Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-03-30
Warszawa: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej, umiejętności liderskich, reagowania w sytuacjach paniki tłumu i sytuacji okołokryzysowej dla wolontariuszy biorących udział w projekcie Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012TM
Numer ogłoszenia: 73301 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej, umiejętności liderskich, reagowania w sytuacjach paniki tłumu i sytuacji okołokryzysowej dla wolontariuszy biorących udział w projekcie Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012TM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń z zakresu komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej, umiejętności liderskich, reagowania w sytuacjach paniki tłumu i sytuacji okołokryzysowej dla wolontariuszy biorących udział w projekcie Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012TM Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu przewidział trzy części zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ NR I wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi szkoleniowe zamknięte o wartości brutto 30 000,00 zł każda, polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń, z których każde obejmowało komunikację interpersonalną i zagadnienia związane z komunikacją międzykulturową CZĘŚĆ NR II wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi szkoleniowe zamknięte o wartości brutto 10 000,00 zł każda, polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń z zakresu umiejętności liderskich CZĘŚĆ NR III wykażą, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 usługi szkoleniowe zamknięte o wartości brutto 30 000,00 zł każda, polegające na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń, z których każde obejmowało zagadnienia jak: reagowanie w sytuacji paniki tłumu i sytuacji okołokryzysowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
CZĘŚĆ NR I wykażą, że dysponują zespołem składającym się z co najmniej 6 osób zdolnych do realizacji usług i posiadających następujące minimalne kwalifikacje, w tym: a) minimum pięcioma (5) trenerami posiadającymi wyższe wykształcenie na kierunku (psychologia, socjologia, pedagogika lub zarządzanie), z których każdy w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 10 szkoleń opartych na aktywnych metodach szkoleniowych, każde spełniające następujące kryteria: -czas trwania: minimum 8 godzin zegarowych -liczebność grupy - minimum 10 osób -zakres - komunikacja interpersonalna i zagadnienia związane z komunikacją międzykulturową Ponadto co najmniej 2 z powyższych osób muszą dodatkowo wykazać się przeprowadzeniem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 szkolenia w języku angielskim, każde spełniające następujące kryteria: -czas trwania: minimum 8 godzin zegarowych -liczebność grupy - minimum 10 osób -zakres obejmujący co najmniej zagadnienia z zakresu umiejętności psychospołecznych b) minimum jednym (1) tłumaczem języka migowego, który posiada aktualny Certyfikat kompetencji tłumacza języka migowego min. T1 Polskiego Związku Głuchych. UWAGA! Osoba wskazana jako tłumacz języka migowego nie może być wskazana jako trener. CZĘŚĆ II wykażą, że dysponują zespołem składającym się z co najmniej 2 osób zdolnych do realizacji usług i posiadających następujące minimalne kwalifikacje: a) minimum dwóch (2) trenerów posiadających wykształcenie na kierunku związanym z przedmiotem szkolenia psychologia, socjologia, pedagogika lub zarządzanie, z których każdy w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 10 szkoleń, każde spełniające następujące kryteria: -czas trwania: minimum 8 godzin zegarowych -liczebność grupy - minimum 10 osób -zakres- umiejętności liderskie CZĘŚĆ NR III wykażą, że dysponują zespołem składającym się z co najmniej 6 osób zdolnych do realizacji usług i posiadających następujące minimalne kwalifikacje, w tym: a) minimum pięcioma (5) trenerami posiadającymi wyższe wykształcenie na kierunku (psychologia, socjologia, pedagogika lub zarządzanie), z których każdy w okresie ostatnich 3 lat przeprowadził co najmniej 6 szkoleń opartych na aktywnych metodach szkoleniowych, każde spełniające następujące kryteria: -czas trwania: minimum 6 godzin zegarowych -liczebność grupy - minimum 10 osób zakres obejmujący zagadnienia jak: reagowanie w sytuacji paniki tłumu i sytuacji okołokryzysowej Ponadto co najmniej 2 z powyższych osób muszą dodatkowo wykazać się przeprowadzeniem w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 szkolenia w języku angielskim, każde spełniające następujące kryteria: -czas trwania: minimum 8 godzin zegarowych -liczebność grupy - minimum 10 osób -zakres obejmujący co najmniej zagadnienia z zakresu umiejętności psychospołecznych b) minimum jednym (1) tłumaczem języka migowego, który posiada aktualny Certyfikat kompetencji tłumacza języka migowego min. T1 Polskiego Związku Głuchych. UWAGA! Osoba wskazana jako tłumacz języka migowego nie może być wskazana jako trener.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
CZĘŚĆ NR I 1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; 2. dokument (np. pełnomocnictwo, Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykaz dodatkowych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z formularzami oceny ich kompetencji dla kryterium określonego w pkt 26.3. SIWZ - zgodny w treści z załącznikiem nr 5A do SIWZ. CZĘŚĆ NR II 1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; 2. dokument (np. pełnomocnictwo, Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykaz dodatkowych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z formularzami oceny ich kompetencji dla kryterium określonego w pkt 26.3. SIWZ - zgodny w treści z załącznikiem nr 5B do SIWZ. CZĘŚĆ NR III 1. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków; 2. dokument (np. pełnomocnictwo, Krajowy Rejestr Sądowy, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub umowa spółki cywilnej, itp.) zawierający dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę właściwie umocowaną, jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty. 3. Wykaz dodatkowych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z formularzami oceny ich kompetencji dla kryterium określonego w pkt 26.3. SIWZ - zgodny w treści z załącznikiem nr 5C do SIWZ. Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt sekcji III , a w szczególności zgodnie z zapisem pkt III.6) ppkt 2 dla każdej części zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Zapewnienie dodatkowego zespołu do przeprowadzenia szkolenia - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2012 godzina 11:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 13, piętro IV..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert: 11.04.2012 r. godz. 12:00 Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, p. 16, piętro IV. 2. Osobą uprawnioną do kontaktu z Wykonawcami jest pani Jolanta Kotowicz Główny specjalista w Biurze Zamówień Publicznych tel.: (22) 443-14-13..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szkolenie z komunikacji interpersonalnej i międzykulturowej w projekcie Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012TM w Warszawie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia komunikacja interpersonalna i międzykulturowa dla wolontariuszy miejskich obsługujących kibiców w trakcie UEFA Euro 2012TM 2. Termin realizacji dla części I 15 maja 2012 r. - 1 grupa 30 osobowa, w godz. 8.00-17.00 21 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 8.00-17.00 22 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 8.00-17.00 23 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych ( w tym 1 grupa osób głuchoniemych), w godz. 8.00-17.00 24 maja 2012 r. - 3 grupy 30 osobowe, w godz. 8.00-17.00 25 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 8.00-17.00 28 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 8.00-17.00 31 maja 2012 r. - 3 grupy 30 osobowe (w tym 2 grupy obcokrajowców), w godz. 8.00-17.00 1 dzień szkoleniowy dla grupy oznacza 8 godzin zegarowych (1 x 4 godz. komunikacja interpersonalna + 1 x 4 godz. komunikacja międzykulturowa), z godzinną przerwą na lunch..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. zapewnienie dodatkowego zespołu do przeprowadzenia szkolenia - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie z umiejętności liderskich w projekcie Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012TM w Warszawie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu 8 godzinnego szkolenia umiejętności liderskich, dla liderów zespołów wolontariuszy miejskich, obsługujących kibiców w trakcie UEFA Euro 2012 TM 2. Termin realizacji zamówinia dla części II 17 maja 2012 r. - 2 grupy, w godz. 8.00 - 17.00 18 maja 2012 r. - 2 grupy, w godz. 8.00 - 17.00 19 maja 2012 r. - 1 grupa, w godz. 8.00 - 17.00 1 dzień szkoleniowy oznacza 8 godzin zegarowych szkolenia (z przerwą na lunch 13-14).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. zapewnienie dodatkowego zespołu do przeprowadzenia szkolenia - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie z reagowania w sytuacji paniki tłumu i sytuacji okołokryzysowej w projekcie Wolontariat Miast Gospodarzy UEFA EURO 2012TM w Warszawie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia reagowanie w sytuacji paniki tłumu i sytuacji około kryzysowej dla wolontariuszy miejskich obsługujących kibiców w trakcie UEFA EURO 2012 TM 2. Termin realizacji zamówienia dla części III 16 maja 2012 r. - 1 grupa 30 osobowa, w godz. 8.00-14.00 21 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych ( w tym 1 grupa osób głuchoniemych), w godz. 8.00-14.00 22 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 15.00-21.00 23 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 11.00-18.00 ( w tym godzinna przerwa na lunch) 24 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 8.00-14.00 25 maja 2012 r. - 3 grupy 30 osobowe, w godz. 15.00-21.00 28 maja 2012 r. - 5 grup 30 osobowych, w godz. 11.00-18.00( w tym godzinna przerwa na lunch) 29 maja 2012 r. - 3 grupy 30 osobowe ( w tym 2 grupy obcokrajowców), w godz. 11.00-18.00 ( w tym godzinna przerwa na lunch) Szkolenie dla grupy oznacza 6 godzin zegarowych zajęć..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. zapewnienie dodatkowego zespołu do przeprowadzenia szkolenia - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- CP-24-260/2025 Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu pomieszczeń po bufecie do funkcji socjalnej i węzłów sanitarnych wraz z łącznikiem i poprzedzającym go fragmentem holu
- Rozbudowa licencji narzędzi do wideokonferencji dla pracowników i studentów Uniwersytetu Warszawskiego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na zadaniu pn.: "Remont, przebudowa oraz rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 731 na terenie gminy Warka, pow. Grójecki, woj. Mazowieckie"
- Zakup usług hotelowo - gastronomiczno - transportowych na potrzeby organizacji konferencji szkoleniowej dla sędziów i asesorów WSA w Warszawie
- Dostawa urządzenia do rejestracji słuchowych potencjałów wywołanych pnia mózgu - ABR - 1 szt..
- Dostawa odzieży i obuwia roboczego dla Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. B i sfinansowanie kosztów egzaminów państwowych dla 35 osób w związku z realizacją projektu "Gotowi na karierę".
- USŁUGI SPOŁECZNE DLA UCZESTNIKÓW PROJEKTU "Q samodzielności II"
- Pełnienie funkcji mentora ds. rozwoju dzieci i młodzieży, w ramach projektu pn.: "Wygrana Rodzina w Gminie Andrespol"
- Zagwarantowanie uczestnictwa prelegentów podczas 3wydarzeń zobszaru edukacji wraz zopracowaniem koncepcji meryt tych wydarzeń atakże zapewnienie eksperta/ów ds.prowadzenia wydarz orazzapewn oprawygraf
- Usługa szkoleniowa polegająca na kompleksowym zorganizowaniu i przeprowadzeniu warsztatów w formie wyjazdowej.
- Przeprowadzenie usługi z zakresu kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup strojów dla uczestników projektu "Aktywni z OHP"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.