eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Września › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-09

Września: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA
Numer ogłoszenia: 145970 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 73425 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Września, ul. Ratuszowa 1, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360880 w. 146, faks 061 4362500.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU NA TERENIE MIASTA I GMINY WRZEŚNIA.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku na terenie Miasta i Gminy Września polegające na cyklicznym wykonywaniu czynności związanych z mechanicznym oczyszczaniem powierzchni jezdni, oczyszczaniem chodników, placów, miejsc parkingowych, wywozem odpadów z koszy ulicznych, a także opróżnianiem pojemników na odpady komunalne z nieruchomości wskazanych w załączniku nr 5, usuwaniem podrzuconych odpadów na obszarze całej Gminy Września, w tym likwidacja dzikich wysypisk, porządkowaniem terenu wokół pojemników do segregacji odpadów, podstawianiem kontenerów na odpady w trakcie imprez lokalnych czy zorganizowanych zbiórkach odpadów. 2. Charakterystyka i krótki opis zamówienia: 1) bieżące oczyszczanie nawierzchni jezdni dróg poprzez mechaniczne oczyszczanie z piasku i innych nieczystości nawierzchni jezdni, zatok postojowych i autobusowych, wysepek kanalizujących ruch położonych w poziomie jezdni wraz z wywozem zebranego piasku i innych nieczystości na wysypisko. Oczyszczanie nawierzchni jezdni dróg należy wykonać w sposób mechaniczny, a w miejscu gdzie nie można użyć sprzętu specjalistycznego w sposób ręczny. Zamiatanie należy wykonywać w godzinach, w których nie będzie to stanowiło uciążliwości dla mieszkańców i utrudnień dla użytkowników drogi. 2) zmywanie całej nawierzchni jezdni dróg po oczyszczeniu bieżącym. 3) całoroczne sprzątanie infrastruktury drogowej na terenie Miasta i Gminy Września poprzez oczyszczanie terenów położonych w pasach drogowych ulic i ciągów pieszych tj. chodników, dróg rowerowych, parkingów ogólnodostępnych, kopert postojowych, płatnych miejsc postojowych, schodów terenowych, przystanków autobusowych oraz innych miejsc ogólnodostępnych nie wyłączając terenów, na których obowiązek systematycznego utrzymania czystości ciąży na właścicielach nieruchomości - polegające na kompleksowych działaniach Wykonawcy, których celem jest utrzymanie w czystości w całym okresie trwania umowy oraz opróżnianie koszy na śmieci. 4) prowadzenie prac porządkowych również w soboty i niedziele (obchód, ręczne sprzątanie) na terenie miasta - załącznik nr 10 do siwz, 5) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego i ilościowego umowy poprzez: trwałe wyłączenie z zakresu określonych ulic oraz obiektów, okresowe zawieszenie wykonywania części usług, rezygnację z niektórych ich elementów, bądź zmniejszenie częstotliwości ich wykonywania w zależności od przyczyn niezależnych od Zamawiającego (tj. panujących w danym okresie warunków atmosferycznych, likwidacji lub wyłączenia z użytkowania niektórych obiektów lub ulic spowodowanych np. remontami, naprawami, imprezami okolicznościowymi itp.), 6) Zamawiający przewiduje zwiększenie zakresu zamówienia do 20% wartości umownej całości zamówienia w przypadku konieczności objęcia stałym utrzymaniem dodatkowych ulic, chodników, itp. oraz obiektów nie wyszczególnionych w wykazach stanowiących załączniki do niniejszej umowy lub działania siły wyższej (w szczególności wystąpienie wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych, klęski żywiołowe itp.), Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie zwiększenie zakresu rzeczowo-ilościowego usług przewidzianych do realizacji poprzez zwiększenie ilości ulic oraz obiektów bądź zwiększenie częstotliwości wykonywania usług. 7) Obsługa imprez i festynów pod kątem utrzymania czystości i porządku. Obsługa imprez i festynów pod kątem utrzymania czystości i porządku będzie polegać na: a) rozstawieniu pojemników na odpady o pojemności ok. 120 ltr oraz 240 ltr wraz z workami, b) rozstawieniu kontenerów o pojemności 1 m3 i KP 5/7, c) zapewnieniu osób do utrzymania czystości i porządku podczas trwania imprezy które będą na bieżąco opróżniać pojemniki na odpady, wymieniać worki, zbierać porozrzucane nieczystości, d) sprzątanie po zakończeniu imprezy, zabranie rozstawionych pojemników, wywóz odpadów na wysypisko, zamiatanie mechaniczne lub ręczne. Ilość pojemników, kontenerów oraz osób koniecznych do obsługi imprezy będzie ustalana każdorazowo i będzie zależna od wielkości festynu. Osoby obsługujące imprezę muszą być ubrane w uniformy z nazwą firmy. Jedna z osób musi posiadać telefon komórkowy umożliwiający kontakt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o., ul. Gen. Sikorskiego 38, 62-300 Września, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 444920,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 559965,14

  • Oferta z najniższą ceną: 559965,14 / Oferta z najwyższą ceną: 559965,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.