eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówPrzeprowadzenie kampanii promocyjnej Muzeum Historycznego Miasta Krakowa na nośnikach reklamy zewnętrznej (plakatowanie), w prasie oraz w formie reklamy w miejskich środkach komunikacji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-03

Kraków: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Muzeum Historycznego Miasta Krakowa na nośnikach reklamy zewnętrznej (plakatowanie), w prasie oraz w formie reklamy w miejskich środkach komunikacji
Numer ogłoszenia: 72787 - 2014; data zamieszczenia: 03.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa , Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 422 32 64, faks 012 422 32 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mhk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kampanii promocyjnej Muzeum Historycznego Miasta Krakowa na nośnikach reklamy zewnętrznej (plakatowanie), w prasie oraz w formie reklamy w miejskich środkach komunikacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii promocyjnej Muzeum Historycznego Miasta Krakowa na nośnikach reklamy zewnętrznej (plakatowanie), w prasie oraz w formie reklamy w miejskich środkach komunikacji. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1. pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wzór umowy stanowi zał. nr 5 do siwz, dla każdej części odrębny. Wprowadzenie istotnych zmian w treści umowy wymaga zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności, z zachowaniem wymogów objętych treścią art. 144 ust. 1 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmiany w treści umowy (dla części I , II i III) w następującym zakresie: 1) Zmiany terminu realizacji nin. umowy, w sytuacji: a) gdy nastąpi zmiana terminu otwarcia wystawy lub Zamawiający zrezygnuje z otwarcia wystawy, dla potrzeb której kampanie reklamowe objęte przedmiotem Umowy miały być realizowane, b) wystąpienia siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, c) przerwania realizacji świadczenia usługi z przyczyn niezawinionych przez Strony umowy, wówczas Strony umowy doliczą okres przerwy do terminu realizacji usługi. 2) Zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w §4 ust. 1, w sytuacji: a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT. Za niezmienne uznaje się wówczas wynagrodzenie netto, o którym mowa w §4 ust. 1, b) odstąpienia przez Zamawiającego od całości lub części realizacji wystawy dla potrzeb, której kampanie reklamowe objęte niniejszą Umową miały być realizowane. W tym przypadku wynagrodzenie brutto, o którym mowa w §4 ust. 1 ulegnie odpowiedniemu zmniejszeniu. 3) W sytuacji zmian Przedmiotu Umowy na skutek wystąpienia następujących okoliczności: a) z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że zmiana sposobu wykonania zamówienia nie może wykraczać poza określenie Przedmiotu nin. Umowy, b) z powodu zaniechania lub uzasadnionej rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania danego zakresu prac objętego nin. Umową

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mhk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Historyczne Miasta Krakowa, Rynek Główny 35, 31-011 Kraków, Sekretariat Dyrekcji - III p..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na dowolną ilość części, od jednej do trzech.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usługi wyklejania plakatów typu B1 i plakatów wielkoformatowych, przekazanych przez Zamawiającego i promujących jego projekty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi wyklejenia plakatów w formacie B1, w ilości od 13.000 do 17.000 oraz 55 plakatów wielkoformatowych, na nośnikach reklamowych dostępnych w Krakowie. Nośniki zlokalizowane będą na terenie Krakowa, w miejscach umożliwiających dotarcie reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców. Przez nośnik reklamowy należy rozumieć powierzchnie reklamowe dostępne w Krakowie typu billboard, citylight, słup, tablica ogłoszeniowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usługi polegającej na publikacji ogłoszeń prasowych, artykułów sponsorowanych i wydaniu dwóch insertów poświęconych projektom realizowanym przez Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonawca opublikuje ogłoszenia prasowe w gazecie codziennej o zasięgu wojewódzkim (województwo małopolskie), będącej dziennikiem: a) o profilu społeczno-politycznym, b) posiadającym dodatek kulturalny, c) nie będącym tabloidem i nie będącym gazetą nieodpłatną, d) o średnim tygodniowym nakładzie min. 22.000 egzemplarzy, e) posiadającym serwis internetowy, zawierającym podstronę poświęconą kulturze; Wykonawca opublikuje 6 artykułów sponsorowanych na stronach redakcyjnych (wydanie piątkowe) lub w dodatku kulturalnym do gazety, w nakładzie równym liczbie egzemplarzy z danego dnia, w tym 3 artykuły o formacie całej strony gazety, 3 artykuły o formacie połowy strony gazety. Wykonawca opublikuje 2 inserty jako dodatki do gazety o zasięgu wojewódzkim (województwo małopolskie), w nakładzie równym nakładowi tej gazety w dniu wydania.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Świadczenie usługi reklamy na nośnikach dostępnych w pojazdach Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacji w Krakowie (reklama całopojazdowa na tramwajach i reklama w telewizji autobusowej lub tramwajowej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot umowy obejmuje przeprowadzenie kampanii reklamowych w formie reklamy całopojazdowej, na tramwajach typu NGT6 oraz poprzez 30 sek. emisję spotów w telewizji autobusowej lub tramwajowej, w krakowskiej komunikacji miejskiej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.10.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.