eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych, nr sprawyZP.2712.10.2013

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Michałowice: Obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych, nr sprawy: ZP.2712.10.2013
Numer ogłoszenia: 74421 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 70656 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, Reguły, Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 22 350 91 91, faks 22 350 91 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych, nr sprawy: ZP.2712.10.2013.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Michałowice i jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2013 r. do 31.05.2017 r. Zakres zamówienia obejmuje m. in. otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych Urzędu Gminy oraz 14 jednostek organizacyjnych Gminy, a także otwarcie i prowadzenie szacunkowo 10 000 rachunków indywidualnych dla osób fizycznych oraz prawnych. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych bieżących i pomocniczych dla jednostek organizacyjnych Gminy dotyczy: 1. Szkoła Podstawowa w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów: podstawowy (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej 2. Gimnazjum w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów : podstawowy (budżet) 3. Liceum Ogólnokształcące w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów : podstawowy (budżet) 4. Zespół Szkół Ogólnokształcących w Komorowie Al. Marii Dąbrowskiej 12 lok. 20, 05-806 Komorów: pomocnicze - socjalne (ZFŚS) 5. Szkoła Podstawowa w Michałowicach ul. Szkolna 15 , 05-816 Michałowice: podstawowy (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej 6. Gimnazjum ul. Szkolna 15 05-816 Michałowice: podstawowy (budżet) 7. Zespół Szkół w Michałowicach ul. Szkolna 15 , 05-816 Michałowice: pomocnicze - socjalne (ZFŚS) 8. Szkoła Podstawowa w Nowej Wsi ul. Główna 96 , 05-806 Komorów: podstawowe (budżet), pomocnicze - dochody samorządowej jednostki budżetowej 9. Gimnazjum w Nowej Wsi ul. Główna 96 , 05-806 Komorów: podstawowe (budżet). 10. Gminne Przedszkole w Nowej Wsi ul. Główna 52, 05-806 Komorów: podstawowe (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej 11. Zespół Szkolno-Przedszkolny w Nowej Wsi ul. Główna 96, 05-806 Komorów: pomocnicze- socjalne (ZFŚS) 12. Gminne Przedszkole w Michałowicach ul. Szkolna 13, 05-816 Michałowice: podstawowe (budżet), pomocnicze: dochody samorządowej jednostki budżetowej, socjalne (ZFŚS) 13. Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjny Szkół Gminy Michałowice Regułach ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice: podstawowe (budżet), pomocnicze: socjalne (ZFŚS). 14. Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Gminy Michałowice w Regułach, ul. Aleja Powstańców Warszawy 1, Reguły, 05-816 Michałowice: podstawowy (budżet), 3 pomocnicze. Zamówienie dotyczy kompleksowej obsługi rachunku budżetu Gminy Michałowice w planowanym okresie od 1.06.2013 r. do 31.05.2017 r. obejmującej co najmniej: otwarcie i prowadzenie rachunku budżetu Gminy Michałowice (podstawowy i 8 pomocniczych) oraz otwarcie i prowadzenie rachunków jednostek organizacyjnych Gminy. Łącznie otwarte będzie 12 rachunków podstawowych i 21 rachunków pomocniczych. Zamawiający wskazuje, że umowa z Wykonawcą musi dopuszczać otwarcie dodatkowych rachunków pomocniczych dla ww. jednostek, w terminie późniejszym. W zakres zamówienia wchodzi również otwarcie i prowadzenie szacunkowo 10 000 rachunków indywidualnych dla osób fizycznych i prawnych. Prowadzenie rachunków związane jest z wdrożeniem przez Gminę przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. Nr 391 z 2012 r., tj. j. z późn. zm.). W zakresie usługi oczekuje się od banku: - realizacji zleceń płatniczych (przelewów) do innych banków, - przyjmowania wpłat gotówkowych, - dokonywania wypłat gotówkowych, - możliwości deponowania środków na lokatach terminowych, - objęcia systemem bankowości elektronicznej Urzędu Gminy i jednostek organizacyjnych, bez opłat za instalację lub użytkowanie. Obejmuje to instalację oprogramowania i ewentualnych urządzeń dodatkowych - np. tokeny, jeżeli system bankowości elektronicznej Wykonawcy ich wymaga, a także przeszkolenie wybranych pracowników. W Urzędzie Gminy dostęp do systemu bankowości elektronicznej musi być zapewniony na minimum 4 stanowiskach, w jednostkach organizacyjnych - na łącznie minimum 5 stanowiskach, - zainstalowania w Urzędzie Gminy terminalu do płatności kartami oraz przeszkolenia pracowników. W ramach czynności, o których mowa powyżej, Bank zobowiązany będzie w szczególności do: - udzielania na hasło Urzędowi Gminy i jednostkom organizacyjnym informacji telefonicznych o stanie rachunków i wszelkich operacjach przeprowadzonych danego dnia, bez dodatkowych opłat, - potwierdzania wyciągiem stanu salda i dokonywanych operacji finansowych na rachunkach, bez dodatkowych opłat, - dokonywania przelewów wewnątrz Banku bez opłat, - automatycznego lokowania środków pieniężnych znajdujących się na rachunkach na koniec dnia - ostatnia operacja danego dnia, bez dodatkowych opłat, - przyjmowania zleceń utworzenia lokat bankowych na warunkach negocjowanych przez telefon z możliwością uzupełnienia wszystkich formalności pisemnych w terminie późniejszym, bez dodatkowych opłat, - realizacji zleceń stałych bez dodatkowych opłat, a w szczególności obciążanie rachunku spłatami rat kapitałowych zaciągniętych kredytów, wg harmonogramu dostarczonego przez Urząd Gminy. Powinna to być przedostatnia operacja w danym dniu, przed lokowaniem środków finansowych, - wydania bez dodatkowych opłat kart płatniczych, w ilości do 15 sztuk, - wydawania bez dodatkowych opłat blankietów czekowych, w ilości do 20 sztuk miesięcznie, - wyznaczenia pracownika/pracowników Banku odpowiedzialnego za obsługę Urzędu Gminy i świadczenie ewentualnej pomocy w zakresie objętym umową, - naliczania i kapitalizowania odsetek od środków na rachunkach co miesiąc. Wysokość oprocentowania środków wyznaczana będzie automatycznie co jeden miesiąc lub co kwartał, jako iloczyn wysokości stawki WIBID 1M i współczynnika określonego w ofercie przez Bank. Stawka WIBID 1M będzie średnią z wybranego przez Wykonawcę okresu poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania lub też będzie brana z określonego przez Wykonawcę dnia miesiąca poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania. Stawka WIBID 1M będzie średnią z wybranego przez Wykonawcę okresu poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania lub też będzie brana z określonego przez Wykonawcę dnia miesiąca poprzedzającego wyznaczenie oprocentowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Raszynie, Al. Krakowska 72, 05-090 Raszyn, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 382299,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 936992,16

  • Oferta z najniższą ceną: 673774,54 / Oferta z najwyższą ceną: 936992,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.