eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Całoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-10

Koszalin: Całoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina.
Numer ogłoszenia: 101692 - 2009; data zamieszczenia: 10.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całoroczne utrzymanie czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Usługi związane z Całorocznym utrzymaniem czystości na terenach dróg wewnętrznych na terenie miasta Koszalina, polegające na systematycznym prowadzeniu usług w zakresie: 1. w okresie letnim - od 1 maja 2009 roku do 31 października 2009 roku i od 1 kwietnia 2010 roku do 31 października 2010 roku - utrzymanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1i 2: a) zamiatanie mechaniczne i ręczne ulic, chodników, miejsc postojowych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; b) mechaniczne lub ręczne zebranie z powierzchni ulic, ciągów pieszych i parkingów na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, zabrudzeń powstałych z bieżącego ich użytkowania, w taki sposób, by uzyskać wizualny efekt czystej nawierzchni, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; c) systematyczne lub interwencyjne usuwanie chwastów, traw, liści, gałęzi, piasku, błota, gruzu, padliny, oleju, niedopałków, szkła, papierów, opakowań z tworzyw sztucznych i innych śmieci oraz przeszkód zagrażających bezpieczeństwu ruchu i pieszych wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, z terenów dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości zapewniającej pełną estetykę, ale nie rzadziej niż dwa razy w miesiącu; d) chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zarastanie powierzchni ulic, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych i parkingów, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, z zachowaniem odrębnych przepisów i wymogów dotyczących stosowania środków chemicznych; e) koszenie traw, grabienie i ich wywóz z terenów zielonych znajdujących się w obrębie dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości wynikającej z bieżących potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; f) systematyczne czyszczenie krat wpustów ulicznych znajdujących na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości uniemożliwiającej zapychanie odpływu wód deszczowych, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu; g) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 40 litrów ( w ilości 40 sztuk), zamontowanych na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; h) wywóz nieczystości z opróżnianych koszy ulicznych i powstałych w procesie sprzątania terenów dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, na miejsce składowania odpadów komunalnych, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; i) montaż i demontaż uszkodzonych koszy na śmieci, naprawa koszy częściowo uszkodzonych, konserwacja i malowanie oraz wymiana koszy na nowe, według zaistniałych potrzeb, w najkrótszym możliwym czasie, ale nie dłuższym niż 14 dni, j) utrzymanie w czystości koszy na śmieci poprzez ich mycie i dezynfekcję w częstotliwości gwarantującej pełną ich estetykę, ale nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu. 2. w okresie zimowym - od 01 listopada 2009 roku do 31 marca 2010 roku - utrzymanie terenów dróg wewnętrznych wyszczególnionych w załącznikach numer 1 i 2: a) prace wymienione w punkcie 1, w przypadku korzystnych warunków pogodowych i braku opadów śniegu, gołoledzi i innych skutków zimy; b) opróżnianie koszy na śmieci o pojemności nie mniejszej niż 40 litrów ( w ilości 40 sztuk), zamontowanych na terenach dróg wewnętrznych powierzonych do utrzymania, w częstotliwości dopasowanej do potrzeb, ale nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu; c) podczas występowania opadów śniegu bądź gołoledzi - usuwanie skutków zimy, polegające na zwalczaniu śliskości i opadów śniegu na jezdniach, ciągach pieszych, parkingach i miejscach postojowych, na terenach dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie, z częstotliwością zapewniającą bezpieczeństwo ruchu użytkownikom dróg i zgodną ze standardami zimowego utrzymania dróg w III kolejności odśnieżania, zdefiniowanym w załączniku nr.3 oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska (Dz. U. nr 230 poz. 1960 z 2005r.), polegające na : . posypywaniu ciągów pieszych piaskiem lub innymi środkami uszorstaniającymi za pomocą posypywarki lub ręcznie, . posypywaniu jezdni chlorkiem sodu, magnezu lub wapnia za pomocą posypywarki lub ręcznie, z wyjątkiem dróg z polbruku i elementów betonowych , które należy posypywać wyłącznie piaskiem, . odgarnianiu śniegu za pomocą pługu lub ręcznie i wywozie jego nadmiaru (ilości powodujące znaczne utrudnienia w ruchu pieszych) na miejsce składowania, . zakupie i gromadzeniu w/w materiałów, . utrzymaniu całodobowej przez siedem dni w tygodniu gotowości sprzętu technicznego, . organizacji ruchu na czas trwania prac, d) zapewnienie z ramienia Wykonawcy całodobowego przez siedem dni w tygodniu nadzoru nad prowadzeniem akcji zimowej na terenach dróg wewnętrznych, e) pozimowe sprzątnięcie nawierzchni z terenów dróg wewnętrznych powierzonych w utrzymanie z pozostałości po usuwaniu skutków zimy,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.20.00.00 - 90.20.00.00 90.21.20.00 - 90.21.20.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; c) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych na podstawie: . Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz.U. Nr 132 poz. 662 z póź. zm.), . ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r. O odpadach (Dz.U. Nr 62 poz. 628 z póź. zm.), . Uchwały Rady Miejskiej w Koszalinie Nr XXXIII/522/2006 z dnia 16 lutego 2006r. z póź. zm. , . Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 21.04.2006r. w sprawie listy odpadów, które posiadacz odpadów może przekazywać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod odzysku (Dz.U. Nr 75 poz. 527); d) udokumentują gotowość odbioru odpadów komunalnych przez przedsiębiorcę prowadzącego działalność w zakresie odzysku lub utylizacji odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości, e) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych, f) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w tym: min. 2 zamiatarki samojezdne, 3 pługi i 3 samochody lub ciągniki do transportu odpadów i piasku, g) zatrudniają min. 2 pracowników sprawujących nadzór nad min. 10 pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio przy pracach porządkowych. h) wykażą, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie zadania związane z utrzymaniem czystości na terenach miejskich , których łączna wartość nie może być mniejsza niż 150.000 złotych. Przy analizie ofert pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 7 SIWZ Zamawiający stosuje zasadę spełnia- nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 7 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1) Oświadczenie (wg. wzoru nr 2), że Wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 2) aktualny Odpis z właściwego rejestru albo aktualne Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych. 4) Umowa na odbiór odpadów z przedsiębiorstwem prowadzącym działalność w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości.. 5) Polisa lub inny dokument potwierdzający że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 200 000,00 złotych, 6) Wykaz wyposażenia wykonawcy w sprzęt konieczny do wykonania zadania (wg. wzoru nr 3). 7) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zadania , odpowiedzialnych za nadzór i koordynację prac przewidzianych w zamówieniu (wg. wzoru nr 4) 8) Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (wg. wzoru nr 5), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz należy uzupełnić o dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Pozostałe dokumenty: 9) Formularz oferty (wg. wzoru nr 1); 10) Formularz cenowy (wg. wzoru nr 6);.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24 75-815 Koszalin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.