Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Strzelce Opolskie: Sukcesywna dostawa chemicznych środków czystości
Numer ogłoszenia: 73356 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 w Strzelcach Opolskich , ul. Karola Miarki 1, 47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie, tel. 077 4621520+25.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa chemicznych środków czystości.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pasta BHP, opakowanie plastikowe o wadze 500g, ilość opakowań 300 szt., 2.Proszek do prania, opakowanie foliowe o wadze 200g, ilość opakowań 8500 szt., 3.Płyn do mycia szyb, opakowanie plastikowe o zawartości 500ml., ilość opakowań 420 szt., 4.Płyn do WC,opakowanie plastikowe o zawartości 500ml., ilość opakowań 750 szt., 5.Pasta do szorowania sanitariatów, opakowanie plastikowe o zawartości 250g, ilość opakowań 8500 szt., 6.Płyn do mycia naczyń, opakowanie plastikowe o zawartości od 5 do 20 l, ilość 500 litrów, 7.Pasta do podłogi, opakowanie plastikowe o zawartości 500 ml., ilość opakowań 8500 szt., 8.Mydło w płynie , opakowanie plastikowe o zawartości 5 litrów, ilość opakowań 58 szt., 9.Uniwersalny płyn czyszczący, opakowanie plastikowe o zawartości 5 litrów, ilość opakowań 100 szt. 10. Soda kaustyczna , opakowanie foliowe o zawartości 25 kg.,ilość opakowań 5 szt., . 11. Płyn do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i urządzeń technologicznych w przemyśle spożywczym typu TAAB lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności od 1 do 5 litrów, ilość op. 50 Szt. 12. Środek do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni - przeznaczony dla przemysłu spożywczego, gastronomii oraz placówek żywienia zbiorowego typu Dezopol VC 420 lub równoważny w pojemnikach plastikowych o pojemności 1000 ml., ilość op. 100szt., 13. Płyn do mycia dezynfekującego powierzchni, urządzeń i sprzętów, również kontaktujących się z żywnością, w przemyśle spożywczym, gastronomii. Usuwa zabrudzenia tłuszczowe i mikrobiologiczne. Przeznaczony głównie do mycia przedmiotów mających kontakt z żywnością typu Deosan lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności 5 litrów, ilość op. 30., 14. Płyn do dezynfekcji powierzchni w placówkach służby zdrowia Płyn do dezynfekcji powierzchni w placówkach służby zdrowia o działaniu wirusowo-bakterio-grzybobójczym oraz prontkobójczym typu Jawinet lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności 5 litrów, ilość op. 10., 15. Płyn aldehydowy do dezynfekcji urządzeń i narzędzi typu Aldesan E lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o pojemności do 1 litr, ilość op. 3 szt., 16. Środek, proszek, czyszczący, nie rysujący powierzchni, biologicznie nie szkodliwy dla środowiska typu Ajax lub równoważny w pojemnikach plastikowych o poj. 500 ml. ilość opakowań 200, 17. Mleczko czyszczące do emalii,ceramiki oraz powierzchni ze stali nierdzewnej. Przeznaczony do mycia i czyszczenia kuchenek, umywalek, zlewozmywaków,wanien itd. typu Cif lub równoważny, w pojemnikach plastikowych o poj. 1000 ml., ilość op. 200, 18. Środek do czyszczenia , pielęgnacji i konserwacji powierzchni i elementów wykonanych ze stali szlachetnej typu Chromol, opakowanie plastikowe o poj. 500 ml. Ilość op.65, 19. Skoncentrowany płyn do usuwania osadów mineralnych typu Strip-a way, opakowanie plastikowe o poj. 5000 ml., ilość op.96, 20. Płyn do mycia chłodni, odporny na zamarzanie do -25st.C opakowanie 1000 ml. Ilość op. 20, 21. Preparat przeznaczony do usuwania tłuszczów, olejów i spalenizn z grlli, piekarników,frytkownic, okapów, kafli, kotłów, podłóg, stołów roboczych i innych wodoodpornych powierzchni opakowanie plastikowe o poj.5000 ml., ilość opakowań 25..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. wykonują lub wykonali co najmniej jedno zamówienie w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością, dostawy stanowiące przedmiot zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym t.j (posiadają środek transportu przystosowany do przewozu artykułów stanowiących przedmiot zamówienia i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt a) spełnia każdy z Wykonawców, b) warunek określony w pkt b) i c) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, c) warunek określony w pkt d) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy, d) warunek określony w pkt e) spełnia każdy z Wykonawców. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: pkt 9 w SIWZ a) oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1, do SIWZ), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 9.1. Do oferty należy załączyć również: a) wypełniony formularz oferty zawierający cenę netto, cenę brutto, wartość brutto dla danej pozycji oraz wartość netto i brutto dla całości zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ, b) pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów. Załączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, c) informacje dotyczące podwykonawców - Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca podczas realizacji w.w zadania nie będzie zatrudniał podwykonawców należy w załączniku nr 4 wpisać - nie dotyczy d) w przypadku złożenia oferty wspólnej: - przedsiębiorcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako przedstawiciela pozostałych - lidera do zaciągania zobowiązań i rozporządzenia prawem w sprawach związanych z przedmiotem postępowania, a jego upoważnienie musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez pozostałych przedsiębiorców lub ich uprawnionych przedstawicieli. Dokumenty, o których mowa w pkt 9 od a) do d) oraz w pkt 9.1.pkt b) winien załączyć każdy z przedsiębiorców składający ofertę wspólną. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy z wyjątkiem pkt 9.1 ppkt b. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1
ul. Karola Miarki 1
47-100 Strzelce Opolskie
pok. 42.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2009 godzina 08:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 ul. Karola Miarki 1 47-100 Strzelce Opolskie sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pasta BHP.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta BHP, opakowanie plastikowe o wadze 500 g, w ilości 300 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Proszek do prania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Proszek do prania, opakowanie foliowe o wadze 200g, w ilości 8 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Płyn do mycia szyb.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia szyb, opakowanie plastikowe o zawartości 500 ml, w ilości 420 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Płyn do WC.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do WC, opakowanie plastikowe o zawartości 500ml, w ilości 750 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pasta do szorowania sanitariatów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do szorowania sanitariatów, opakowanie plastikowe o zawartości 250g. w ilości 8500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Płyn do mycia naczyń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia naczyń, opakowanie plastikowe o zawartości od 5 do 20 l, w ilości 500 l.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pasta do podłogi.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pasta do podłogi, opakowanie plastikowe o zawartości 500 ml, w ilości 8500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Mydło w płynie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mydło w płynie , opakowanie plastikowe o zawartości 5 l, w ilości 58 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 89.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Uniwersalny płyn czyszczący.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Uniwersalny płyn czyszczący, opakowanie plastikowe o zawartości 5 l, w ilości 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Soda kaustyczna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Soda kaustyczna , opakowanie foliowe o zawartości 25 kg, w ilości 5 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Płyn do dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do dezynfekcji urządzeń sanitarnych i urządzeń technologicznych w pojemnikach plastikowych o pojemności od 1 do 5 litrów, w ilości 50 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Środek do mycia i dezynfekcji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do mycia i dezynfekcji wszelkich powierzchni w pojemnikach plastikowych o pojemności 1000 ml, w ilości 100 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Płyn do mycia dezynfekującego powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia dezynfekującego powierzchni, urządzeń i sprzętów pojemnikach plastikowych o pojemności 5 litrów, w ilości 30 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Płyn do dezynfekcji powierzchni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do dezynfekcji powierzchni w placówkach służby zdrowia w pojemnikach plastikowych o pojemności 5 litrów, w liości 10 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Płyn aldehydowy do dezynfekcji urządzeń.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn aldehydowy do dezynfekcji urządzeń i narzędzi w pojemnikach plastikowych o pojemności do 1 litr, w ilości 3 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Środek - proszek czyszczący.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek (proszek) czyszczący o poj. 500ml, w ilości 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Mleczko czyszczące do emalii,ceramiki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Mleczko czyszczące do emalii,ceramiki oraz powierzchni ze stali nierdzewnej o poj. 1000 ml, w ilości 200 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Środek do czyszczenia , pielęgnacji i konserwacji.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Środek do czyszczenia , pielęgnacji i konserwacji powierzchni i elementów wykonanych ze stali szlachetnej, opakowanie plastikowe o poj. 500 ml, w ilości 65 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Skoncentrowany płyn do usuwania osadów mineralnych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skoncentrowany płyn do usuwania osadów mineralnych opakowanie plastikowe o poj. 5000 ml, w ilości 96 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Płyn do mycia chłodni.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do mycia chłodni opakowanie 1000 ml, w ilości 20 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Preparat przeznaczony do usuwania tłuszczów.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat przeznaczony do usuwania tłuszczów, olejów i spalenizn opakowanie plastikowe o poj.5000 ml, w ilości 25 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 5.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- Budowa budynku kancelarii potrójnej dla leśnictw Kadłub, Spórok, Osiek (I/19/BUD-KAN) - II postępowanie
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymag. uzgodnień dla zad. pn.: "Rozbudowa drogi pow. 1823O Kadłub-Osiek poprzez budowę chodnika wraz z odwodnieniem (...)
- "Przebudowa mostu JNI 30004505 w ciągu drogi powiatowej 1844 O Staniszcze Wielkie - Kolonowskie w m. Kolonowskie ul. 1 Maja."
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II"
- Remont budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z ociepleniem obiektu oraz zmianą kolorystyki elewacji, znajdującego się w miejscowości Strzelce Opolskie przy ul. Bolesława Prusa 7-7A
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup środków czystości
- Dostawy do magazynu Zamawiającego środków czystości, dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz wyposażenia łazienek
- Część II - Dostawa środków i sprzętu do utrzymania czystości w obiektach oraz środków higieny osobistej na potrzeby MOSiR w Elblągu na okres od 01.08.2024 r. do 31.07.2025 r."
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Dostawy środków czystości
- Sukcesywna dostawa profesjonalnych środków czystości dla Politechniki Lubelskiej.
więcej: Środki czyszczące i polerujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.