To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-08
Koszalin: Całoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina.
Numer ogłoszenia: 72981 - 2009; data zamieszczenia: 08.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 101692 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi związane z Całorocznym utrzymaniem czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina, polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: 1. w okresie letnim - od 1 kwietnia 2009 roku do 31 października 2009 roku i od 1 kwietnia 2010 roku do 31 października 2010 roku - utrzymanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1i 2: a) zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, miejsc postojowych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; b) mechaniczne lub ręczne zebranie z powierzchni ulic, ciągów pieszych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; c) systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, z terenów dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; d) chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni ulic, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych; e) koszenie traw, grabienie i ich wywóz z terenów zielonych znajdujących się w obrębie dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; f) systematyczne czyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zapychanie odpływu wód deszczowych, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; g) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 40 litrów ( w ilości 40 sztuk), zamontowanych na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; h) wywóz nieczystości z opróżnianych koszy ulicznych i powstałych w procesie sprzątania terenów dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, na miejsce składowania odpadów komunalnych, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; i) montaż i demontaż uszkodzonych koszy na śmieci, naprawa koszy częściowo uszkodzonych, konserwacja i malowanie oraz wymiana koszy na nowe, według zaistniałych potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni, j) utrzymanie w czystości koszy na śmieci poprzez ich mycie i dezynfekcję w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu. 2. w okresie zimowym - od 01 listopada 2009 roku do 31 marca 2010 roku i od 01 listopada 2010 roku do 31 marca 2011 roku - utrzymanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1 i 2: a) prace wymienione w punkcie 1, w przypadku korzystnych warunków pogodowych i braku opadów śniegu, gołoledzi i innych skutków zimy; b) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 40 litrów ( w ilości 40 sztuk), zamontowanych na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; c) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na jezdniach, ciągach pieszych, parkingach i miejscach postojowych, na terenach dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom dróg i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanym w załączniku nr.3 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na : . posypywaniu ciągów pieszych piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi za pomocą posypywarki lub ręcznie, . posypywaniu jezdni chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, z wyjątkiem dróg z polbruku i elementów betonowych , które należy posypywać wyłącznie piaskiem, . odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, . zakupie i gromadzeniu w/w materiałów, . utrzymaniu całodobowej przez siedem dni w tygodniu gotowości sprzętu technicznego, . organizacji ruchu na czas trwania prac, d) zapewnienie z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na terenach dróg wewnętrznych, e) pozimowe sprzątnięcie nawierzchni z terenów dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie z pozostałości po usuwaniu skutków zimy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 261691.99 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.04.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o., ul.Komunalna 5, 75-724 Koszalin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 261691.99
- Oferta z najniższą ceną: 261691.99 oferta z najwyższą ceną: 279907.06
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 171 odc. Sikory - Czaplinek
- Urządzenie dróg płytami: Część nr 1: Remont ulicy Kwiatowej w Koszalinie Część nr 2: Remont ulicy Migdałowej w Koszalinie - etap II Część nr 3: Remont ulicy Mirtowej 1-11C w Koszalinie
- Usługa koszenia oraz podkaszania trawników na terenie miasta Koszalina
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu DW 114 w m. Police i m. Trzebież poprzez regulację włazów studni rewizyjnych i wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej.
- Remonty cząstkowe MMA na gorąco na terenie RDW w Białogardzie
- Wykonywanie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia w budynkach położonych w Koszalinie przy Alei Monte Cassino 2, ul. Połczyńskiej 24 oraz ul. Kościuszki 7, w okresie 2 lat.
więcej: przetargi w Koszalinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.