Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-23
Wrocław: Przebudowa sanitariatów w Gimnazjum Nr 21 przy ulicy Św. Jerzego we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 73220 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa sanitariatów w Gimnazjum Nr 21 przy ulicy Św. Jerzego we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa sanitariatów w Gimnazjum Nr 21 przy ul. Św. Jerzego 4 we Wrocławiu - pion w segmencie IV, oznaczony w projekcie jako etap IV. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje w szczególności: 1)Wyburzenia, rozbiórki i demontaże, 2)Postawienie ścianek działowych, 3)Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 4)Wymianę podłoży, izolacji, posadzek ceramicznych, okładzin ściennych i podłogowych, 5)Wykonanie obudowy instalacji sanitarnych z płyt g-k , 6)Wykonanie i montaż osłon grzejnikowych, 7)Wymianę instalacji wod.-kan., c.o., c.w., wraz z wymianą armatury, osprzętu i urządzeń, 8)Wykonanie wentylacji wspomaganej mechanicznie, 9)Wymianę instalacji elektrycznych i oświetlenia, 10)Montaż ścianek systemowych, 11)Roboty malarskie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.70.00 - 45.26.70.00 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art.22 ust.1 Pzp: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy ponadto: 1)dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a)kierownikiem budowy który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, b)branżowym kierownikiem robót który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji sanitarnych, c)branżowym kierownikiem robót który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności instalacji elektrycznych. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. 2)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 2 zamówienia obejmujące roboty w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wielkością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykazane roboty budowlane muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane należycie. Wykonawca przedstawi opis określający rodzaj robót, poda ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania. 3)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 300.000,00 zł. 4)udzielą minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia licząc od dnia wykonania zamówienia i uznania go przez zamawiającego za należycie wykonane. 5)Wniosą wadium w wysokości i na zasadach opisanych w rozdziale VIII SIWZ. 6)W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy: a)ustanowią pełnomocnika, b)każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 4 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, c)wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-3 oraz w ust. 2 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 Pzp. 4.Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne (wzór nr 2.2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert *) Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca oraz wskazanie osób pełniących funkcje: kierownika budowy, branżowych kierowników robót (jeżeli przewiduje SIWZ) (wzór nr 2.4) *). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. *) Uprawnienia budowlane w/w osób zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia *) Aktualne zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie. ( j.w.) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - (wzór nr 2.5) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. *) Wykaz dokumentów potwierdzających, że roboty wymienione w załączniku - wzór nr 2.5 zostały wykonane z należytą starannością - (wzór nr 2.6) *) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności *) Oświadczenie Wykonawcy o kontynuacji ubezpieczenia OC przez okres realizacji robót (wzór nr 2.7)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich,ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4,50-032 Wrocław
pok. 326.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich,ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa kompleksowego sprzątania budynków U, W i P należących do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Sukcesywna dostawa wody mineralnej gazowanej i niegazowanej do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- Ubezpieczenie mienia oraz sprzętu elektronicznego, odpowiedzialn. cywilnej zawodowej oraz odpowiedzialn. cywilnej w związku z prowadzoną przez DODR we Wrocławiu działalnością statutową i gospodarczą.
- Zakup powierzchni reklamowych na potrzeby działań promocyjnych, wynikających z podpisanej umowy o dofinansowanie projektu Zintegrowany System Transportu Szynowego - etap IV.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej 1951D nad rzeką Ślęza w m. Ślęza"
- Remont i termomodernizacja dachu i elewacji budynku Liceum Sztuk Plastycznych przy ul. ks. Piotra Skargi 23b we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO LEŚNICTWA WYPALANKI POSTĘPOWANIE II
- Modernizacja kotłowni gazowej w Szkole Podstawowej nr 3 w Markach przy ul. Pomnikowej 21
- Remont budynku przy ul. Więckowskiego 20 we Wrocławiu w zakresie: remontu klatki schodowej z likwidacją WC, likwidacją instalacji gazowej, wydzielenia łazienek w lokalach, robót wentylacyjnych.
- Modernizacja i wyposażenie obiektów dydaktycznych Uniwersytetu Medycznego w Lublinie w systemie zaprojektuj i wybuduj
- Budowa kładki pieszo-jezdnej na dz. 147 i 42 w m. Rakowa
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Nowym Dworze Gdańskim
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





