku Boguszyn - Bardo od km 43+200 do km 47+350 Zamawiający wymaga, aby całość przedmiotu zamówienia została zrealizowana w terminie: 41 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych w tym: - 4 miesiące - wykonanie robót budowlanych, - 1 miesiąc - rozliczenie końcowe, - 36 miesięcy - okres gwarancji (przeglądy 2 razy w roku). Na życzenie Wykonawcy wyrażone na piśmie lub drogą elektroniczną Dokumentację przetargową, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych i Przedmiar robót w formie wydruków Wykonawca otrzyma odpłatnie w ciągu 5 dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania bezpośrednio do: Konsorcjum firm: Społka cywilna Reprocentrum i spólka jawna Mimar, 35-111 Rzeszów, ul. Wyspiańskiego 31, adres elektroniczny: gddkia@reprocentrum.pl Informując jednocześnie Zamawiającego o zakupie wersji papierowej dokumentacji technicznej w reprocentrum. SIWZ dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 41.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki formalne udziału w postępowaniu: I. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. II. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. l pkt 1-3 ustawy Pzp. 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy 1) średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie Rachunku zysków i strat pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż 200 000 PLN, 2) posiadanie środków finansowych i/lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 50 000 PLN. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć: - dla przychodu według średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego. - dla posiadanych środków finansowych zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu. 2. Potencjał kadrowy - Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami legitymującymi się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wymagania w zakresie doświadczenia i kwalifikacji oraz liczby osób na każdą wymienioną funkcję, jakie muszą spełniać osoby są następujące:. 1) Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie i kwalifikacje: - uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do odpowiedniej izby inżynierów budownictwa; - minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót polegających na budowie, przebudowie lub remoncie dróg; - pełnienie funkcji Kierownika Zespołu Nadzoru, Rezydenta lub inspektora nadzoru na minimum jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy minimum G, o długości co najmniej 3,0 km i wartości robót budowlanych brutto minimum 3 000 000,00; 2) Inspektor Nadzoru Robót Drogowych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu nadzoru nad robotami branży drogowej. Uwaga: Kierownik Zespołu Nadzoru Inwestorskiego może pełnić równocześnie funkcję Inspektora Nadzoru Robót Drogowych pod warunkiem, że będzie spełniał wymogi określone dla obu stanowisk. 3) Inspektor Nadzoru Robót Kanalizacyjnych a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum 1 letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu nadzoru nad robotami branży kanalizacyjnej 4) Nadzór Geodezyjny a) minimalna liczba osób: 1 b) minimalne doświadczenie: - minimum 1 lata doświadczenia zawodowego w wykonywaniu prac geodezyjnych. 3. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, pełnił nadzór inwestorski nad robotami polegającymi na budowie, przebudowie lub remoncie drogi oraz, że łączna wartość tych usług wyniosła brutto minimum 150 000 zł, - pełnił nadzór inwestorski nad co najmniej jednym zadaniu obejmującym budowę, przebudowę lub remont drogi klasy minimum G, o długości co najmniej 3,0 km i wartości robót budowlanych brutto minimum 3 000 000,00; Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu, podając datę podpisania kontraktu i kurs. 4. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja) - W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 1-3 muszą spełniać łącznie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt II.1 - II.2 Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: 3. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. II.1 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. 2 Do wykazu należy załączyć kopie uprawnień i dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa dla Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego. W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi nie będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 5.Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt II. 3. Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1) w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8. Dokumenty, o których mowa w pkt 6 i 7 powinny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 2. 9.Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątka osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 10. W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a)oświadczenie wymienione w pkt 1 powinno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b)dokumenty wymienione w pkt 2 albo odpowiadające im określone w pkt 6 i 7, powinny być złożone przez każdego Wykonawcę; c) dokumenty wymienione w pkt 3 - 5 mogą dotyczyć dowolnego spośród wykonawców składających wspólna ofertę . 11. Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez zamawiającego należy przeliczyć : a) dla Przychodu wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego, b) dla posiadanych środków finansowych zdolności kredytowej wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu c) dla doświadczenia Kierownika Zespołu Nadzoru Inwestorskiego i doświadczenia Wykonawcy wg średniego kursu NBP z dnia podpisania kontraktu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 186, pok. 203..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego we Wrocławiu przy ul. Powstańców Śląskich 186 , w pokoju nr 106.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.