eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinUtrzymanie porządku i czystości w budynkach, wokół budynków oraz na gruntach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-04

Szczecin: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, wokół budynków oraz na gruntach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
Numer ogłoszenia: 73337 - 2014; data zamieszczenia: 04.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36593 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie, ul. Potulicka 2, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 489 27 97, 489 27 98 w. 108, faks 91 488 74 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie porządku i czystości w budynkach, wokół budynków oraz na gruntach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie 1. Ciągłe i powtarzające się świadczenie usług polegających na utrzymaniu czystości i porządku w nieruchomościach (wewnątrz i na zewnątrz) Oddziału Regionalnego Wojskowej Agencji Mieszkaniowej w Szczecinie, zlokalizowanych w m: Część I: Stargard, Część II: Koszalin,Część III: Szczecin, Część IV: Świnoujście, Część V: Wałcz, Mirosławiec, Oleszno, Nadarzyce, Część VI: brak Adresy nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia wymienione są w załączniku nr 7 do SIWZ.Zadanie 2. Usługi związane z utrzymaniem porządku i czystości, zlecane do realizacji według bieżących potrzeb Zamawiającego, na terenach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Szczecinie, zlokalizowanych w miejscowościach:Część I: Stargard, Mosty, Choszczno Część II: Koszalin, Rosnowo Część III: Szczecin Część IV: Świnoujście, Dziwnów, Kołczewo Część V: Wałcz, Mirosławiec, Cybowo, Szczecinek, Złocieniec, Oleszno, Głębokie Część VI: Kołobrzeg, Mrzeżyno, Gryfice, Jaromin Szczegółowy wykaz nieruchomości, powierzchni oraz zakres prac do utrzymania porządku i czystości zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 1.Zakres prac będących przedmiotem zamówienia: 1)Zadanie 1. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wewnątrz budynku obejmują: a)utrzymanie w ciągłej czystości poprzez zamiatanie klatek schodowych, korytarzy piwnicznych, pomieszczeń pralni, suszarni, wózkami i innych pomieszczeń ogólnodostępnych, b)mycie wodą z proszkiem, płynem lub mydłem podestów, biegów stopni na klatkach schodowych, nie rzadziej niż 2 razy w miesiącu, c)mycie lamperii na klatkach schodowych i w pralniach, nie rzadziej niż l raz w miesiącu, d)mycie barierek, poręczy wraz ze słupkami, grzejników, drzwi wejściowych do klatek schodowych, nie rzadziej niż l raz w tygodniu, e)mycie okien, kloszy oświetleniowych na klatkach schodowych, w pralniach, suszarniach i korytarzach piwnicznych, l raz na kwartał, f)w przypadku silnych zabrudzeń klatek schodowych mycie winno odbywać się na bieżąco, g)usuwanie zgromadzonych nieczystości, mebli z piwnic do miejsc do tego przeznaczonych, h)sprzątanie daszków nad wejściami do budynków według potrzeb, i)w przypadku zgromadzenia nieczystości wokół różnego rodzaju pojemników, zbieranie ich do pojemników, w razie potrzeby workowanie nieczystości, j)usuwanie z budynków plakatów, reklam i ogłoszeń wywieszanych bez zgody Zamawiającego, k)czynności związane z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją wewnątrz budynku oraz na terenie przyległym 2 razy w roku. Zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości wokół budynków - tereny zewnętrzne: a)codziennie sprzątanie chodników, ulic, podwórzy, dróg osiedlowych, dojść do osłon śmietnikowych, b)w miarę potrzeb, w sezonie letnim, zmywanie chodników, c)w okresie jesiennym zgrabianie i uprzątanie na bieżąco liści opadowych, workowanie i ich wywiezienie d)w okresie zimowym utrzymanie terenów w należytym i bezpiecznym stanie, e)codzienne sprzątanie osłon śmietnikowych wraz z dezynfekcją 2 razy w miesiącu, f)składanie zebranych nieczystości do pojemników na śmieci i w miejscach do tego przeznaczonych (osłony śmietnikowe), a w razie potrzeby workowanie ich, g) w sezonie zimowym oczyszczanie z lodu, śniegu i błota jezdni na drogach osiedlowych, z parkingów, chodników, hydrantów pożarowych (aby były widoczne), dojść do budynków i pojemników na nieczystości oraz wpustów ulicznych wraz z układaniem śniegu w pryzmy w sposób umożliwiający spływ wody w czasie odwilży, a w przypadku ciągłych opadów śniegu usuwanie na bieżąco, h)posypywanie piaskiem powierzchni dróg i chodników w czasie gołoledzi i po opadach- czynności te winny być wykonywane w sposób ciągły przy ciągłych opadach śniegu lub gołoledzi, i)czyszczenie krawężników i chodników z przerastającej darniny w miejscach wskazanych przez administrację,j)usuwanie śniegu oraz sopli z dachów (w razie konieczności użycia podnośnika, koszt podnośnika pokrywa Zamawiający, po uprzedniej akceptacji kosztów). k)stała konserwacja trawników: sprzątanie z porozrzucanych nieczystości typu śmieci, papiery, w okresie jesiennym zgrabianie i uprzątanie na bieżąco liści opadowych, przekopywanie miejsc wydeptanych z wysiewem traw i nawożeniem mineralnym w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją (max. do 10 % powierzchni trawników w ciągu roku), nawiezienie ziemi urodzajnej z jej rozplanowaniem i wałowaniem - w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją, koszenie trawników (ilość koszeń uzależniona od warunków pogodowych i potrzeb), nie rzadziej niż 4 razy w sezonie, po uzgodnieniu z administracją, grabienie sukcesywnie skoszonej trawy z wywozem na wysypisko,nawożenie mineralne trawników - jeden raz w sezonie,rekultywacja trawników - w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją (max. do 10 % powierzchni trawników w ciągu roku), l)podlewanie terenów zielonych (w miarę potrzeb)m)stała konserwacja żywopłotów: nawożenie mineralne - jeden raz w sezonie, odmładzanie żywopłotów, dosadzanie - 1 raz w roku w uzgodnieniu z administracją (max. 10 % w linii nasadzeń w ciągu roku),przecinanie i formowanie żywopłotów, w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją - nie rzadziej niż 2 razy w roku,n)stała konserwacja drzew i krzewów, o)pielenie oraz wykonanie misek do podlewania (min. 2 razy w okresie letnim), p)prace sanitarne w koronach drzew - w miarę potrzeb w uzgodnieniu z administracją, q)podlewanie - w miarę potrzeb (dotyczy drzew i krzewów młodocianych), r)uzupełnianie brakujących ochron krzewów i drzew oraz palikowanie i zabezpieczanie w miarę potrzeb, s)wywóz gałęzi po przycince krzewów i drzew. t)stała konserwacja kwietników i różanek (odmładzanie nasadzeń kwietników i różanek według uzgodnień z administracją), u)wywóz starego piasku z piaskownic, nawiezienie świeżego w uzgodnieniu z Zamawiającym przynajmniej 3 razy w roku (koszt piasku oraz jego dowóz pokrywa Zamawiający po uprzednim pisemnym zaakceptowaniu kosztów). Prace ogólne:a)wykonanie stałego nadzoru nad stanem użytkowo-technicznym budynków i terenów przyległych,b)bieżące zgłaszanie zauważonych usterek, c)zawiadamianie o rażących lub uporczywych wypadkach naruszania przez lokatorów Regulaminu Porządku Domowego, d)dostarczanie lokatorom wszelkiego rodzaju informacji, zawiadomień o zmianie wysokości opłat czynszowych oraz wywieszanie ogłoszeń w terminach określonych przez Zamawiającego, e)zobowiązanie się do nieprzetwarzania (udostępniania) osobom trzecim danych zawartych w korespondencji doręczanej przez pracowników Wykonawcy lokatorom w obsługiwanym rejonie,f)zapoznanie się z postanowieniami ustawy z dn. 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2002 r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) - w szczególności art. 51 o odpowiedzialności za naruszanie postanowień tej ustawy,g)zapoznanie się ze sposobem zawiadamiania poszczególnych służb w przypadku wystąpienia zagrożeń oraz z obowiązującymi przepisami p.poż, BHP itp.,h)wykonanie zleceń prac zgodnie z zachowaniem należytej staranności oraz zapewnieniem bezpieczeństwa BHP i p.poż,i)wywieszanie flag dostarczonych przez Zamawiającego na budynkach i w terminach podanych przez Zamawiającego, j)zawiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych faktach niewykonania usługi przez firmę wywożącą odpady komunalne oraz zgłaszanie faktów kradzieży, dewastacji i podpaleń pojemników na odpady komunalne.Zadanie 2. Szczegółowe zadania i obowiązki Wykonawcy w zakresie utrzymania porządku i czystości terenów, według bieżących potrzeb Zamawiającego:tereny zielone niezabudowane - zbieranie wszelkiego rodzaju śmieci, zagrabianie liści, wywożenie zebranych śmieci na składowisko, koszenie trawy - koszenie, zgrabienie i wywiezienie skoszonej trawy na składowisko,odśnieżenie chodników w okresie zimowym - usuwanie śniegu z chodników, posypanie piaskiem.tereny utwardzone - zbieranie wszelkiego rodzaju śmieci, zamiatanie, wywożenie zebranych śmieci na składowisko,Wykonawca będzie wykonywał ww. usługi w miarę potrzeb Zamawiającego, na osobno udzielane zlecenia. Zamawiający zastrzega, iż nie wszystkie tereny wyszczególnione w załączniku nr 8 mogą być zlecane do sprzątania i uzależnia to od faktycznych potrzeb. 1.Zadanie 1: od dnia 01.04.2014 do dnia 31.03.2015 (w części III: tereny przy ul. Potulickiej 2 i Sowińskiego 24- od dnia 01.05.2014).2.Zadanie 2: od dnia 01.08.2014 do dnia 31.03.2015.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 77.31.40.00 - Usługi utrzymania gruntów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie 1- Stargard, zadanie 2- Stargard, Mosty, Choszczno

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.U.H. HANDWIT, ul. Czeska 8f/8, 73-110 Stargard Szcz., kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32503,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25086,92

  • Oferta z najniższą ceną: 25086,92 / Oferta z najwyższą ceną: 108507,84

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie 1- Koszalin, zadanie 2- Koszalin, Rosnowo

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Porządkowe, ul. Spółdzielcza 31/11, 75-205 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45783,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 44129,86

  • Oferta z najniższą ceną: 37295,34 / Oferta z najwyższą ceną: 63606,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie 1- Szczecin, zadanie 2- Szczecin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ANIO, Al. Boh. Warszawy 40, 70-342 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 59938,34 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 41452,70

  • Oferta z najniższą ceną: 30471,27 / Oferta z najwyższą ceną: 183997,47

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zadanie 1- Wałcz, Mirosławiec, Oleszno, Nadarzyce, zadanie 2- Wałcz, Mirosławiec, Cybowo, Szczecinek, Złocieniec, Oleszno, Głębokie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROFEKTUS-DUO, ul. Wronia 8e, 78-600 Wałcz, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98263,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 70815,76

  • Oferta z najniższą ceną: 70815,76 / Oferta z najwyższą ceną: 163294,61

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: zadanie 2- Kołobrzeg, Mrzeżyno, Gryfice, Jaromin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • APLAUZ-BIS, ul. Sienkiewicza 30a, 78-100 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 63839,39 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59984,98

  • Oferta z najniższą ceną: 44988,04 / Oferta z najwyższą ceną: 226830,18

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.