eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-09

Olsztyn: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów
Numer ogłoszenia: 40004 - 2011; data zamieszczenia: 09.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie , ul. Partyzantów 24, 10-526 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 521 71 00, faks 89 521 71 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa (wg potrzeb Zamawiającego) papieru, materiałów biurowych oraz eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów na potrzeby Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie oraz jego Rejonowych Oddziałów (wykaz siedzib Rejonowych Oddziałów Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych stanowi załącznik nr 1 do wzoru umowy). 2. Zamawiający wymaga materiałów eksploatacyjnych tylko fabrycznie nowych, wolnych od wad, nie regenerowanych tj. takich, które wytworzono przez samo uzupełnienie środka drukującego lub z pominięciem procesu produkcyjnego. Wszystkie materiały eksploatacyjne do drukarek komputerowych, kserokopiarek i ploterów, objęte przedmiotem zamówienia muszą: -charakteryzować się pełną kompatybilnością z urządzeniami, do których zostały przeznaczone, posiadać takie same bądź lepsze parametry techniczne określone przez Zamawiającego, czyli muszą spełniać warunek bezkonfliktowej współpracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż produkt oryginalny producenta urządzenia, dotyczy to szczególnie wydajności, która nie może być mniejsza niż określona przez Zamawiającego. -być pakowane przez producenta z dokładnym opisem, do jakiego typu drukarki, kserokopiarki są przeznaczone, -posiadać ważny termin przydatności, nie krótszy niż 6 miesięcy licząc od daty dostawy. 3. Zamawiający wymaga, aby materiały eksploatacyjne do plotera określone w pkt 2.7 poz. 64-68 SIWZ oraz poz. 64-68 formularza cenowego były materiałami oryginalnymi producenta plotera. 4. Wykonawca, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały eksploatacyjne spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest przedstawić stosowne dokumenty potwierdzające, że zaoferowane materiały eksploatacyjne spełniają wymagania jakościowe i wydajnościowe określone przez Zamawiającego. Z treści dokumentów musi bezsprzecznie wynikać, że konkretny produkt posiada parametry w zakresie wydajności nie gorsze niż określone przez Zamawiającego i musi to zostać potwierdzone przeprowadzonymi testami wydajności. 5. W trakcie realizacji umowy Wykonawca nie może dostarczać Zamawiającemu wyrobów innego producenta, niż wskazany w formularzu cenowym (pozycje 1-78, 87, 88). Dopuszczalne jest jedynie zastąpienie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek produktem oryginalnym producenta sprzętu, pod warunkiem zachowania niezmiennej ceny w stosunku do ceny wskazanej w ofercie. W celu umożliwienia identyfikacji wyrobów Zamawiający wymaga, aby wszystkie dostarczane towary nosiły nazwę producenta oraz symbol towaru zarówno na jednostkowym opakowaniu fabrycznym, jak i na samym wkładzie drukującym. 6. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenia sprzętu spowodowane używaniem zaoferowanych materiałów. W przypadku uszkodzenia urządzenia, którego przyczyną będzie użycie dostarczonych materiałów eksploatacyjnych, Wykonawca zobowiązany jest do zwrotu kosztów naprawy tego urządzenia lub naprawy w autoryzowanym serwisie producenta. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz ze specyfikacją ilościową oraz minimalnymi wymaganiami określono w SIWZ. 8. Ilości poszczególnych produktów zostały podane szacunkowo. Zamawiający może zmienić ilości zamawianych produktów, bez konieczności zmiany warunków umowy. 9. Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zamawiający każdorazowo będzie określał ilości oraz rodzaje zamawianych produktów. Zamawiający będzie zamawiał ilości oraz rodzaje produktów, wynikające z rzeczywistych potrzeb, których łączna wartość nie może przekroczyć wartości brutto umowy. 10. Dostawy poszczególnych partii towaru odbywać się będą na koszt Wykonawcy w ilości uzgodnionej z Zamawiającym i terminie nie dłuższym niż 5 dni od otrzymania informacji dotyczącej zamówienia. Wielkości poszczególnych partii towaru będzie określał Zamawiający na podstawie pisemnego wniosku na warunkach określonych we wzorze umowy. 11. Zamawiający dokona odbioru ilościowego w dniu dostawy. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego wad lub braków, Dostawca zobowiązany będzie do ich usunięcia w terminie 7 dni od dnia powiadomienia go o tym fakcie pisemnie lub faksem. 12. W okresie objętym umową, Wykonawca zapewni stałą wysokość cen jednostkowych dostarczanych produktów. 13. Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy zależne będzie od ilości dostarczonych i odebranych produktów w okresie trwania umowy i określone zostanie na podstawie cen jednostkowych ustalonych w oparciu o ofertę przedłożoną przez Wykonawcę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.00 - Wkłady barwiące 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.19.76.30 - Papier do drukowania 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.21.21 - Długopisy kulkowe 22.85.10.00 - Skoroszyty 30.19.95.00 - Segregatory, pudełka na listy, pudełka do przechowywania i podobne wyroby 30.19.92.30 - Koperty 30.19.97.92 - Kalendarze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia tego warunku, zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do ofert załączyć należy : formularz cenowy oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24 pok. 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Olsztynie, ul. Partyzantów 24 pok. 13 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.