Ogłoszenie z dnia 2006-02-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Słupsk: Inżynier dla Projektu pn. "Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska" według warunków kontraktowych FIDIC dla urządzeń oraz projektowania i budowy Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: "Wodociągi Słupsk" Sp. z o.o., do kontaktów: Antoni Taraszkiewicz - (Kierownik JRP- w zakresie merytorycznym) tel.059/ 8418360, Jolanta Lelakowska ( w sprawach dotyczących procedury zam. publicznych) tel. 059/ 8418394, ul. E. Orzeszkowej 1, 76-200 Słupsk, tel. +48 59 84 26051 do 57, fax +48 59 8422207, e-mail: sekretariat@wodociagi.slupsk.pl, www.wodociagi.slupsk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier dla Projektu pn. "Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska" według warunków kontraktowych FIDIC dla urządzeń oraz projektowania i budowy. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie roli Inżyniera dla Projektu pn. "Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska" w rozumieniu "Warunków kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, Drugie wydanie angielsko-polskie 2004, Tłumaczenie pierwszego wydania 1999 (tzw "Żółty FIDIC") oraz pełnienie nadzoru inwestorskiego w rozumieniu polskiego Prawa Budowlanego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Słupsk, Gmina Słupsk, Gmina Kobylnica, Polska. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.00.00.00 - Usługi profesjonalne w zakresie architektury, inżynierii, budowy, prawa, księgowości oraz inne Kod CPV wg słownika 2008: 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne Oryginalny kod CPV: 74.23.15.40 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.54.00 - Usługi inspekcji budowlanej 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia powyżej 130 000 EURO. Przedmiot zamówienia stanowi usługa obejmująca pełnienie roli Inżyniera nad realizacją Projektu obejmującego trzy kontrakty na roboty budowlane (realizowane według Warunków Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, Drugie wydanie angielsko-polskie 2004, Tłumaczenie pierwszego wydania 1999 (tzw. "Żółtego FIDIC") oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu polskiego Prawa Budowlanego zgodnie z najlepsza wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. Inżynier będzie odpowiedzialny w szczególności za: zarządzanie finansowe, techniczne i administracyjne kontraktami na roboty w tym: monitorowanie postępu Kontraktów na roboty łącznie z raportowaniem w zakresie rzeczowym i finansowym, zgodnie i w oparciu o wymagania Zamawiającego, Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz ściśle według zasad obowiązujących przy wdrażaniu Funduszu Spójności. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Inżynier rozpocznie wykonywanie umowy na usługi w terminie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia wydanego przez Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie trzech miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania umowy kończy się z chwilą rozliczenia ostatniego z nadzorowanych kontraktów na roboty zgodnie z warunkami FIDIC.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium - 75.000,00 PLN Wysokość zabezpieczenia należytego wykonania Umowy - 10% ceny całkowitej oferty. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest wnieść zabezpieczenie należytego wykonania w terminie 6 dni od dnia zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed datą zawarcia umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: a) Zamówienie będzie finansowane z następujących źródeł: - Fundusz Spójności - 70 % wartości zamówienia; - Zamawiający - 30% wartości zamówienia. b) Płatności dla Wykonawcy będą realizowane zgodnie z warunkami określonymi w umowie (Część II SIWZ). 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć następującą formę prawną: umowa cywilna. b) Niezwłocznie po zawiadomieniu o wyborze oferty, co najmniej na 7 dni przed podpisaniem umowy, Wykonawcy realizujący wspólnie umowę przedłożą Zamawiającemu oryginał umowy opisującej przyjętą formę prawną oraz określającą zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji niniejszej umowy i sposób współdziałania przy wykonywaniu robót. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2) dokumenty stwierdzające, że wskazani w pkt.2.1.3 w niniejszym ogłoszeniu specjaliści nr 3,4,5,6,7 i 8, którzy będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia. Dla wymienionych w pkt 2.1.3 Inspektorów Nadzoru (specjaliści nr 3, 4, 5, 6, 7) należy załączyć ważne uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, za którą poszczególny Inspektor Nadzoru będzie odpowiedzialny i aktualny dokument stwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Dla Projektanta (specjalisty nr 8) należy załączyć uprawnienia do projektowania w specjalności instalacji sanitarnych i aktualny dokument stwierdzający wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): 1) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): 1) posiadać średnioroczne zatrudnienie w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, w wysokości minimum 15 pracowników, w tym co najmniej 5 inżynierów (w branżach związanych z gospodarką wodno-ściekową) i posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w liczbie 3 osób w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, 2) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności tj. a) Kluczowy Specjalista nr 1: Kierownik Zespołu - Inżynier Rezydent posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne - ważne i stosowne uprawnienia budowlane zgodnie z obowiązującym polskim Prawem Budowlanym - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe - doświadczenie w kierowaniu jako Kierownik Projektu lub Kierownik Budowy przy minimum 2 zakończonych inwestycjach z zakresu gospodarki wodno-ściekowej każda o wartości nie mniejszej niż 2.500.000 Euro (netto bez podatku od towarów i usług) w tym, co najmniej 1 zrealizowanej zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC - biegła znajomość języka polskiego w mowie i piśmie b) Specjalista kluczowy nr 2: Menedżer kosztów posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe - doświadczenie w obmiarach, wykonywaniu kosztorysów, zestawień kosztów i w kontroli kosztów, umiejętność rozliczania robót budowlano-konstrukcyjnych, robót sieciowych, robót technologicznych i robót drogowych; - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (tj. menedżera kosztów) przy minimum 1 projekcie realizowanym zgodnie z Warunkami kontraktowymi wg FIDIC - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie - znajomość procedur FIDIC c) Kluczowy Specjalista nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno-budowlanych - wykształcenie wyższe techniczne budowlane - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o wielkości powyżej 100 000 RLM, lub innego obiektu o podobnym zakresie robót budowlano-montażowych z zakresu budownictwa wodno-ściekowego lub przemysłowego - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie. d) Kluczowy Specjalista nr 4: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych - wykształcenie wyższe techniczne sanitarne, - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie, za który inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o wielkości powyżej 100 000 RLM , - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie e) Kluczowy Specjalista nr 5: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych - wykształcenie wyższe techniczne sanitarne, - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie za który inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę lub modernizację Stacji Uzdatniania Wody o wydajności min. 10 tys m 3 /d, z ujęć wód podziemnych - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie f) Kluczowy Specjalista nr 6: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnych - wykształcenie wyższe techniczne sanitarne, - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji sanitarnych w zakresie za który inspektor nadzoru będzie odpowiedzialny zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - doświadczenie w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę sieci kanalizacyjnych - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie g) Kluczowy Specjalista nr 7: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń Elektrycznych i automatyki - wykształcenie wyższe techniczne elektryczne, - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat w wykonawstwie robót lub nadzorze jako kierownik robót lub inspektor nadzoru - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego - doświadczenie w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) przynajmniej w 1 projekcie obejmującym budowę lub modernizację oczyszczalni ścieków o wielkości powyżej 100 000 RLM, lub innym obiekcie o podobnym zakresie robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki (AKPiA) z zakresu budownictwa wodno-ściekowego lub przemysłowego - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie h) Kluczowy Specjalista nr 8: Specjalista - Projektant, specjalista - technolog - wykształcenie wyższe techniczne sanitarne, - minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w tym co najmniej 5 lat jako projektant w branży sanitarnej, - uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim Prawem Budowlanym oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, - łączne doświadczenie przy projektowaniu lub weryfikacji projektów min. 1 budowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków o wielkości powyżej 100 000 RLM i kanalizacji sanitarnej o długości minimum 10 km , - znajomość języka polskiego w mowie i piśmie W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW oraz załączyć życiorysy osób proponowanych dla każdego z ww. stanowisk sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi zawarte w życiorysach informacje (kopie: uprawnień budowlanych, aktualnych wpisów do właściwej izby samorządu zawodowego, inne). Życiorysy powinny zostać przedstawione maksymalnie na 3 stronach każdy i być własnoręcznie podpisane przez osoby, których dotyczą z ich pisemnym zastrzeżeniem, iż wszystkie informacje w nim zawarte są zgodne z prawdą. W przypadku wymogu znajomości języka polskiego przez w/w specjalistów Zamawiający dopuszcza zamianę tego warunku na zatrudnienie na własny koszt przez Wykonawcę tłumacza języka polskiego zapewniającego stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach miedzy Zamawiającym a personelem, który zatrudni Wykonawca . 3) Wykonał w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 usługi podobne do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki: a/ zawierającego wykonanie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC o wartości nadzorowanych robót, co najmniej 2.500.000,00 Euro (netto) każda; b/ nadzorowany kontrakt dotyczył realizacji inwestycji w sektorze wodno - ściekowym, w tym doświadczenie to obejmuje nadzory nad budową lub modernizacją, co najmniej jednej oczyszczalni ścieków o wielkości, powyżej 100 000 RLM; W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie wskazanych usług. Jeżeli kwota w dokumencie wymienionym w pkt 3. 3) podana będzie w innej walucie niż Euro, Zamawiający dokona jej przeliczenia na EURO według średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych 4. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): 1) Wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich trzech lat roczne obroty na poziomie nie mniejszym niż 400.000,00 Euro . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 2) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 90. 000,00 Euro lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 90. 000,00 Euro . W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzającą posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, 3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 Euro (łącznie dla Wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca (każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ; Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 4. 1), 2), 3) podane będą w innej walucie niż Euro, Zamawiający dokona ich przeliczenia na EURO według średniego kursu NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych. 5. Złożyć oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 6. Stosownie do treści § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004 r. (Dz. U. Nr 71, poz. 646) 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1-1), 2.1.2.-2) i 2.1.2.-3), składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1.1 -1), 2.1.2 -1), 2.1.2-2) oraz 2.1.2-3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: "spełnia - nie spełnia". 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: jak w pkt. III.2.1. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawa Prawo budowlane. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 127 - 125808 z dnia 05.07.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 01/PN/JRP/2006. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.04.2006, cena - 0 PLN + koszty wysyłki. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy: za zaliczeniem pocztowym lub w siedzibie Zamawiającego w Słupsku przy ul. E. Orzeszkowej 1, Budynek A, pokój nr 16. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.04.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: sesja otwarta 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.04.2006, godzina 13:00, "Wodociągi Słupsk " spółka z o.o , 76-200 Słupsk , ul. E. Orzeszkowej 1, pokój nr 12.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt Nr 2004/PL/16/C/PE/019 pn. "Program gospodarki wodno-ściekowej w rejonie Słupska" współfinansowany z Funduszu Spójności. 4) Informacje dodatkowe: Inżynier rozpocznie wykonywanie umowy na usługi w terminie 14 dni od otrzymania pisemnego polecenia wydanego przez Zamawiającego, jednak nie później niż w terminie trzech miesięcy od daty zawarcia umowy. Termin wykonania umowy kończy się z chwilą rozliczenia ostatniego z nadzorowanych kontraktów na roboty zgodnie z warunkami FIDIC. 5) Data wysłania ogłoszenia: 30.01.2006.
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wrzeście na działkach nr 31/2, 31/3, 31/4, 37/23, 255, 37/13, 37/15, 37/2 wraz z wypustami do dz. 37/9-37/12, 37/14, 37/16-37/22
- "Dostawa artykułów spożywczych różnych do Przedszkola Miejskiego nr 24 "Słupski Niedźwiadek Szczęścia" w Słupsku"
- Usługa całodobowej, wszechstronnej ochrony osób i mienia na terenie Centrum Zdrowia Psychicznego w Słupsku w formie bezpośredniej ochrony fizycznej stałej i doraźnej w tym obsługę Biura Ochrony
- "Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób oraz mienia wraz z przyjazdem grupy interwencyjnej w budynkach PFSB w Słupsku, przy ul. Lutosławskiego 1A oraz ul. Jana Pawła II 3."
- Dostawa noszy monoblokowych elektryczno-hydraulicznych
- Zakup, w tym dostawa i montaż mebli dla Urzędu Miejskiego w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- "Opracowanie dokumentacji projektowej - projektu budowlanego i wykonawczego wraz z opracowaniem kosztorysowym: modernizacji istniejącego lądowiska dla SP ZOZ w Siemiatyczach"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
- Poprawa dostępności szkół podstawowych Gminy Międzychód dla osób ze szczególnymi potrzebami edukacyjnymi - w formule zaprojektuj i wybuduj (z podziałem na części)
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





