To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-02
Sosnowiec: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu.
Numer ogłoszenia: 74158 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42852 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na druku materiałów poligraficznych niezbędnych do organizacji kampanii informacyjno-promocyjnej pn.: Zostaw Swój 1% Podatku w Sosnowcu. 2. Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na dwie części i obejmuje następujące usługi:a) CZĘŚĆ PIERWSZA ZAMÓWIENIA - ZADANIE I: Wydruk KATALOGU: a. Nakład: 1500 sztuk. b. Rozmiar: 15cmx23cm. c. Okładka: Kolor : 4+4, kreda błyszcząca 300g. d. Kartki: 12, kolor 4+4 (stron 24), kreda błyszcząca 100g. e.Oprawa zszyta. f. Cały nakład w ilości 1500 sztuk zostanie zamówiony do wydrukowania i dostarczenia jednorazowo do Zamawiającego. g.Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. h.Opracowanie graficzne projektu katalogu zostanie wykonane i dostarczone przez Zamawiającego, w wersji cyfrowej lub PDF na nośniku w wysokiej jakości pliku JPG, tiff lub PDF. i.W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania naświetleń, rozbarwień oraz wszelkich niezbędnych prac związanych z wydrukowaniem katalogów. b) CZĘŚĆ DRUGA ZAMÓWIENIA - ZADANIE II: Wydruk i wykonanie plansz: a.Zamówienie obejmuje wydruk i wykonanie 25 sztuk różnych plansz. b.Zamówienie obejmuje wydruk UV (zgodnie z przekazanymi projektami przygotowanymi do druku w wersji elektronicznej) o bardzo wysokiej rozdzielczości, naniesiony na specjalną płytę o grubości 3 mm utwardzaną, białą błyszczącą, odporną na wpływ warunków atmosferycznych, o formacie 100 x 70cm, do ekspozycji w stelażach ekspozycyjnych outdoor. c.Plansze w ilości 25 sztuk zostaną dostarczone jednorazowo do Zamawiającego. d.Transport zapewnia Wykonawca wraz z wyładunkiem na swój koszt do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski w Sosnowcu, Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, pokój 405, III piętro. 3. Przedmiot zamówienia nie może posiadać usterek: a. niedodruki, b. zaplamienia, c. błędy montażowe, d. źle położony kolor, e. błędy introligatorskie. 4. W razie stwierdzenia wad przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wymiany go na towar wolny od wad w ciągu 2 dni roboczych. 5. Przedmiot niniejszego zamówienia powinien być wykonany z jak najwyższych jakościowo materiałów, pierwszego gatunku, bez wad, z dbałością o jakość wykonania. 6. Zakres zamówienia obejmuje: usługę wydruku katalogów/wydruku plansz, transport wraz z wyładunkiem produktów do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 7. Warunki odbioru zamówienia: a)Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt dostarczyć i wyładować przedmiot zamówienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Wykonawca umieści przedmiot zamówienia w opakowaniach zapobiegających ich uszkodzeniu podczas transportu. Zamawiający odbierze przedmiot zamówienia w dniu przywozu co zostanie potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. b)Spisany protokół zdawczo-odbiorczy podpisany przez Zamawiającego bez uwag, będzie podstawą do wystawienia faktury..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 79.82.20.00 - Usługi składu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wydruk Katalogów.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Drukarnia MIKOPOL Dariusz Mikolasek, ul. Nałkowskiej 51, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1865,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1785,00
Oferta z najniższą ceną: 1785,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3675,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wydruk i wykonanie Plansz
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.P.H.U. Janusz Ciosek Wielka Reklama, Ul. Wojska Polskiego 45, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2699,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2121,75
Oferta z najniższą ceną: 1531,25 / Oferta z najwyższą ceną: 4305,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- Dostawa RTG dla Przychodni MILOWICE Sp. z o.o. w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- Dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych (gadżetów ekologicznych) oraz wizualizacyjnych na potrzeby funkcjonowania Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubelskim.
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





