eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-30

Września: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA
Numer ogłoszenia: 73425 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września , ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Września polegające na cyklicznym wykonywaniu czynności związanych z mechanicznym oczyszczaniem powierzchni jezdni, oczyszczaniem chodników, placów, miejsc parkingowych, wywozem odpadów z koszy ulicznych, a także opróżnianiem pojemników na odpady komunalne z nieruchomości wskazanych w załączniku nr 5, usuwaniem podrzuconych odpadów na obszarze całej Gminy Września, w tym likwidacja dzikich wysypisk, porządkowaniem terenu wokół pojemników do segregacji odpadów, podstawianiem kontenerów na odpady w trakcie imprez lokalnych czy zorganizowanych zbiórkach odpadów. 2. Charakterystyka i krótki opis zamówienia: 1) bieżące oczyszczanie nawierzchni jezdni dróg poprzez mechaniczne oczyszczanie z piasku i innych nieczystości nawierzchni jezdni, zatok postojowych i autobusowych, wysepek kanalizujących ruch położonych w poziomie jezdni wraz z wywozem zebranego piasku i innych nieczystości na wysypisko. Oczyszczanie nawierzchni jezdni dróg należy wykonać w sposób mechaniczny, a w miejscu gdzie nie można użyć sprzętu specjalistycznego w sposób ręczny. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach, w których nie będzie to stanowiło uciążliwości dla mieszkańców i utrudnień dla użytkowników drogi. 2) zmywanie całej nawierzchni jezdni dróg po oczyszczeniu bieżącym. 3) całoroczne sprzątanie infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Września poprzez oczyszczanie terenów położonych w pasach drogowych ulic i ciągów pieszych tj. chodników, dróg rowerowych, parkingów ogólnodostępnych, kopert postojowych, płatnych miejsc postojowych, schodów terenowych, przystanków autobusowych oraz innych miejsc ogólnodostępnych nie wyłączając terenów, na których obowiązek systematycznego utrzymania czystości ciąży na właścicielach nieruchomości - polegające na kompleksowych działaniach Wykonawcy, których celem jest utrzymanie w czystości w całym okresie trwania umowy oraz opróżnianie koszy na śmieci. 4) prowadzenie prac porządkowych również w soboty i niedziele (obchód, ręczne sprzątanie) na terenie miasta - załącznik nr 10 do siwz, 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego i ilościowego umowy poprzez: trwałe wyłączenie z zakresu określonych ulic oraz obiektów, okresowe zawieszenie wykonywania części usług, rezygnację z niektórych ich elementów, bądź zmniejszenie częstotliwości ich wykonywania w zależności od przyczyn niezależnych od Zamawiającego (tj. panujących w danym okresie warunków atmosferycznych, likwidacji lub wyłączenia z użytkowania niektórych obiektów lub ulic spowodowanych np. remontami, naprawami, imprezami okolicznościowymi itp.), 6) Zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu zamówienia do 20% wartości umownej całości zamówienia w przypadku konieczności objęcia stałym utrzymaniem dodatkowych ulic, chodników, itp. oraz obiektów nie wyszczególnionych w wykazach stanowiących załączniki do niniejszej umowy lub działania siły wyższej (w szczególności wystąpienie wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, klęski żywiołowe itp.), Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie zwiększenie zakresu rzeczowo-ilościowego usług przewidzianych do realizacji poprzez zwiększenie ilości ulic oraz obiektów bądź zwiększenie częstotliwości wykonywania usług. 7) Obsługa imprez i festynów pod kątem utrzymania czystości i porządku. Obsługa imprez i festynów pod kątem utrzymania czystości i porządku będzie polegać na: a) rozstawieniu pojemników na odpady o pojemności ok. 120 ltr oraz 240 ltr wraz z workami, b) rozstawieniu kontenerów o pojemności 1 m3 i KP 5/7, c) zapewnieniu osób do utrzymania czystości i porządku podczas trwania imprezy które będą na bieżąco opróżniać pojemniki na odpady, wymieniać worki, zbierać porozrzucane nieczystości, d) sprzątanie po zakończeniu imprezy, zabranie rozstawionych pojemników, wywóz odpadów na wysypisko, zamiatanie mechaniczne lub ręczne. Ilość pojemników, kontenerów oraz osób koniecznych do obsługi imprezy będzie ustalana każdorazowo i będzie zależna od wielkości festynu. Osoby obsługujące imprezę muszą być ubrane w uniformy z nazwą firmy. Jedna z osób musi posiadać telefon komórkowy umożliwiający kontakt.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy. Zamówienia uzupełniające polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju usług do wartości nie przekraczającej 50% wartości umowy podstawowej

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. b) przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o kodzie: 20.02.01, 20.02.02, 20.03.01, 20.03.03 - zezwolenie wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 r. z późn. zm.), c) przedłożą aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - zezwolenie wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.);

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykażą wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizował usługi w zakresie utrzymania czystości i porządku o wartości łącznej nie mniejszej niż 900 000,- zł (brutto) z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - tj. sprzętem w ilościach zapewniających realizację usługi na powierzchni dróg objętych zamówieniem nie mniejszych niż: a) zamiatarka uliczna samobieżna wyposażona w system GPS - 2 szt.; b) minizamiatarka uliczna samobieżna do pracy na chodnikach, parkingach, drogach rowerowych o ciężarze całkowitym nie przekraczającym 2650 kg - 1 szt.; c) polewarka uliczna - 1 szt d) samochód do wywozu odpadów komunalnych (śmieciarki) wyposażony w system GPS - 1 szt. e) samochód tzw. hakowiec - 1 szt. f) ciągnik wraz z przyczepą - 1 szt. g) pojemniki na odpady komunalne stałe o pojemności 120 litrów - 10 szt. h) pojemniki na odpady komunalne stałe o pojemności 240 litrów - 20 szt. i) kontenery o pojemności 1m3 - 5 szt. j) kontenery KP 5/7 - 6 szt. k) dysponuje bazą zlokalizowaną w rejonie objętym świadczeniem usługi przystosowaną do stacjonowania sprzętu, magazynowania materiałów chemicznych, ławek, koszy, itp. i wyposażoną w środki łączności. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - tj. koordynator - 1 osoba, min. 6 osób do sprzątania ręcznego

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o kodzie: 20.02.01, 20.02.02, 20.03.01, 20.03.03 - zezwolenie wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 13.09.1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 roku Nr 236 poz. 2008 z późn. zm.), 2) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów - zezwolenie wydane w trybie przepisów ustawy z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień umowy zgodnie z zapisem art. 144 ust. 1 może dotyczyć: 1) nieprzewidzianych okoliczności formalno-prawnych, 2) formy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) innych ważnych powodów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.wrzesnia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Referat zamówień publicznych - pok nr 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.04.2012 godzina 10:45, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Września ul. Ratuszowa 1 62-300 Września Biuro Obsługi Interesanta - pok nr 1 (kancelaria).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.