Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Hajnówka: Zakup i dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb sterylizacji szpitala w Hajnówce
Numer ogłoszenia: 73747 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lipowa 190, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 684 26 79, faks 085 684 26 79.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.hajnowka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb sterylizacji szpitala w Hajnówce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa materiałów zużywalnych dla potrzeb sterylizacji szpitala w Hajnówce, na okres 24 miesięcy zgodnie z załącznikiem Nr. 2 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 1, -wypełniony formularz asortymentowy - załącznik nr 2, -aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), -oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlega wykluczeniu na mocy art. 24 ust.1i 2 Prawa Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 164 , poz. 1163 ) - wzór ww. oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), -aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert), -wypełniony i zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji, -dokumenty potwierdzające spełnienie norm jakościowych i bezpieczeństwa oferowanych produktów, np. deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności, zgłoszenie/wpis do Rejestru Wyrobów Medycznych. -katalog firmowy potwierdzający zgodność oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.hajnowka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPZOZ w Hajnówce ul. Lipowa 190.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:10, miejsce: SPZOZ w Hajnówce ul. Lipowa 190 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rękawy papierowo-foliowe płaskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według pakietu Nr. 1 zał. Nr. 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8, 33.19.00.00-4, 33.14.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rękaw papierowo foliowy z zakładką.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według pakietu Nr. 2 zał. Nr. do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Torebki papierowo foliowe - płaskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według pakietu nr.3 zał. Nr. 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Torebki papierowo foliowe samoklejące.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Według pakietu Nr. 4 zał. Nr. 2 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Papier zielony krepowany miękki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według pakietu nr. 5 zał nr. 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Papier niebieski krepowany miękki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według pakietu nr. 6 załącznik nr. 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: włóknina niebieska super mocna nowej generacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według pakietu nr. 7 zał. nr. 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: testy, taśmy, krążki, filtry.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: według pakietu nr. 8 załącznik nr. 2 do siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.19.00.00-8, 33.19.80.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i opakowań niebezpiecznych z terenu w SPZOZ w Hajnówce
- "Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki: 3B obr. Eliaszuki, 6 obr. Planta, 1B, 6 obr. Mikłaszewo"
- Opracowanie planu ogólnego miasta Hajnówka III
- Zakup i dostawa produktów leczniczych na potrzeby SPZOZ w Hajnówce - uzupełnienie
- Zakup i dostawę aparatów USG
- Usługa z zakresu oczyszczania miejsc zimowego dokarmiania wraz z posezonową konserwacją brogów w ramach projektu: "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce".
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa drobnego sprzętu medycznego cz. II na potrzeby Multidyscyplinarnego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w 5 Wojskowym Szpital Klinicznym z Polikliniką SPZOZ w Krakowie
- Dostawy sprzętu jednorazowego medycznego i materiałów szewnych
- Zakup i dostawy rękawic diagnostycznych, bielizny i obłożeń
- Dostawa śliniaków jednorazowych (II)
- DOSTAWA AKCESORIÓW DO STERYLIZACJI
- Dostawa sprzętu medycznego w ramach projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą: "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.