Ogłoszenie z dnia 2025-06-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00301176/01 - Wynik z dnia 2025-07-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i opakowań niebezpiecznych z terenu w SPZOZ w Hajnówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Hajnówce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050582500
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Doc. Adama Dowgirda 9
1.5.2.) Miejscowość: Hajnówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-200
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://spzozhajnowka.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowy odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i opakowań niebezpiecznych z terenu w SPZOZ w Hajnówce
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b37d94e4-75fe-460c-9a97-e068145dc495
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263939
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025312/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Wywóz, odbiór i utylizacja odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/477936/slug/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/organizer-preview-auction.html/477936/slug/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej eB2B (zwanej dalej: „Systemem”), dostępnej pod adresem:
https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl
https://platforma.eb2b.com.pl
https://tt.eb2b.com.pl
2. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
3. Przeglądanie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania ani konta w Systemie.
4. Do pełnej komunikacji i składania dokumentów wymagane jest konto w Systemie oraz kwalifikowany podpis elektroniczny.
5. Komunikacja z Zamawiającym odbywa się za pomocą zakładki „Pytania/informacje”.
6. Wymagania techniczne:
1) Internet min. 4/1 Mb/s,
2) komputer PC/Mac: min. 8 GB RAM, procesor Intel i4 4GHz, Windows 7 / Mac OS X 10.4 / Linux lub nowszy,
3) aktualna przeglądarka (dla IE min. wersja 11),
4) obsługa JavaScript,
5) oprogramowanie do otwierania plików (.pdf, .doc, .xls itd.).
7. System wykorzystuje szyfrowanie TLS i kodowanie UTF-8, czas operacji opiera się o czas serwera i zapisywany jest z dokładnością do 0,01 sekundy. Pliki są widoczne dla Zamawiającego dopiero po terminie składania ofert.
8. Maksymalny rozmiar pliku: 100 MB. Dopuszczalne formaty: .xml, .pdf, .doc(x), .xls(x), .zip. Dokumenty muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
9. Złożenie dokumentu następuje w chwili jego zapisania w Systemie. Czas serwera synchronizowany jest z GUM. Potwierdzeniem jest widoczna data i godzina (hh:mm:ss).
10. W przypadku awarii Systemu dopuszcza się komunikację na adres: zam.publiczne@spzozhajnowka.pl (z wyłączeniem ofert).
11. Korzystanie z Systemu jest bezpłatne. Wykonawca akceptuje Regulamin dostępny pod adresem: https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms
12. Wykonawcy mają prawo do bezpłatnego wsparcia technicznego (telefonicznie i e-mailowo) zgodnie z Regulaminem.
13. W korespondencji należy podawać znak: Postępowanie nr 2025/TP/OK/22
14. Sporządzanie dokumentów musi być zgodne z przepisami:
1) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 27.06.2017 r.,
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. (z późn. zm.).
15. Informacje nt. kodowania i formatów danych określa Regulamin Systemu.
16. Każda strona na żądanie drugiej potwierdza otrzymanie informacji przesłanej elektronicznie.
17. Korespondencja przekazana w inny sposób może nie zostać odczytana terminowo.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): XX. SWZ KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE)
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2025/TP/OK/22
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi kompleksowego odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych i opakowań niebezpiecznych z terenu SPZOZ w Hajnówce (wywóz, odbiór, transport i zagospodarowaniem zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych oraz odpadów opakowań zawierających pozostałości substancji niebezpiecznych, ustawienie kontenerów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo-cenowy, będącym integralną częścią SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Prawo zamówień publicznych, polegającego na zwiększeniu zakresu zamówienia do maksymalnie 20% wartości brutto umowy (opcja w górę) lub jego zmniejszeniu – z gwarancją realizacji nie mniej niż 80% zakresu wskazanego w Formularzu asortymentowo–cenowym (opcja w dół). Wskazane ilości mają charakter szacunkowy i służą jedynie do kalkulacji zamówienia. W przypadku niezrealizowania pełnego zakresu umowy, Wykonawcy przysługuje wyłącznie wynagrodzenie za faktycznie wykonane usługi, bez prawa do roszczeń czy kar umownych. Realizacja opcji nie wymaga aneksowania umowy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
2) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
3) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
4) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału w postępowaniu w zakresie pkt 4,
jeżeli wykaże, że:
a) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, wydany przez organ właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów – na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach,
b) jest wpisany do rejestru BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami) prowadzonego przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach – w zakresie transportu odpadów komunalnych.
Ocena spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w § 7 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń składanych przez wykonawcę (Dz. U. poz. 2415).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca jest obowiązany do złożenia wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącego braku podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda przedłożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, wydanego przez organ właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów, na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;
b) potwierdzenia wpisu do rejestru BDO (Baza danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami), prowadzonego przez Marszałka Województwa, zgodnie z art. 49 ustawy o odpadach – w zakresie transportu odpadów komunalnych.
Załącznik nr 5 – Oświadczenie Wykonawcy podmiotu udostępniającego zasoby z art. 125 ust. 5 ustawy Pzp
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy2) Załącznik nr 2 – Formularz asortymentowo-cenowy
3) Pełnomocnictwo dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zawiera zał. nr 4 do SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-06-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty wraz z wymaganymi oświadczeniami/dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Systemu Zamawiającego pod adresem: https://spzozhajnowka.eb2b.com.pl/, https://platforma.eb2b.com.pl lub https://tt.eb2b.com.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-06-13 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-07-14
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Opracowanie dokumentacji projektowej ulic: Ciesielskiej, Ślusarskiej, Bednarskiej, Stolarskiej, Wilczej, Makowej, Słowiczej, Wydmuchowo oraz Kolejowej
- "Przebudowa dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne" gm. Narewka, pow. hajnowski, woj. podlaskie, odcinki: 6 obr. Planta, 1B, obr. Mikłaszewo, 3B-część obr. Eliaszuki"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia majątku Przedsiębiorstwa Usług Komunalnych sp. z.o.o. w Hajnówce
- Wyposażenie budynku Akademii Przyrody - Etap III - 2
- Doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym w Hajnówce II
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Demontaż, zbieranie, transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest z terenu Gminy Koniecpol w roku 2025
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Połaniec
- Remont pokryć dachowych na budynkach szkoły, sali gimnastycznej, warsztatach oraz budynku wielofunkcyjnym wraz z pracami towarzyszącymi
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych pochodzących z działalności Spec. Psych. ZOZ w Łodzi.
- Likwidacja dzikich wysypisk odpadów na terenie Gminy Drohiczyn
- Usługa wynajęcia koparki gąsienicowej typu LONG wraz z operatorem.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.