eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwiceusługa transmisji danych z dostępem do Internetu dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-22

Gliwice: usługa transmisji danych z dostępem do Internetu dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 7388 - 2009; data zamieszczenia: 22.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Górnych Wałów 9, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 4010185, 4010405, faks 032 2308027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://opsgliwice.bip-e.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa transmisji danych z dostępem do Internetu dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług transmisji danych z dostępem do Internetu dla OPS w Gliwicach (przepustowość łącza 2x2 Mbit/s - sztuk 1) wraz z ośmioma peryferyjnymi placówkami (przepustowość łącza 1 Mbit/s - sztuk 8). Rozwiązanie musi umożliwiać bezpieczną komunikację pomiędzy wszystkimi lokalizacjami Zamawiającego za pomocą łącz wydzielonych poza publiczną sieć telekomunikacyjną oraz Internet przy wykorzystaniu technologii Virtual Private Network (VPN) na prywatnych zasobach operatora. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył wszelkie urządzenia niezbędne do skonfigurowania i zestawienia połączeń. Wykonawca będzie zobowiązany do konfiguracji, utrzymania, naprawy i wymiany urządzeń, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia. Oferowana sieć musi posiadać strukturę płaską, składającą się z routera centralnego zlokalizowanego w Centrum OPS, ul. Górnych Wałów 9 oraz z urządzeń dostępowych w pozostałych lokalizacjach. Adresacja poszczególnych sieci komputerowych w kolejnych lokalizacjach musi zawierać się z puli grupy adresów nierutowalnych np.: 10.x.x.x z możliwością przyznania, co najmniej 128 adresów. Transmisja danych powinna odbywać się z wykorzystaniem łączy miedzianych albo światłowodowych, droga radiowa jest niedozwolona. Numery łączy podkładowych pod transmisję danych muszą zostać zachowane.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.80.00 - Usługi przesyłu danych 72.40.00.00 - Usługi internetowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a. posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (podstawy prawne wykluczenia z postępowania określają: art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp), tj. prowadzą zarejestrowaną działalność w zakresie objętym zamówieniem oraz posiadają wymagane przepisami uprawnienia do świadczenia usług telekomunikacyjnych na podstawie art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 roku Nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) w przypadku podmiotów działających wspólnie warunek dotyczący niepodlegania wykluczeniu, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, o którym mowa powyżej muszą spełniać wszystkie podmioty działające wspólnie, warunek posiadania uprawnień musi spełniać co najmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie, b. posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w niżej wymienionych dokumentach i oświadczeniach na zasadzie spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (z art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp) o treści ZAŁĄCZNIKA NR 2 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku spółki cywilnej - aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru dla każdego ze wspólników, aktualne zaświadczenie o dokonaniu zgłoszenia działalności telekomunikacyjnej zgodnie z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. z 2004r. nr 171, poz. 1800 z późn. zm.) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorstw telekomunikacyjnych, o których mowa w przepisach ww. ustawy, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://opsgliwice.bip-e.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.01.2009 godzina 11:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Górnych Wałów 9 44-100 Gliwice.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.