eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa materiałów odblaskowych w ramach projektu nr SPOT/3.2/119/05 - Kampania informacyjno-promocyjna SPOT w latach 2005-2007.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-10

Warszawa: Dostawa materiałów odblaskowych w ramach projektu nr SPOT/3.2/119/05 - Kampania informacyjno-promocyjna SPOT w latach 2005-2007.
Numer ogłoszenia: 7472 - 2008; data zamieszczenia: 10.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Infrastruktury, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6301649, fax 022 6301649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów odblaskowych w ramach projektu nr SPOT/3.2/119/05 - Kampania informacyjno-promocyjna SPOT w latach 2005-2007..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa następujących materiałów: kamizelek odblaskowych (3000 szt.), plecaków z elementami odblaskowymi (2000 szt.), opasek odblaskowych (7000 szt.) oraz apteczek samochodowych (3000 szt.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.13.16.00 - Kamizelki odblaskowe Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe Oryginalny kod CPV: 25.24.42.30 - Ozdoby odblaskowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.00 - Osprzęt miejski Oryginalny kod CPV: 36.93.00.00 - Urządzenia bezpieczeństwa Kod CPV wg słownika 2008: 35.12.13.00 - Osprzęt bezpieczeństwa .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3 700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych zero groszy) 2. Wadium może być wniesione w jednej z obowiązujących form przewidzianych ustawą Pzp, m. in.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn zm.). 3. Sposób wniesienia wadium: a) W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu Wykonawca winien dokonać przelewu na rachunek bankowy Ministerstwa Infrastruktury: BPH PBK S.A. VIII O/W - wa, nr: 47 1060 0076 0000 4110 3000 4782 Dowodem wniesienia wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury, w przetargu nieograniczonym na dostawę materiałów odblaskowych dla Ministerstwa Infrastruktury będzie potwierdzony przez przyjmującego dokument potwierdzający wykonanie przelewu, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium środki winny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Dowód wniesienia wadium może zostać złożony jako kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oprócz dopisku zawierającego oznaczenie postępowania, Wykonawca winien wskazać numer rachunku, na który należy dokonać ewentualnego zwrotu wadium. b) W przypadku wnoszenia wadium w innej postaci niż forma pieniężna Wykonawca winien przedłożyć pismo (oryginał) będące poręczeniem (gwarancją) ww. podmiotu, wystawione przez poręczyciela, na kwotę wymienioną w Rozdziale VIII pkt.1 SIWZ, zawierające informację, iż udzielone poręczenie (gwarancja) stanowi zabezpieczenie wadium na rzecz Ministerstwa Infrastruktury, w przetargu nieograniczonym na DOSTAWĘ MATERIAŁÓW ODBLASKOWYCH w ramach projektu Kampania informacyjno-promocyjna SPOT w latach 2005 - 2007 nr SPOT/3.2/119/05, ważne przez okres związania ofertą określony w niniejszej SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela (gwaranta) do wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 4. W sposób opisany powyżej wadium powinno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert i w przypadku formy innej niż pieniężna, być wystawione zgodnie z terminem związania ofertą. Dokumentów, o których mowa w punkcie VIII.3.b) nie należy załączać do oferty, lecz złożyć oddzielnie wraz z ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tzn. w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonali min. 1 zamówienie o podobnym charakterze, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z załącznikiem nr 4) oraz załączyli dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, tj. min. 1 zamówienie z zakresu przedmiotu zamówienia, na kwotę min. 200 000,00 zł brutto. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w sposób spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, wymienionych poniżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, umożliwiających ubieganie się Wykonawcy o udzielenie zamówienia - wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2) i 3), składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. W przypadku składania oferty wspólnej, o której mowa w Rozdziale X pkt 11 SIWZ, dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 2) i 3) składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Dokumenty wymienione w pozostałych podpunktach będą oceniane łącznie. 4. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 6. Wszystkie wymagane dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub ręcznie, w sposób zapewniający trwałość i czytelność tekstu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 50
  • 2. Jakość produktów - 50

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mi.gov.pl lub www.mt.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, tj. 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4/6, budynek A, II piętro, pokój 225..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Oferty oraz egzemplarze okazowe należy składać w zamkniętych kopertach (osobno) w sekretariacie Departamentu Funduszy UE 2007-2013, ul. Chałubińskiego 4/6, Warszawa, budynek A, III piętro, pokój 300..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Niniejsze zamówienie dotyczy Projektu Kampania informacyjno-promocyjna SPOT w latach 2005 - 2007 nr SPOT/3.2/119/05 współfinansowanego w 75% ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.