Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-04
Warszawa: Przeglądy techniczne i konserwacja urządzeń oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji zainstalowanych w obiektach A i B Centrali NIK w Warszawie
Numer ogłoszenia: 73727 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Najwyższa Izba Kontroli , ul. Filtrowa 57, 02-056 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4445000, faks 022 4445415, 4445410.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.nik.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy techniczne i konserwacja urządzeń oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji zainstalowanych w obiektach A i B Centrali NIK w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dotyczących przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń oraz instalacji klimatyzacji i wentylacji zainstalowanych w obiektach A i B NIK przy ul. Filtrowej 57 i Krzywickiego 9 w Warszawie.
Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części, tj.:
Część I - przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV i wentylacji zainstalowanych w obiekcie A Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Filtrowej 57 w Warszawie.
Instalacje wentylacyjna i klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 54.500 m3 zostały wykonane i oddane do użytku w latach 2011-2013 Na system wentylacji składa się 11 układów wentylacyjnych, dla których centrale wentylacyjne firmy GEA, typ CAIRplus zlokalizowane są na poddaszu. Ponadto w skład systemu wchodzą wentylatory firmy BSH Klima, wentylator dachowy DVV 311 firmy Systemmair oraz klapy p.poż. firmy Mercor. System klimatyzacji złożony jest z 9 oddzielnych sekcji chłodzenia VRV III firmy Daikin.
Wszystkie instalacje i urządzenia objęte są gwarancją do 29.12. 2014 roku oraz poszczególne wydzielone ich części zgodnie z końcowymi protokołami odbioru robót z terminem zakończenia gwarancji (na instalacje i urządzenia) datowanym na 14.07.2016 roku.
Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należy wymiana kompletu filtrów powietrza podczas każdego przeprowadzonego półrocznego przeglądu urządzeń wentylacyjnych.
.
Część II - przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV zainstalowanych w obiekcie B Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Krzywickiego 9 w Warszawie.
Instalacja klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 21.000 m3 złożona z 4 oddzielnych sekcji, oparta jest na urządzeniach VRV III firmy Daikin. Do użytku została oddana w 2011 roku. Jednostki zewnętrzne zlokalizowane są na dachu budynku.
Cała instalacja i wszystkie urządzenia objęte są gwarancją do 29.08.2014 roku. Po tym terminie gwarancją objęte są , do dnia 29.08. 2016 r., wyłącznie urządzenia.
W zakresie realizacji części I i II zamówienia, Zamawiający wymaga świadczenia usług rozumianych jako zapewnienie funkcjonowania całego systemu klimatyzacyjnego/wentylacyjnego spełniającego wymagania utrzymania temperatur określonych w założeniach projektowych oraz diagnostyka - wskazywanie zagrożeń dla funkcjonowania systemów, przeprowadzanie konserwacji poszczególnych elementów systemu wymaganej przez producenta w instrukcji obsługi.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9, 50.72.10.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz.U z 2013r., poz.907 ze zm.), dalej oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy
Dla części I zamówienia
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 zamówienia, w tym każde z nich, polegające na świadczeniu usług tj. wykonaniu przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń instalacji klimatyzacyjnych firmy Daikin oraz urządzeń wentylacyjnych firmy GEA w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Dla części II zamówienia
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej 3 zamówienia, w tym każde z nich, polegające na świadczeniu usług tj. wykonaniu przeglądów technicznych i konserwacji urządzeń instalacji klimatyzacyjnych firmy Daikin w obiektach o kubaturze nie mniejszej niż 20 000 m3 przez okres co najmniej 6 miesięcy.
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą:
1.oświadczenia
2.wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz dowody potwierdzające, że przedstawione w wykazie zamówienia zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
W wykazie jako główne zamówienia należy wskazać jedynie zamówienia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. III.3.2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy
Dla części I i II zamówienia - dysponują:
1. co najmniej 1 osobą posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, o którym mowa w § 5 ust.1 rozporządzenia Ministra gospodarki, pracy i polityki społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89 poz. 828 późn. zm.),
lub
- w przypadku obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci - co najmniej 1 osobą uprawnioną do wykonywania czynności w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394 ze zm.).
2. co najmniej 1 osobę posiadającą ważne świadectwo kwalifikacji , o którym mowa w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową (Dz. U. z 2004 r. Nr 121, poz. 1263 z póżn. zm.) co najmniej w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych, zawierających substancje kontrolowane
lub
- w przypadku obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, którzy nabyli w tych państwach wymagane kwalifikacje w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci - co najmniej 1 osobą uprawnioną do wykonywania czynności w zakresie naprawy i obsługi technicznej urządzeń i instalacji chłodniczych zawierających substancje kontrolowane wg przepisów ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394 ze zm.).
Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą:
1. oświadczenia,
2. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku nastąpi według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dostarczonego wraz z ofertą oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie należy wskazać jedynie główne zamówienia tj. zamówienia potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w sekcji III.3.2; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
cz I zamówienia:
oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez autoryzowany serwis (autoryzowanego serwisanta) firmy Daikin oraz firmy GEA.
cz. II zamówienia:
oświadczenie Wykonawcy, że przedmiot umowy zostanie wykonany przez autoryzowany serwis (autoryzowanego serwisanta) firmy Daikin.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu lub potencjale technicznym, osobach zdolnych do realizacji zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, musi on udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument, z którego takie zobowiązanie wynika (np. umowa, itp.) oraz odpowiednie dokumenty określone w pkt. III.3). Wykaz, o którym mowa w pkt. III.3.2) musi być podpisany przez Wykonawcę.
2. Podmioty, o których mowa w pkt III.6.1 udostępniające Wykonawcy zasoby w postaci wiedzy i doświadczenia traktowane są jako podmioty, które będą również brały udział w realizacji zamówienia.
3. Pisemne zobowiązanie, o którym mowa w pkt III.6.1 musi być podpisane przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentowania podmiotu użyczającego zasoby. Do oferty należy załączyć dokument, z którego takie upoważnienie będzie wynikało oraz odpowiednie dokumenty wymienione w pkt III.4.1)
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów załączonych do oferty.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany w zawartej Umowie w stosunku do treści oferty dotyczącej przedmiotu niniejszego zamówienia publicznego oraz terminu płatności oraz terminu realizacji Umowy w następujących przypadkach:
1. uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy;
2. konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu realizacji usługi;
3. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w mającej wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
4. z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w tym zmian w strukturze organizacyjnej,
5. z przyczyn wynikających ze specyfiki działania Zamawiającego,
6. zaistnienia siły wyższej;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa, ul. Krzywickiego 9, pok. 1027.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Warszawa, ul. Filtrowa 57, pok. 17.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV i wentylacji zainstalowanych w obiekcie A Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Filtrowej 57 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacje wentylacyjna i klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 54.500 m3 zostały wykonane i oddane do użytku w latach 2011-2013 Na system wentylacji składa się 11 układów wentylacyjnych, dla których centrale wentylacyjne firmy GEA, typ CAIRplus zlokalizowane są na poddaszu. Ponadto w skład systemu wchodzą wentylatory firmy BSH Klima, wentylator dachowy DVV 311 firmy Systemmair oraz klapy p.poż. firmy Mercor. System klimatyzacji złożony jest z 9 oddzielnych sekcji chłodzenia VRV III firmy Daikin. Wszystkie instalacje i urządzenia objęte są gwarancją do 29.12. 2014 roku oraz poszczególne wydzielone ich części zgodnie z końcowymi protokołami odbioru robót z terminem zakończenia gwarancji (na instalacje i urządzenia) datowanym na 14.07.2016 roku. Do obowiązków Wykonawcy w ramach świadczonej usługi należy wymiana kompletu filtrów powietrza podczas każdego przeprowadzonego półrocznego przeglądu urządzeń wentylacyjnych
W zakresie realizacji części I zamówienia, Zamawiający wymaga świadczenia usług rozumianych jako zapewnienie funkcjonowania całego systemu klimatyzacyjnego/wentylacyjnego spełniającego wymagania utrzymania temperatur określonych w założeniach projektowych oraz diagnostyka - wskazywanie zagrożeń dla funkcjonowania systemów, przeprowadzanie konserwacji poszczególnych elementów systemu wymaganej przez producenta w instrukcji obsługi.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-1, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeglądy techniczne oraz konserwacja instalacji i urządzeń klimatyzacji VRV zainstalowanych w obiekcie B Najwyższej Izby Kontroli przy ul. Krzywickiego 9 w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Instalacja klimatyzacyjna obiektu biurowego o kubaturze ok. 21.000 m3 złożona z 4 oddzielnych sekcji, oparta jest na urządzeniach VRV III firmy Daikin. Do użytku została oddana w 2011 roku. Jednostki zewnętrzne zlokalizowane są na dachu budynku
W zakresie realizacji części II zamówienia, Zamawiający wymaga świadczenia usług rozumianych jako zapewnienie funkcjonowania całego systemu klimatyzacyjnego spełniającego wymagania utrzymania temperatur określonych w założeniach projektowych oraz diagnostyka - wskazywanie zagrożeń dla funkcjonowania systemów, przeprowadzanie konserwacji poszczególnych elementów systemu wymaganej przez producenta w instrukcji obsługi.2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.73.00.00-1, 50.71.20.00-9, 50.72.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności zawodowych położnej w Klinice Położnictwa i Perinatologii
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie podstawowej opieki zdrowotnej w Przychodni Medycyny Rodzinnej.
- zakup przełączników sieciowych dla Mazowieckiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ
- Dostawa i montaż materiałów do wyposażenia terenów zewnętrznych na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
- Zakup i dostawa komputerów dla potrzeb Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
- RZP - 34/AK/2025 - Dostawa odczynników do analizy moczu i koagulologii wraz z dzierżawą analizatorów oraz wirówki
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi przeglądu instalacji, systemów i urządzeń w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku, Pl. Bartoszewskiego 1 w Gdańsku.
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- Usługa - przeglądu, konserwacji i serwisowania klimatyzatorów AUX, Ande typu Split w kontenerach mieszkalnych
- Konserwacja i naprawa sieciowego sprzętu do przetwarzania danych wraz z usługami w zakresie wsparcia teleinformatycznego
- Prowadzenie eksploatacji oraz wykonywanie stałej kompleksowej konserwacji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych instalacji automatycznego sterowania w obiektach Uniwersytetu Szczecińskiego.
- Usługa serwisu klimatyzacji w Serwerowni Głównej Politechniki Świętokrzyskiej
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.