eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Olsztyn: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów.
Numer ogłoszenia: 72746 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40004 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 71 00, faks 89 521 71 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wg potrzeb Zamawiającego) papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów (wykaz siedzib Rejonowych Oddziałów Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy). 2. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych tylko fabrycznie nowych, wolnych od wad, nie regenerowanych tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów, objęte przedmiotem zamówienia muszą: -charakteryzować się pełną kompatybilnością z urządzeniami, do których zostały przeznaczone, posiadać takie same bądź lepsze parametry techniczne określone przez Zamawiającego, czyli muszą spełniać warunek bezkonfliktowej współpracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż produkt oryginalny producenta urządzenia, dotyczy to szczególnie wydajności, która nie może być mniejsza niż określona przez Zamawiającego. -być pakowane przez producenta z dokładnym opisem, do jakiego typu drukarki, kserokopiarki są przeznaczone, -posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne do plotera określone w pkt 2.7 poz. 64-68 SIWZ oraz poz. 64-68 formularza cenowego były materiałami oryginalnymi producenta plotera. 4. Wykonawca, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają wymagania jakościowe i wydajnościowe określone przez Zamawiającego. Z treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt posiada parametry w zakresie wydajności nie gorsze niż określone przez Zamawiającego i musi to zostać potwierdzone przeprowadzonymi testami wydajności. 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w formularzu cenowym (pozycje 1-78, 87, 88). Dopuszczalne jest jedynie zastąpienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek produktem oryginalnym producenta sprzętu, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W celu umożliwienia identyfikacji wyrobów Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane towary nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. 6. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy tego urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją ilościową oraz minimalnymi wymaganiami określono w SIWZ. 8. Ilości poszczególnych produktów zostały podane szacunkowo. Zamawiający może zmienić ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 9. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie określał ilości oraz rodzaje zamawianych produktów. Zamawiający będzie zamawiał ilości oraz rodzaje produktów, wynikające z rzeczywistych potrzeb, których łączna wartość nie może przekroczyć wartości brutto umowy. 10. Dostawy poszczególnych partii towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy w ilości uzgodnionej z Zamawiającym i terminie nie dłuższym niż 5 dni od otrzymania informacji dotyczącej zamówienia. Wielkości poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku na warunkach określonych we wzorze umowy. 11. Zamawiający dokona odbioru ilościowego w dniu dostawy. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub braków, Dostawca zobowiązany będzie do ich usunięcia w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o tym fakcie pisemnie lub faksem. 12. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych produktów. 13. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych produktów w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.97.92 - Kalendarze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Handlowa KOMAX 9 Krzysztof Siembida, Towarowa 9, 10-416 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 83678,30 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73934,69

  • Oferta z najniższą ceną: 60542,77 / Oferta z najwyższą ceną: 73934,69

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.