Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-01-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Świecie: dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych, do kontaktów: Ewa Maselewska-Laskowska, ul. Sądowa 18, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3311031 w. 354, fax 052 3311031, e-mail: emaselewska@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): nie dotyczy Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. J. Bednarza, Ewa Maselewska-Laskowska, Świecie, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 11 031 wew. 354, fax 052 33 11 031 wew. 370, e-mail: emaselewska@szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu ul. Sądowa 18. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: przedmiotem zamówienia są dostawy leków zawartych w Urzędowym wykazie produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium RP posiadające atesty i certyfikaty zgodnie z obowiązującą ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r o wyrobach medycznych i ustawą o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych DU Nr 92 poz.882 oraz Prawo Farmaceutyczne. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 zadań :zadanie 1 - leki psychotropowe i antybiotyki, zadanie 2 - substancje do receptury zadanie 3 - leki i antybiotyki, zadanie 4 - płyny infuzyjne, zadanie 5 - leki różne krajowe i zagraniczne. Dostawcy składają oferty na poszczególne zadania. W poszczególnych zadaniach, oferty muszą być kompletne, to znaczy muszą zawierać pełny asortyment leków i płynów infuzyjnych, nie ujęcie wszystkich pozycji spowoduje odrzucenie oferty. Użyte przez Zamawiającego nazwy leków są jedynie nazwami handlowymi. Zamawiający informuje, że wykaz leków stanowiący przedmiot zamówienia jest zgodny z obowiązującym w Wojewódzkim Szpitali dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. dr J. Bednarza receptariuszem szpitalnym. W wielu przypadkach lek ten występuje pod różnymi nazwami handlowymi, a w niektórych lek występuje pod określoną nazwą handlową ze względu na fakt, że tylko ta jest zgodna z obowiązującym receptariuszem szpitalnym. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Ilości znajdujące się w załączniku nr 1 są ilościami szacunkowymi. Nie wszystkie z tych pozycji zostaną przez Zamawiającego zamówione. Ze względu na specyfikę placówki nie jest możliwe dokładne określenie zarówno asortymentu jak i ilości, jednakże Szpital musi być przygotowany na każdą ewentualność. Ilość i asortyment szczegółowo określone w załączniku nr 1 do SIWZ będący jej integralną częścią. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień 244 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 2, oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik 3, parafowany przez wykonawcę Formularz postanowień umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 4. dowód wniesienia wadium. W celu potwierdzenia, że dostawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów, koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada dostawca - załącznik 5, wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności. załącznik 6 wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca - załącznik 7, W celu potwierdzenia, że dostawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: informację banku, w którym dostawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że dostawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.42.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.62.11.00 - Środki obniżające krzepliwość krwi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: zadanie 1 - leki psychotropowe i antybiotyki, zadanie 2 - substancje do receptury zadanie 3 - leki i antybiotyki, zadanie 4 - płyny infuzyjne, zadanie 5 - leki różne krajowe i zagraniczne. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: zadanie 1 - leki psychotropowe i antybiotyki, - 1000,-jeden tysiąc zł zadanie 2 - substancje do receptury zadanie 3 - leki i antybiotyki - 1100 tysiąc sto zł zadanie 4 - płyny infuzyjne - 850,- osiemset pięćdziesiąt zł, zadanie 5 - leki różne krajowe i zagraniczne. - 12500 dwanaście tysięcy pięćset zł Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824Oraz z 2004 r Nr 145,poz. 1537). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Millennium S.A. nr konta 90 1160 2202 0000 0000 6089 8888 Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej do dnia 19 stycznia 2007 r do godz. 14:00 r przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, na adres zamawiającego podany w punkcie 1 . Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Oferta niezabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczona bez rozpatrywania. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się dostawcy którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5)złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami, 6)spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją. 7)Oferują leki dopuszczone do obrotu na terytorium RP posiadające świadectwo rejestracji. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: spełnia - nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Postanowienia dotyczące składanych dokumentów Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. Dostawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność przez osobę-osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem -za zgodność z oryginałem. Złożenie przez dostawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie dostawcy z dalszego postępowania. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja/spółki cywilne): Wraz z ofertą winna być przedłożona kopia umowy lub inny dokument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. dostawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji - wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - winno być dołączone do oferty. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika. Ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu. Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: dla każdego partnera z osobna, pozostałe zaś składane są wspólnie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-psychiatryczny.swiecie.pl, lub w siedzibie szpitala-dział gospodarczo-techniczny. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: wpłata do kasy Szpitala - odbiór specyfikacji w dziale gospodarczo-technicznym Sądowa 18 86-100 świecie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 22.01.2007, godzina 09:15, sala konferencyjna znajdujaca się w budynku Dyrekcji Szpitala Sądowa 18 , świecie.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.01.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: leki psychotropowe i antybiotyki. 1) Krótki opis: leki psychotropowe i antybiotyki dostawa na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.14.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z załącznikiem nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: substancje do receptury. 1) Krótki opis: dostawa leków na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Świeciu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.15.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z załącznikim nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: leki i antybiotyki. 1) Krótki opis: dostawa leków i antybiotyków na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerowow i Psychicznie Chorych w Świeciu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.46.13.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z załącznikiem nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: płyny infuzyjne. 1) Krótki opis: dostawa płynów infuzyjnych na potrzeby Wojewódzkiego Szpitala dla Nerowo i Psychicznie Chorych w Świeciu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.25.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z załącznikiem nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: leki różne krajowe i zagraniczne. 1) Krótki opis: dostawa leków różnych krajowych i zagranicznych na potrzeby Wojewódzkiego Szpiotala dla Nerowow i Psychicznie Chorych w Świeciu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.42.11.00. 3) Wielkość lub zakres: zgodnie z załącznikiem nr 1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z ŚWIECIA
- Budowa pomieszczeń magazynowych z funkcją garażową
- Dostawy mleka i jego przetworów do przedszkoli publicznych, żłobków miejskich oraz szkół podstawowych z terenu gminy Świecie (21 placówek) w okresie 03.11.2025 do 30.06.2026r.
- Przebudowa boiska w ramach zadania: budowa boiska przy Szkole Podstawowej Czaple - II postępowanie
więcej: przetargi w Świeciu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.