eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaPrzeglądy techniczne i konserwacja urządzeń oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji zainstalowanych w obiektach A i B Centrali NIK w Warszawie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Warszawa: Przeglądy techniczne i konserwacja urządzeń oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji zainstalowanych w obiektach A i B Centrali NIK w Warszawie
Numer ogłoszenia: 73727 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy techniczne i konserwacja urządzeń oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji zainstalowanych w obiektach A i B Centrali NIK w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji zainstalowanych w obiektach A i B NIK przy ul. Filtrowej 57 i Krzywickiego 9 w Warszawie.
Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części, tj.:
Część I - przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV i wentylacji zainstalowanych w obiekcie A Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Filtrowej 57 w Warszawie.
Instalacje wentylacyjna i klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 54.500 m3 zostały wykonane i oddane do użytku w latach 2011-2013 Na system wentylacji składa się 11 układów wentylacyjnych, dla których centrale wentylacyjne firmy GEA, typ CAIRplus zlokalizowane są na poddaszu. Ponadto w skład systemu wchodzą wentylatory firmy BSH Klima, wentylator dachowy DVV 311 firmy Systemmair oraz klapy p.poż. firmy Mercor. System klimatyzacji złożony jest z 9 oddzielnych sekcji chłodzenia VRV III firmy Daikin.
Wszystkie instalacje i urządzenia objęte są gwarancją do 29.12. 2014 roku oraz poszczególne wydzielone ich części zgodnie z końcowymi protokołami odbioru robót z terminem zakończenia gwarancji (na instalacje i urządzenia) datowanym na 14.07.2016 roku.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należy wymiana kompletu filtrów powietrza podczas każdego przeprowadzonego półrocznego przeglądu urządzeń wentylacyjnych.
. Część II - przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV zainstalowanych w obiekcie B Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Krzywickiego 9 w Warszawie.
Instalacja klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 21.000 m3 złożona z 4 oddzielnych sekcji, oparta jest na urządzeniach VRV III firmy Daikin. Do użytku została oddana w 2011 roku. Jednostki zewnętrzne zlokalizowane są na dachu budynku.
Cała instalacja i wszystkie urządzenia objęte są gwarancją do 29.08.2014 roku. Po tym terminie gwarancją objęte są , do dnia 29.08. 2016 r., wyłącznie urządzenia.
W zakresie realizacji części I i II zamówienia, Zamawiający wymaga świadczenia usług rozumianych jako zapewnienie funkcjonowania całego systemu klimatyzacyjnego/wentylacyjnego spełniającego wymagania utrzymania temperatur określonych w założeniach projektowych oraz diagnostyka - wskazywanie zagrożeń dla funkcjonowania systemów, przeprowadzanie konserwacji poszczególnych elementów systemu wymaganej przez producenta w instrukcji obsługi.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9, 50.72.10.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013r., poz.907 ze zm.), dalej oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
      Dla części I zamówienia
      - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 zamówienia, w tym każde z nich, polegające na świadczeniu usług tj. wykonaniu przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń instalacji klimatyzacyjnych firmy Daikin oraz urządzeń wentylacyjnych firmy GEA w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 przez okres co najmniej 6 miesięcy.
      Dla części II zamówienia
      - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 zamówienia, w tym każde z nich, polegające na świadczeniu usług tj. wykonaniu przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń instalacji klimatyzacyjnych firmy Daikin w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 przez okres co najmniej 6 miesięcy.
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą:
      1.oświadczenia
      2.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz dowody potwierdzające, że przedstawione w wykazie zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
      W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy
      Dla części I i II zamówienia - dysponują:
      1. co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, o którym mowa w § 5 ust.1 rozporządzenia Ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828 późn. zm.),
      lub
      - w przypadku obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci - co najmniej 1 osobą uprawnioną do wykonywania czynności w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 ze zm.).
      2. co najmniej 1 osobę posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji , o którym mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 z póżn. zm.) co najmniej w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych, zawierających substancje kontrolowane
      lub
      - w przypadku obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci - co najmniej 1 osobą uprawnioną do wykonywania czynności w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394 ze zm.).
      Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą:
      1. oświadczenia,
      2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie należy wskazać jedynie główne zamówienia tj. zamówienia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3.2;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    cz I zamówienia:
    oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez autoryzowany serwis (autoryzowanego serwisanta) firmy Daikin oraz firmy GEA.
    cz. II zamówienia:
    oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez autoryzowany serwis (autoryzowanego serwisanta) firmy Daikin.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym, osobach zdolnych do realizacji zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt. III.3). Wykaz, o którym mowa w pkt. III.3.2) musi być podpisany przez Wykonawcę.
2. Podmioty, o których mowa w pkt III.6.1 udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą również brały udział w realizacji zamówienia.
3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt III.6.1 musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało oraz odpowiednie dokumenty wymienione w pkt III.4.1)
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego oraz terminu płatności oraz terminu realizacji Umowy w następujących przypadkach:
1. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
2. konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu realizacji usługi;
3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
4. z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej,
5. z przyczyn wynikających ze specyfiki działania Zamawiającego,
6. zaistnienia siły wyższej;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Krzywickiego 9, pok. 1027.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Filtrowa 57, pok. 17.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV i wentylacji zainstalowanych w obiekcie A Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Filtrowej 57 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacje wentylacyjna i klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 54.500 m3 zostały wykonane i oddane do użytku w latach 2011-2013 Na system wentylacji składa się 11 układów wentylacyjnych, dla których centrale wentylacyjne firmy GEA, typ CAIRplus zlokalizowane są na poddaszu. Ponadto w skład systemu wchodzą wentylatory firmy BSH Klima, wentylator dachowy DVV 311 firmy Systemmair oraz klapy p.poż. firmy Mercor. System klimatyzacji złożony jest z 9 oddzielnych sekcji chłodzenia VRV III firmy Daikin. Wszystkie instalacje i urządzenia objęte są gwarancją do 29.12. 2014 roku oraz poszczególne wydzielone ich części zgodnie z końcowymi protokołami odbioru robót z terminem zakończenia gwarancji (na instalacje i urządzenia) datowanym na 14.07.2016 roku. Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należy wymiana kompletu filtrów powietrza podczas każdego przeprowadzonego półrocznego przeglądu urządzeń wentylacyjnych
    W zakresie realizacji części I zamówienia, Zamawiający wymaga świadczenia usług rozumianych jako zapewnienie funkcjonowania całego systemu klimatyzacyjnego/wentylacyjnego spełniającego wymagania utrzymania temperatur określonych w założeniach projektowych oraz diagnostyka - wskazywanie zagrożeń dla funkcjonowania systemów, przeprowadzanie konserwacji poszczególnych elementów systemu wymaganej przez producenta w instrukcji obsługi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-1, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV zainstalowanych w obiekcie B Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Krzywickiego 9 w Warszawie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 21.000 m3 złożona z 4 oddzielnych sekcji, oparta jest na urządzeniach VRV III firmy Daikin. Do użytku została oddana w 2011 roku. Jednostki zewnętrzne zlokalizowane są na dachu budynku
    W zakresie realizacji części II zamówienia, Zamawiający wymaga świadczenia usług rozumianych jako zapewnienie funkcjonowania całego systemu klimatyzacyjnego spełniającego wymagania utrzymania temperatur określonych w założeniach projektowych oraz diagnostyka - wskazywanie zagrożeń dla funkcjonowania systemów, przeprowadzanie konserwacji poszczególnych elementów systemu wymaganej przez producenta w instrukcji obsługi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9, 50.72.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.