Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-11
Poznań 102: dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań,
Numer ogłoszenia: 73074 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań,.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań o wartości do 125 euro Zadanie nr 1 - dostawa tśm do pojazdu HONKER TARPAN dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ Zadanie nr 2 - dostawa tśm do pojazdu STAR 266 dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ Zadanie nr 3 dostawa tśm do pojazdów FIAT SIENA dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ Zadanie nr 4 - dostawa tśm do AGREGATÓW dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ Zadanie nr 5 - dostawa tśm do RT - 22 dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 9 do SIWZ Zadanie nr 6 - dostawa AKCESORI do samochodów dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ Zadanie nr 7 - dostawa części do STAR 200, 266 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 11 do SIWZ Zadanie nr 8 - dostawa części do LUBLINA II 2,9t dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 12 do SIWZ Zadanie nr 9 - dostawa OGUMIENIA dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 13 do SIWZ Zadanie nr 10 - dostawa części do AUTOSANA H-10-10 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 14 do SIWZ Zadanie nr 11 - dostawa części do KRAZA 255B dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 15 do SIWZ Zadanie nr 12 - dostawa części do ZIŁA 131 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 16 do SIWZ Zadanie nr 13 - dostawa części do TARPAN, HONKER 2424 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 17 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.32.00.00-6, 34.30.00.00-0, 38.56.11.00-6, 19.51.10.00-1, 34.32.50.00-1, 42.12.21.80-5, 31.51.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy na dostawy; Szczegółowy opis zamówienia dla danego zadania;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego bud nr 5 pokój 115.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego bud. nr 3 kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa tśm do pojazdu HONKER TARPAN dla 17 RWT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa tśm do pojazdu STAR 266 dla 17 RWT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa tśm do pojazdów FIAT SIENA dla 17 RWT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa tśm do AGREGATÓW dla 17 RWT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa tśm do RT - 22 dla 17 RWT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 9 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa AKCESORI do samochodów dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa części do STAR 200, 266 dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 11 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa części do LUBLINA II 2,9t dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 12 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa OGUMIENIA dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 13 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.10.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa części do AUTOSANA H-10-10 dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 14 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.50.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa części do KRAZA 255B dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 15 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.56.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa części di ZIŁA 131 dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 16 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.21.80-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa części do TARPAN, HONKER 2424 dla JW. 2094.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 17 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wytworzenie i dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic zużytych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Zakopanem
- Dostawa paliwa oraz materiałów eksploatacyjnych do pojazdów i urządzeń będących na wyposażeniu Zamawiającego
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
- części i akcesoria do pojazdów i silników do nich.
- 302 - 1 058 217,60 EUR.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.