Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Wrocław: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV.
Numer ogłoszenia: 74269 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków higieny indywidualnej i ochrony przeciwko HIV. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 części, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy): Część 1 postępowania - obejmuje dostawę past mydlanych BHP, kremów ochronnych do rąk glicerynowy z silikonem, mydeł toaletowych oraz past BHP piaskowych do mycia rąk dla mechaników blacharzy i lakierników, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 1 postępowania Część 2 postępowania - obejmuje dostawę rękawiczek lateksowych oraz nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 2 postępowania Część 3 postępowania - obejmuje dostawę półmaski ochronnej oraz fartuchy jednorazowe flizelinowe, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 3 postępowania Część 4 postępowania - obejmuje dostawę preparatów do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 4 postępowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VII i VIII SIWZ ( tj. załącznik nr 2 do SIWZ, załącznik nr 3 do SIWZ oraz załącznik nr 4 do SIWZ). - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego wzór określa załącznik nr 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo: a) w przypadku, gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna): a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. c) Każdy z partnerów (wspólników) musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp ( załącznik numer 3 i numer 4 do SIWZ). Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 11:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego (Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu - Punkt Obsługi Klienta: wejście od ul. Podwale 31 - 33 ), p. 129.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1 postępowania - obejmuje dostawę past mydlanych BHP, kremów ochronnych do rąk glicerynowy z silikonem, mydeł toaletowych oraz past BHP piaskowych do mycia rąk dla mechaników blacharzy i lakierników, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 1 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 postępowania - obejmuje dostawę past mydlanych BHP, kremów ochronnych do rąk glicerynowy z silikonem, mydeł toaletowych oraz past BHP piaskowych do mycia rąk dla mechaników blacharzy i lakierników, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 1 postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00-6, 39.81.20.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2 postępowania - obejmuje dostawę rękawiczek lateksowych oraz nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 2 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 postępowania - obejmuje dostawę rękawiczek lateksowych oraz nitrylowych jednorazowych diagnostycznych, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 2 postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.43.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3 postępowania - obejmuje dostawę półmaski ochronnej oraz fartuchy jednorazowe flizelinowe, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 3 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 3 postępowania - obejmuje dostawę półmaski ochronnej oraz fartuchy jednorazowe flizelinowe, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 3 postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.34.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4 postępowania - obejmuje dostawę preparatów do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 4 postępowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 4 postępowania - obejmuje dostawę preparatów do odkażania rąk i skóry (roztwór do natychmiastowego użycia), zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do istotnych postanowień umowy, w części 4 postępowania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.45.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w 2025 roku
- SUKCESYWNA DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI DLA DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KLISINIE I PODLEGŁYCH ZAKŁADÓW (GŁUBCZYCE, RADYNIA, BOBOLUSZKI, DZBAŃCE, BRANICE, BLISZCZYCE I KIETRZ) w 2026r. Znak sprawy 30/2025
- ZAKUP SAMOCHODU RATOWNICZO ROZPOZNAWCZEGO ORAZ WYPOSAŻENIA OSOBISTEGO STRAŻAKÓW
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
- Dostawa sprzętu ratowniczego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawy rękawiczek medycznych do Warszawskiego Szpitala Południowego sp. z o. o.
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





