eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › UMW/AZ/PN-19/16 Usługa polegająca na zakupieniu imiennych kart umożliwiających nielimitowany dostęp do usług rekreacyjno-sportowych na terenie całego kraju dla pracowników i emerytów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz osób towarzyszących

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Wrocław: UMW/AZ/PN-19/16 Usługa polegająca na zakupieniu imiennych kart umożliwiających nielimitowany dostęp do usług rekreacyjno-sportowych na terenie całego kraju dla pracowników i emerytów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz osób towarzyszących
Numer ogłoszenia: 73484 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich , ul. Pasteura 1, 50-367 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 784 11 74; 784 11 73, faks 71 784 00 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UMW/AZ/PN-19/16 Usługa polegająca na zakupieniu imiennych kart umożliwiających nielimitowany dostęp do usług rekreacyjno-sportowych na terenie całego kraju dla pracowników i emerytów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz osób towarzyszących.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na zakupieniu imiennych kart umożliwiających nielimitowany dostęp do usług rekreacyjno-sportowych świadczonych w obiektach sportowych na terenie całego kraju dla pracowników i emerytów Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu oraz osób towarzyszących, zwanych dalej Użytkownikami. Zakup wraz z dostawą do miejsca wskazanego w siedzibie Zamawiającego kart uprawniających Użytkowników do korzystania z usług sportowych i rekreacyjnych w obiektach Wykonawcy oraz podmiotów z nim współpracujących w ilości: -800 szt. kart kwartalnie dla pracowników i emerytów Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu kart dla osób towarzyszących Zamawiającego - w ilości około 30 szt. kart kwartalnie za 100% odpłatnością posiadacza karty. Zamawiający przewiduje dofinansowanie na poziomie 50% wyłącznie dla pracownika i emeryta. 2)Zamawiający przewiduje dodatkowo dokonywać zakupu od dostawcy kart nielimitowanych, alternatywnej karty z limitowanym dostępem do obiektów - maksymalnie 8 wejść w miesiącu. Prognozowana liczba kart z limitowanym dostępem do obiektów - 100 kart. Posiadacze kart z nielimitowanych dostępem mogą przechodzić do systemu z limitowanym dostępem i odwrotnie. Karty z limitowanym dostępem nie stanowią kryterium oceny ofert i nie podlegają ocenie. Zamawiający wymaga, aby karty były dostarczane Zamawiającemu sukcesywnie w okresie obowiązywania umowy, stosownie do pisemnych zapotrzebowań zgłaszanych przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania pełnej ilości kart, co nie uprawnia Wykonawcy do występowania z jakimikolwiek roszczeniami wobec Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia jest udostępnienie przez Wykonawcę obiektów zlokalizowanych na obszarze całego kraju. Liczba obiektów na terenie miasta Wrocławia nie może być mniejsza niż 60, przy czym Zamawiający wymaga akceptacji karty w n/w obiektach: -Active Fitness Club ul. Grabiszyńska -Aquapark Wrocław ul. Borowska -Centrum Basenowo-Sportowe Redeco -Fitness Academy -Wrocławskie Centrum SPA ul. Teatralna Przez obiekt Zamawiający rozumie budynek, w którym jest swobodny dostęp do sprzętu rekreacyjno-sportowego. Obiektem sportowym nie są obiekty, które świadczą usługi: nordic walking, masaże (rollomasaże), vacu, solaria, zabiegi fryzjerskie. Zamawiający wymaga, aby karta upoważniająca do skorzystania usług rekreacyjno-sportowych po-winna zapewnić dostęp do co najmniej: -aerobic; -aqua aerobic; -basen; -fitness; -joga; -sauna; -siłownia; -taniec; -ścianka wspinaczkowa; -grota solna; -squash. Wszystkie karty mają zapewniać nielimitowaną możliwość korzystania z wybranych przez Użytkownika obiektów, tj. w godzinach otwarcia, w których świadczone są w/w usługi, przy czym czas trwania jednorazowego pobytu na obiekcie (rozumiany jako czas korzystania z usługi) nie może być krótszy niż 45 minut, a w przypadku usługi sauna: 30 minut ze względów bezpieczeństwa. Zamawiający wymaga, aby dostępność obiektów nie była ograniczona porą dnia, tzn. uprawniony ma prawo korzystać z obiektu w pełnym zakresie czasu jego otwarcia dla korzystających, chyba że grafik lub regulamin wewnętrzny obiektu sportowo - rekreacyjnego stanowi inaczej. Wchodzenie i wychodzenie z systemu odbywać się winno jedynie w systemie 3 miesięcznym (tj. pracownik, który zgłosi wniosek o zakup karty może z niej zrezygnować po 3 miesiącach). Liczba Użytkowników zgłaszana będzie co 3 m-ce przez Zamawiającego i może ulegać zmianie. Z uwagi na fakt dobrowolnego uczestnictwa w dostępie do usług sportowo-rekreacyjnych nie jest możliwe precyzyjne ustalenie liczby Uczestników w danym kwartale. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgłoszenia wyjścia z systemu również w trakcie 3 miesięcznego okresu rozliczeniowego w stosunku do osób, z którymi rozwiązano umowę o pracę. Faktury za zakup kart wystawiane będą jednorazowo za okres 3 miesięcy z zastrzeżeniem obowiązku wystawiania Zamawiającemu zmniejszających faktur korygujących.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 92.61.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki sportowe 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe 92.33.00.00 - Usługi świadczone przez ośrodki rekreacyjne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2017.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania tego warunku na zasadzie - spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Ilość obiektów sportowych i rekreacyjnych na terenie mia-sta Wrocławia (nie może być mniejsza niż 60) - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Jednakże Zamawiający, zgodnie z art. 144 Pzp przewiduje możliwość dokonania takich zmian, w razie: a) zmiany stawki podatku VAT dla usług należących do przedmiotu zamówienia w toku wykonywania umowy - do wynagrodzenia Wykonawcy netto zostanie doliczona stawka VAT obowiązująca w dniu wystawienia faktury; b) wejścia w życie innych, niż wymienione w lit. a, regulacji prawnych po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę jej zmiany; c) zmiany danych dotyczących oznaczenia Zamawiającego i/lub Wykonawcy; d) zmiany sposobu realizacji zamówienia, jeśli rozwiązania zaproponowane przez Zamawiającego lub Wykonawcę przyczyni się do uzyskania wyższej jakości końcowej zamówienia, przy czym zmiana ta nie będzie miała wpływu na wysokość wynagrodzenia Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. K. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1, III piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Zespół ds. Zamówień Publicznych UMW, ul. K. Marcinkowskiego 2-6; 50-368 Wrocław, pokój 3A.111.1, III piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.