Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-06
Olsztyn: Sukcesywne dostawy gazów syntetycznych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 74940 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Partyzantów 6/8, 10-521 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, faks 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy gazów syntetycznych dla Laboratorium Kryminalistycznego KWP w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy gazów syntetycznych (argon, hel wodór, powietrze zgodnie z załącznikiem Nr 2 do SIWZ) na potrzeby Laboratorium Kryminalistycznego Komendy Wojewódzkiej Policji w Olsztynie. 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w -Formularzu cenowym- stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ. Ilekroć w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia , mowa jest o gazach bez bliższego oznaczenia należy przez to rozumieć gazy wyszczególnione w załączniku Nr 2 do SIWZ. 3 Wykonawca zobowiązany jest podać w swojej ofercie (formularz cenowy) producenta oferowanych wyrobów. 4 Wykonawca zobowiązany jest dostarczać gazy o jakości, parametrach i składzie zgodnych z SIWZ przepisami prawa i obowiązującymi normami. 5 Oferowane gazy z uwagi na ich specjalistyczne przeznaczenie, muszą być oryginalnymi i spełniającymi wszystkie wymagania Zamawiającego określone w załączniku Nr 2 do SIWZ, w tym wszystkie określone liczbowo parametry. Parametry liczbowe muszą być wyrażone w jednostkach porównywalnych. 6 Gazy muszą być dostarczane w butlach o odpowiednim stanie technicznym, nie stwarzającym zagrożeń dla pracowników Zamawiającego. Koszty transportu i dzierżawy butli pokrywa Wykonawca. 7 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wraz z każdą dostawą świadectwa kontroli jakości dostarczanego gazu lub inny dokument zawierający co najmniej: nazwę dostawcy gazu, miejscowość, datę, nazwę dokumentu, oznaczenie partii, oznaczenie butli, datę dostawy, opis produktu, oświadczenie dostawcy, że produkt spełnia wymagania jakościowe w zakresie czystości i poziomu zanieczyszczenia, dane kontaktowe. Materiały bez atestu nie zostaną przyjęte. 8 Wykonawca musi przedstawić ofertę obejmującą całość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 9 Zamawiający dopuszcza powierzenie zamówienia lub części zamówienia podwykonawcom. W takim wypadku Wykonawca ma obowiązek (zgodnie z art. 36 ust.4 ustawy Pzp) zawrzeć w ofercie informacje dotyczące podwykonawstwa. Brak powyższej informacji w ofercie oznaczać będzie, że wykonawca nie będzie korzystał z podwykonawstwa przy realizacji zamówienia. 10 Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp. 11 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy. 12 Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 13 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 14 Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.10.00 - Wodór, argon, gazy szlachetne, azot i tlen .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: https://aukcje.uzp.gov.pl.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) Zmiana terminu dostawy: a) zmiany spowodowane siłą wyższą, w tym klęskami żywiołowymi, warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi zrealizowanie dostawy w terminie, b) zmiany będące następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie dostawy, W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w ust. 1 lit. a)-b) termin dostawy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do należytego jej wykonania, nie dłużej jednak niż o okres tych okoliczności. 2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów towarów po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę. 2. Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy nie stanowią zobowiązania do wyrażenia na nie zgody zarówno przez Zamawiającego jak i przez Wykonawcę. 3. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wykazania okoliczności uprawniających do dokonania tej zmiany. 4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji
Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Zakup fortepianu koncertowego dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. F. Chopina w Olsztynie
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





