eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze wojewódzkiej nr 554 Orzechowo - Kikół odc. Kowalewo Pom. - Golub Dobrzyń administrowanej przez RDW Toruń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Bydgoszcz: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze wojewódzkiej nr 554 Orzechowo - Kikół odc. Kowalewo Pom. - Golub Dobrzyń administrowanej przez RDW Toruń
Numer ogłoszenia: 73365 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. (052) 370-57-17, fax (052) 370-57-16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie powierzchniowego utrwalenia nawierzchni bitumicznej na drodze wojewódzkiej nr 554 Orzechowo - Kikół odc. Kowalewo Pom. - Golub Dobrzyń administrowanej przez RDW Toruń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: mechaniczne ścięcie poboczy na średnią grubość 10 cm. oczyszczenie mechaniczne nawierzchni bitumicznej. remont nawierzchni masą mineralno - asfaltową na gorąco. pojedyncze powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową, drogową. szybkorozpadową modyfikowaną lateksem K1 70 MP i grysem bazaltowym 4/6,3 mm.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: (5.3)1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust ust 1, ust 2 p.z.p. i spełnia wymagania art. 22 ust 1 pkt 1-3 2.Prowadzenie działalności gospodarczej 3.Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, 4.Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne (5.4).1Doświadczenie wykonawcy w wykonywaniu robót drogowych polegające na zrealizowaniu /zakończeniu/ budów w technologii powierzchniowych utrwaleń /umów na roboty budowlane/ o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 tys. złotych. Wskazane roboty budowlane muszą być wykonane należycie. 2.Kierownik robót - 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, która jest aktualnie członkiem PIIB i posiada ubezpieczenie OC jako członek Izby. 4.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy dysponujący następującymi jednostkami sprzętowymi: - Zestaw sprzętu do ścinania poboczy - 1szt - Skrapiarka lepiszcza wyposażona w urządzenie pomiarowe oraz mechanizmy regulacyjne, które zapewniają równomierne rozłożenie lepiszcza w kierunku podłużnym i poprzecznym - 1 szt - Samojezdna rozsypywarka kruszywa, która zapewnia dopuszczalną odchyłkę ilości dozowanego kruszywa nie więcej niż 1 l/m2 - 1 szt - Odkurzacz do zbierania luźnych ziaren kruszywa - warunek niekonieczny Zamiennie zamiast skrapiarki i rozsypywarki kruszywa można dysponować kombajnem do wykonywania powierzchniowych utrwaleń. - walec statyczny - 1 szt. (5.5)1Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie objętym zamówieniem. (5.6)Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie żądanych oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego wg. formuły spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: (5.3)1Oświadczenie 2Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/ oryginał lub kserokopia/ 3Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/. 4Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /oryginał lub kserokopia/ (5.4)1Wykaz zrealizowanych budów /umów na roboty budowlane/ w technologii powierzchniowych utrwaleń w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie. Należy podać wartość, datę i miejsce wykonania oraz załączyć krótki opis elementów robót. Do wykazu załączyć dokument potwierdzający, że wskazane roboty zostały wykonane należycie. 2Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia Kserokopia uprawnień budowlanych Kserokopia aktualnego zaświadczenia potwierdzającego członkostwo w PIIB wraz z dokumentem potwierdzającym ważne ubezpieczenie OC. 4Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca Sporządzić wykaz jednostek sprzętowych wraz z opisem parametrów technicznych potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego /typ, ilość, forma własności/ (5.5)1Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności objętej niniejszym zamówieniem na termin składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw-bydgoszcz.com.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu; 87-100 Toruń, ul. Polna 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2008 godzina 09:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Toruniu; 87-100 Toruń, ul. Polna 113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.