eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań 102 › dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Poznań 102: dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań,
Numer ogłoszenia: 73074 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2094 , skrytka pocztowa 129, 61-716 Poznań 102, woj. wielkopolskie, tel. 061 8578408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawy technicznych środków materiałowych do sprzętu służby czołgowo - samochodowej wg zadań o wartości do 125 euro Zadanie nr 1 - dostawa tśm do pojazdu HONKER TARPAN dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ Zadanie nr 2 - dostawa tśm do pojazdu STAR 266 dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ Zadanie nr 3 dostawa tśm do pojazdów FIAT SIENA dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ Zadanie nr 4 - dostawa tśm do AGREGATÓW dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ Zadanie nr 5 - dostawa tśm do RT - 22 dla 17 RWT wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 9 do SIWZ Zadanie nr 6 - dostawa AKCESORI do samochodów dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ Zadanie nr 7 - dostawa części do STAR 200, 266 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 11 do SIWZ Zadanie nr 8 - dostawa części do LUBLINA II 2,9t dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 12 do SIWZ Zadanie nr 9 - dostawa OGUMIENIA dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 13 do SIWZ Zadanie nr 10 - dostawa części do AUTOSANA H-10-10 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 14 do SIWZ Zadanie nr 11 - dostawa części do KRAZA 255B dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 15 do SIWZ Zadanie nr 12 - dostawa części do ZIŁA 131 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 16 do SIWZ Zadanie nr 13 - dostawa części do TARPAN, HONKER 2424 dla JW. 2094 wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 17 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3, 34.32.00.00-6, 34.30.00.00-0, 38.56.11.00-6, 19.51.10.00-1, 34.32.50.00-1, 42.12.21.80-5, 31.51.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy na dostawy; Szczegółowy opis zamówienia dla danego zadania;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/jednostkawojskowa2094
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego bud nr 5 pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 08:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego bud. nr 3 kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa tśm do pojazdu HONKER TARPAN dla 17 RWT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 5 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa tśm do pojazdu STAR 266 dla 17 RWT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 6 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa tśm do pojazdów FIAT SIENA dla 17 RWT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa tśm do AGREGATÓW dla 17 RWT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 8 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa tśm do RT - 22 dla 17 RWT.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 9 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa AKCESORI do samochodów dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 10 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.51.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa części do STAR 200, 266 dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 11 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa części do LUBLINA II 2,9t dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 12 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: dostawa OGUMIENIA dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 13 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.51.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: dostawa części do AUTOSANA H-10-10 dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 14 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.32.50.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: dostawa części do KRAZA 255B dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 15 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.56.11.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: dostawa części di ZIŁA 131 dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 16 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.21.80-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: dostawa części do TARPAN, HONKER 2424 dla JW. 2094.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg. szczegółowego opisu zamówienia - zał. nr 17 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.