eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, Znak prowadzonego postępowaniaDO/DZ-381-1-20/16

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Gliwice: Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-20/16
Numer ogłoszenia: 73552 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12681 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, faks 032 2789197, 2789198.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług rezerwacji, sprzedaży i dostarczania do siedziby Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddziału w Gliwicach biletów lotniczych na krajowe i zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze, Znak prowadzonego postępowania: DO/DZ-381-1-20/16.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)rezerwacji miejsc i sprzedaży biletów lotniczych komunikacji międzynarodowej z uwzględnieniem bezkolizyjnej relacji połączeń wieloetapowych i najkrótszych połączeń na danej trasie oraz z uwzględnianiem najniższych z dostępnych taryf publikowanych i stawek negocjowanych oraz stawek promocyjnych, w klasach wymaganych przez Zamawiającego, a także w klasie przewoźników z grupy tzw. Tanich Linii Lotniczych z zastrzeżeniem, że przeloty muszą być realizowane przez przewoźników zrzeszonych w IATA. Wykonawca zobowiązany jest wybierać bilety na połączenia lotnicze kierując się wyłącznie zasadą najniższej ceny biletów na te połączenia dostępnych w danych terminach, na danej trasie z zachowaniem uczciwości handlowej oraz wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 2)przedstawienia (za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem na adres wskazany przez Zamawiającego) w terminie nie dłuższym niż maksymalnie 3 godziny robocze od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego zapytania w formie elektronicznej lub telefonicznej, minimum trzech propozycji kolejno cenowo najkorzystniejszych połączeń występujących na rynku, mając na względzie wymóg wskazania niekolidujących ze sobą połączeń (w przypadku podróży wieloetapowych), najkrótszych czasowo połączeń na danej trasie, a także informacje przekazane przez Zamawiającego dotyczące czasu rozpoczęcia i zakończenia podróży; 3)dokonania rezerwacji biletu wskazanego przez Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia rezerwacji przekazanego drogą elektroniczną lub telefoniczną; 4) dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia rezerwacji ze wskazaniem ceny za dane zlecenie oraz terminu wykupu biletu za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania rezerwacji; 5)telefonicznego lub elektronicznego przypominania o konieczności wykupu biletów, najpóźniej na 24 godziny przed upływem terminu ważności dokonanej uprzednio rezerwacji. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy z prośbą o przedłużenie rezerwacji i terminu wykupu biletu. Wówczas Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu potwierdzenia przedłużenia rezerwacji i terminu wykupu biletu ze wskazaniem ceny za dane zlecenie za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem niezwłocznie, lecz nie później niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia dokonania przedłużenia rezerwacji; 6)przekazania biletów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej lub w uzasadnionych przypadkach faksem w terminie nie dłuższym niż 1 godzina od momentu otrzymania ze strony Zamawiającego polecenia wykupu biletu; 7)bezpłatne dostarczenie do siedziby Zamawiającego, dokumentu podróży (bilety lotnicze) w formie papierowej w przypadku, gdy na danej trasie nie ma możliwości wystawienia biletu elektronicznego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jednak nie później niż 24 godziny przed planowaną podróżą (w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.00 - 15.00), a jeśli sytuacja będzie tego wymagała w ciągu 3 godzin od złożenia zlecenia; 8)stosowaniu minimalnych cen dostępnych w danym terminie z zachowaniem wymaganego standardu podróży - klasa ekonomiczna (w przypadku braku lub na życzenie Zamawiającego klasa wyższa); 9)sprzedaży biletów lotniczych, których cena będzie zawierała wszelkie opłaty wymagane prawem krajowym i międzynarodowym, w szczególności opłaty lotniskowe, paliwowe, rezerwacyjne, podatkowe oraz obowiązek ubezpieczeniowy ujęte w cenie biletów; 10)niezwłocznego informowania Zamawiającego o braku możliwości realizacji rezerwacji lub sprzedaży biletów, jeśli taka sytuacja będzie miała miejsce, wraz z uzasadnieniem; 11)zapewnienia Zamawiającemu możliwości dokonywania zmian w biletach w zakresie danych pasażera, terminu przelotu lub trasy biletu bez obciążania Zamawiającego dodatkowymi kosztami, z zastrzeżeniem sytuacji, gdy będzie konieczna rekalkulacja ceny biletu. W takim przypadku Zamawiający zobowiązuje się do pokrycia powstałej niedopłaty, zaś Wykonawca zobowiązuje się do zwrotu ewentualnej nadpłaty; 12)regulowania należności z tytułu zapewnienia biletów lotniczych oraz z tytułu wszelkich kosztów związanych z przewozem lotniczym, w tym z tytułu opłat lotniskowych ze środków własnych; 13)przejęcia obowiązków dotyczących składania ewentualnych odwołań i reklamacji do linii lotniczych, a zwłaszcza do reprezentowania Zamawiającego w sprawach reklamacji dotyczących przewozów realizowanych na podstawie rezerwacji i zakupów dokonywanych u Wykonawcy, a w szczególności w przypadku zwrotu biletów niewykorzystanych z winy przewoźnika lub ze względów losowych; 14)negocjowania z danym przewoźnikiem korzystnych dla Zamawiającego warunków rezygnacji z zamówionych biletów; 15)zwrotu Zamawiającemu części kosztów poniesionych przez Zamawiającego zgodnie z warunkami zastosowanej taryfy, w przypadku konieczności zwrotu biletu. Zwrot tych kosztów powinien nastąpić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu biletu, na podstawie faktury korygującej; 16)sporządzania bez dodatkowych opłat, na życzenie Zamawiającego miesięcznych raportów z wystawionych przez Wykonawcę faktur za bilety lotnicze; 17)wyznaczenia pracowników i linii telefonicznych dla kontaktów z pracownikami Zamawiającego oraz zapewnieniu dyżurnego przez 24 godziny/dobę, przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych, numeru telefonu, pod którym będzie dostępna osoba, dokonująca na rzecz Zamawiającego - w sytuacjach niezależnych od Zamawiającego, nie dających się wcześniej przewidzieć - czynności; 18)zapewnienia Zamawiającemu serwisu telefonicznego oraz strony internetowej przez którą Zamawiający będzie mógł dokonywać rezerwacji biletów w systemie dwudziestoczterogodzinnym (24h/dobę) przez siedem dni w tygodniu, nie wyłączając dni świątecznych; 19)wyznaczenia osoby odpowiedzialnej za stałą współpracę z Zamawiającym oraz za prawidłową realizację zamówienia. 3.Zobowiązania Zamawiającego i pozostałe warunki: a.Zamawiający zastrzega, iż wylot oraz powrót może następować w każdym dniu tygodnia, w terminie podanym w zleceniu, z uwzględnieniem obowiązującego na danej trasie rozkładu lotów; b.Zamawiający dokonywać będzie zlecenia telefonicznie lub e-mailem, w terminie nie krótszym niż 24 godz. przed planowanym terminem wylotu; c.Zamawiający zastrzega sobie jednodniowy termin odstąpienia od złożonego zamówienia bez konieczności ponoszenia dodatkowych kosztów; d.Zamawiający ustala, że rozliczenia z Wykonawcą będą dokonywane według cen biletów przewoźnika (taryfy), z uwzględnieniem narzutu kosztów Wykonawcy w stosunku do ceny biletów przewoźnika i udzielonego przez Wykonawcę ewentualnego upustu w stosunku do cen biletów przewoźnika. 4.Zamawiający informuje, iż szacunkowa skala jego potrzeb w zakresie przedmiotu zamówienia przedstawia się następująco: Rodzaje biletów: bilety lotnicze krajowe, Szacunkowa ilość:30 sztuk, Główne kierunki : Warszawa - 30 biletów, Rodzaj biletów: Bilety lotnicze zagraniczne europejskie, Szacunkowa ilość:164 sztuk Główne kierunki:Niemcy - 50 biletów, Hiszpania - 40 biletów; Francja - 20 biletów;Austria - 8 bilety; Włochy - 8 bilety; Grecja - 8 bilety; Dania - 6 bilety; Norwegia - 6 bilety; Portugalia - 4 bilety; Turcja - 4 bilety; Anglia - 4 bilety; Belgia - 4 bilety; Irlandia - 2 bilety; Rodziaj biletów: Bilety lotnicze zagraniczne transantalntyckie, Szacowana ilość: 60 sztuk, Główne kierunki:USA - 42 biletów; Japonia- 8 bilety; Australia - 6 bilety; Kanada- 2 bilet; Korea Południowa- 2 bilet; 1)Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostosowania ilości kupowanych biletów do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego (tzn. zmniejszenia lub zwiększenia ich liczby, zmiany potrzeb lotów docelowych), w ramach przeznaczonych na ten cel środków finansowych. W razie korzystania z przelotów na trasach innych niż wskazane powyżej Zamawiającemu należy dostarczyć najtańsze bilety lotnicze na danej trasie (włączając w to wszystkie opłaty) wraz z ubezpieczeniem. 2)Wykonawca zobowiązany będzie zapewnić najniższe ceny na trasach wskazanych w tabeli niezależnie od liczby zakupionych biletów (w tym w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby biletów na danej trasie).

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 65.51.20.00 - 65.51.20.00 63.51.00.00 - Usługi biur podróży i podobne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Podróży Transer, Plac Solny 18/19, 50-063 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 430675,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 431000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 431000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 431000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.