eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kamienna Góra › Dostawa na dostawę preparatów do dezynfekcji na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-13

Kamienna Góra: Dostawa na dostawę preparatów do dezynfekcji na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o.
Numer ogłoszenia: 74347 - 2013; data zamieszczenia: 13.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o.o. Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Powiatowy , ul. Bohaterów Getta 10, 58-400 Kamienna Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7449033.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcz.org.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa na dostawę preparatów do dezynfekcji na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia CPV:   33.63.16.00-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne Przedmiotem zamówienia jest dostawa preparatów dezynfekcyjnych Zakres zamówienia obejmuje 29 pakietów: pakiet nr 1 - preparaty do odkażania skóry Pakiet nr 2 - PREPARATY DO ODKAŻANIA SKÓRY Pakiet nr 3 - PREPARATY DO ODKAŻANIA SKÓRY i BŁON ŚLUZOWYCH Pakiet nr 4 - PREPARATY DO ODKAŻANIA SKÓRY Pakiet nr 5 - PREPARATY DO ODKAŻANIA SKÓRY i BŁON ŚLUZOWYCH Pakiet nr 6 - PREPARATY DO ODKAŻANIA SKÓRY Pakiet nr 7 - PREPARATY DO ODKAŻANIA SKÓRY Pakiet nr 8 - PREPARATY DO ODKAŻANIA SKÓRY, MYCIA SKÓRY, DOZOWNIKI Pakiet nr 9 - PREPARATY DO MYCIA SKÓRY Pakiet nr 10 - PREPARATY DO MYCIA SKÓRY Pakiet nr 11 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 12 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 13 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 14 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 15 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 16 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 17 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 18 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 19 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI POWIERZCHNI i WYPOSAŻENIA MEDYCZNEGO Pakiet nr 20 - PREPARATY DO MASZYNOWEJ DEZYNFEKCJI NARZĘDZI Pakiet nr 21 - PREPARATY DO MYCIA i DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO, ENDOSKOPÓW Pakiet nr 22 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO i ENDOSKOPÓW Pakiet nr 23 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO Pakiet nr 24 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO Pakiet nr 25 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO Pakiet nr 26 - PREPARATY DO MYCIA WSTĘPNEGO NARZĘDZI i SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO Pakiet nr 27 - PREPARATY DO DEZYNFEKCJI NARZĘDZI, SPRZĘTU ANESTEZJOLOGICZNEGO I ENDOSKOPÓW Pakiet nr 28 - PREPARATY DO MYCIA POWIERZCHNI Pakiet nr 29 - PREPARATY DO ODKAŻANIA BŁON ŚLUZOWYCH opisanych w tabeli FORMULARZ CENOWY - Dokument 4. Szczegółowy asortyment oraz ich ilości określone są w FORMULARZU CENOWYM. Podane ilości asortymentu mają charakter orientacyjny. Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie o realizację wskazanych ilości w przypadku ich nie wyczerpania wraz z upływem daty obowiązywania umowy. Przewidywane zużycie wyżej wymienionego asortymentu jest zamieszczone w formularzu cenowym do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający zawiadamia, iż każda pozycja w danej grupie stanowi osobny pakiet. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego przez okres 12 miesięcy licząc od dnia podpisania umowy. Warunki podstawowe dla przedmiotu zamówienia: Zgodnie z art. 29 ustawy Zamawiający określił przedmiot zamówienia używając nazw międzynarodowych, gdyż jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia; Oferowane preparaty winny odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g podanym przez zamawiającego w SIWZ lub być równoważne pod względem składu chemicznego, produkty o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie, Natomiast parametry takie jak j. m. substancja aktywna, zakres działania oraz czas działania muszą być identyczne z podanymi przez Zamawiającego w zał nr g do siwz; Zamawiane preparaty winny spełniać wszystkie wymagania stawiane nowoczesnym środkom dezynfekcyjnym, które winny zapewniać skuteczność o pełnym spectrum działania w przypadku zamawianych preparatów i być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Środki oferowane w formie płynnej winny posiadać długi termin trwałości w postaci roztworu roboczego. Zamawiający wymaga pełnego spectrum działania zamawianych preparatów. Zamawiane towary winny spełniać wszystkie wymagania stawiane w siwz, które powinny być dopuszczone do obrotu /zarejestrowane zgodnie z obowiązującymi przepisami; Zamawiany towar powinien posiadać termin ważności pozwalający na jego magazynowanie i prawidłowy odczyt. Termin ważności towaru winien gwarantować jego przydatność do użycia w okresie co najmniej 12 miesięcy od daty zakupu z wyjątkiem towaru o terminie ważności krótszym. Towary winny spełniać również wymogi określone w rozporządzeniu z dnia 3 listopada 2004r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. Nr 251, poz. 2514). Zamawiany towar będzie dopuszczony do obrotu i oznaczony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, a także będzie prawidłowo oznakowany. Wykonawca przedkłada ZAMAWIAJĄCEMU świadectwo rejestracji lub certyfikat CE jednostki notyfikowanej lub deklarację zgodności. Towary będące przedmiotem sprzedaży będą dostarczane Zamawiającemu w opakowaniach zabezpieczających jakość dostarczonych towarów i odpowiadających warunkom transportu, odbioru i przechowywania; Oferowany towar winien odpowiadać opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g, Termin realizacji dostawy towaru: 5 dni roboczych. Wykonawca zapewni minimalny termin płatności: 30 dni od daty wystawienia faktury vat; Dostawa towaru będzie się odbywać na koszt i ryzyko transportem dostawcy. Zapewni stałość cen brutto przez okres trwania umowy ok. 12 m-cy z wyjątkiem zmiany stawki podatku Vat. Oferowane towary winny odpowiadać parametrom i opisowi podanemu w formularzu cenowym zał nr g podanym przez zamawiającego w siwz.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 29.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje dostawę preparatów dezynfekcyjnych na potrzeby zakładów ochrony zdrowia, pomocy społecznej;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • inne dokumenty

    Zgodnie z art. 9 ust. 4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej Dz. U. z 1991r. Nr 91, poz. 408, z późniejszymi zmianami, na mocy której zakłady opieki zdrowotnej nabywają i stosują wyroby medyczne - odpowiadające wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93, poz. 896) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 30 kwietnia 2004r. w sprawie klasyfikacji wyrobów medycznych do różnego przeznaczenia (Dz. U. z dnia 1 maja 2004r.) w celu potwierdzenia bezpieczeństwa i jakości oferowanych wyrobów Zamawiający wymaga złożenia w ofercie dokumentów potwierdzających powyższy wymóg. W tym celu Wykonawca winien pisemnie potwierdzić, czy oferowany przez niego towar w danym przetargu jest wyrobem medycznym, a jeśli tak, to należy załączyć do oferty dokumenty potwierdzające dopuszczenie wyrobu medycznego do obrotu na terytorium RP w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj.: deklaracja zgodności z wymogami zasadniczymi wystawiona przez producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobów medycznych); certyfikat CE j. Notyfikowanej (dotyczy klas wyrobów medycznych: I sterylna, I z funkcją pomiarową, II a, II b, III); wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania (nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i II a pod warunkiem, że jego pierwsze wprowadzenie do obrotu nastąpiło w innym niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20.04.2004 r. o wyrobach medycznych) lub złożyć Oświadczenie, że oferowane wyroby posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, według wzoru: Dokument 3; oraz zobowiązanie Wykonawcy do przedstawienia tych dokumentów na każde wezwanie Zamawiającego

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy oferowany towar zawiera substancję niebezpieczną i podlega przepisom ustawy z dnia 11.01.2001 o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. 2001.11.84 z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu z dnia 03.07.02 w sprawie karty charakterystyki substancji niebezpiecznej i preparatu niebezpiecznego (Dz. U. 2002.140.1171 z późn. zm.) Wykonawca winien dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę kartę charakterystyki na oferowane towary w rozumieniu wyżej przytoczonych przepisów W przypadku antyseptyków (wymaga się aby był to produkt leczniczy) należy dołączyć dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu wydane przez MZiOS o ile zachowuje swoja ważność lub zgłoszenie do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów medycznych i Produktów Biobójczych Dokumenty potwierdzające działanie biobójcze (celem potwierdzenia skuteczności działania biobójczego preparatu do narzędzi (wymaga się, aby był to wyrób medyczny) i powierzchni (wymaga się, aby był to wyrób medyczny lub produkt biobójczy), należy załączyć dokumenty potwierdzające, iż przedmiot zamówienia został przebadany na organizmach testowych podanych poniżej i/lub odpowiada Normom Europejskim dot. obszaru medycznego lun/i Normom Polskim dot. obszaru medycznego 9normy, co najmniej fazy II). W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż przedmiot zamówienia spełnia Normy europejskie lub/i Normy Polskie dopuszcza się alternatywne badania wykonane w uznanych opiniotwórczych laboratoriach z terenu UE, takich jak PZH, DGHM, DVV, RKI

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.1. aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu), przy czym zmiana nie może powodować zmiany ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty, 1.2. konieczności zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezawiniony przez Strony, przy czym zmiana nie może powodować zmiany ceny wynikającej z oferty Wykonawcy, 1.3. zaistnienia okoliczności (technicznych, gospodarczych, itp.) których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 1.4. wprowadzenia nowej technologii produktu objętego umową, wówczas Zamawiający dopuszcza jego zastąpienie jedynie produktem równoważnym lub o wyższych parametrach jakościowych, o cenie nie wyższej niż w umowie, 1.5. zmiany osób upoważnionych do odbioru/ kontaktów,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcz.org.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra dział zamówień publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Zdrowia w Kamiennej Górze Sp. z o. o. ul. Bohaterów Getta 10 58-400 Kamienna Góra SEKRETARIAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.